abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131418279
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je kunt dan toch wel gewoon ff koffie gaan drinken, het is bijna te fietsen
Was ik dus eindelijk van plan...
pi_131418340
quote:
8s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:49 schreef Copycat het volgende:
Altijd vervelend, kennissen die plotseling sterven. Net wanneer je dat lang uitgestelde afspraakje gepland hebt. Alsof ze het erom doen.
Echt he.. dat bedoel ik dus, alles zit tegen :N
pi_131419811
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:08 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

Echt he.. dat bedoel ik dus, alles zit tegen :N
Dan is het misschien toch niet wat je hoopt. Met mij en mijn lief zat alles mee, en hij woont niet eens in Nederland ;)
pi_131420691
Iemand opzoeken is natuurlijk ook een goede vorm van afleiding.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  zondag 22 september 2013 @ 03:06:35 #205
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_131433088
Wat een klootzak joh, die kennis, om nu dood te gaan.
Heel jouw afspraak verneukt. :r :r Laffe kut streek.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 september 2013 @ 10:56:49 #206
163650 Greys
pi_131435093
Als ik dat meisje was zou ik denken dat het een kutsmoes was.

En wat me verbaast... al die tijd durfde ze niet te bellen, te skypen etc en nu ging ze er in 1 seconde mee akkoord dat jij langs zou komen? :?

Maar goed, aangezien jullie elkaar zoooooooo graag willen zien, heb je wel meteen een nieuwe datum afgesproken neem ik aan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131435359
Tijd om een aantal afleveringen van Catfish te gaan kijken. Soms gaat het goed :7
pi_131435499
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:13 schreef Postbus100 het volgende:
Bij dit topic moest ik hieraan denken:

(het wordt pas interessant vanaf 2 minuten)
Ahw schattig O+

quote:
8s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:49 schreef Copycat het volgende:
Altijd vervelend, kennissen die plotseling sterven. Net wanneer je dat lang uitgestelde afspraakje gepland hebt. Alsof ze het erom doen.
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_131465496
Hoi n0b34l1fe,

Ik heb zelf nu ook een vriend, we hebben 4 jaar online om elkaar heen lopen draaien. Ik snap precies wat je met al je spanning en/of stress bedoeld. Je zegt dat je de moed bij elkaar geraapt hebt en je wil gaan afspreken. In eerste instantie was jullie afspraakje Zaterdag, ik geloof alleen niet dat je niet bent gegaan vanwege de kennis, sterker nog, ik geloof niet dat er een kennis van je is overleden.

Je durfte gewoon niet en toen heb je dit bedacht en omdat je niet wil dat de volgers van je topic het vertrouwen in je verliezen en je niet meer zullen willen steunen/helpen maak je ze wijs dat er een kennis van je is overleden. Op deze manier hou je jezelf, je 'vriendin' maar ook ons voor de gek.

Ik wil daarom nogmaals tegen je zeggen, PAK JEZELF AAN EN PLAN EEN NIEUWE AFSPRAAK. Wat ik overigens ook niet snap is dat geen van je vrienden het weten? Als ik jou was zou ik het gewoon een van je vrienden vertellen en hem meevragen, je kan haar dan een beste vriendin mee laten nemen en dan neem jij een vriend mee. Op deze manier is de druk van zo'n dagje weg en kun je gewoon met elkaar een leuk dagje hebben. Een afspraakje met z'n tween kan altijd nog!

Laat me weten wat je van dit idee vind, je hebt toch vast wel een vriend die je een deze situatie kan vertrouwen?

x Jantien
  maandag 23 september 2013 @ 08:28:53 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131469259
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:39 schreef n0b34l1fe het volgende:
heb het haar ook verteld
Gelijk een nieuwe datum geprikt?
pi_131471122
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gelijk een nieuwe datum geprikt?
Zal wel iets van deze tijd zijn maar waarom datum prikken als je 30km bij elkaar vandaan woont? Een impulsieve aktie zou al voldoende moeten zijn om in de trein zitten? Hoogstens even aankondigen dat je onderweg bent ipv de usual online chat. Maak je t ook gelijk minder formeel en dus de drempel lager imo.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 23 september 2013 @ 10:12:50 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131471155
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 10:11 schreef Koral het volgende:

[..]

Zal wel iets van deze tijd zijn maar waarom datum prikken als je 30km bij elkaar vandaan woont? Een impulsieve aktie zou al voldoende moeten zijn om in de trein zitten? Hoogstens even aankondigen dat je onderweg bent ipv de usual online chat. Maak je t ook gelijk minder formeel en dus de drempel lager imo.
Eens, maar blijkbaar werkt dat voor TS + 'vriendin' niet. Als je een afspraak afzegt doordat er iets tussenkomt, moet je gewoon gelijk nieuwe datum prikken. Anders verwatert het weer snel en schiet het nog niet op.
pi_131471521
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 10:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eens, maar blijkbaar werkt dat voor TS + 'vriendin' niet. Als je een afspraak afzegt doordat er iets tussenkomt, moet je gewoon gelijk nieuwe datum prikken. Anders verwatert het weer snel en schiet het nog niet op.
Die gedachtegang snap ik, alleen is de kans groot dat het een herhaling van zetten wordt. Die momenten waarop je denkt dat je het gaat flikken duren niet eindeloos, en laten zich moeilijk plannen. Er hoeft maar even wat te gebeuren en je bent uit je 'flow'.

Gewoon doen als je zelfvertrouwen een bepaald niveau heeft. Het ergste wat kan gebeuren is dat je voor niets in de trein bent gestapt. Zelfvertrouwen groeit door succes, en als je elke keer je mogelijkheden mist, krijg je bijna een soort faalangst als je niet uitkijkt terwijl je jezelf uberhaubt nog geen poging hebt gegund.

TS 't schijnt deze dagen mooi weer te worden. Je weet vast wel wanneer ze haar hond normaal uitlaat. Zorg dat je dan in de buurt bent, een dezer avonden. Geen gras over laten groeien. Zo sluit je uit dat er iets tussen komt en kun je zelf bepalen wanneer je de move maakt.
pi_131473690
Zo'n relatie heb ik ook een tijdje gehad. Maar dat werd helemaal niks. :')
pi_131488193
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 10:28 schreef Koral het volgende:

[..]

Die gedachtegang snap ik, alleen is de kans groot dat het een herhaling van zetten wordt. Die momenten waarop je denkt dat je het gaat flikken duren niet eindeloos, en laten zich moeilijk plannen. Er hoeft maar even wat te gebeuren en je bent uit je 'flow'.

Gewoon doen als je zelfvertrouwen een bepaald niveau heeft. Het ergste wat kan gebeuren is dat je voor niets in de trein bent gestapt. Zelfvertrouwen groeit door succes, en als je elke keer je mogelijkheden mist, krijg je bijna een soort faalangst als je niet uitkijkt terwijl je jezelf uberhaubt nog geen poging hebt gegund.

TS 't schijnt deze dagen mooi weer te worden. Je weet vast wel wanneer ze haar hond normaal uitlaat. Zorg dat je dan in de buurt bent, een dezer avonden. Geen gras over laten groeien. Zo sluit je uit dat er iets tussen komt en kun je zelf bepalen wanneer je de move maakt.
toptip

denk alleen dat faalangst er bij mij altijd al een beetje aanwezig is..
pi_131500796
TS, allereerst mijn excuses ik ging misschien wat te ver met de dingen die ik zei, maar ik herken mezelf gewoon in je verhaal en ik wil graag dat het bij jou ook goed komt, dat 'hond uitlaat idee' is een erg goede. Wat je faalangst betreft, elke angst is er om te overwinnen!
Nog een andere vraag trouwens, heb je al veel ervaring op relatie/vrouwengebied? Wat was bevoorbeeld de laatste keer dat er dingen gebeurt zijn tussen jou en een meisje?
Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!

X
Jantien
pi_131521085
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:57 schreef jantien23 het volgende:
TS, allereerst mijn excuses ik ging misschien wat te ver met de dingen die ik zei, maar ik herken mezelf gewoon in je verhaal en ik wil graag dat het bij jou ook goed komt, dat 'hond uitlaat idee' is een erg goede. Wat je faalangst betreft, elke angst is er om te overwinnen!
Nog een andere vraag trouwens, heb je al veel ervaring op relatie/vrouwengebied? Wat was bevoorbeeld de laatste keer dat er dingen gebeurt zijn tussen jou en een meisje?
Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!

X
Jantien
ik had jouw vorige berichtje nog niet eens gelezen :$ per ongelijk overgeslagen... Maar nee, het was geen leugen! en heb het ondertussen 1 van mijn vrienden al wel verteld :)

en nee, echt ervaring met vrouwen heb ik niet wat betreft een relatie. ik wordt niet zo gauw verliefd en had de behoefte aan een relatie ook niet, dus ging ook niet opzoek naar een meisie.

ps. hebben jullie elkaar na die 4 jaar nog wel ontmoet? en excuses aanvaard ;)
pi_131524998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:26 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

ik had jouw vorige berichtje nog niet eens gelezen :$ per ongelijk overgeslagen... Maar nee, het was geen leugen! en heb het ondertussen 1 van mijn vrienden al wel verteld :)

en nee, echt ervaring met vrouwen heb ik niet wat betreft een relatie. ik wordt niet zo gauw verliefd en had de behoefte aan een relatie ook niet, dus ging ook niet opzoek naar een meisie.

ps. hebben jullie elkaar na die 4 jaar nog wel ontmoet? en excuses aanvaard ;)
Ja die jongen met wie ik 4 jaar gechat had, daar heb ik nu een relatie mee. Erg leuk! Ben heel blij met hem, alleen jammer dat we zo lang om elkaar heen hebben gedraait, ik had veel eerder met hem af moeten spreken.

Heb je het korte tijd geleden aan die vriend verteld? Helpt die je op gang? Of pusht hij je een beetje? Heb je trouwens voorgesteld aan die vriend om samen te gaan?

Ik hoor van je!

X jantien
pi_131549438
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:03 schreef jantien23 het volgende:

[..]

Ja die jongen met wie ik 4 jaar gechat had, daar heb ik nu een relatie mee. Erg leuk! Ben heel blij met hem, alleen jammer dat we zo lang om elkaar heen hebben gedraait, ik had veel eerder met hem af moeten spreken.

Heb je het korte tijd geleden aan die vriend verteld? Helpt die je op gang? Of pusht hij je een beetje? Heb je trouwens voorgesteld aan die vriend om samen te gaan?

Ik hoor van je!

X jantien
Korte tijd geleden verteld ja. hij weet dat ik het niet makkelijk vind en helpt me wel een beetje :) maar pusht me niet en ik heb niet voorgesteld om samen te gaan. vind dat ik dit alleen moet doen en denk dat ik makkelijker met haar kan praten als we alleen zijn :)
pi_131549685
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:21 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

Korte tijd geleden verteld ja. hij weet dat ik het niet makkelijk vind en helpt me wel een beetje :) maar pusht me niet en ik heb niet voorgesteld om samen te gaan. vind dat ik dit alleen moet doen en denk dat ik makkelijker met haar kan praten als we alleen zijn :)
Die vriend die je het verteld hebt, spreek je die regelmatig? Wat is bijvoorbeeld de laatste keer dat je hem sprak, ik denk namelijk dat als je het er regelmatig met iemand over hebt, dat dat je helpt bij je lef om af te spreken. Dat hielp mij toen der tijd ook. Ik heb het toen namelijk met niemand besproken, na 3 jaar en 9 maanden ongeveer vertelde ik het een vriendin van me, doordat ik het er met haar zo vaak over had kwam ik met het gevoel dat ik echt niet langer kon wachten.

Ik zie vanzelf wel een reactie verschijnen!

X Jantien
pi_131551369
Dus zaterdag naar je 'vriendin' toe?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_131551504
TS al een treinkaartje (zonder datum) gekocht? Al een gepast kadotje gekocht? Maak anders een lijstje met aktie punten, werk het af, zodat je paraat bent voor een spontaan bezoek?
pi_131551815
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voordeel van een doordeweekse avond is dat het niet zo lang hoeft te duren. Slechts het ijs breken (met evt. vervolgafspraak waar je beter op je gemak bent) in de avond, of ongemakkelijke date van een paar uur of nog langer in het weekend. Als ik geen ervaring had met dit soort dingen zou ik het wel weten ;)
pi_131552409
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:37 schreef Koral het volgende:

[..]

Voordeel van een doordeweekse avond is dat het niet zo lang hoeft te duren. Slechts het ijs breken (met evt. vervolgafspraak waar je beter op je gemak bent) in de avond, of ongemakkelijke date van een paar uur of nog langer in het weekend. Als ik geen ervaring had met dit soort dingen zou ik het wel weten ;)
Het is vroeg donker. Weet niet if ze dan nog haar hond wil uitlaten met hem.
pi_131552410
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:29 schreef jantien23 het volgende:

[..]

Die vriend die je het verteld hebt, spreek je die regelmatig? Wat is bijvoorbeeld de laatste keer dat je hem sprak, ik denk namelijk dat als je het er regelmatig met iemand over hebt, dat dat je helpt bij je lef om af te spreken. Dat hielp mij toen der tijd ook. Ik heb het toen namelijk met niemand besproken, na 3 jaar en 9 maanden ongeveer vertelde ik het een vriendin van me, doordat ik het er met haar zo vaak over had kwam ik met het gevoel dat ik echt niet langer kon wachten.

Ik zie vanzelf wel een reactie verschijnen!

X Jantien
spreek hem niet heel veel, de laatste tijd is die vriend van mij druk voor school en het zelfde geldt voor mij, maar ik heb al lang het gevoel dat ik niet langer kan wachten haha
pi_131552421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ga het aankomende zaterdag weer proberen
pi_131552532
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:37 schreef Koral het volgende:

[..]

inderdaad, dus toch maar niet zaterdag gaan! En ik heb studiereisproduct voor doordeweeks, scheelt weer geld ;) ik zeg haar wel gewoon dat ik ook nog had afgesproken met vrienden, mocht het allemaal soepel en gezellig lopen zeg ik die "afspraak met vrienden" wel af. dus een uurtje met de hond wandelen en gezellig met haar praten lijkt me zelf een goed plan :) en dan net wat jij zegt, een volgend afspraakje maken :D
pi_131552547
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het is vroeg donker. Weet niet if ze dan nog haar hond wil uitlaten met hem.
hahaha _O-
pi_131552619
Elkaar je meest onflatteuze foto's sturen, en als je dan nog voor elkaar valt zit het wel goed.
pi_131552999
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

oke misschien had ik dat ook in de topic moeten zetten, maar zij durft ook niet... ik heb haar wel eens een spraakberichtje gestuurd, en daarna gevraagd of zij ook iets wilde sturen, maar dat wilde ze NOG niet zegt ze.
Och jee, misschien is je online liefde in het echt wel een bouwvakker met een bierbuik en een zeiksnor :@
pi_131554758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:58 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

inderdaad, dus toch maar niet zaterdag gaan! En ik heb studiereisproduct voor doordeweeks, scheelt weer geld ;) ik zeg haar wel gewoon dat ik ook nog had afgesproken met vrienden, mocht het allemaal soepel en gezellig lopen zeg ik die "afspraak met vrienden" wel af. dus een uurtje met de hond wandelen en gezellig met haar praten lijkt me zelf een goed plan :) en dan net wat jij zegt, een volgend afspraakje maken :D
Nee nog niet afzeggen!!!! Gewoon vanavond of morgenavond even de trein in naar haar toe. Voelt ze zich wellicht iets overvallen maar je hebt al genoeg geduld opgebracht. Als het dan leuk is staat je afspraak voor zaterdag tenminste nog :D
pi_131555876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:00 schreef Spicecrafts het volgende:
Elkaar je meest onflatteuze foto's sturen, en als je dan nog voor elkaar valt zit het wel goed.
hebben we al wel eens gedaan haha, maar het gaat niet alleen om het uiterlijk? :?
pi_131555902
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef Koral het volgende:

[..]

Nee nog niet afzeggen!!!! Gewoon vanavond of morgenavond even de trein in naar haar toe. Voelt ze zich wellicht iets overvallen maar je hebt al genoeg geduld opgebracht. Als het dan leuk is staat je afspraak voor zaterdag tenminste nog :D
kan niks afzeggen, heb niet met haar afgesproken maar met mezelf!
pi_131556147
Wtf? _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131556157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:40 schreef heiden6 het volgende:
Wtf? _O-
??
pi_131582376
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:33 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

kan niks afzeggen, heb niet met haar afgesproken maar met mezelf!
Wanneer heb je dan nu afgesproken 'met jezelf'?

Wees niet te soft voor jezelf. Daar wordt je geen man van. Alle eerste keer is onwennig. Dat is heel normaal.
Sterker nog met die ervaring in the pocket gaat het de volgende keer alweer een stuk makkelijker chick-magnet in spee.
pi_131594855
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:16 schreef Koral het volgende:

[..]

Wanneer heb je dan nu afgesproken 'met jezelf'?

Wees niet te soft voor jezelf. Daar wordt je geen man van. Alle eerste keer is onwennig. Dat is heel normaal.
Sterker nog met die ervaring in the pocket gaat het de volgende keer alweer een stuk makkelijker chick-magnet in spee.
ik denk volgende week vrijdag, dan ben ik toch vrij van school. kan ik mooi op tijd naar haar toe gaan
pi_131596316
Wordt steeds verder uitgesteld zo :')
pi_131598055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wordt steeds verder uitgesteld zo :')
ja.. niet leuk hoor! :'(

Ik wacht nu ook een beetje op het juiste moment. Zo zijn zij en ik nu best druk voor school. Niet dat school een goede reden is om dit uit te stellen, maar ik weet niet of zij het leuk vind dat ik langskom terwijl zij druk is met leren voor de toetsen :@
als het zaterdag nou gewoon gelukt was...

maarja, volgende week vrijdag MOET het lukken...
pi_131598155
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef n0b34l1fe het volgende:
WAT? :|W :|W

sms gewoon kan ik vanmiddag of morgen ff langskomen, zegt ze nee vraag je wanneer ze wel tijd heeft.

Je blijft het alleen maar uitstellen.
pi_131599392
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

ja.. niet leuk hoor! :'(

Ik wacht nu ook een beetje op het juiste moment. Zo zijn zij en ik nu best druk voor school. Niet dat school een goede reden is om dit uit te stellen, maar ik weet niet of zij het leuk vind dat ik langskom terwijl zij druk is met leren voor de toetsen :@
als het zaterdag nou gewoon gelukt was...

Ja maar er is altijd wel iets waardoor het druk is... Van uitstel komt afstel.
  donderdag 26 september 2013 @ 22:43:30 #242
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_131603020
Spannend. :o

Je zal waarschijnlijk bijna moeten kotsen van de zenuwen, maar cht, spreek af en kijk wat het wordt.
Na een jaar moet het er toch eindelijk eens een keer van komen, niet?

Neem in ieder geval de tijd om met elkaar te praten in plaats van allemaal dingen plannen om te doen.

Als het niks wordt dan weet je tenminste waar je aan toe bent en anders betekent het misschien wel het begin van iets moois.

Nou, hup! Afspreken.

Good luck.
Je moeder is een hamster
pi_131673448
nieuw probleem... de laatste tijd heb ik het gevoel dat ze me negeert. ik praat graag met der, dus stuur nog wel eens een berichtje, maar de helft van de tijd krijg ik geen antwoord of kortaf "ja/nee". dit is al wel een tijdje gaande (een maand ofso?) en ik dacht dat ze het wel gewoon druk zou hebben met school ofso en liet het maar gebeuren. Maar zelfs in de avonden in het weekend waarvan je verwacht dat ze alle tijd heeft (een weekendje weg oid kan natuurlijk, maar elk weekend?) reageert ze niet meer zoals vroeger.
ik heb vanochtend ook nog even met haar gechat, en heb toen gevraagd of er wat aan de hand was en mocht dat zo zijn, dat ze het gewoon tegen mij moet zeggen. Maar.. geen antwoord terug.

iemand handige tips?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 september 2013 @ 14:57:32 #244
163650 Greys
pi_131673632
Twee tips:

1) ofso --> ofzo
2) nok eens met dat gechat en gewhatsapp en BEL GEWOON of GA GEWOON LANGS
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131673726
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:51 schreef n0b34l1fe het volgende:
nieuw probleem... de laatste tijd heb ik het gevoel dat ze me negeert. ik praat graag met der, dus stuur nog wel eens een berichtje, maar de helft van de tijd krijg ik geen antwoord of kortaf "ja/nee". dit is al wel een tijdje gaande (een maand ofso?) en ik dacht dat ze het wel gewoon druk zou hebben met school ofso en liet het maar gebeuren. Maar zelfs in de avonden in het weekend waarvan je verwacht dat ze alle tijd heeft (een weekendje weg oid kan natuurlijk, maar elk weekend?) reageert ze niet meer zoals vroeger.
ik heb vanochtend ook nog even met haar gechat, en heb toen gevraagd of er wat aan de hand was en mocht dat zo zijn, dat ze het gewoon tegen mij moet zeggen. Maar.. geen antwoord terug.

iemand handige tips?
Contact verbreken en een echt leven beginnen. Want dit is nooit wat geweest en gaat natuurlijk ook nooit wat worden.
pi_131673833
Ik denk dat ze gewoon een vent wilt die de ballen heeft om naar haar toe te gaan. Dat je dat niet snapt.
Je blijft het uitstellen, terwijl ze zo dicht bij woont eigenlijk..

[ Bericht 12% gewijzigd door xuryah op 29-09-2013 15:16:05 ]
pi_131674013
oke
pi_131674028
Misschien klinkt het raar, maar neem eens contact op met catfish :)
pi_131711371
hey fokkers,

Vandaag ben ik eindelijk met de trein naar haar toe gegaan, maar het ging niet helemaal zoals ik hoopte dat het ging. Laat ik bij het begin beginnen.

Vanochtend ben ik met de trein zoals altijd naar school gegaan, bij mijn overstap had ik tijd genoeg. Dus ik dacht, als ik vandaag toch vroeg uit ben, ga ik wel naar haar toe en koop ik nu snel wat leuks voor der! Gelijk naar het winkeltje bij het station gegaan en daar een leuk knuffeltje uitgezocht. (niet heer origineel maar beter dan niks)
Na school heb ik mijn ballen bijeengeraapt en ben in de trein gestapt. Niet naar huis, maar naar haar toe. Onderweg even een Whats-appje gestuurd dat ik eraan kom. Ik was al uitgestapt en op het op 1 na laatste station krijg ik antwoord.... Het kwam er op neer dat ik niet kon komen in verband met school :?
Dus ik wist al genoeg... heb gelijk de trein weer richting huis gepakt :'( Ik bedoel, voor een uurtje kun je toch wel tijd vrij maken voor mij? En als dat van school echt echt echt belangrijk is, dan kun je toch wel zeggen waarom?

Het gekke is, ik ben totaal niet boos op haar, maar wel op mezelf dat ik hier zo lang over heb gedaan en dat ik niet door had dat ze gewoon niks met me wil. Of ze durft niet, maar dat denk ik gewoon om dat ik nog steeds van haar hou. geen idee waarom;(

ohja nog even, ik stuurde dus dat ik dan maar terug ging naar huis en dat ik het kleinigheidje dat ik voor haar gekocht had wel mee zal nemen. (zodat ze wist dat ik iets leuks voor haar had gekocht)
krijg ik als antwoord: "mja"' :? :?
pi_131711600
Vergeet haar nou maar je hebt gewoon een soort illusie in je hoofd gecreerd dat je een vriendin had, maar er is nooit sprake geweest van een relatie. Ze zit overduidelijk niet te wachten op je aandacht en nu je concreet begint te worden over een ontmoeting, haakt ze helemaal af.

Gewoon mee kappen dus en mocht je nog eens iemand leren kennen op internet zorg dan dat je in maximaal 2 weken een echte ontmoeting hebt gepland.

Zorg dat je leert van deze fout en ga verder met je leven en wis haar uit je telefoon.

Ohja en neem geen cadeaus mee zoals een knuffel of iets dergelijks de volgende keer, gewoon niks geven bij een eerste date is ook prima en heel normaal.
٩๏̯͡๏)۶
pi_131713458
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:27 schreef n0b34l1fe het volgende:
hey fokkers,

Vandaag ben ik eindelijk met de trein naar haar toe gegaan, maar het ging niet helemaal zoals ik hoopte dat het ging. Laat ik bij het begin beginnen.

Vanochtend ben ik met de trein zoals altijd naar school gegaan, bij mijn overstap had ik tijd genoeg. Dus ik dacht, als ik vandaag toch vroeg uit ben, ga ik wel naar haar toe en koop ik nu snel wat leuks voor der! Gelijk naar het winkeltje bij het station gegaan en daar een leuk knuffeltje uitgezocht. (niet heer origineel maar beter dan niks)
Na school heb ik mijn ballen bijeengeraapt en ben in de trein gestapt. Niet naar huis, maar naar haar toe. Onderweg even een Whats-appje gestuurd dat ik eraan kom. Ik was al uitgestapt en op het op 1 na laatste station krijg ik antwoord.... Het kwam er op neer dat ik niet kon komen in verband met school :?
Dus ik wist al genoeg... heb gelijk de trein weer richting huis gepakt :'( Ik bedoel, voor een uurtje kun je toch wel tijd vrij maken voor mij? En als dat van school echt echt echt belangrijk is, dan kun je toch wel zeggen waarom?

Het gekke is, ik ben totaal niet boos op haar, maar wel op mezelf dat ik hier zo lang over heb gedaan en dat ik niet door had dat ze gewoon niks met me wil. Of ze durft niet, maar dat denk ik gewoon om dat ik nog steeds van haar hou. geen idee waarom;(

ohja nog even, ik stuurde dus dat ik dan maar terug ging naar huis en dat ik het kleinigheidje dat ik voor haar gekocht had wel mee zal nemen. (zodat ze wist dat ik iets leuks voor haar had gekocht)
Kans is groot dat ze gewoon niet durft. Maar je kan jezelf afvragen of je daar zin in hebt, want als ze nu niet over die angst durft heen te stappen, dan gaat dat misschien nog lang niet gebeuren. Of nooit. Bovendien is ze dan blijkbaar heel onzeker. Of ze heeft wat te verbergen, dat kan ook nog.

Je kan twee dingen doen.

1) Laat het maar eens van haar kant komen en gebeurt dat niet... dan kan je beter doorgaan met je leven in plaats van te blijven hangen in een schijnrelatie die ondanks het lange contact nog steeds geen progressie maakt. Misschien heeft ze echt geen interesse in meer dan online aandacht.

2) Als het toch angst is: pas als ze banger is om het contact met jou te verliezen dan om jou te ontmoeten, dan zal ze die ontmoeting aandurven. Dus op de een of andere manier zal je toch duidelijk moeten maken dat je geen zin meer hebt in wachten, nu of nooit.
pi_131713527
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:51 schreef n0b34l1fe het volgende:

iemand handige tips?
In dit geval geef ik je niet veel hoop. Om wat voor reden dan ook lijkt ze er klaar mee te zijn.
pi_131715873
Het is ook wel een hele impulsieve actie. Ik kan me erg goed voorstellen dat dat bedreigend voor haar is. Dit is nou n van de dingen die ik onder de noemer "niet slim" plaats. Zeker als je aangeeft dat je een cadeautje voor haar hebt, dat vat ze vast ook helemaal verkeerd op.

Ik zou het uitpraten en kijken of je nog iets in real life wil afspreken, en anders je pijlen gewoon richten op meisjes die je wel in het echte leven ziet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 september 2013 @ 19:16:54 #254
163650 Greys
pi_131716290
Ik zou TS geen hoop meer geven door te zeggen dat ze gewoon niet durft.
Want de laatste tijd negeerde ze hem online ook al aardig. Ze heeft er gewoon geen zin meer in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131716372
quote:
hey fokkers,

Hmm.. Ik vrees het ergste voor je.. Je kunt inderdaad afwachten en het van haar kant laten komen, persoonlijk raad ik je meer aan om eerlijk te zijn. Je moet gewoon zeggen dat je iets voor haar voelt en je wil afspreken, maar als zij dat niet wil of niet ziet zitten, ze dat gewoon aangeeft, dan kun jij haar of zo snel mogelijk vergeten en verder met je leven of ze voelt het zelfde voor jou en jullie gaan er aan werken. Als jij nu niet snel die duidelijkheid krijgt.. Dan wordt het sowieso niks meer.

We horen van je!

X jantien

Ps. Ze kan ook altijd het forum gevonden hebben HAHAHA
  maandag 30 september 2013 @ 19:28:11 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_131716693
Zoek een ander vriendinnetje, irl bij voorkeur.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_131717310
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef jantien23 het volgende:

[..]

Hmm.. Ik vrees het ergste voor je.. Je kunt inderdaad afwachten en het van haar kant laten komen, persoonlijk raad ik je meer aan om eerlijk te zijn. Je moet gewoon zeggen dat je iets voor haar voelt en je wil afspreken, maar als zij dat niet wil of niet ziet zitten, ze dat gewoon aangeeft, dan kun jij haar of zo snel mogelijk vergeten en verder met je leven of ze voelt het zelfde voor jou en jullie gaan er aan werken. Als jij nu niet snel die duidelijkheid krijgt.. Dan wordt het sowieso niks meer.

We horen van je!

X jantien

Ps. Ze kan ook altijd het forum gevonden hebben HAHAHA
Ben jij "haar"?!?! :D
pi_131717867
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Vergeet haar nou maar je hebt gewoon een soort illusie in je hoofd gecreerd dat je een vriendin had, maar er is nooit sprake geweest van een relatie. Ze zit overduidelijk niet te wachten op je aandacht en nu je concreet begint te worden over een ontmoeting, haakt ze helemaal af.

Gewoon mee kappen dus en mocht je nog eens iemand leren kennen op internet zorg dan dat je in maximaal 2 weken een echte ontmoeting hebt gepland.

Zorg dat je leert van deze fout en ga verder met je leven en wis haar uit je telefoon.

Dit, zo zonde van je tijd dit.
pi_131721951
quote:
hey fokkers,

Ondanks dat het niet helemaal ging zoals je hoopte, kun je wel trots op jezelf zijn! Boos zijn op jezelf heeft geen enkele zin. Je hebt het toch maar gedaan.

Denk je echt dat ze niets (meer) met je wil? Of heeft ze beschermende ouders die compleet paranoia zullen worden als ze aan (online) dating doet?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 01:07:15 #260
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_131730930
ze wil niet met je afspreken om wat voor reden dan ook en als je een man bent en je je ballen vanmiddag ook al bij elkaar geraapt hebt om naar haar toe te gaan, raap ze dan nog een keer bij elkaar en zeg haar dat ze de pleuris kan krijgen.

dit is energie steken in een illusie. je bent verdomme 19 man, je bent geen klein kind meer.
pi_131742939
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 01:07 schreef SugeLucky het volgende:
zeg haar dat ze de pleuris kan krijgen.
Zeggen dat ze de pleuris kan krijgen vind ik iets te, maar heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik er klaar mee ben. Misschien heeft ze er wel een hele goeie rede voor? wie weet?
pi_131743033
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Koral het volgende:

[..]

Ondanks dat het niet helemaal ging zoals je hoopte, kun je wel trots op jezelf zijn! Boos zijn op jezelf heeft geen enkele zin. Je hebt het toch maar gedaan.

Denk je echt dat ze niets (meer) met je wil? Of heeft ze beschermende ouders die compleet paranoia zullen worden als ze aan (online) dating doet?
ben ook wel trots op mezelf hoor :@

Ik heb wel het gevoel dat ze niets meer met me wil. Of ze berhaupt ooit wat met heeft willen hebben durf ik niet te zeggen, maar had daar vooral in het begin wel goede hoop voor.
Volgens mij heeft ze niet hele strenge ouders. Mocht dat toch zo zijn, dan kon ze mij dat toch zeggen?
pi_131743159
Nu mijn "relatie" met haar tot een eind is gekomen (om het zo maar even te zeggen haha), wil ik jullie toch even bedanken voor al jullie advies en meningen. Het heeft mij wel aan het denken gezet over wie ik ben, wie zij is en alles wat betreft online relaties.
Vooral ben ik blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben, ook al was dit natuurlijk niet waar ik op gehoopt had... En waarschijnlijk zal ik het nog wel even moeilijk hebben om het allemaal even te verwerken en te vergeten. Maar dat komt wel goed! :Y
Nogmaals, Thanks voor jullie support!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:30:56 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131743212
En een volgende keer niet zo lang wachten met het live ontmoeten!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131743250
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:30 schreef Copycat het volgende:
En een volgende keer niet zo lang wachten met het live ontmoeten!
Inderdaad haha, of niet meer online een relatie aan gaan he ;)
pi_131743403
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:43 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

Ben jij "haar"?!?! :D
Dat zou een onverwachte plotwending zijn :D Dat zou ook direct de x-jes van Jantien verklaren :X
Somebody that I used to know
pi_131743431
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:37 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat zou een onverwachte plotwending zijn :D Dat zou ook direct de x-jes van Jantien verklaren :X
en verklaren waarom ze me negeert _O-
pi_131743633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:29 schreef n0b34l1fe het volgende:
Nu mijn "relatie" met haar tot een eind is gekomen (om het zo maar even te zeggen haha), wil ik jullie toch even bedanken voor al jullie advies en meningen. Het heeft mij wel aan het denken gezet over wie ik ben, wie zij is en alles wat betreft online relaties.
Vooral ben ik blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben, ook al was dit natuurlijk niet waar ik op gehoopt had... En waarschijnlijk zal ik het nog wel even moeilijk hebben om het allemaal even te verwerken en te vergeten. Maar dat komt wel goed! :Y
Nogmaals, Thanks voor jullie support!
:* veel succes in de liefde verder.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:50:37 #269
163650 Greys
pi_131743795
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:32 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

Inderdaad haha, of niet meer online een relatie aan gaan he ;)
Je kunt best online iemand 'ontmoeten', maar noem het in de toekomst pas een relatie als je elkaar een paar keer irl hebt gezien ;)

En ik vind het iig dapper van je dat je hier zo eerlijk bent geweest ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131744204
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:37 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Vind het laatste wat ze zei wel raar, dat 'ze' dit topic heeft gevonden en vooral de haha in hoofdletters.

Edit: zondag de 22e geregistreerd. Het wijf })
hee hallo
pi_131744889
Goed van je dat je de stap genomen had! Helaas dat t zo uitpakt..
Maar je kan nu idd wel zeggen dat je het iig geprobeerd hebt :)
Volgende keer beter! Genoeg leuke meisjes op de wereld hoor :)
Succes en sterkte!
pi_131749693
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:24 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

ben ook wel trots op mezelf hoor :@

Ik heb wel het gevoel dat ze niets meer met me wil. Of ze berhaupt ooit wat met heeft willen hebben durf ik niet te zeggen, maar had daar vooral in het begin wel goede hoop voor.
Volgens mij heeft ze niet hele strenge ouders. Mocht dat toch zo zijn, dan kon ze mij dat toch zeggen?
Ja geen idee. Logica is soms ver te zoeken ;)

Je zou zeggen dat een onzeker iemand (zeker als ze jong en onervaren was) het wel prettig vind als de ander zeker is van zijn zaak, dat uitstraalt en ook in staat is om de ander op zijn gemak te stellen? Het was voor haar een goede mogelijkheid om je te ontmoeten in een voor haar vertrouwde omgeving. Misschien kwam het echt niet uit? Maar denk wel dat het goed is dat je hebt aangegeven dat je er klaar mee bent. Life goes on. Jij komt er wel!!!
pi_131753654
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef Scootermuisje het volgende:

[..]

Vind het laatste wat ze zei wel raar, dat 'ze' dit topic heeft gevonden en vooral de haha in hoofdletters.

Edit: zondag de 22e geregistreerd. Het wijf })
Is het geen troll?
Als het haar echt is, verbaast de "ontknoping" me wel. Waarom zou je ermee willen kappen voordat het begonnen is?
pi_131765528
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:58 schreef Koral het volgende:

[..]

Ja geen idee. Logica is soms ver te zoeken ;)

Je zou zeggen dat een onzeker iemand (zeker als ze jong en onervaren was) het wel prettig vind als de ander zeker is van zijn zaak, dat uitstraalt en ook in staat is om de ander op zijn gemak te stellen? Het was voor haar een goede mogelijkheid om je te ontmoeten in een voor haar vertrouwde omgeving. Misschien kwam het echt niet uit? Maar denk wel dat het goed is dat je hebt aangegeven dat je er klaar mee bent. Life goes on. Jij komt er wel!!!
Dat snap ik dus al niet ;) als ze het echt druk heeft, waarom gaat ze me dan negeren als ik vraag waarmee? (Of alleen maar antwoorden met "school") een uitleg geven lijkt me op zn minst redelijk als ik alle moeite doe voor een ontmoeting toch?

Maarja, het is nou eenmaal gebeurd ;) zit helaas nog wel met vragen waar ik waarschijnlijk geen antwoord op zal krijgen...
pi_131766038
En nog contact gehad verder, of niks meer?
٩๏̯͡๏)۶
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 oktober 2013 @ 13:50:15 #276
163650 Greys
pi_131776147
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:38 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

en verklaren waarom ze me negeert _O-
Die jantien had al een paar keer eerder in dit topic reageert, als je die reacties leest klinkt dat niet alsof zij het is. Adem uit :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131785745
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef Ronaldsen het volgende:
En nog contact gehad verder, of niks meer?
nu niks meer
pi_131785796
Jammer TS, zo gaat het soms ook met internetcontacten. Je moet net geluk hebben, net als in de rest van het leven :)
pi_131840313
Inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder. Ik ben er alweer een beetje overheen, maar denk er nog steeds wel eens over na! Wat als zij het allemaal anders heeft ervaren?
Soms heb ik nog wel eens de neiging om toch nog wat tegen haar te zeggen, maar weet ik me nog in te houden. Het lastige is is dat ik nu dus niet weet hoe zij ermee omgaat. Interesseert het haar niks? Is ze er blij mee? Verdrietig? Maar als ze me negeert kan ik daar ook niet achter komen... Daar zit ik dus nog een beetje mee en moest het ff kwijt
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:01:47 #280
163650 Greys
pi_131840535
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef n0b34l1fe het volgende:
Inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder. Ik ben er alweer een beetje overheen, maar denk er nog steeds wel eens over na! Wat als zij het allemaal anders heeft ervaren?
Soms heb ik nog wel eens de neiging om toch nog wat tegen haar te zeggen, maar weet ik me nog in te houden. Het lastige is is dat ik nu dus niet weet hoe zij ermee omgaat. Interesseert het haar niks? Is ze er blij mee? Verdrietig? Maar als ze me negeert kan ik daar ook niet achter komen... Daar zit ik dus nog een beetje mee en moest het ff kwijt
Je kunt haar op zich toch nog prima een luchtig berichtje sturen (niet dramatisch ofzo) met 'Wel erg jammer dat het contact nu nul is, vind jij dat ook niet?' en kijken hoe/of ze daar op reageert? Als ze je dan negeert en niets terug zegt, dan weet je het zeker. Dan er ook niet meer achteraan blijven berichten. Of heb jij de afgelopen dagen al een paar keer iets gestuurd en heeft zij nooit meer geantwoord? Dan laten zitten...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131840661
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Je kunt haar op zich toch nog prima een luchtig berichtje sturen (niet dramatisch ofzo) met 'Wel erg jammer dat het contact nu nul is, vind jij dat ook niet?' en kijken hoe/of ze daar op reageert? Als ze je dan negeert en niets terug zegt, dan weet je het zeker. Dan er ook niet meer achteraan blijven berichten. Of heb jij de afgelopen dagen al een paar keer iets gestuurd en heeft zij nooit meer geantwoord? Dan laten zitten...
Nee heb haar sinds die dag niet meer gesproken, maar als ik nu weer wat stuur heb ik ook zo'n gevoel van stalken... En ik heb tenslotte aangegeven dat ik er klaar mee ben, beetje raar om dan weer te beginnen? Of niet? Maar kan het natuurlijk altijd proberen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:10:51 #282
163650 Greys
pi_131840828
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

Nee heb haar sinds die dag niet meer gesproken, maar als ik nu weer wat stuur heb ik ook zo'n gevoel van stalken... En ik heb tenslotte aangegeven dat ik er klaar mee ben, beetje raar om dan weer te beginnen? Of niet? Maar kan het natuurlijk altijd proberen
Beter is om het gewoon te laten zitten, maar als je het niet zo wilt laten, of in elk geval even normaal afsluiten omdat je er anders erg mee zit, dan zou je nog kunnen proberen of ze met je wil praten.

Ik vraag me wel af of ze die eerste date, toen er een kennis overleed, ook op het laatst zou hebben afgezegd als het wel door was gegaan, maar dat zal je wrs nooit weten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131841314
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

Als het nu niet van haar kant komt, dan wil ze niet (graag genoeg). Anders had ze wel geprobeerd om het uit te praten en alsnog af te spreken. Jammer voor jou dat ze zo doet, maar het is een leermoment. :) Beter dat je er nu achter komt dan nog een jaar later.
pi_131841778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef n0b34l1fe het volgende:
Zou het laten rusten (voorlopig). Via internet zou ik iig niets beginnen. Wie weet tref je haar nog eens ergens irl als jullie echt voor elkaar bestemd zijn ;)
pi_131842867
Ik wacht er voorlopig dus nog wel even mee. Ik begin wel een gesprek als ik het echt niet meer trek
pi_131844464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:07 schreef n0b34l1fe het volgende:
Ik wacht er voorlopig dus nog wel even mee. Ik begin wel een gesprek als ik het echt niet meer trek
Geen andere leuke vrouwen ontmoet? Zoek ze anders ietsje ouder. Een leuke studente ofzo. Die levensfase past wellicht wat beter bij je dan meiden eigenlijk nog niet zo goed weten wat ze willen?
pi_131844819
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:58 schreef Koral het volgende:

[..]

Geen andere leuke vrouwen ontmoet? Zoek ze anders ietsje ouder. Een leuke studente ofzo. Die levensfase past wellicht wat beter bij je dan meiden eigenlijk nog niet zo goed weten wat ze willen?
Druk met school, dus ng geen leuke andere meid ontmoet.. Dit weekend ga ik maar eens lekker stappen
pi_131845104
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:58 schreef Koral het volgende:

[..]

Oh en btw, leeftijd maakt me niet zo veel uit en deze relatie stond nou niet echt in de planning ;) het gebeurde gewoon
pi_131886666
Tip voor volgende keer: als je aan internetdating doet, spreek binnen een maand iets af.

Als je langer wacht, wordt de kans op een irl klik alleen maar kleiner, en bovendien is al dat chatten dan achteraf allemaal zonde van je tijd geweest. Lukt het niet om binnen een maand iets af te spreken, ga dan ook niet verder met online contact met die persoon, want daar heb je helemaal niets aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')