quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
Paars:
Het dragen van helmen in voertuigen wordt verplicht.
Typisch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
Vaker inzet snelheidscontroles voor opkrikken justitiebudget.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
KM:
Texel wordt niet verkocht maar wordt een permanente V&V-kazerne.
Ik zou dit persoonlijk erg ondersteunen, ik zou zelfs nog verder willen gaan door te zeggen dat ik graag voornamelijk ervaren voormalig beroeps onderofficieren en officieren zou willen zien in de kaderfuncties. Naar mijn mening is er een teveel aan incompetente en slappe-hap OO's en OF's binnen de Natres.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
KL: Natres wordt uitgebreid om gedesillusioneerde oud-militairen te binden om ervaring binnen te houden.
Je vergeet de C130's, KDC-10's en de DHC heeft nooit onder de AMB gevallen.... dus, not gonna happenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
TS begint:
KLu: 11 Air Manoeuvre Brigade komt volledig onder de KL te vallen. Klu beperkt zich voortaan tot fixed wing (38 stuks dus).
Ik doelde op het aantal JSF's die er dus dan gaan komen. Uiteraard zijn er nog steeds andere fixed wings.. (Nog wel).quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:31 schreef thesystem het volgende:
[..]
Je vergeet de C130's, KDC-10's en de DHC heeft nooit onder de AMB gevallen.... dus, not gonna happen
Is heel normaal in meerdere krijgsmachten hoor. Vooral voor de Amerikanen,maargoed die kunnen ook niet rijden.quote:
Ik denk andersom.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:09 schreef Pumatje het volgende:
KL:
43 mechbrig 1 painfbat met CV90's
13 mechbrig boxers en buma's , gericht op optreden in Afrika.
Maar toen moest er ook nog iemand met een rode vlag voor het voertuig uit lopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah was de binnenhelm ook verplicht in het voertuig...
Marvas in die periode van de maand?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar toen moest er ook nog iemand met een rode vlag voor het voertuig uit lopen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Marvas in die periode van de maand?
Zou je hier wat meer over kunnen vertellen? o.a. de termijn waarin dat gebeurd en of het voor MWO of KOO geldt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:09 schreef Wasmachinu het volgende:
Officiersfuncties worden toch (wéér) voor Havisten beschikbaar.
Is al lang zo voor KOO.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:09 schreef Wasmachinu het volgende:
Officiersfuncties worden toch (wéér) voor Havisten beschikbaar.
Nee sinds eind 2011 al niet meerquote:
Ah ok. Zelf in 2010 opgekomen, toen was het namelijk nog wel open voor havisten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:15 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Nee sinds eind 2011 al niet meer
Alleen VWO of afgeronde HBO, dus ook een propedeuse is niet voldoende.
Overigens is hier 1 uitzondering op, zijnde de Officier Luchtverkeers/gevechtsleider bij de Klu
Ik heb zelf ook nog gesolliciteerd in augustus 2011 omdat ik wist dat de eisen omhoog gingen, is hem helaas niet gewordenquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ah ok. Zelf in 2010 opgekomen, toen was het namelijk nog wel open voor havisten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |