Mwah wat voegt ze toe dan ?quote:
Dat je dat nog moet vragen....quote:
Kom maar met voorbeelden en argumenten,quote:Op maandag 23 september 2013 18:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen....
Ik zou zeggen check naar RTL 4....quote:Op maandag 23 september 2013 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom maar met voorbeelden en argumenten,
Mooie pics is nooit mis.
Voegt niks toe dus.quote:Op maandag 23 september 2013 18:09 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen check naar RTL 4....
Nee..quote:Op maandag 23 september 2013 18:46 schreef Golden19871 het volgende:
Zap ik langs jullie geliefde vrienden van RTL boulevard hebben ze nieuws:
Cyntia Abma gaat weg bij gtst. Maakt overstap naar sbs 6. Rol blijft wel bestaan dus recast...
quote:Cynthia Abma verlaat Goede Tijden Slechte Tijden en gaat als presentatrice aan de slag bij SBS. Dat meldt Albert Verlinde maandag in RTL Boulevard. De 44-jarige actrice speelt sinds 2010 de rol van Bianca Bouwhuis.
De rol van Bianca houdt niet op te bestaan. Bij de soap zijn ze dan ook naarstig op zoek naar een vervangster. De casting is al in volle gang.
Cynthia gaat samen met Beau van Erven Dorens het nieuwe Show Vandaag presenteren in de vooravond van SBS 6.
Ik lach echt heel hard achter mijn beeldscherm nu.quote:Op maandag 23 september 2013 19:07 schreef Frey het volgende:
Ze zoeken zeker iemand die net zo goed kan acteren als Cynthia en zo komen ze uit bij Djuna Hachee.
Straks huilen bij SBS vanwege slechte kijkcijfers.quote:Op maandag 23 september 2013 19:22 schreef hplaserjet het volgende:
Jammer dat Cynthia Abma vertrekt, maar kan me wel voorstellen dat ze het zat is om altijd te moeten huilen in GTST
quote:Op maandag 23 september 2013 18:45 schreef milaya het volgende:
Cynthia Abma gaat weg bij GTST en er komt een andere 'Bianca' voor in de plaatsNet bevestigd bij RTL boulevard..
was die nog wel zwanger dan? dat heb ik helemaal gemistquote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, we hadden kunnen verwachten dat de ontknoping pas na kerst kwam. Monica moet namelijk eerst bevallen en dan keert ze terug naar Meerdijk; die periode is in gtst zo'n 4/5 maanden toch? Raadsel opgelost.
Ja, ze liep in de cliffhanger aflevering weg met een hand op haar buik, zeggend tegen de hulp: 'Ik kan beter niet tillen'.quote:Op maandag 23 september 2013 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
was die nog wel zwanger dan? dat heb ik helemaal gemist
wel/niet/wel/niet ik ben het een beetje kwijt ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |