quote:
Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Sull het volgende:[..]
Meestal geef ik nog 2 borsten, als ze voldaan is aan de ene kant verschonen en dan de andere kant nog even. Ze drinkt bij goed drinken 20-25 minuten, bij niet goed drinken 10-15 minuten.
Ze verslikt zich wel eens ja, en soms zit ze oo echt behoorlijk te klokken, maar niet als ze niet goed aanhapt (dan komt er wel melk aan het spugen en mondje te zien). Geen spruw kunnen ontdekken.
Het is wel begonnen na de regeldagen inderdaad! Daarvoor was het keurig om de 3 uur en goed drinken altijd!
Het zou kunnen dat je wat overproductie en daardoor een heftige tsr hebt na de regeldagen. Een beetje té goed geregeld, zeg maar

. Daardoor zou ze meer lucht kunnen doorslikken, hence het onrustige drinken en de krampjes.
Wat ze dan vaak aanraden is haar na de eerste tsr even afkoppelen en laten boeren. Dan is ze het ergste kwijt. Voel je haar darmen ook rommelen bij het drinken? Dat is hier bij Ellie, en als ze onrustig hapt of drinkt komt het eigenlijk altijd daardoor. Ze is dan te afgeleid door haar eigen buik om op haar mond te letten, volgens mij. Plus, ik eet ook niet graag met buikpijn

.
Is dat niet goed aanhappen niet te verhelpen als je haar meteen weer loshaalt? Wil ze dan wel drinken of alleen zuigbehoefte bevredigen? Oftewel, hapt ze ook zo slecht na veel tijd tussen de voedingen?
Kyara, zelfs hier doet ze soms al knijpen en krassen. Gelukkig kan ik haar nu nog m'n shirt laten vasthouden... Ben benieuwd of zo'n ketting werkt! Qua vitamines slik ik nog de resterende zwangerschapsvitamines en daarna ook multi, denk ik.