Doen we.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zit geen onvertogen woord bij.
Maar goed jullie zoeken het maar uit.
Ik ben schepen lossen in de haven.
Ja en Siggy loopt blind langs Mascheranoquote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Morendo het volgende:
Ik heb al die poeha rond Messi nooit zo begrepen. Zet een kleerkast als Van der Hoorn op hem, met als enige taak die kleine Argentijn afstoppen, en hij raakt geen bal.
Ah, die ken je natuurlijk niet he. Sorry, kan er niets aan doen dat jij niet meer dan 11 spelers van Ajax en je grote held Toivonen kunt onthouden he.quote:
Uh, oké.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, die ken je natuurlijk niet he. Sorry, kan er niets aan doen dat jij niet meer dan 11 spelers van Ajax en je grote held Toivonen kunt onthouden he.
Raap me op.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:30 schreef Schanulleke het volgende:
Frank de Boer maakt opstelling tegen Barcelona bekend: 'Ajax speelt vanavond linksachter'
[ afbeelding ]
De Speld...
Tsja. Dat hoop ik ook altijd in het PSV topic.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Sommige trolls zijn wel grappig, al hoop ik wel dat ooj echt trolls zijn.
Wat een bak.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:30 schreef Schanulleke het volgende:
Frank de Boer maakt opstelling tegen Barcelona bekend: 'Ajax speelt vanavond linksachter'
[ afbeelding ]
De Speld...
de speldquote:Op woensdag 18 september 2013 15:30 schreef Schanulleke het volgende:
[ afbeelding ]
De Speld...
Real ging de afgelopen jaren bij 0-2, 0-3 nog wel eens rondtikken en niets doen. Barcelona spaart minder snel krachten. Daarnaast is Ajax zwakker geworden.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:17 schreef Seam het volgende:
Ik snap de ophef totaal niet. We hebben de laatste jaren 20x tegen Real gespeeld en hebben daar ook nooit met 20-0 verloren. Barca is niet beter dan Real.
Real speelt reactief en Barca actief. In principe loop je qua vernedering meer risico tegen Barca denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:17 schreef Seam het volgende:
Ik snap de ophef totaal niet. We hebben de laatste jaren 20x tegen Real gespeeld en hebben daar ook nooit met 20-0 verloren. Barca is niet beter dan Real.
Zeg dat maar tegen Galatasarayquote:Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Real speelt reactief en Barca actief. In principe loop je qua vernedering meer risico tegen Barca denk ik.
Die speelden dan ook zeer naief. Ze hadden de schade kunnen beperken door niet stoer proberen 'mee te voetballen'.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Galatasaray
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Real speelt reactief en Barca actief. In principe loop je qua vernedering meer risico tegen Barca denk ik.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:45 schreef inZanity het volgende:
Zelfs tegen Real is Ajax nooit helemaal afgeslacht, qua uitslag dan. Dus dan zal dat tegen Barcelona al helemaal niet gebeuren. Real speelt altijd aanvallend met de intentie om doelpunten te maken terwijl Barcelona vooral tegenhoud. Daarnaast heeft Real een veel betere aanval met veel meer scorend vermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |