Kans is groot dat ze gewoon niet durft. Maar je kan jezelf afvragen of je daar zin in hebt, want als ze nu niet over die angst durft heen te stappen, dan gaat dat misschien nog lang niet gebeuren. Of nooit. Bovendien is ze dan blijkbaar heel onzeker. Of ze heeft wat te verbergen, dat kan ook nog.quote:Op maandag 30 september 2013 16:27 schreef n0b34l1fe het volgende:
hey fokkers,
Vandaag ben ik eindelijk met de trein naar haar toe gegaan, maar het ging niet helemaal zoals ik hoopte dat het ging. Laat ik bij het begin beginnen.
Vanochtend ben ik met de trein zoals altijd naar school gegaan, bij mijn overstap had ik tijd genoeg. Dus ik dacht, als ik vandaag toch vroeg uit ben, ga ik wel naar haar toe en koop ik nu snel wat leuks voor der! Gelijk naar het winkeltje bij het station gegaan en daar een leuk knuffeltje uitgezocht. (niet heer origineel maar beter dan niks)
Na school heb ik mijn ballen bijeengeraapt en ben in de trein gestapt. Niet naar huis, maar naar haar toe. Onderweg even een Whats-appje gestuurd dat ik eraan kom. Ik was al uitgestapt en op het op 1 na laatste station krijg ik antwoord.... Het kwam er op neer dat ik niet kon komen in verband met school![]()
Dus ik wist al genoeg... heb gelijk de trein weer richting huis gepaktIk bedoel, voor een uurtje kun je toch wel tijd vrij maken voor mij? En als dat van school echt echt echt belangrijk is, dan kun je toch wel zeggen waarom?
Het gekke is, ik ben totaal niet boos op haar, maar wel op mezelf dat ik hier zo lang over heb gedaan en dat ik niet door had dat ze gewoon niks met me wil. Of ze durft niet, maar dat denk ik gewoon om dat ik nog steeds van haar hou. geen idee waarom;(
ohja nog even, ik stuurde dus dat ik dan maar terug ging naar huis en dat ik het kleinigheidje dat ik voor haar gekocht had wel mee zal nemen. (zodat ze wist dat ik iets leuks voor haar had gekocht)
krijg ik als antwoord: "mja"'![]()
In dit geval geef ik je niet veel hoop. Om wat voor reden dan ook lijkt ze er klaar mee te zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 14:51 schreef n0b34l1fe het volgende:
nieuw probleem... de laatste tijd heb ik het gevoel dat ze me negeert. ik praat graag met der, dus stuur nog wel eens een berichtje, maar de helft van de tijd krijg ik geen antwoord of kortaf "ja/nee". dit is al wel een tijdje gaande (een maand ofso?) en ik dacht dat ze het wel gewoon druk zou hebben met school ofso en liet het maar gebeuren. Maar zelfs in de avonden in het weekend waarvan je verwacht dat ze alle tijd heeft (een weekendje weg oid kan natuurlijk, maar elk weekend?) reageert ze niet meer zoals vroeger.
ik heb vanochtend ook nog even met haar gechat, en heb toen gevraagd of er wat aan de hand was en mocht dat zo zijn, dat ze het gewoon tegen mij moet zeggen. Maar.. geen antwoord terug.
iemand handige tips?
Hmm.. Ik vrees het ergste voor je.. Je kunt inderdaad afwachten en het van haar kant laten komen, persoonlijk raad ik je meer aan om eerlijk te zijn. Je moet gewoon zeggen dat je iets voor haar voelt en je wil afspreken, maar als zij dat niet wil of niet ziet zitten, ze dat gewoon aangeeft, dan kun jij haar of zo snel mogelijk vergeten en verder met je leven of ze voelt het zelfde voor jou en jullie gaan er aan werken. Als jij nu niet snel die duidelijkheid krijgt.. Dan wordt het sowieso niks meer.quote:Op maandag 30 september 2013 16:27 schreef n0b34l1fe het volgende:
hey fokkers,
Vandaag ben ik eindelijk met de trein naar haar toe gegaan, maar het ging niet helemaal zoals ik hoopte dat het ging. Laat ik bij het begin beginnen.
Vanochtend ben ik met de trein zoals altijd naar school gegaan, bij mijn overstap had ik tijd genoeg. Dus ik dacht, als ik vandaag toch vroeg uit ben, ga ik wel naar haar toe en koop ik nu snel wat leuks voor der! Gelijk naar het winkeltje bij het station gegaan en daar een leuk knuffeltje uitgezocht. (niet heer origineel maar beter dan niks)
Na school heb ik mijn ballen bijeengeraapt en ben in de trein gestapt. Niet naar huis, maar naar haar toe. Onderweg even een Whats-appje gestuurd dat ik eraan kom. Ik was al uitgestapt en op het op 1 na laatste station krijg ik antwoord.... Het kwam er op neer dat ik niet kon komen in verband met school![]()
Dus ik wist al genoeg... heb gelijk de trein weer richting huis gepaktIk bedoel, voor een uurtje kun je toch wel tijd vrij maken voor mij? En als dat van school echt echt echt belangrijk is, dan kun je toch wel zeggen waarom?
Het gekke is, ik ben totaal niet boos op haar, maar wel op mezelf dat ik hier zo lang over heb gedaan en dat ik niet door had dat ze gewoon niks met me wil. Of ze durft niet, maar dat denk ik gewoon om dat ik nog steeds van haar hou. geen idee waarom;(
ohja nog even, ik stuurde dus dat ik dan maar terug ging naar huis en dat ik het kleinigheidje dat ik voor haar gekocht had wel mee zal nemen. (zodat ze wist dat ik iets leuks voor haar had gekocht)
Ben jij "haar"?!?!quote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef jantien23 het volgende:
[..]
Hmm.. Ik vrees het ergste voor je.. Je kunt inderdaad afwachten en het van haar kant laten komen, persoonlijk raad ik je meer aan om eerlijk te zijn. Je moet gewoon zeggen dat je iets voor haar voelt en je wil afspreken, maar als zij dat niet wil of niet ziet zitten, ze dat gewoon aangeeft, dan kun jij haar of zo snel mogelijk vergeten en verder met je leven of ze voelt het zelfde voor jou en jullie gaan er aan werken. Als jij nu niet snel die duidelijkheid krijgt.. Dan wordt het sowieso niks meer.
We horen van je!
X jantien
Ps. Ze kan ook altijd het forum gevonden hebben HAHAHA
Dit, zo zonde van je tijd dit.quote:Op maandag 30 september 2013 16:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Vergeet haar nou maar je hebt gewoon een soort illusie in je hoofd gecreerd dat je een vriendin had, maar er is nooit sprake geweest van een relatie. Ze zit overduidelijk niet te wachten op je aandacht en nu je concreet begint te worden over een ontmoeting, haakt ze helemaal af.
Gewoon mee kappen dus en mocht je nog eens iemand leren kennen op internet zorg dan dat je in maximaal 2 weken een echte ontmoeting hebt gepland.
Zorg dat je leert van deze fout en ga verder met je leven en wis haar uit je telefoon.
Ondanks dat het niet helemaal ging zoals je hoopte, kun je wel trots op jezelf zijn! Boos zijn op jezelf heeft geen enkele zin. Je hebt het toch maar gedaan.quote:Op maandag 30 september 2013 16:27 schreef n0b34l1fe het volgende:
hey fokkers,
Zeggen dat ze de pleuris kan krijgen vind ik iets te, maar heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik er klaar mee ben. Misschien heeft ze er wel een hele goeie rede voor? wie weet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:07 schreef SugeLucky het volgende:
zeg haar dat ze de pleuris kan krijgen.
ben ook wel trots op mezelf hoorquote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Koral het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet helemaal ging zoals je hoopte, kun je wel trots op jezelf zijn! Boos zijn op jezelf heeft geen enkele zin. Je hebt het toch maar gedaan.
Denk je echt dat ze niets (meer) met je wil? Of heeft ze beschermende ouders die compleet paranoia zullen worden als ze aan (online) dating doet?
Inderdaad haha, of niet meer online een relatie aan gaan hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:30 schreef Copycat het volgende:
En een volgende keer niet zo lang wachten met het live ontmoeten!
Dat zou een onverwachte plotwending zijnquote:
en verklaren waarom ze me negeertquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zou een onverwachte plotwending zijnDat zou ook direct de x-jes van Jantien verklaren
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:29 schreef n0b34l1fe het volgende:
Nu mijn "relatie" met haar tot een eind is gekomen (om het zo maar even te zeggen haha), wil ik jullie toch even bedanken voor al jullie advies en meningen. Het heeft mij wel aan het denken gezet over wie ik ben, wie zij is en alles wat betreft online relaties.
Vooral ben ik blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben, ook al was dit natuurlijk niet waar ik op gehoopt had... En waarschijnlijk zal ik het nog wel even moeilijk hebben om het allemaal even te verwerken en te vergeten. Maar dat komt wel goed!![]()
Nogmaals, Thanks voor jullie support!
Je kunt best online iemand 'ontmoeten', maar noem het in de toekomst pas een relatie als je elkaar een paar keer irl hebt gezienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:32 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
Inderdaad haha, of niet meer online een relatie aan gaan he![]()
Vind het laatste wat ze zei wel raar, dat 'ze' dit topic heeft gevonden en vooral de haha in hoofdletters.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zou een onverwachte plotwending zijnDat zou ook direct de x-jes van Jantien verklaren
Ja geen idee. Logica is soms ver te zoekenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:24 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
ben ook wel trots op mezelf hoor![]()
Ik heb wel het gevoel dat ze niets meer met me wil. Of ze überhaupt ooit wat met heeft willen hebben durf ik niet te zeggen, maar had daar vooral in het begin wel goede hoop voor.
Volgens mij heeft ze niet hele strenge ouders. Mocht dat toch zo zijn, dan kon ze mij dat toch zeggen?
Is het geen troll?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Vind het laatste wat ze zei wel raar, dat 'ze' dit topic heeft gevonden en vooral de haha in hoofdletters.
Edit: zondag de 22e geregistreerd. Het wijf![]()
Dat snap ik dus al nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Ja geen idee. Logica is soms ver te zoeken![]()
Je zou zeggen dat een onzeker iemand (zeker als ze jong en onervaren was) het wel prettig vind als de ander zeker is van zijn zaak, dat uitstraalt en ook in staat is om de ander op zijn gemak te stellen? Het was voor haar een goede mogelijkheid om je te ontmoeten in een voor haar vertrouwde omgeving. Misschien kwam het echt niet uit? Maar denk wel dat het goed is dat je hebt aangegeven dat je er klaar mee bent. Life goes on. Jij komt er wel!!!
Die jantien had al een paar keer eerder in dit topic reageert, als je die reacties leest klinkt dat niet alsof zij het is. Adem uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:38 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
en verklaren waarom ze me negeert
nu niks meerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef Ronaldsen het volgende:
En nog contact gehad verder, of niks meer?
Je kunt haar op zich toch nog prima een luchtig berichtje sturen (niet dramatisch ofzo) met 'Wel erg jammer dat het contact nu nul is, vind jij dat ook niet?' en kijken hoe/of ze daar op reageert? Als ze je dan negeert en niets terug zegt, dan weet je het zeker. Dan er ook niet meer achteraan blijven berichten. Of heb jij de afgelopen dagen al een paar keer iets gestuurd en heeft zij nooit meer geantwoord? Dan laten zitten...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef n0b34l1fe het volgende:
Inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder. Ik ben er alweer een beetje overheen, maar denk er nog steeds wel eens over na! Wat als zij het allemaal anders heeft ervaren?
Soms heb ik nog wel eens de neiging om toch nog wat tegen haar te zeggen, maar weet ik me nog in te houden. Het lastige is is dat ik nu dus niet weet hoe zij ermee omgaat. Interesseert het haar niks? Is ze er blij mee? Verdrietig? Maar als ze me negeert kan ik daar ook niet achter komen... Daar zit ik dus nog een beetje mee en moest het ff kwijt
Nee heb haar sinds die dag niet meer gesproken, maar als ik nu weer wat stuur heb ik ook zo'n gevoel van stalken... En ik heb tenslotte aangegeven dat ik er klaar mee ben, beetje raar om dan weer te beginnen? Of niet? Maar kan het natuurlijk altijd proberenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt haar op zich toch nog prima een luchtig berichtje sturen (niet dramatisch ofzo) met 'Wel erg jammer dat het contact nu nul is, vind jij dat ook niet?' en kijken hoe/of ze daar op reageert? Als ze je dan negeert en niets terug zegt, dan weet je het zeker. Dan er ook niet meer achteraan blijven berichten. Of heb jij de afgelopen dagen al een paar keer iets gestuurd en heeft zij nooit meer geantwoord? Dan laten zitten...
Beter is om het gewoon te laten zitten, maar als je het niet zo wilt laten, of in elk geval even normaal afsluiten omdat je er anders erg mee zit, dan zou je nog kunnen proberen of ze met je wil praten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
Nee heb haar sinds die dag niet meer gesproken, maar als ik nu weer wat stuur heb ik ook zo'n gevoel van stalken... En ik heb tenslotte aangegeven dat ik er klaar mee ben, beetje raar om dan weer te beginnen? Of niet? Maar kan het natuurlijk altijd proberen
Als het nu niet van haar kant komt, dan wil ze niet (graag genoeg). Anders had ze wel geprobeerd om het uit te praten en alsnog af te spreken. Jammer voor jou dat ze zo doet, maar het is een leermoment.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
Nee heb haar sinds die dag niet meer gesproken, maar als ik nu weer wat stuur heb ik ook zo'n gevoel van stalken... En ik heb tenslotte aangegeven dat ik er klaar mee ben, beetje raar om dan weer te beginnen? Of niet? Maar kan het natuurlijk altijd proberen
Zou het laten rusten (voorlopig). Via internet zou ik iig niets beginnen. Wie weet tref je haar nog eens ergens irl als jullie echt voor elkaar bestemd zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef n0b34l1fe het volgende:
Inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder. Ik ben er alweer een beetje overheen, maar denk er nog steeds wel eens over na! Wat als zij het allemaal anders heeft ervaren?
Soms heb ik nog wel eens de neiging om toch nog wat tegen haar te zeggen, maar weet ik me nog in te houden. Het lastige is is dat ik nu dus niet weet hoe zij ermee omgaat. Interesseert het haar niks? Is ze er blij mee? Verdrietig? Maar als ze me negeert kan ik daar ook niet achter komen... Daar zit ik dus nog een beetje mee en moest het ff kwijt
Geen andere leuke vrouwen ontmoet? Zoek ze anders ietsje ouder. Een leuke studente ofzo. Die levensfase past wellicht wat beter bij je dan meiden eigenlijk nog niet zo goed weten wat ze willen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:07 schreef n0b34l1fe het volgende:
Ik wacht er voorlopig dus nog wel even mee. Ik begin wel een gesprek als ik het echt niet meer trek
Druk met school, dus nóg geen leuke andere meid ontmoet.. Dit weekend ga ik maar eens lekker stappenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Geen andere leuke vrouwen ontmoet? Zoek ze anders ietsje ouder. Een leuke studente ofzo. Die levensfase past wellicht wat beter bij je dan meiden eigenlijk nog niet zo goed weten wat ze willen?
Oh en btw, leeftijd maakt me niet zo veel uit en deze relatie stond nou niet echt in de planningquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Geen andere leuke vrouwen ontmoet? Zoek ze anders ietsje ouder. Een leuke studente ofzo. Die levensfase past wellicht wat beter bij je dan meiden eigenlijk nog niet zo goed weten wat ze willen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |