quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
De wereld veranderd niet wat tijd is statisch, verandering bestaat niet in de huidige definitie van ruimte-tijd... een beetje filosoof weet dat
quote:
Tem weet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
Klappen, harde klappen heeft deze man nodig.
Op de Amerikaanse manier zeg maar..quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Participatiemaatschappij.. wat een term ook inderdaad.
Samen met Louis in een kerker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
Klappen, harde klappen heeft deze man nodig.
Maar dan met hoge belastingen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:43 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Op de Amerikaanse manier zeg maar..
Kerntaak van de politiek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
met mooie woorden mensen onzin proberen te verkopen
ik heb ergens nog een oud dekbed overtrek in de kast liggen die ong hetzelfde motief heeftquote:
Je zou eens moeten zien hoe het er aan toegaat in de zorg nu er zoveel bezuinigd wordt. Als het zo doorgaat worden mensen echt aan hun lot overgelaten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Het zou wel eens tijd worden dat het verwende Nederlandse volk eens niet zo zeurt.
Zulke luchtverkopers gaan nooit failliet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat de bloesjeslijn van Frenkie eens failliet?
ja, gewoon niet twijfels trekken aan de overheid!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Het zou wel eens tijd worden dat het verwende Nederlandse volk eens niet zo zeurt.
Natuurlijk gaat niet alles goed. Maar ik heb het idee dat ik bijna iedereen hoor zeiken. Ook de mensen die het echt prima hebben maar een klein stukje in moeten leveren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je zou eens moeten zien hoe het er aan toegaat in de zorg nu er zoveel bezuinigd wordt. Als het zo doorgaat worden mensen echt aan hun lot overgelaten.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Broekje is al uit.quote:
Dat zei Lincoln zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
80% van de statistiek die je op tv hoort is verzonnen!
Lincoln had geen tvquote:
Hebben we nog mazzel dat Felix Rottenberg er niet is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Terecht, met dat soort mongolen aan tafel.
Je mist de grap denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lincoln had geen tvmaar haalde statistiek gewoon uit zijn hoge hoed.
Dit ja, kippenhok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt Studio Voetbal wel.
Het lijkt Yesterday wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
fuck alweer een jolene cover hoeveel zijn er daar al niet van
Ja die is dus fijn. Maar Dollyquote:
First post op FOK! ?quote:
Noem maar gewoon intens kut.quote:
En dat nog wel op zo'n feestdag..quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem maar gewoon intens kut.
En van elk een paar seconden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Och ja eerste nog 100000 voorstukjes om de tijd te vullen.
Ik vond hem er ook op lijken ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht dat dit Junkie XL was met die pet.
GMTA en nee die heet anders. beetje aparte naam waar ik nu niet op kom.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht dat dat Junkie XL was. Of is dat dezelfde?
Wie dacht dit niet...?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht dat dit Junkie XL was met die pet.
Laat Sunn lekker Jolene spelen hier, heb ik ook een topshow.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Alles is mogelijk... een neusfluit/noise versie van jolene
En op haar buik slapen ging vast ook lastig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:00 schreef cobain1994 het volgende:
Dolly sliep toch rechtop ivm haarproblemen?
Mooi kutquote:
Doe ik ook weleensquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Godver gaan ze nu met toeren spelenalsof ze nooit een platenspeler hebben gehoord
ik ook maar moet dat nou op tvquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook weleensLangzaam afspelen is grappig
Die had nog hoofdletters.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee het klonk als een versnelde bruce springsteen
Nee dat is een beetje kinderachtig gedoe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ook maar moet dat nou op tv
Of terug draaien.. Paul is dead.. Beatlesquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook weleensLangzaam afspelen is grappig
Of the Beatlesquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgende week gaan ze platen van black sabbath achterstevoren draaien
Minachting van de kijkers.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is een beetje kinderachtig gedoe.
van the beatles, dan hoor je paul is deadquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Jiskefet heeft zo'n boodschap gewoon vooruit op de CD staanquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Of terug draaien.. Paul is dead.. Beatles
Dat scheelt wel zoeken..quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jiskefet heeft zo'n boodschap gewoon vooruit op de CD staan
"bent u wel eens down of depressief, hang uzelf dan gewoon op!"
Bij sabbath, kill yourself shoot shoot shootquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van the beatles, dan hoor je paul is dead![]()
![]()
Uitstel van executie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
Komt er straks direct nog wat leuks, buiten dat verschrikkelijke voetbal?
Ja ik weet het maar die is net een stapje minder bekendquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij sabbath, kill yourself shoot shoot shoot
Lekker de bijbel lezen vanavond.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
Komt er straks direct nog wat leuks, buiten dat verschrikkelijke voetbal?
Ik dacht even dat je over het Hidden sound system zou beginnenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jiskefet heeft zo'n boodschap gewoon vooruit op de CD staan
"bent u wel eens down of depressief, hang uzelf dan gewoon op!"
Hibbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je over het Hidden sound system zou beginnen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Zoveel anders is dit toch niet? Beetje trager dat is alles.
GMTAquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is er nou anders aan dit nummer gedaan ??
Langzamer gemaakt, thats it.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Knapquote:
Ik hoorde nauwelijks verschil eigenlijk.quote:
Ga ik voor de discoversiequote:Op dinsdag 17 september 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop ooit op een noise versie van een nummer in DWDD (te vergeefse hoop)
Gewoon, de tieten gelijkwaardig gehangen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Welke artiest moet dat doen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop ooit op een noise versie van een nummer in DWDD (te vergeefse hoop)
quote:
Sneller dan een ban op SPORT.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
35 minuutjes maar, gaat wel snel zo.
Had ie z'n filmpje nog niet af ofzo.twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 17-09-2013 om 20:06:09Lucky is morgen te zien. Excuses #dwdd reageer retweet
Of alles van The Beatles.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Mwah matig, had nog wel wat vlotter gemogen.quote:
was het eerste wat ik vond met jolene en disco..quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah matig, had nog wel wat vlotter gemogen.
Begreep ik alquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
was het eerste wat ik vond met jolene en disco..
Erg hè. Het hele idee van dit item wordt volstrekt niets mee gedaan...alleen NCC was echt anders...saai hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
De EO had het beter gedaan ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Erg hè. Het hele idee van dit item wordt volstrekt niets mee gedaan...alleen NCC was echt anders...saai hoor
Pino volg @DieuwkeWDD ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:08 schreef Pino112 het volgende:
Had ie z'n filmpje nog niet af ofzo.twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 17-09-2013 om 20:06:09Lucky is morgen te zien. Excuses #dwdd reageer retweet
na schoonpapa komt nu het jongere scharreltje dusquote:Op woensdag 18 september 2013 11:57 schreef marcodej het volgende:
Carice moet tegenwoordig schoonpapa zeggen tegen Mathijs, lees ik op telegraaf.nl...
Enquote:Natuurgeweld: Rutger Hauer
Zijn stem is te horen in de Nederlandse versie van de natuurserie ‘North America’ die momenteel te zien is op ‘Discovery Channel’. Is Rutger Hauer behalve, één van Nederlands grootste exportproducten op acteergebied, nu ook onze eigen David Attenborough? Vanwege de vele films die hij op locatie opnam in de Verenigde Staten zag hij al meer van het continent dan veel Amerikanen kunnen zeggen en had meer dan genoeg kans om diep onder de indruk te raken van de ontzagwekkende natuur. Vanavond neemt hij ons mee op een reis langs een aantal van de mooiste gebieden die het Noord Amerikaanse continent rijk is.
quote:Nico Dijkshoorn
Tafelheer: Beau van Erven Dorens
nu mag ze vast nog vaker aan tafel komen zittenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:37 schreef Cynix ® het volgende:
'Carice van Houten verliefd op zoon Matthijs van Nieuwkerk'
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-van-nieuwkerk.html
quote:Matthijs van Nieuwkerk legt zwijgplicht op
Niemand minder dan Matthijs van Nieuwkerk kwam gisteren een gastcollege geven aan studenten van de opleiding Redactie en Mediaproductie aan de Hogeschool van Amsterdam (HvA). De DWDD-presentator deed dat wel op voorwaarde dat de aanwezigen helemaal niets naar buiten brachten over de voordracht.
Dat meldt Folia. Op last van het management van het VARA-boegbeeld moesten alle studenten vooraf toezeggen dat ze geen foto’s of filmpjes zouden maken, niet zouden twitteren en zouden zwijgen over wat er in de collegezaal werd gezegd en besproken. De meeste leerlingen hielden zich daar braaf aan, al was er een enkeling die het verbod negeerde en die toch twitterde tijdens het college.
Van Nieuwkerk werd geïntervieuwd door een docent. Studetnen mochten ook zelf vragen stellen. Eén iemand maakte van de gelegendheid gebruik om het riante salaris van de presentator aan de kaak te stellen. Het zorgde kort voor een ongemakkelijk moment, al kon Van Nieuwkerk de durf volgens Folia ook wel waarderen.
Er mochten geen foto's of video-opnames gemaakt worden. Q deed dit wel:
Bron: www.telegraaf.nl
Op de foto te zien laat ie de schaal met versnaperingen niet ongebuikt.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:29 schreef Specularium het volgende:
Hoe hoog zou Matthijs zichzelf zetten op de Schaal van Belangrijkheid?
Heerlijke muziek maken zequote:
Jammer dat je het niet kan vragen. Hij laat immers geen vragen toequote:Op woensdag 18 september 2013 14:29 schreef Specularium het volgende:
Hoe hoog zou Matthijs zichzelf zetten op de Schaal van Belangrijkheid?
quote:Phonebloks: Dave Hakkens - 18-9-2013
Duurzaamheid is een hip begrip. Tegelijkertijd leven we in een wegwerpmaatschappij. Waarom gebruiken we een mobiele telefoon over het algemeen niet langer dan twee jaar? En waarom is een computer meteen niet bruikbaar meer op het moment dat er één onderdeel kapot gaat? Gek eigenlijk. Dave Hakkens studeerde in juni cum laude af aan de Design Academy in Eindhoven. Eén van zijn afstudeerprojecten was ‘Phonebloks’, een telefoon die bestaat uit losse, inwisselbare blokken.
Klinkt ingewikkeld? Hij maakte een filmpje om het idee uit te leggen, zette het op YouTube en ging nietsvermoedend op vakantie. Inmiddels bekeken bijna 12,5 miljoen mensen het filmpje, internationale persaandacht is een feit en vanavond zit hij bij ons aan tafel!
Leuk. Vind dat idee echt briljantquote:
Komt er ook wel, denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk. Vind dat idee echt briljant
Gaat ie ook spelen?quote:
Waar is dat enthousiasme op gebaseerd?quote:
Ja maar er is een verschil tussen positief zijn en jezelf voor lul zetten. Iedereen die geen overwinning voor Barca voorspeltquote:Op woensdag 18 september 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel hij ookPositief zijn zei hij erachter.
Doe ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen positief zijn en jezelf voor lul zetten. Iedereen die geen overwinning voor Barca voorspelt
Nouja een gelijkspel kan ook nog wel. Maar als je een overwinning voor ajax voorspelt verdien je het niet serieus genomen te worden.quote:
Frank gaat voor de kool liggen dusquote:Op woensdag 18 september 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer,
Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind;
De Jong, Poulsen, Duarte,
Sigthorsson, Bojan, Boilesen.
Moet te doen zijn j0ngens.
dat zou jij wel willen he?quote:
Jepperdeprep. Alleen vind ik het onverantwoord inzake boilesen, al weet ik niet wat er zich afspeelt achter de poorten van Ajax.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank gaat voor de kool liggen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |