Waarom zou je dat dan doen in deze volgorde? Ik vind de serie best te pruimen, en ga dan daarna het boek wel lezen, dat moet dan veel beter zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Gebaseerd op het boek. Vrijwel geen enkele gebeurtenis of plotlijn komt in het boek voor.
Ik raad je aan om eerst het boek te lezen en vervolgens niet al te veel te verwachten van deze serie.
Ongeloofwaardig is het zeker. Onbekende mensen die opeens opduiken vanuit het niets, en nog tig dingen die gewoon niet kloppen. Desalniettemin heb ik me vermaaktquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zo zeg, wat een intens slechte en totaal ongeloofwaardige aflevering.
Hij kon er wel bij, maar kon er bij zichzelf niet bij om hem over te halen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
Hank die zichzelf zogenaamd wil ophangen maar niet bij de hendel kan was toch wel het meest achterlijke wat ik het afgelopen jaar heb gezien.
Wat ook vaag was dat Julia eerst vertrekt uit dat afgelegen huis in het bos. Daarna loopt het half verdronken meisje weg. In de volgende scene is het half verdronken meisje al downtown en komt ze Angie tegen. Dezelfde Angie die een paar minuten eerder nog bij Barbie was en pas een paar scenes later komt opeens Julia, in een auto notabene, aanbeland bij Barbie.
Eigenlijk is Under the Dome een guilty pleasurequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Ok... that happened.![]()
En toch blijf je kijken omdat je eigenlijk toch wilt weten waar het nou allemaal in godsnaam op slaat.
Precies dat inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een Under the Dome een guilty pleasure
Het is lachwekkend slecht, maar toch blijf je kijken
Ja datquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een Under the Dome een guilty pleasure
Het is lachwekkend slecht, maar toch blijf je kijken
Evil guy turns good, turns bad, turns good verhaal?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja datEn voor Big Jim, kijken wie hij nu weer gaat vermoorden
Nah die wordt niet meer een good guy denk ik, op het eind van S01 wil hij Barbie nog ophangen tenslotte.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Evil guy turns good, turns bad, turns good verhaal?
Jawel joh. Er is al een andere badguy, die maffe oom van Junior, ik bedoel, eh, James en z'n zusje die verdronken was, die natuurlijk dat meisje is die ze hebben gered uit het meer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah die wordt niet meer een good guy denk ik, op het eind van S01 wil hij Barbie nog ophangen tenslotte.
Hoop niet dat hij good wordt, dat zou echt lame zijn.
Ik heb werkelijk geen idee welke kant ze mogelijk op kunnen gaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah die wordt niet meer een good guy denk ik, op het eind van S01 wil hij Barbie nog ophangen tenslotte.
Hoop niet dat hij good wordt, dat zou echt lame zijn.
Ik heb nog niet gekeken, kijk dit weekend samen met mijn vriend. Oh en spoilers vind ik helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jawel joh. Er is al een andere badguy, die maffe oom van Junior, ik bedoel, eh, James en z'n zusje die verdronken was, die natuurlijk dat meisje is die ze hebben gered uit het meer.
Ik heb best veel Stephen King gelezen, maar net deze niet, ga het ook niet doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee welke kant ze mogelijk op kunnen gaan
Ik heb het boek niet gelezen, en ben het eigenlijk ook niet van plan.
Tip: Rook een jointjequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, kijk dit weekend samen met mijn vriend. Oh en spoilers vind ik helemaal niet erg hoorIk lees ze zelfs met opzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |