Ze zou het super leuk vinden als ik kom! Dus dat maakt het makkelijkerquote:
Heej, je hebt je ballen toch niet weer terug in je nachtkastje gelegd he?!?!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:44 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
Ze zou het super leuk vinden als ik kom! Dus dat maakt het makkelijker
Daarnaast, ik weet nu waarom ik niet durf... Ik wil gewoon niet dat ik dit alles kwijt raak!
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
Heej, je hebt je ballen toch niet weer terug in je nachtkastje gelegd he?!?!
O zaterdag, dat had ik ff gemist.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
Zei ik dat ik niet meer ging? Zaterdag ga ik gewoon hoor!!
Het kost me nu al geld! Drie keer raden wie de treinreis zaterdag moet betalenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:18 schreef jaha het volgende:
Vrouwen vragen altijd om geld. Wacht maar totdat je echt een relatie hebt
quote:Op maandag 16 september 2013 22:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee, want mannen zeggen altijd "o stop dit even in je handtas". Je hebt nog veel te leren knul
Mobiel, sigaretten, flesje water, . "o Is je tas groot? Zou je dan ook mijn trui er in kunnen doen? "quote:Op maandag 16 september 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]ja dat, hup sleutels, portemonnee in je tas.
Heerlijk om die onzin te lezen 😂quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef seasushi het volgende:
[..]
Mobiel, sigaretten, flesje water, . "o Is je tas groot? Zou je dan ook mijn trui er in kunnen doen? "![]()
Sorry, Off topic
Dankje! Hopelijk gaat het bij mij ook zoquote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Selestha het volgende:
Vier jaar geskyped met mijn huidige vriend voordat ik hem ontmoette, we waren beide al verliefd voor de ontmoeting en dat zijn we nog steeds dus het kan welSucces TS
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 19 september 2013 23:59 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
Dankje! Hopelijk gaat het bij mij ook zo
Vooroordeelquote:Op donderdag 19 september 2013 19:18 schreef jaha het volgende:
Vrouwen vragen altijd om geld. Wacht maar totdat je echt een relatie hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |