Oh ja en dat men op basis daarvan voor MILJARDEN aan valse frauduleuze clandestiene illegale verboden GtbV claims gaat indienen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De NS is bang dat men de vertragingen in de gaten gaat houden.
Dat is ook leuk met werkzaamheden, als een serie van een ander staion vertrekt dan normaal. Zoals laatst met de Sprinter almere - Rhenen. Wisselde op Bijlmer van treinnummer waarbij het systerm dacht in Breukelen te zijn, en daarna consequent een paar stations voor bleef lopen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:24 schreef James1988 het volgende:
Het systeem werkt op basis van het ingevoerde treinnummer en de afstand die is afgelegd sinds het vorige haltepunt. Waarom er geen GPS wordt gebruikt weet ik niet (misschien was dat te duur?)
Als de werkelijkheid het kan, dan moet een afgeleide van de werkelijkheid (namelijk "informatie over de werkelijkheid") het ook kunnen. Dus OF iemand had iets verkeerd ingesteld, OF er zit een bug in infoplus. Wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt natuurlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:13 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is ook leuk met werkzaamheden, als een serie van een ander staion vertrekt dan normaal. Zoals laatst met de Sprinter almere - Rhenen. Wisselde op Bijlmer van treinnummer waarbij het systerm dacht in Breukelen te zijn, en daarna consequent een paar stations voor bleef lopen.
bij een slt kun je betrekkelijk eenvoudig wijzigingen invoeren zolang het station in de normale dienstregeling ook in gebruik is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:13 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is ook leuk met werkzaamheden, als een serie van een ander staion vertrekt dan normaal. Zoals laatst met de Sprinter almere - Rhenen. Wisselde op Bijlmer van treinnummer waarbij het systerm dacht in Breukelen te zijn, en daarna consequent een paar stations voor bleef lopen.
Beidequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij werkt het Track en Trace-systeem gewoon met bakens die op bepaalde punten gegevens van de trein opvangen
in 1986 is de laatste trein er gepasseerd. Een jaar later is de boel opgeruimdquote:
Ik heb nog wel bewust meegemaakt dat Amsterdam Rai een eindpunt was. Was het voorlaatste binnenlandse kopstation waar je helemaal omheen kon rijden. Het laatste bestaat nog steeds.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
het vroegste dat ik op treingebied kan herinneren is dat de IC tussen het noorden en Schiphol na Amsterdam CS nog doorging naar Schiphol. De Zuidtak was op dat moment nog niet gereed
je doelt nu op Rhenen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel bewust meegemaakt dat Amsterdam Rai een eindpunt was. Was het voorlaatste binnenlandse kopstation waar je helemaal omheen kon rijden. Het laatste bestaat nog steeds.
Ja, en Utrecht Maliebaan, zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eigenlijk was Houten Castellum er vroeger ook eentje
Ja, want langs Castellum reden wel andere treinen, maar die stopten er allemaal niet, daar geen station langs de vrije baan lag, maar slechts op een zijspoortje dat door een apart treintje bediend werd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en Utrecht Maliebaan, zo kan ik het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat zou dat moeten zijn? De Hanzelijn had wel een hoop kunnen oplossen trouwens. We zaten op de laatste dag nog met een hoop geklier in Groningen en moesten toen met de Interliner van Zwolle naar lelystad. Nou dat duurde echt like anderhalf uur of zo manquote:
Not really no. Zitten stations tussen. En stations overslaan kan sowieso niet. We hebben zitten denken aan "een verbinding tussen 2 stations die elk minstens 3 buurstations hebben" maar Zwolle - Meppel een boog noemen ging ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:31 schreef V2 het volgende:
Eindhoven - Venlo is dan zeker ook een twijfelgeval?
Ditquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal wel iets met het Westelijk Havengebied te maken hebben?
Dat zou kunnen, ik was na dat ik mij binnen melde bij jou nog even in de AH wat drinken gaan halen en toen met mijn vriendin doorgelopen naar huis (Oosterpoort)quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Grappig, zo heb je opeens Monopoly weer op de gsm-r.
Kwam ik jou nou ook net nog tegen bij het hek?
MONO ZIJN JULLIE NOU ZWANGER OF NIET??!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik was na dat ik mij binnen melde bij jou nog even in de AH wat drinken gaan halen en toen met mijn vriendin doorgelopen naar huis (Oosterpoort)
Welliicht heb je me zien lopen (2 meter lang, bril en veiligheidstas op de rug)
Welnee man jij bent vier meter veertig plus het peerd van ome Loeksquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef Monopoly het volgende:
Welliicht heb je me zien lopen (2 meter lang, bril en veiligheidstas op de rug)
dat peerd is oerlelijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man jij bent vier meter veertig plus het peerd van ome Loeks
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat breekt het signalement allerminst
Daar is Eurostar mee bezig...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:48 schreef Doc__Zenith het volgende:
Neem ik eens een keer een HSL in Europa, kom ik in die Eurostar terecht...
