SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
[ Bericht 0% gewijzigd door GeenInspiratie. op 16-09-2013 21:22:51 ]![]()
fipo
edit: laat maar
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
HEY KLOOTVIOOLOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Lapo is TS normaalOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Mag ik ook een keer openen, neehoor
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
echtquote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb een bierhelm gekocht speciaal voor deze game.
Moderator DIG
Wel eerst schillen die M&M's.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Op naar een vriend daar chillen en dan gta halen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Rustug bra.quote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ben ik toch mee bezig man.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hans Teeuwen????quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ik ga ook nachtrelease
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Wat is dit? Gaat Bol hem pas op de verschijnimgsdatum verzenden? Ik zal nog eens iets gaan pre-orderen daar.quote:Artikelen Bestelstatus Verzending Extra informatie
Grand Theft Auto V (GTA V)
Grand Theft Auto V (GTA 5) Take Two
PlayStation 3
¤ 54,99
Wordt verwerkt Op verschijningsdatum
Annuleer
For thirteen generations we have protected it from the unclean![]()
Ik vrees het. Maar. Goed.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Wat is dit? Gaat Bol hem pas op de verschijnimgsdatum verzenden? Ik zal nog eens iets gaan pre-orderen daar.!!
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
[..]
Wat is dit? Gaat Bol hem pas op de verschijnimgsdatum verzenden? Ik zal nog eens iets gaan pre-orderen daar.
Moderator DIG
Wie van de nachtgaanders filmen allemaal?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik weet het broer. We hebben je rug!quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Spanning. Het is allemaal te spannend.
Mensen die naar de nachtrelease gaan, schreeuw even naar je broer GeenInspiratie."Thats how we roll in the Shire!"![]()
[..]
Wat is dit? Gaat Bol hem pas op de verschijnimgsdatum verzenden? Ik zal nog eens iets gaan pre-orderen daar.
Tics van je petten.![]()
allemaal. punt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Wie van de nachtgaanders filmen allemaal?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Bol.com verzend 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.quote:
Mijn ervaring dan.Kindness![]()
ik ga a la alberto stegeman undercover filmenquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Wie van de nachtgaanders filmen allemaal?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Mijne ook over het algemeenquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Bol.com verzend 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.
Mijn ervaring dan.![]()
Dus technisch gezien verzenden ze op de releasedatumquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Bol.com verzendt 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.
Mijn ervaring dan.
Moderator DIG
Ik weet dat wel. degene die ik quote nietquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Bol.com verzend 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.
Mijn ervaring dan.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ik zie enkele Fokkers er nog voor aan ook om tot 4 uur wakker te blijvenquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Mijn ervaring dan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Dank. Ik maakte me al zorgen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Mijn ervaring dan.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Nou laten we het hopen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Mijn ervaring dan.For thirteen generations we have protected it from the unclean![]()
Alleen voor een bevestigingquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zie enkele Fokkers er nog voor aan ook om tot 4 uur wakker te blijven?
![]()
ik ga toch niet kunnen slapen dus ik zal om de zoveel tijd even mn telefoon checkenquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zie enkele Fokkers er nog voor aan ook om tot 4 uur wakker te blijven
Moderator DIG
Ja zijn post stond op de vorige paginaquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet dat wel. degene die ik quote niet
Kindness![]()
Ik weet broerquote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik zet de wekker wel even om 04:05quote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zie enkele Fokkers er nog voor aan ook om tot 4 uur wakker te blijvenFor thirteen generations we have protected it from the unclean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |