Ja ik ben naar de kapper geweest, dat was het grootste avontuur van vandaag.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:25 schreef Tem het volgende:
Heb je het een beetje binnen de perken gehouden vandaag, Cor?
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef sp3c het volgende:
kwam er nu nog iemand sjoelen maandag?
T3m, sp3cularium?
jammerquote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga het niet redden zeer waarschijnlijk.
das de sjoelavond van een stel oude dametjes daarquote:Op woensdag 18 september 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom is het sjoelen eigenlijk altijd op maandag? Lijkt me zo onhandig voor de werkende menschen.
staat in de OPquote:Op woensdag 18 september 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kom. Net al ja gezegd tegen Greys, dus nu kan ik niet meer terug
Ja, maar hij eet alleen biologische potjes. Straks eet 'ie met de pot mee maar meneertje kan nog niet goed tegen harde stukjes. Was wel een aardige discussie aan vooraf gegaan aangezien ik wel vind dat hij vlees moet eten en mijn vriendin wilde het liever niet. Uiteindelijk waren we het eens dat hij zelf de keuze moet maken als hij ouder is. Maar hij krijgt niet iedere dag vlees.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eet jullie kleine wel vlees eigenlijk?
Okee, ja lijkt mij ook wel een lastige beslissing. Maar voor een kind dat nog veel moet groeien is het waarschijnlijk ook wel handiger als hij wel vlees eet, is toch makkelijker om dan in alle behoeftes te voorzien.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar hij eet alleen biologische potjes. Straks eet 'ie met de pot mee maar meneertje kan nog niet goed tegen harde stukjes. Was wel een aardige discussie aan vooraf gegaan aangezien ik wel vind dat hij vlees moet eten en mijn vriendin wilde het liever niet. Uiteindelijk waren we het eens dat hij zelf de keuze moet maken als hij ouder is. Maar hij krijgt niet iedere dag vlees.
Precies, en aangezien het al geen dikkertje is kan hij dat prima gebruiken.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja lijkt mij ook wel een lastige beslissing. Maar voor een kind dat nog veel moet groeien is het waarschijnlijk ook wel handiger als hij wel vlees eet, is toch makkelijker om dan in alle behoeftes te voorzien.
"A homeless vigilante blows away crooked cops, pedophile Santas, and other scumbags with his trusty pump-action shotgun."quote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je deze film trouwens, Hobo with a Shotgun (2011) - IMDb
Is het ookquote:Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef Latert het volgende:
[..]
"A homeless vigilante blows away crooked cops, pedophile Santas, and other scumbags with his trusty pump-action shotgun."
Klinkt als pure win.
nopequote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je deze film trouwens, Hobo with a Shotgun (2011) - IMDb
Kwam net in het DWDD topic voorbij en ik dacht: die wil sp3c vast zienquote:Op woensdag 18 september 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nope
klinkt wel als iets wat ik snel moet gaan kijken
thanksquote:Op woensdag 18 september 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam net in het DWDD topic voorbij en ik dacht: die wil sp3c vast zienIk heb hem al gezien.
Jammer. Kan je de kleine niet meenemen?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga het niet redden zeer waarschijnlijk.
ff lekker verder gaan met reclame maken en vooral doen dat het niet puur om het geld gaat voor die reclame.quote:Koeman is geen onbekende met de producten. 'Ik ben van jongs af aan opgegroeid met de groenten van HAK en nog steeds staat bij ons elke week zeker één keer een lekkere Hollandse maaltijd met aardappelen, groenten en vlees op tafel. En laten we eerlijk wezen, op zijn tijd is dat heerlijk.'
Dan kijk ik nog wel even een stukje terug.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Rutger Hauer was top en het item over de blockphone was ook ook wel leuk.
Die gaat alles door de kroeg gooien, lijkt mij geen goed plan.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer. Kan je de kleine niet meenemen?
Barcelona speelt ook niet echt best natuurlijk. Dat scheelt.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Kijk je Ajax? Prima wedstrijd tot nu toe en 'slechts' 1-0 achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |