SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
[ Bericht 0% gewijzigd door GeenInspiratie. op 16-09-2013 21:22:51 ]![]()
fipo
edit: laat maar
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
HEY KLOOTVIOOLOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Lapo is TS normaalOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Mag ik ook een keer openen, neehoor
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
echtquote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb een bierhelm gekocht speciaal voor deze game.
Moderator DIG
Wel eerst schillen die M&M's.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Op naar een vriend daar chillen en dan gta halen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Rustug bra.quote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ben ik toch mee bezig man.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hans Teeuwen????quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ik ga ook nachtrelease
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Wat is dit? Gaat Bol hem pas op de verschijnimgsdatum verzenden? Ik zal nog eens iets gaan pre-orderen daar.quote:Artikelen Bestelstatus Verzending Extra informatie
Grand Theft Auto V (GTA V)
Grand Theft Auto V (GTA 5) Take Two
PlayStation 3
¤ 54,99
Wordt verwerkt Op verschijningsdatum
Annuleer
For thirteen generations we have protected it from the unclean![]()
Ik vrees het. Maar. Goed.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Wat is dit? Gaat Bol hem pas op de verschijnimgsdatum verzenden? Ik zal nog eens iets gaan pre-orderen daar.!!
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
[..]
Wat is dit? Gaat Bol hem pas op de verschijnimgsdatum verzenden? Ik zal nog eens iets gaan pre-orderen daar.
Moderator DIG
Wie van de nachtgaanders filmen allemaal?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik weet het broer. We hebben je rug!quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Spanning. Het is allemaal te spannend.
Mensen die naar de nachtrelease gaan, schreeuw even naar je broer GeenInspiratie."Thats how we roll in the Shire!"![]()
[..]
Wat is dit? Gaat Bol hem pas op de verschijnimgsdatum verzenden? Ik zal nog eens iets gaan pre-orderen daar.
Tics van je petten.![]()
allemaal. punt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Wie van de nachtgaanders filmen allemaal?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Bol.com verzend 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.quote:
Mijn ervaring dan.Kindness![]()
ik ga a la alberto stegeman undercover filmenquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Wie van de nachtgaanders filmen allemaal?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Mijne ook over het algemeenquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Bol.com verzend 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.
Mijn ervaring dan.![]()
Dus technisch gezien verzenden ze op de releasedatumquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Bol.com verzendt 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.
Mijn ervaring dan.
Moderator DIG
Ik weet dat wel. degene die ik quote nietquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Bol.com verzend 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.
Mijn ervaring dan.
Ik zie enkele Fokkers er nog voor aan ook om tot 4 uur wakker te blijvenquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Mijn ervaring dan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Dank. Ik maakte me al zorgen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Mijn ervaring dan.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Nou laten we het hopen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Mijn ervaring dan.For thirteen generations we have protected it from the unclean![]()
Alleen voor een bevestigingquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zie enkele Fokkers er nog voor aan ook om tot 4 uur wakker te blijven?
![]()
ik ga toch niet kunnen slapen dus ik zal om de zoveel tijd even mn telefoon checkenquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zie enkele Fokkers er nog voor aan ook om tot 4 uur wakker te blijven
Moderator DIG
Ja zijn post stond op de vorige paginaquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet dat wel. degene die ik quote niet
Kindness![]()
Ik weet broerquote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik zet de wekker wel even om 04:05quote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zie enkele Fokkers er nog voor aan ook om tot 4 uur wakker te blijvenFor thirteen generations we have protected it from the unclean![]()
hehe. luiquote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ja zijn post stond op de vorige pagina
Hardop lachen hieroquote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ik zet de wekker wel even om 04:05Baas, dat ga ik ook doen denk ik.
Morgenochtend nog 4 uur lang college, dat worden de langste 4 uren uit m'n leven
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
4 uur lang verplichte workshop + Propedeuse uitreiking van 2 uur, langste schooldag ooit.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hardop lachen hieroBaas, dat ga ik ook doen denk ik.
Morgenochtend nog 4 uur lang college, dat worden de langste 4 uren uit m'n leven![]()
En als ie dan nog niet op verzonden staat ga ik bellen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hardop lachen hieroBaas, dat ga ik ook doen denk ik.
Morgenochtend nog 4 uur lang college, dat worden de langste 4 uren uit m'n levenFor thirteen generations we have protected it from the unclean![]()
Zometeen nog ff pitten denk ikWas er al weer vroeg uit.
En dan naar de MM in Leeuwarden en de hele nacht gamen jonge!Kindness![]()
Druk je dan per ongeluk op annulerenquote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
En als ie dan nog niet op verzonden staat ga ik bellen.Ik deed dat vandaag bijna....
![]()
Beter snel dan nie!quote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef PowerPants het volgende:
godver is echt ongezond hoe snel mijn hart zit te kloppen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Druk je dan per ongeluk op annulerenIk deed dat vandaag bijna....
For thirteen generations we have protected it from the unclean![]()
True, of de rest is even bijslapenquote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef Giester het volgende:
[..]
Check de lijst van nachtrelease broeders.![]()
![]()
Ja man, ik speel ff blokfluit tussendoor, toen ik op de basisschool zat kwam ik zo tot rustquote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef PowerPants het volgende:
godver is echt ongezond hoe snel mijn hart zit te kloppen.![]()
![]()
autist?quote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ja man, ik speel ff blokfluit tussendoor, toen ik op de basisschool zat kwam ik zo tot rusthihi![]()
ik heb al een liter koffie op volgens mij![]()
![]()
deventerquote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Beste Midnight Release bro's,
Waar gaan jullie?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
is iedereen hier. jij dus ookquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef PowerPants het volgende:
godver is echt ongezond hoe snel mijn hart zit te kloppen.!
![]()
Ik heb net ook even "blokfluit"quote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ja man, ik speel ff blokfluit tussendoor, toen ik op de basisschool zat kwam ik zo tot rustgespeeld brada!
Alleen niet op de basisschool G, that shit crazy."Thats how we roll in the Shire!"![]()
tieltiel swaaquote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Waar gaan jullie?![]()
In de laatste paar uur dan denk ik? Over de hele dag is het vrij normaal eig :pquote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef JessedeK het volgende:
ik heb al een liter koffie op volgens mij![]()
![]()
![]()
Den Bosch.quote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Waar gaan jullie?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Liwwaddenquote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Waar gaan jullie?Kindness![]()
den haagquote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Waar gaan jullie?![]()
Daar mag ik ook wel bij.quote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef Giester het volgende:
[..]
Check de lijst van nachtrelease broeders.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Zeker tijdens het pmmen met mij he bradda, ik voel je.quote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik heb net ook even "blokfluit"gespeeld brada!
Alleen niet op de basisschool G, that shit crazy.![]()
ik verbeter het ffquote:
Deventer![]()
Eagles![]()
Tokkies
Nerveus kan je enkel zijn wanneer je die install eindelijk klaar is en je hem voor het eerst op kan starten. Mensen die nu nerveus zijn.._!
![]()
Echt broer? Kom tosti's eten swa!quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik zou eerder opgelucht zijn als ik het eenmaal in mijn handen heb en naar huis fiets.quote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Nerveus kan je enkel zijn wanneer je die install eindelijk klaar is en je hem voor het eerst op kan starten. Mensen die nu nerveus zijn.._!
![]()
uurtjequote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe lang duurt instellen op de PS3?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
uurtje dacht ikquote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe lang duurt instellen op de PS3?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
70 ballen betalenquote:
Moderator DIG
uurtjequote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoelang duurt die install eigenlijk op de XBOX?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Haal hem morgen, door die hype eerder dan gepland...
Snap dat pre-orderen niet zo, je kan toch verwachten dat je hem dan twee dagen later pas binnen krijgt, waarom dat risico nemen terwijl je hem gewoon in de winkel kan halen..![]()
Zwolle REPRESENTquote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Waar gaan jullie?hihi![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Trebo het volgende:
Ik ga hem niet kopen.. bang dat hij tegenvalt.Scheer je weg
Moderator DIG
Ethische dilemma's; vannacht lang spelen of straks maar een uurtje ofzo en morgen vroeg opstaan en doorgamen.?Flesje bier![]()
Zo nog ff serie checken en dan vroeg naar bed. Ga niets meer lezen, want dan ga ik kapot van jaloezie
Was ik het maar echt, belachelijk hoe die mensen worden voor getrokken.quote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is iedereen hier. jij dus ookhihi![]()
Durf kritisch te zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Trebo het volgende:
Ik ga hem niet kopen.. bang dat hij tegenvalt.
Hihi
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Welke het langst gameplezier geeft.quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Gezicht het volgende:
Ethische dilemma's; vannacht lang spelen of straks maar een uurtje ofzo en morgen vroeg opstaan en doorgamen.?![]()
dan had ik dat ook wel gewild. beter voor het stroomverbruik van die ps lijkt mij.quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb em ook voor 47 besteld
Een vriend is met de download bezigGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik heb hem ge pre-orderen bij een winkel waar ik hem morgenvroeg ophaal. Dat vind ik de meest logische manier..quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Snap dat pre-orderen niet zo, je kan toch verwachten dat je hem dan twee dagen later pas binnen krijgt, waarom dat risico nemen terwijl je hem gewoon in de winkel kan halen..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Jij snapt hetquote:
als je m besteld nog niet eensquote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ware reden is dat ik dan naar buiten moet.
Moderator DIG
Ik pre-order hem om hem dan op te halen bij release. Midnight release, represent!quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Snap dat pre-orderen niet zo, je kan toch verwachten dat je hem dan twee dagen later pas binnen krijgt, waarom dat risico nemen terwijl je hem gewoon in de winkel kan halen..![]()
Ik moet naar de MM. Allemaal mensen daarquote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als je m besteld nog niet eens![]()
![]()
Almelo Nachtrelease hiero, zet maar op'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
maar alsnog wordt je als minderwaardig gezien door velenquote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef Neejman het volgende:
[..]
Was ik het maar echt, belachelijk hoe die mensen worden voor getrokken.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Voel me net een kind van 6 dat net te horen gekregen heeft dat die over 2 en 40 minuten van Disney Land gaat.![]()
![]()
welke stadquote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik moet naar de MM. Allemaal mensen daarGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat dus.quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef SoldMayor het volgende:
Voel me net een kind van 6 dat net te horen gekregen heeft dat die over 2 en 40 minuten van Disney Land gaat.![]()
Ik wil de koelkast van 888 in de op.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Dan was ik nu thuisgebleven om GTA V te spelen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef SoldMayor het volgende:
Voel me net een kind van 6 dat net te horen gekregen heeft dat die over 2 en 40 minuten van Disney Land gaat.
ligt eraan hoe autistisch je je gedraagt als auti zijndequote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
maar alsnog wordt je als minderwaardig gezien door velenAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
ben blij dat ik er toch voor heb gekozen om naar de nachtrelease te gaan en niet op de post te wachten, op deze manier snuif je toch meer sfeer op.![]()
Lichtblauwvinger.quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef Neejman het volgende:
[..]
Neej woon er zelf niet, half uurtje rijden"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zo voelde ik me toen ik het spel 3 dagen geleden ophaaldequote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
neej doe maar nietquote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef jackson het volgende:
Ik wil de koelkast van 888 in de op.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Frieslandquote:
dat heb ik er dan wel voor overquote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
maar alsnog wordt je als minderwaardig gezien door velenhihi![]()
Zo snuif je meer autisten dan sfeer mij dunkt. Er zullen zeker G's tussenlopen, maar het merendeelquote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef PowerPants het volgende:
ben blij dat ik er toch voor heb gekozen om naar de nachtrelease te gaan en niet op de post te wachten, op deze manier snuif je toch meer sfeer op.![]()
![]()
daar zullen wel wat mensen zijn idd. gewoon om 0:30 komen komt helemaal goedquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Deze hype gaat iets te ver volgens mij, ik ben bang dat het een soort tweede Diablo 3 wordt. Neemt niet weg dat het ondanks de hoge verwachtingen toch wel op z'n minst een bazenspel wordt.![]()
![]()
Wat is beter? de download? is iets van 18GBquote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan had ik dat ook wel gewild. beter voor het stroomverbruik van die ps lijkt mij.![]()
![]()
Donders, was te proberen om door deze tijden heen te komen.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Nah, het overtreft die verwachtingen welquote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Deze hype gaat iets te ver volgens mij, ik ben bang dat het een soort tweede Diablo 3 wordt. Neemt niet weg dat het ondanks de hoge verwachtingen toch wel op z'n minst een bazenspel wordt.![]()
En een leuk leven.quote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Friesland.. je hebt hier alles. Behalve bontkraagjes en file's"Thats how we roll in the Shire!"![]()
zonder disc bedoel ik. die download heb ik in een paar uur binnen, daar ligt het niet aanquote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat is beter? de download? is iets van 18GBGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Het bontkraagjes/nektasjes gehalte zal in D'ter een stuk hoger zijn jaquote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Friesland.. je hebt hier alles. Behalve bontkraagjes en file's
Dat denk ik echt niet. Na een maand zit je waarschijnlijk gewoon weer de hele tijd politie af te knallen en zo.quote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Nah, het overtreft die verwachtingen wel![]()
Spammen gelukkig gewoon door op de zaakquote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef SoldMayor het volgende:
Kijk deze topic snel gaan.
Morgen 1 topic in een dag.![]()
op hoeveel pagina's zitten weheb dit topic nog niet eens gerefreshed
Moderator DIG
GTA Online <3quote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat denk ik echt niet. Na een maand zit je waarschijnlijk gewoon weer de hele tijd politie af te knallen en zo.![]()
Gewoon omdat t kan
+1 Deventerquote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Het aantal leden van de Midnight Release Bro's is aan het stijgen.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
quote:
Moderator DIG
Je ziet het nummer van de reactie rechtsbovenin tochquote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
?
![]()
Ik wil cluckin' bell reclames horenquote:
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
7quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
![]()
![]()
ohja sorryquote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Je ziet het nummer van de reactie rechtsbovenin toch?
Moderator DIG
Slecht is een groot woordquote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Mwa de framerate moet op momenten slecht zijn.MentionedDCMJ![]()
Drukte in Leeuwarden city blijkbaar! Hoe is het mogelijk? Ik dacht dat hier maar 200 mensen woondenKindness![]()
Hoeveel exemplaren zijn er eigenlijk al in voorverkoop verkocht?For thirteen generations we have protected it from the unclean![]()
Chill mode onquote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik zet nog weer even een nummertje op om weer helemaal te trippen.
hihi![]()
tweakers had het over 'sommige momenten'quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Lol weer wat geleerd.quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Je ziet het nummer van de reactie rechtsbovenin toch?
quote:![]()
![]()
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Me!quote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Vinnow het volgende:
Wie zei ook alweer dat we ook alweer de 110 voor de nachtrelease nooit gingen halen?
quote:Op maandag 16 september 2013 21:24 schreef GeorgeMichael het volgende:
Drukte in Leeuwarden city blijkbaar! Hoe is het mogelijk? Ik dacht dat hier maar 200 mensen woonden
100.000 mensen jonge.![]()
We jagen er inderdaad wel flink doorheen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Vinnow het volgende:
Wie zei ook alweer dat we ook alweer de 110 voor de nachtrelease nooit gingen halen?
![]()
Godverdomme het begint hier nu kneiterhard te
regenen, ik ga maar vast een paraplu zoeken.
Flesje bier![]()
Jep, deze alweer goed over de helft, daarna nog maar een handjevol te gaanquote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
We jagen er inderdaad wel flink doorheen.![]()
quote:GEWELDIG
Moderator DIG
Ja idd. En dan heb je de G spam niet eens gedropped.quote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Het wordt straks nog spannend ook!
I try to keepm clean."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Fransen zijn kut. Die tellen niet mee.quote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
In frankrijk hebben ze de game al!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
In sommige winkels was hij vandaag ook gewoon te koop.quote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
In frankrijk hebben ze de game al!![]()
Dat kloptquote:Op maandag 16 september 2013 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
tweakers had het over 'sommige momenten'
MentionedDCMJ![]()
Dat heeft een zekere 11 jarige geweten ja.quote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
In frankrijk hebben ze de game al!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
We gaan voor de pareltjes tot de 110, daarna de G spamquote:Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja idd. En dan heb je de G spam niet eens gedropped.
I try to keepm clean.![]()
DDat dus.quote:Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef Giester het volgende:
[..]
Fransen zijn kut. Die tellen niet mee.![]()
Gelukkig hier geen massa's voor de deur denk ik zo. Lijkt me wel best erg zo super veek mensen duwen eb trekken![]()
Hier is het droogquote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme het begint hier nu kneiterhard te
regenen, ik ga maar vast een paraplu zoeken.
Tics van je petten.![]()
Deze man weet.quote:Op maandag 16 september 2013 21:27 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik ga nu 2 uur slapen man. Je wilt niet weten. Als een echte G PussyThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Daarna ben ik even van de aarde verdwenen denk ik.quote:Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef Vinnow het volgende:
[..]
We gaan voor de pareltjes tot de 110, daarna de G spam
GTA V rush inclusief sugar en caffeine rush! Shit is crazy!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Fransen kunnen alleen met franklin spelen, trevor en michael zijn gecensureerd.quote:Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef Giester het volgende:
[..]
Fransen zijn kut. Die tellen niet mee.MentionedDCMJ![]()
ik doe zo ff mn campingsmoking aan om straks geheel in deventer-stijl te verschijnenAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
En ik maar proberen te slapen, gaat hem niet wordenquote:Op maandag 16 september 2013 21:27 schreef Giester het volgende:
[..]
Daarna ben ik even van de aarde verdwenen denk ik.
GTA V rush inclusief sugar en caffeine rush! Shit is crazy!![]()
Ik lach me dood als het om 12 uur overal stortregent, wat best nog wel eens zou kunnen gaan gebeuren
Vertel!quote:Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat heeft een zekere 11 jarige geweten ja.![]()
Kappa G? Of die echte Adi?quote:Op maandag 16 september 2013 21:27 schreef JessedeK het volgende:
ik doe zo ff mn campingsmoking aan om straks geheel in deventer-stijl te verschijnen"Thats how we roll in the Shire!"![]()
oke manquote:Op maandag 16 september 2013 21:28 schreef SoldMayor het volgende:
Kijk de tijd.. de klok disst ons ik weet het zeker.
Tijd gaat normaal niet zo langzaa,.![]()
Gewoon met de auto gaan, zoals de echte echte. Of je broer laten halenquote:Op maandag 16 september 2013 21:28 schreef delano.888 het volgende:
Ik lach me dood als het om 12 uur overal stortregent, wat best nog wel eens zou kunnen gaan gebeuren![]()
![]()
Lekker knus allemaal onder paraplu's en capuchonsquote:Op maandag 16 september 2013 21:28 schreef delano.888 het volgende:
Ik lach me dood als het om 12 uur overal stortregent, wat best nog wel eens zou kunnen gaan gebeuren![]()
![]()
Dit is de waarheid!quote:Op maandag 16 september 2013 21:28 schreef SoldMayor het volgende:
Kijk de tijd.. de klok disst ons ik weet het zeker.
Tijd gaat normaal niet zo langzaam"Thats how we roll in the Shire!"![]()
er was een filmpje van een 11 jarige die jankte omdat hij GTA V had gekregenquote:
Moderator DIG
Je moet toch echt voor de winkel staan hequote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Gewoon met de auto gaan, zoals de echte echte. Of je broer laten halen
Misschien moet je wel buiten in de rij staanquote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Gewoon met de auto gaan, zoals de echte echte. Of je broer laten halen![]()
![]()
LE guide? Wat? Waar?quote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb die LE guide ook besteld, hoe vet is datOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
*danquote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef Tomaz het volgende:
Is deze nieuwe spelletje beter als deel 1?
[ afbeelding ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee jong, gewoon die winkel in rijden, wel in thema aankomen hequote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je moet toch echt voor de winkel staan he![]()
Impossibru!quote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef Tomaz het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Sorry verkeerd emailadres.quote:Op maandag 16 september 2013 21:28 schreef tralalala het volgende:
Mooi, verzendbevestiging gehad van MM.
Gr gr chef mediamarkt benelux![]()
Nee, want die had tenminste HEEL San Andreasquote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef Tomaz het volgende:
[ afbeelding ]
Nu naar buiten gaan?quote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga voetbal kijken, een biertje of flugel drinken op terras of een potje FIFA spelen.![]()
![]()
Lastig dat wachten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja G!quote:Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
maar 'deze nieuwe spelletje' mag wel?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Nee nee ik moet fresh zijn voor die game.quote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan toch ergens een biertje drinken voor je in die rij gaat staan![]()
Ik zou alleen de kroeg verkiezen boven het terras nuquote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan toch ergens een biertje drinken voor je in die rij gaat staan![]()
neen, DITquote:Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
maar 'deze nieuwe spelletje' mag wel?
Moderator DIG
Ja want na 3 biertjes ben je helemaal naar de klote inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee nee ik moet fresh zijn voor die game.![]()
Hier ook een hoop gedonder en daarna nog onweer ook.quote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Begint net lekker te stormen hier..
G. Ja. Over en uit.quote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef Tomaz het volgende:
[ afbeelding ]They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Wel als 2 verschillende biertjes zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja want na 3 biertjes ben je helemaal naar de klote inderdaad
Groet Fons.![]()
Hier is het alweer gestoptquote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Giester het volgende:
[..]
Hier ook een hoop gedonder en daarna nog onweer ook...
![]()
De boy is frizza.quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hhoeft er dan niemand morgen vroeg op?
Post eens wie het vroegste moet.
Oh dat is wel kut ja ik heb dat met verschillend broodbeleg ben dan meteen kotsmisselijk. Had vandaag ook een durum groenten en saus apart gekocht ivm misselijkheid.quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel als 2 verschillende biertjes zijn.
Groet Fons.![]()
Het zijn allemaal buienquote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hier is het alweer gestopt..
![]()
![]()
Ik kan echt NIKS vinden over een LE guide van GTA5? Iemand meer info?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef PowerPants het volgende:
Al is er een orkaan onderweg, Ga nog steeds naar de midnight release.
Ik heb em toch echt besteld via bolquote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan echt NIKS vinden over een LE guide van GTA5? Iemand meer info?![]()
Le guide? Dat is Frans voor De gids.quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan echt NIKS vinden over een LE guide van GTA5? Iemand meer info?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Moet je na gaan als het regend dan vergeet het maar.quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh dat is wel kut ja ik heb dat met verschillend broodbeleg ben dan meteen kotsmisselijk. Had vandaag ook een durum groenten en saus apart gekocht ivm misselijkheid.![]()
Ik moet 08.00 eruit.quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
![]()
regent*quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moet je na gaan als het regend dan vergeet het maar.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Waar ga jij nou heen met de Midnight Release?quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
ABL of ABN bitte!:!!
![]()
deventer dus skirre nep adi Gquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Dan schiet de fiets door als je wil remmen VERGEET HET MAARquote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moet je na gaan als het regend dan vergeet het maar.![]()
Ik ga zo naar mijn werk tot 08.00 in de ochtend, dan mag ik naar huis.quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
![]()
Pak je deze op de nachtrelease broer?quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Waarom typ ik nou weer bil.com inen maar vreemd opkijken dat de site niet klopt
Niet lang. Gewoon even halen, installeren, even spelen en dan ga ik slapen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ga je ook gelijk gamen?![]()
Ik heb er zojuist een bij de mediamarkt in arnhem kunnen ophalen :-) Haha blijkbaar zijn ze al eerder open gegaan stiekem.![]()
Zware laatste stap, en je zet het er nog wel zo gemakkelijk neer.quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Niet lang. Gewoon even halen, installeren, even spelen en dan ga ik slapen.![]()
Picca anders een dikke jok!quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb er zojuist een bij de mediamarkt in arnhem kunnen ophalen :-) Haha blijkbaar zijn ze al eerder open gegaan stiekem."Thats how we roll in the Shire!"![]()
En op wat voor site kwam je terecht?quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef delano.888 het volgende:
Waarom typ ik nou weer bil.com inen maar vreemd opkijken dat de site niet klopt
![]()
![]()
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar mijn werk tot 08.00 in de ochtend, dan mag ik naar huis.
Maar jij gaat geen gta halen ofwel?![]()
![]()
Ik heb goede verhalen over bol.com gehoord. Kan jij mij meer vertellen over bol.com?quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef Poffert het volgende:
Ik droom ervan dat vannacht om 00:00 uur PostNL voor de deur staat met een pakketje van Bol.comHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
geloof dr geen kut vanquote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb er zojuist een bij de mediamarkt in arnhem kunnen ophalen :-) Haha blijkbaar zijn ze al eerder open gegaan stiekem.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik begin toch moe te worden, dadelijk val ik in slaap XD Naja, ga ik wel morgenvroeg.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
MN BOL PRE-ORDER IS VERZONDENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Twijfels vriend. Tis 3 minuten verderop. Ben te weinig overtuigd door klein Maroc hier.quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Pak je deze op de nachtrelease broer?![]()
nohh braddaquote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb er zojuist een bij de mediamarkt in arnhem kunnen ophalen :-) Haha blijkbaar zijn ze al eerder open gegaan stiekem.Kindness![]()
Weet iemand wanneer Bol.com het spel gaat verzenden?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
tien over je moederquote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Muto het volgende:
Weet iemand wanneer Bol.com het spel gaat verzenden?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Morgenvroeg. Heb je hem Woensdag binnen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Muto het volgende:
Weet iemand wanneer Bol.com het spel gaat verzenden?'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Het viel mee deze keer. Beter dan toen ik een keer de openingstijden van een supermarkt zocht, en bij een andere soort "Jumbo" terecht kwam.quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Vinnow het volgende:
[..]
En op wat voor site kwam je terecht?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Het is een net nieuw internetbedrijf, opgericht in 2012, in het kleine dorpje Appataka, bereikt ongeveer 12 klanten per dag, met een omzet van ¤10.325 op jaarbasisquote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen over bol.com gehoord. Kan jij mij meer vertellen over bol.com?![]()
In de ochtend kan het wel als ik klaar ben met werken, de dixons gaat 10.00 open dacht ik dus komt goed.quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?
Maar jij gaat geen gta halen ofwel?
Vannacht werk ik in een instelling voor jongeren van 12-18 met zware gedragsproblematiek, maar ik mag gewoon slapen hoor![]()
![]()
Swa's haal deze broeder over. En vlug.quote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Twijfels vriend. Tis 3 minuten verderop. Ben te weinig overtuigd door klein Maroc hier.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Bijna op het eind van 1046 alweerGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hij komt op de Midnight Release Bro's lijst. Dat is al goed genoegquote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Swa's haal deze broeder over. En vlug.![]()
![]()
Dit is 106 alquote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bijna op het eind van 104 alweer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: