quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:20 schreef snakelady het volgende:
Mijn relatie is online begonnen maar al vrij vlot ( na 3 maanden ongeveer) elkaar in het echt ontmoet, moet zeggen dat we pas spreken van een relatie vanaf dat moment.
Maar gewoon doen, het is inderdaad heel eng maar het is ook het beste besluit wat ik ooit heb gemaakt.
En je wil toch niet altijd alleen een online relatie met haar hebben?
zekers!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:54 schreef Baran09 het volgende:
Ben heel benieuwd hoe het gaat morgen! Geef je ons een update?
zekers!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:54 schreef Baran09 het volgende:
Ben heel benieuwd hoe het gaat morgen! Geef je ons een update?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:22 schreef Koral het volgende:
De enige faal is niet gaan. Wel gaan is al een overwinning op zich
Denk het niet. Denk eerder gewoon verslaafd aan aandacht, maar verder wil ze geen relatie en houdt ze TS aan het lijntje.quote:
Zoiets was al wel te verwachten eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:33 schreef n0b34l1fe het volgende:
Helaas heb Ik ons afspraakje moeten verzetten... niks met niet durven te maken, priv dingetjes...
begon me net op de ontmoeting te verheugen
Zal die man blij mee zijn, hij helemaal z'n haren staan doen en beste pak aangedaan om indruk te maken op je.... kom je nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:33 schreef n0b34l1fe het volgende:
Helaas heb Ik ons afspraakje moeten verzetten... niks met niet durven te maken, priv dingetjes...
Haha wat is dat nou voor bullshit, wat voor priv dingetje kan nou zo belangrijk zijn om af te zeggenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:33 schreef n0b34l1fe het volgende:
??quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zal die man blij mee zijn, hij helemaal z'n haren staan doen en beste pak aangedaan om indruk te maken op je.... kom je niet
kilometertje of 30, valt nog mee dusquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef bulldogking123 het volgende:
Hoever wonen jullie van elkaar af dan?
Ik heb een relatie met 130 km verschil, ben er in Augustus heem gefietst met kameraad van mij. Het was het allemaal wel waard overigensquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:43 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
kilometertje of 30, valt nog mee dus
Je kunt dan toch wel gewoon ff koffie gaan drinken, het is bijna te fietsenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:43 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
kilometertje of 30, valt nog mee dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |