SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Morendo het volgende:
Ik heb al die poeha rond Messi nooit zo begrepen. Zet een kleerkast als Van der Hoorn op hem, met als enige taak die kleine Argentijn afstoppen, en hij raakt geen bal.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:57 schreef Morendo het volgende:
Geloof mij nou maar: Barca is banger voor ons dan wij voor hun.
Ik zou als supporter van de meeste andere clubs juist hopen op een paar goede resultaten van Ajax. Met het geknoei van hun eigen club moet toch iemand die Europese punten binnenhalen..quote:Op woensdag 18 september 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker al die trolletjes van buitenaf. Omdat hun club het zelf niet beter kan, is het nodig om ajax uit te lachen.
En jij bent nog dommer dan ik dacht.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Jij beweerde gister nog dat je ontzettend veel verstand van voetbal had.
Eet dat Barca!quote:Op woensdag 18 september 2013 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Hoensen en De Song in de basis.
Unitbet:quote:Op woensdag 18 september 2013 17:06 schreef Elan het volgende:
Hoe liggen de bets vanavond? Heeft het nog zin om wat in te zetten op Barca.
Schiet ook niet echt op dusquote:Op woensdag 18 september 2013 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Unitbet:
Barcelona 1.12
Gelijk 10.00
Ajax 21.00
tientje kan je beter aan drank bestedenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Schiet ook niet echt op dus.
Je kan wel voor de gein een tientje op Ajax zetten, mochten ze dan stunten kun je een leuk weekend tegemoet zien.
Leg 1000 in en vraag je plaatselijk belchinees of Messi al ingaat op z'n bod.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan wel voor de gein een tientje op Ajax zetten, mochten ze dan stunten kun je een leuk weekend tegemoet zien.
Kun je beter meteen door de plee spoelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Bruine Sjek. Alsof hij inside-information heeft.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:23 schreef PeeJie_ het volgende:
Volgens Jack van Gelder (net bij Ruud de Wild), heeft Frank de Boer wel een tactische opstelling wat betreft vanavond. Veranderd alleen niks aan de waarschijnlijke uitslag.
Zelf denk ik eigenlijk Siem de Jong in de spits, waardoor je meer 4-4-2 gaat spelen.
De Jong. Je weet wel, onze linkshalf.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie moet De Song voorstellen?De Sa ofzo? Is die uberhaupt mee?
Oh. Ja. Ik zat al met de Sereros enzo in mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
De Jong. Je weet wel, onze linkshalf.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Greg trouwens gewoon in de basis gisteren!
Denken gaat je niet goed af dus dat neem ik niet zo serieus.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
En jij bent nog dommer dan ik dacht.
jaillet niet geblesseerd?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat goed met hem momenteel.
Wat laxeermiddel in de drankjes stoppen van de barca spelersquote:Op woensdag 18 september 2013 17:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leg 1000 in en vraag je plaatselijk belchinees of Messi al ingaat op z'n bod.
En peper in de drankjes van de Ajax spelersquote:Op woensdag 18 september 2013 18:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat laxeermiddel in de drankjes stoppen van de barca spelers.
Of GHB.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat laxeermiddel in de drankjes stoppen van de barca spelers.
Zit al 3 wedstrijden op rij op de bank inderdaad. Hoop voor hem dat ie er eindelijk voorbij is.quote:
Volgens mij snap je niet wat GHB is dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:15 schreef handboek het volgende:
[..]
nee hoor, valt wel mee. Die barca-spelers hebben daar een weerstand tegen op gebouwd
Andere trainer he...quote:Op woensdag 18 september 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit al 3 wedstrijden op rij op de bank inderdaad. Hoop voor hem dat ie er eindelijk voorbij is.
Moet je toch op school hebben gehad.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat GHB is dan.
Jij weet het ook nietquote:Op woensdag 18 september 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je toch op school hebben gehad.
Ik weet het wel. Is gewoon een drug die bewusteloosheid veroorzaakt maar bestaat uit shit die onder je gootsteen staan. Ontstopper etcquote:
Ja, en het valt nogal op als je het ergens in doet, want het smaakt nogal sterk en het ruikt ook sterk.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Is gewoon een drug die bewusteloosheid veroorzaakt maar bestaat uit shit die onder je gootsteen staan. Ontstopper etc
Siggy op rechts?twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 18-09-2013 om 18:28:22Tactische variant. @FrankRonald1970 zet Bojan Krkic in spits en Sigthorsson op rechts. #Ajax in Messi-variant. Zie Telesport.nl #baraja reageer retweet
Sterk?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en het valt nogal op als je het ergens in doet, want het smaakt nogal sterk en het ruikt ook sterk.
Als ik nuchter ben proef en ruik ik het echt wel hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:32 schreef handboek het volgende:
[..]
Sterk?
Gewoon mengen met sinaasappelsap, dat maskeert de geur en smaak heel erg door de hoge zuurgraad van het sap....
Dan ben jij vast een Duitse herder want normale mensen proeven het dan echt niet meer...quote:Op woensdag 18 september 2013 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben proef en ruik ik het echt wel hoor.
Die zoute smaak proef je wel hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:35 schreef handboek het volgende:
[..]
Dan ben jij vast een Duitse herder want normale mensen proeven het dan echt niet meer...
Ik durf het je te garanderen. Sinaasappelsap werktquote:Op woensdag 18 september 2013 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zoute smaak proef je wel hoor.
Wat doet het ertoequote:Op woensdag 18 september 2013 18:30 schreef wieisboos het volgende:
Siggy op rechts?twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 18-09-2013 om 18:28:22Tactische variant. @FrankRonald1970 zet Bojan Krkic in spits en Sigthorsson op rechts. #Ajax in Messi-variant. Zie Telesport.nl #baraja reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |