Wat zou dat moeten zijn? De Hanzelijn had wel een hoop kunnen oplossen trouwens. We zaten op de laatste dag nog met een hoop geklier in Groningen en moesten toen met de Interliner van Zwolle naar lelystad. Nou dat duurde echt like anderhalf uur of zo manquote:
Not really no. Zitten stations tussen. En stations overslaan kan sowieso niet. We hebben zitten denken aan "een verbinding tussen 2 stations die elk minstens 3 buurstations hebben" maar Zwolle - Meppel een boog noemen ging ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:31 schreef V2 het volgende:
Eindhoven - Venlo is dan zeker ook een twijfelgeval?
Ditquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal wel iets met het Westelijk Havengebied te maken hebben?
Dat zou kunnen, ik was na dat ik mij binnen melde bij jou nog even in de AH wat drinken gaan halen en toen met mijn vriendin doorgelopen naar huis (Oosterpoort)quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Grappig, zo heb je opeens Monopoly weer op de gsm-r.
Kwam ik jou nou ook net nog tegen bij het hek?
MONO ZIJN JULLIE NOU ZWANGER OF NIET??!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik was na dat ik mij binnen melde bij jou nog even in de AH wat drinken gaan halen en toen met mijn vriendin doorgelopen naar huis (Oosterpoort)
Welliicht heb je me zien lopen (2 meter lang, bril en veiligheidstas op de rug)
Welnee man jij bent vier meter veertig plus het peerd van ome Loeksquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef Monopoly het volgende:
Welliicht heb je me zien lopen (2 meter lang, bril en veiligheidstas op de rug)
dat peerd is oerlelijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man jij bent vier meter veertig plus het peerd van ome Loeks
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat breekt het signalement allerminst
Daar is Eurostar mee bezig...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:48 schreef Doc__Zenith het volgende:
Neem ik eens een keer een HSL in Europa, kom ik in die Eurostar terecht...
Wanneer gaan ze die hondenhokken renoveren?
Het zal vast wel min of meer lukken qua proef. Maar of je er blij mee moet zijn? VIRM in de sprinters Utrecht - Zwolle en "DDZ in Echte IC-Diensten"? Like what? De InterCity Utrecht - Leiden die op 50 hele kilometers 3 S-Bahn haltes overslaat? De InterCity Amsterdam Centraal - Zandvoort die op 27 km Misschien 2, maar anders minstens 1 halte overslaat?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:26 schreef KnightSolaire het volgende:
Wat denken jullie van de praktijkproef met VIRM in enkele Sprinterseries om te kijken of deze de rijtijden halen? O.a. Utrecht - Tiel/Breda en Utrecht - Zwolle zijn de uitverkoren series. Ik gok dat de bedoeling is dat, als de proef succesvol is, dat hiermee het DDZ-materieel vrijgespeeld wordt zodat dat weer daadwerkelijk IC-diensten kan gaan rijden?
Sporenplan heeft de tekeningen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit, Verbind het westelijk deel van de Westhaven (Daar zitten veel auto fabrikanten met hun havens) met de rangeer/opstelmeuk aan de Westhavenweg. Om van daaruit richting Centraal te kunnen boemelen.
DDM-1 wordt iig uit de mottenballen gehaald, dit jaar volgens mij nog.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:38 schreef James1988 het volgende:
Brainfart: DDZ op de HSL.
Met de motorbak kun je sowieso niets (lust geen 25 kV, heeft geen ERTMS), maar zou je met de rijtuigen i.c.m. een Traxx iets kunnen? Misschien zelfs om ermee naar Antwerpen/Brussel te rijden?
Het is geen test om te kijken of ze de rijtijden halen (op de 5600 is dat met een VIRM -vooral in de herfst- onmogelijk), maar om te kijken wat de gevolgen zijn als ze onder de minimale halteafstand van 7 kilometer gaan zitten. Iets waar ik overigens nooit van gehoord had, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:26 schreef KnightSolaire het volgende:
Wat denken jullie van de praktijkproef met VIRM in enkele Sprinterseries om te kijken of deze de rijtijden halen? O.a. Utrecht - Tiel/Breda en Utrecht - Zwolle zijn de uitverkoren series. Ik gok dat de bedoeling is dat, als de proef succesvol is, dat hiermee het DDZ-materieel vrijgespeeld wordt zodat dat weer daadwerkelijk IC-diensten kan gaan rijden?
Maar goed, dat is toch echt max 140km/h..quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:19 schreef b2py het volgende:
[..]
DDM-1 wordt iig uit de mottenballen gehaald, dit jaar volgens mij nog.
Helemaal duidelijk. Was wel een vrij bizar beeld de eerste keer omdat het vlak na een kruispunt zit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit, Verbind het westelijk deel van de Westhaven (Daar zitten veel auto fabrikanten met hun havens) met de rangeer/opstelmeuk aan de Westhavenweg. Om van daaruit richting Centraal te kunnen boemelen.
GTST is er niks bij. Wel mooie wending dit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:10 schreef computergirl het volgende:
Mogelijk al geplaatst
AMSTERDAM -
Fyra blijkt een prima trein
De Fyra is niet het wrak waar NS de trein voor houdt. Dat blijkt uit geheim onderzoek van het onafhankelijke Britse technisch bureau Mott MacDonald, dat door NS zelf werd geraadpleegd, en waarvan de directiesamenvatting in het bezit is van De Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_prima_trein__.html
' Er zijn wel talloze kleine problemen, maar binnen maximaal zeventien maanden is de gehele Fyra-vloot tot een kwalitatief goede trein opgelapt, schrijft Mott.'quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:10 schreef computergirl het volgende:
Mogelijk al geplaatst
AMSTERDAM -
Fyra blijkt een prima trein
De Fyra is niet het wrak waar NS de trein voor houdt. Dat blijkt uit geheim onderzoek van het onafhankelijke Britse technisch bureau Mott MacDonald, dat door NS zelf werd geraadpleegd, en waarvan de directiesamenvatting in het bezit is van De Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_prima_trein__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |