Precies dát. Hoe onlogisch de schrijvers op dit moment ook bezig zijn, ze hadden haar op z'n minst kunnen bellen... Maarja, dat is zó niet gtst.quote:Op zondag 22 september 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Had Sjors inmiddels wel terug verwachtMaar stiekem dacht ik dat ze wel op de crematie zal zijn van Mike. Dat Wiet haar wel had gebeld met het vreselijke nieuws en dat Sjors terug kwam om Wiet te steunen en om de crematie bij te wonen
Mee eens. Logisch is het niet.. Ik had haar gebeld in ieder geval om het te vertellen. Ze was tenslotte ook wel close met Mikequote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Precies dát. Hoe onlogisch de schrijvers op dit moment ook bezig zijn, ze hadden haar op z'n minst kunnen bellen... Maarja, dat is zó niet gtst.
Aangezien ze in april eruit ging, komt ze in oktober hoogstwaarschijnlijk terug. Dat is een half jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom hebben ze Sjors er niet gewoon uitgeschreven?
Ze waren toch ook bij Lorena thuis? Kan ze moeilijk "ga weg" zeggenquote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Clemanyana het volgende:
Eindelijk kans gehad de aflevering van vrijdag te zien.
Geweldig dat ze eindelijk Aysen eens op haar nummer hebben gezet. Niet dat het zal helpen, maar toch.
Ik vond de conversatie tussen Nina en Lorena eigenlijk heel grappig. Is niemand opgevallen dat Nina geen "ga weg" zei?Ik vond het wel grappig om Lorena te horen zeggen dat ze alles een beetje teveel van haar eigen kant bekeken had. Ehh, duh?
Ik vertrek trouwens morgen op reis. Iemand enig idee of de afleveringen vanuit het buitenland online te kijken zijn?
Ja ach, met deze schrijvers.....quote:Op zondag 22 september 2013 22:47 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ze waren toch ook bij Lorena thuis? Kan ze moeilijk "ga weg" zeggen
RTL xlquote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Clemanyana het volgende:
Eindelijk kans gehad de aflevering van vrijdag te zien.
Geweldig dat ze eindelijk Aysen eens op haar nummer hebben gezet. Niet dat het zal helpen, maar toch.
Ik vond de conversatie tussen Nina en Lorena eigenlijk heel grappig. Is niemand opgevallen dat Nina geen "ga weg" zei?Ik vond het wel grappig om Lorena te horen zeggen dat ze alles een beetje teveel van haar eigen kant bekeken had. Ehh, duh?
Ik vertrek trouwens morgen op reis. Iemand enig idee of de afleveringen vanuit het buitenland online te kijken zijn?
Hoorde het ook ja, bij Life4You (waar natuurlijk Ferry weer moest zijn..). Ze waren er zelf nog niet eens met filmen, dus het zou minimaal tot de kerst duren ofziets.quote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijft_onbekend__.htmlquote:Moordenaar GTST-personage nog lang niet bekend
van onze redactie
AMSTERDAM -
Mike overleefde de parachutesprong in GTST niet, maar wie hem precies heeft vermoord wordt voorlopig nog niet bekendgemaakt.
Dit onthult GTST-acteur Ferry Doedens in Life 4 You.
"Dat komt nog niet heel snel aan het licht", zegt hij. De opnames zijn namelijk nog niet bij dit punt aanbeland. "Misschien komt het na de kerst".
Mike Brandts, gespeeld door acteur Louis Talpe, maakte de fatale parachutesprong in de zomercliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden. Tijdens de zomerstop werden fans in spanning gelaten wie de sprong niet zou overleven.
Kolere zegquote:Op maandag 23 september 2013 12:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijft_onbekend__.html
Het is allang bekend. Monica. Duh.quote:Op maandag 23 september 2013 12:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijft_onbekend__.html
quote:Op maandag 23 september 2013 09:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hoorde het ook ja, bij Life4You (waar natuurlijk Ferry weer moest zijn..). Ze waren er zelf nog niet eens met filmen, dus het zou minimaal tot de kerst duren ofziets.
Is het al jaren, Ben toen weer gaan kijken omdat Sjoerd en die drugsverhaalijn,quote:Op maandag 23 september 2013 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik durf het eindelijk te zeggen voor mezelf.. GTST is echt kut aan het worden. Saaie verhaallijnen en veel te langdradig
Welnee, er is geen moordenaar.quote:Op maandag 23 september 2013 14:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is allang bekend. Monica. Duh.
Para of zo?quote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom hebben ze Sjors er niet gewoon uitgeschreven?
Mwah wat voegt ze toe dan ?quote:
Dat je dat nog moet vragen....quote:
Kom maar met voorbeelden en argumenten,quote:Op maandag 23 september 2013 18:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen....
Ik zou zeggen check naar RTL 4....quote:Op maandag 23 september 2013 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom maar met voorbeelden en argumenten,
Mooie pics is nooit mis.
Voegt niks toe dus.quote:Op maandag 23 september 2013 18:09 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen check naar RTL 4....
Nee..quote:Op maandag 23 september 2013 18:46 schreef Golden19871 het volgende:
Zap ik langs jullie geliefde vrienden van RTL boulevard hebben ze nieuws:
Cyntia Abma gaat weg bij gtst. Maakt overstap naar sbs 6. Rol blijft wel bestaan dus recast...
quote:Cynthia Abma verlaat Goede Tijden Slechte Tijden en gaat als presentatrice aan de slag bij SBS. Dat meldt Albert Verlinde maandag in RTL Boulevard. De 44-jarige actrice speelt sinds 2010 de rol van Bianca Bouwhuis.
De rol van Bianca houdt niet op te bestaan. Bij de soap zijn ze dan ook naarstig op zoek naar een vervangster. De casting is al in volle gang.
Cynthia gaat samen met Beau van Erven Dorens het nieuwe Show Vandaag presenteren in de vooravond van SBS 6.
Ik lach echt heel hard achter mijn beeldscherm nu.quote:Op maandag 23 september 2013 19:07 schreef Frey het volgende:
Ze zoeken zeker iemand die net zo goed kan acteren als Cynthia en zo komen ze uit bij Djuna Hachee.
Straks huilen bij SBS vanwege slechte kijkcijfers.quote:Op maandag 23 september 2013 19:22 schreef hplaserjet het volgende:
Jammer dat Cynthia Abma vertrekt, maar kan me wel voorstellen dat ze het zat is om altijd te moeten huilen in GTST
quote:Op maandag 23 september 2013 18:45 schreef milaya het volgende:
Cynthia Abma gaat weg bij GTST en er komt een andere 'Bianca' voor in de plaatsNet bevestigd bij RTL boulevard..
was die nog wel zwanger dan? dat heb ik helemaal gemistquote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, we hadden kunnen verwachten dat de ontknoping pas na kerst kwam. Monica moet namelijk eerst bevallen en dan keert ze terug naar Meerdijk; die periode is in gtst zo'n 4/5 maanden toch? Raadsel opgelost.
Ja, ze liep in de cliffhanger aflevering weg met een hand op haar buik, zeggend tegen de hulp: 'Ik kan beter niet tillen'.quote:Op maandag 23 september 2013 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
was die nog wel zwanger dan? dat heb ik helemaal gemist
wel/niet/wel/niet ik ben het een beetje kwijt ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |