Vervolg: ik heb zelf de polisvoorwaarden erbij gepakt en kon het niet vinden. Dus ik heb nogmaals gebeld en het nagevraagd en het was nu toch een vergissing, en de vergoeding wordt aangepast. Scheelt toch weer 60 euroquote:Op maandag 23 september 2013 11:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
L-E, hopelijk trekt het snel bij.
Pff, ik baal eventjes. Ik had een rekening van de lactatiekundige hulp ingediend, in de voorwaarden die ik zag stond dat ze een (telefonische) afspraak vergoeden. Vergoeden ze het huisbezoek niet, en alleen maar telefonische/emailconsulten volgens de dame aan de telefoon.
Mag ik het grote onzin vinden! Met alleen telefoon/email consulten had ik het niet gered. Ik vind het maar stom.
Ik gok dat het vanzelf wel wegzakt, dat zeker willen weten dat het goed gaat, duurde hier ook even hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 11:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
Oh en Juud, wat goed zeg!!
Ik heb minder voedingen op een dag, en ik ben er soms wel onzeker over of ze genoeg groeit, ook al zijn de getalletjes anders. Maar om nu elke week te blijven wegen vind ik ergens ook overdreven.
En in vergelijking met oudste groeit ze harder. Hij zat op de -1 lijn, en viel in de eerste periode soms zelfs nog af. Zij zit nu op het gemiddelde lijntje, en groeit tot nu toe prima. Dus ik heb geen signalen dat het niet zo is, maar toch vliegt het mij zo af en toe wel aan.
Kyara, ik heb toevallig een hele leuke Mama en Kind ketting gekregen van het merk Dushi. Ellie is nog wat te jong, maar het ziet er goed uit en is wellicht leuk voor jou en je meiden?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:14 schreef Kyara het volgende:
Ja, misschien daar maar eens naar kijken inderdaad. Mijn hele borst zit inmiddels onder de krasjes.
Hier gaat dat prima, op een random toeschietreflex af en toe na.quote:Op zondag 22 september 2013 14:29 schreef Tinuviel het volgende:
Olf een tandje
Ben een beetje aan het dubben, wat te doen. Wil overdag niet meer kolven, heb het laatst gedaan van 8.40 uur tot 18/ 18.15 uur zonder kolven en toen wel wat druk gehad toen ik ging kolven. Op een werkdag zou het nog langer zijn: van 8 - 18.30 uur ongeveer en dan wordt er meestal maar kort gedronken. Dus ik weet niet of ik helemaal ermee stoppen al aan kan.
Geen sprong iig volgens Oei ik Groei. Daar houden ze op met 76 weken (=1,5 ong.). Regeldagen zijn volgens bv.com dan ook niet meer 'standaard' maar wel bij ziekte oid:quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Oekelekker
![]()
En ik herhaal mijn vraag nog even 22 mnd sprong of regeldagen?
Ik vind het spannend ja, denk dat het qua vochtinname wel goed gaat komen, maar ze gaat toch ook een hoop voedingsstoffen missen denk ik, als ze de borstvoeding op werkdagen niet meer krijgt. Ze drinkt nu nog 250-300cc op het KDV of bij oma. Ze krijgt dit in 2x en die flesjes gaan ook leeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:11 schreef WupWup het volgende:
Yay Oeke!
Ik vraag me af, Marjolijntje, je noemt dat je het spannend vindt, maar zie je het weinig eten als probleem? Want er worden hier allerlei oplossingen aangedragen, terwijl ik geen echte probleemstelling voorbij heb zien komen
Hier vannacht ook korte voedingen, maar met 2x een half uur vanochtend lijkt dat wel weer ingehaald. Donderdag weer wegen, ik ben benieuwd. ML vindt het allemaal wel prima, ik zou het fijn vinden om zijn houding over te kunnen nemen!quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:09 schreef Sull het volgende:
Cwen, ik kan me goed voorstellen dat het knaagt. Je wil toch het beste voor je kind! Wanneer ga je weer wegen?
Niet echt. Ze is nu net van 5/6 voedingen weer naar minimaal 8 voedingen over. Ze heeft niet elke luier meer een poepluier, plassen wisselt per luier. Ze is wel lekker wakker na een voeding en heeft dan veel oog voor de omgeving. Vind haar alleen wat onrustiger drinken, maar ze meldt zich ook vaker.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef WupWup het volgende:
Ze zakt nu wel een beetje in de curve idd, Laiv. Op dit moment geen probleem, maar dat moet ze niet maandenlang blijven doen natuurlijk. Heb je redenen om te denken dat het niet goed zou gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |