Volgens mij heeft er vorig jaar rond deze tijd een detachement natressers mensen geholpen met ondergelopen huizen. Als dit mensen niet persoonlijk nemen/raakt dat zijn we verder van huis dan verwacht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Boeien, ik zit thuis op de bank, zie het nieuws op TV en lach erom. Hopelijk gaat er zelfs iets verschrikkelijk mis dat de Nederlandse burgers direct aangrijpt. ''Oja, oeps we hebben geen krijgsmacht om onze eigen shit te fixen''. De internationale/europese gemeenschap heeft dan schijt aan ons, tenzij het toevallig direct hun handelsbelangen bedreigt.
Helaas waarquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Rave_NL het volgende:
Elk land krijgt de krijgsmacht die het verdient.
GODVERDOMME Rave.. misschien had ik het mis over dat adoratietopic van jou..quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Rave_NL het volgende:
Elk land krijgt de krijgsmacht die het verdient.
Meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt.
Zeker weten, Rave heeft ook al weer een briljant topic geopend vandaagquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
GODVERDOMME Rave.. misschien had ik het mis over dat adoratietopic van jou..
Ik zie het.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeker weten, Rave heeft ook al weer een briljant topic geopend vandaag
Net op tijd, beter dan het debat op 1 blijven volgen.quote:
39/40 the war through a lensquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat, waar, wanneer, hoe, huh?
Ninjaeditquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net op tijd, beter dan het debat op 1 blijven volgen.
[..]
39/40 the war through a lens
Niet ninja genoegquote:
Volgende week deel 2quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://www.canvas.be/prog(...)42:12d0dc994a3:-6150
Ja, achja. Het brengt wel een extra dimensie met zich mee: U kunt nu uw geld inzetten op de datum waarop onze krijgsmacht zal worden afgeschaft!quote:
Wordt niet afgeschaft, zwaar gereduceerd, en opgevangen door NatRes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, achja. Het brengt wel een extra dimensie met zich mee: U kunt nu uw geld inzetten op de datum waarop onze krijgsmacht zal worden afgeschaft!
Was een grapjuh.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt niet afgeschaft, zwaar gereduceerd, en opgevangen door NatRes.
Je weet toch inmiddels wél dat ik dingen soms erg letterlijk kan nemen als er géén gebruik gemaakt wordt van PI's en dergelijkequote:
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels wél dat ik dingen soms erg letterlijk kan nemen als er géén gebruik gemaakt wordt van PI's en dergelijke
Dan ben je echt te dom op te poepen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels wél dat ik dingen soms erg letterlijk kan nemen als er géén gebruik gemaakt wordt van PI's en dergelijke
Krijg je op mijn leeftijd ook last vanquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan ben je echt te dom op te poepen.
Die blijven gewoon onderwater totdat er een nieuw kabinet zit.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
Valt me eigenlijk mee dat ze de onderzeedienst behouden.
Ik denk dat door de internationale waardering voor onze in laagwater opererenden onderzeeërs zelfs de mensen achter het defensie geld wel eindelijk beseffen dat Nederland iets unieks te leveren heeft.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
Valt me eigenlijk mee dat ze de onderzeedienst behouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |