abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 oktober 2013 @ 13:50:15 #276
163650 Greys
pi_131776147
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:38 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

en verklaren waarom ze me negeert _O-
Die jantien had al een paar keer eerder in dit topic reageert, als je die reacties leest klinkt dat niet alsof zij het is. Adem uit :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131785745
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef Ronaldsen het volgende:
En nog contact gehad verder, of niks meer?
nu niks meer
pi_131785796
Jammer TS, zo gaat het soms ook met internetcontacten. Je moet net geluk hebben, net als in de rest van het leven :)
pi_131840313
Inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder. Ik ben er alweer een beetje overheen, maar denk er nog steeds wel eens over na! Wat als zij het allemaal anders heeft ervaren?
Soms heb ik nog wel eens de neiging om toch nog wat tegen haar te zeggen, maar weet ik me nog in te houden. Het lastige is is dat ik nu dus niet weet hoe zij ermee omgaat. Interesseert het haar niks? Is ze er blij mee? Verdrietig? Maar als ze me negeert kan ik daar ook niet achter komen... Daar zit ik dus nog een beetje mee en moest het ff kwijt
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:01:47 #280
163650 Greys
pi_131840535
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef n0b34l1fe het volgende:
Inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder. Ik ben er alweer een beetje overheen, maar denk er nog steeds wel eens over na! Wat als zij het allemaal anders heeft ervaren?
Soms heb ik nog wel eens de neiging om toch nog wat tegen haar te zeggen, maar weet ik me nog in te houden. Het lastige is is dat ik nu dus niet weet hoe zij ermee omgaat. Interesseert het haar niks? Is ze er blij mee? Verdrietig? Maar als ze me negeert kan ik daar ook niet achter komen... Daar zit ik dus nog een beetje mee en moest het ff kwijt
Je kunt haar op zich toch nog prima een luchtig berichtje sturen (niet dramatisch ofzo) met 'Wel erg jammer dat het contact nu nul is, vind jij dat ook niet?' en kijken hoe/of ze daar op reageert? Als ze je dan negeert en niets terug zegt, dan weet je het zeker. Dan er ook niet meer achteraan blijven berichten. Of heb jij de afgelopen dagen al een paar keer iets gestuurd en heeft zij nooit meer geantwoord? Dan laten zitten...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131840661
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Je kunt haar op zich toch nog prima een luchtig berichtje sturen (niet dramatisch ofzo) met 'Wel erg jammer dat het contact nu nul is, vind jij dat ook niet?' en kijken hoe/of ze daar op reageert? Als ze je dan negeert en niets terug zegt, dan weet je het zeker. Dan er ook niet meer achteraan blijven berichten. Of heb jij de afgelopen dagen al een paar keer iets gestuurd en heeft zij nooit meer geantwoord? Dan laten zitten...
Nee heb haar sinds die dag niet meer gesproken, maar als ik nu weer wat stuur heb ik ook zo'n gevoel van stalken... En ik heb tenslotte aangegeven dat ik er klaar mee ben, beetje raar om dan weer te beginnen? Of niet? Maar kan het natuurlijk altijd proberen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:10:51 #282
163650 Greys
pi_131840828
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

Nee heb haar sinds die dag niet meer gesproken, maar als ik nu weer wat stuur heb ik ook zo'n gevoel van stalken... En ik heb tenslotte aangegeven dat ik er klaar mee ben, beetje raar om dan weer te beginnen? Of niet? Maar kan het natuurlijk altijd proberen
Beter is om het gewoon te laten zitten, maar als je het niet zo wilt laten, of in elk geval even normaal afsluiten omdat je er anders erg mee zit, dan zou je nog kunnen proberen of ze met je wil praten.

Ik vraag me wel af of ze die eerste date, toen er een kennis overleed, ook op het laatst zou hebben afgezegd als het wel door was gegaan, maar dat zal je wrs nooit weten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131841314
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef n0b34l1fe het volgende:

[..]

Als het nu niet van haar kant komt, dan wil ze niet (graag genoeg). Anders had ze wel geprobeerd om het uit te praten en alsnog af te spreken. Jammer voor jou dat ze zo doet, maar het is een leermoment. :) Beter dat je er nu achter komt dan nog een jaar later.
pi_131841778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef n0b34l1fe het volgende:
Zou het laten rusten (voorlopig). Via internet zou ik iig niets beginnen. Wie weet tref je haar nog eens ergens irl als jullie echt voor elkaar bestemd zijn ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_131842867
Ik wacht er voorlopig dus nog wel even mee. Ik begin wel een gesprek als ik het echt niet meer trek
pi_131844464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:07 schreef n0b34l1fe het volgende:
Ik wacht er voorlopig dus nog wel even mee. Ik begin wel een gesprek als ik het echt niet meer trek
Geen andere leuke vrouwen ontmoet? Zoek ze anders ietsje ouder. Een leuke studente ofzo. Die levensfase past wellicht wat beter bij je dan meiden eigenlijk nog niet zo goed weten wat ze willen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_131844819
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:58 schreef Koral het volgende:

[..]

Geen andere leuke vrouwen ontmoet? Zoek ze anders ietsje ouder. Een leuke studente ofzo. Die levensfase past wellicht wat beter bij je dan meiden eigenlijk nog niet zo goed weten wat ze willen?
Druk met school, dus nóg geen leuke andere meid ontmoet.. Dit weekend ga ik maar eens lekker stappen
pi_131845104
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:58 schreef Koral het volgende:

[..]

Oh en btw, leeftijd maakt me niet zo veel uit en deze relatie stond nou niet echt in de planning ;) het gebeurde gewoon
pi_131886666
Tip voor volgende keer: als je aan internetdating doet, spreek binnen een maand iets af.

Als je langer wacht, wordt de kans op een irl klik alleen maar kleiner, en bovendien is al dat chatten dan achteraf allemaal zonde van je tijd geweest. Lukt het niet om binnen een maand iets af te spreken, ga dan ook niet verder met online contact met die persoon, want daar heb je helemaal niets aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')