Wanneer gaan ze die hondenhokken renoveren?
Het zal vast wel min of meer lukken qua proef. Maar of je er blij mee moet zijn? VIRM in de sprinters Utrecht - Zwolle en "DDZ in Echte IC-Diensten"? Like what? De InterCity Utrecht - Leiden die op 50 hele kilometers 3 S-Bahn haltes overslaat? De InterCity Amsterdam Centraal - Zandvoort die op 27 km Misschien 2, maar anders minstens 1 halte overslaat?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:26 schreef KnightSolaire het volgende:
Wat denken jullie van de praktijkproef met VIRM in enkele Sprinterseries om te kijken of deze de rijtijden halen? O.a. Utrecht - Tiel/Breda en Utrecht - Zwolle zijn de uitverkoren series. Ik gok dat de bedoeling is dat, als de proef succesvol is, dat hiermee het DDZ-materieel vrijgespeeld wordt zodat dat weer daadwerkelijk IC-diensten kan gaan rijden?
Sporenplan heeft de tekeningen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit, Verbind het westelijk deel van de Westhaven (Daar zitten veel auto fabrikanten met hun havens) met de rangeer/opstelmeuk aan de Westhavenweg. Om van daaruit richting Centraal te kunnen boemelen.
DDM-1 wordt iig uit de mottenballen gehaald, dit jaar volgens mij nog.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:38 schreef James1988 het volgende:
Brainfart: DDZ op de HSL.
Met de motorbak kun je sowieso niets (lust geen 25 kV, heeft geen ERTMS), maar zou je met de rijtuigen i.c.m. een Traxx iets kunnen? Misschien zelfs om ermee naar Antwerpen/Brussel te rijden?
Het is geen test om te kijken of ze de rijtijden halen (op de 5600 is dat met een VIRM -vooral in de herfst- onmogelijk), maar om te kijken wat de gevolgen zijn als ze onder de minimale halteafstand van 7 kilometer gaan zitten. Iets waar ik overigens nooit van gehoord had, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:26 schreef KnightSolaire het volgende:
Wat denken jullie van de praktijkproef met VIRM in enkele Sprinterseries om te kijken of deze de rijtijden halen? O.a. Utrecht - Tiel/Breda en Utrecht - Zwolle zijn de uitverkoren series. Ik gok dat de bedoeling is dat, als de proef succesvol is, dat hiermee het DDZ-materieel vrijgespeeld wordt zodat dat weer daadwerkelijk IC-diensten kan gaan rijden?
Maar goed, dat is toch echt max 140km/h..quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:19 schreef b2py het volgende:
[..]
DDM-1 wordt iig uit de mottenballen gehaald, dit jaar volgens mij nog.
Helemaal duidelijk. Was wel een vrij bizar beeld de eerste keer omdat het vlak na een kruispunt zit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit, Verbind het westelijk deel van de Westhaven (Daar zitten veel auto fabrikanten met hun havens) met de rangeer/opstelmeuk aan de Westhavenweg. Om van daaruit richting Centraal te kunnen boemelen.
GTST is er niks bij. Wel mooie wending dit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:10 schreef computergirl het volgende:
Mogelijk al geplaatst
AMSTERDAM -
Fyra blijkt een prima trein
De Fyra is niet het wrak waar NS de trein voor houdt. Dat blijkt uit geheim onderzoek van het onafhankelijke Britse technisch bureau Mott MacDonald, dat door NS zelf werd geraadpleegd, en waarvan de directiesamenvatting in het bezit is van De Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_prima_trein__.html
' Er zijn wel talloze kleine problemen, maar binnen maximaal zeventien maanden is de gehele Fyra-vloot tot een kwalitatief goede trein opgelapt, schrijft Mott.'quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:10 schreef computergirl het volgende:
Mogelijk al geplaatst
AMSTERDAM -
Fyra blijkt een prima trein
De Fyra is niet het wrak waar NS de trein voor houdt. Dat blijkt uit geheim onderzoek van het onafhankelijke Britse technisch bureau Mott MacDonald, dat door NS zelf werd geraadpleegd, en waarvan de directiesamenvatting in het bezit is van De Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_prima_trein__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |