Menig fokker zou haar wel doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:37 schreef luftersel het volgende:
Ludo is ineens wel van de natuur of niet? Niet gek als je date met een paard trouwens.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:58 schreef Frey het volgende:
Weer een seizoen 9 special: Ludo's wraak op Huib.
Deel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het had mij destijds niet verbaast geloof ik. Als Ludo hem had neergeschoten toen!
Gelukkig deed hij dat niet.![]()
![]()
Paardenfokker jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:01 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Menig fokker zou haar wel doen.![]()
Waar woont Femke eigenlijk? Toch ook in de Rozenboom? Kan ze vast goed betalen van haar salaris als keukenhulp in de KoningEn Menno verdient natuurlijk ook super als rechercheur. Jammer dat Janine tegenwoordig ook al in een hotel woont. Die bulken daar allemaal van h
geld.
![]()
omg...quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:37 schreef luftersel het volgende:
Ludo is ineens wel van de natuur of niet? Niet gek als je date met een paard trouwens.![]()
![]()
Hoezo komt alleen Lorena uit die sporenonderzoek? Half meerdijk heeft die tang vast gepakt.Your beauty never ever scared me.![]()
Toen ik die scene zag had ik ook het gevoel dat hij haar misschien aan het dollen was. Echter, die gast van het busje kwam erg overtuigend over. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Menno/Aysen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou zo lachen als Noud dit verhaal heeft verzonnen en de betreffende medewerker heeft gevraagd om "een tang" aan Aysen te geven...
En anders is het een pipo; hij wist dat Aysen van de zaak gehaald was, en twijfelt hardop dat hij het Menno wil vertellen en Aysen zegt dat zij dat wel regelt....[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
"tang" heeft hier twee betekenissenquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo komt alleen Lorena uit die sporenonderzoek? Half meerdijk heeft die tang vast gepakt.![]()
![]()
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
"tang" heeft hier twee betekenissen
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
"tang" heeft hier twee betekenissen![]()
![]()
Wel apart dat de vingerafdrukken van die pipo niet gevonden zijn inderdaad..quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo komt alleen Lorena uit die sporenonderzoek? Half meerdijk heeft die tang vast gepakt.![]()
ANKYquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:00 schreef Koosnaam het volgende:
Ach zo lelijk is die Julia/Anky toch niet?
Alhoewel ik Ludo en haar ook geen leuk koppel vind hoor.![]()
![]()
![]()
Volgens mij woont Femke niet in de Rozenboom..quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:32 schreef hplaserjet het volgende:
Waar woont Femke eigenlijk? Toch ook in de Rozenboom? Kan ze vast goed betalen van haar salaris als keukenhulp in de KoningEn Menno verdient natuurlijk ook super als rechercheur. Jammer dat Janine tegenwoordig ook al in een hotel woont. Die bulken daar allemaal van h
geld.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Volgens mij kan je de Rozenboom vergelijken met een goedkoop Hostel. Komt zeker door Laura die daar dag en nacht is. Arme vrouwtje is helemaal overworked![]()
![]()
Toch fijn dit topic je hoeft niet te kijken en kan toch volgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De Rozenboom lijkt meer op een "opvanghuis" met allemaal die vaste bewoners.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Het is vandaag precies tien jaar geleden dat de 1 minuut-leader werd verkort. Het was overigens ook de eerste leader met Sjors. Wat gaat de tijd snel.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |