neen, DITquote:Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
maar 'deze nieuwe spelletje' mag wel?
Ja want na 3 biertjes ben je helemaal naar de klote inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee nee ik moet fresh zijn voor die game.
Hier ook een hoop gedonder en daarna nog onweer ook.quote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Begint net lekker te stormen hier..
G. Ja. Over en uit.quote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef Tomaz het volgende:
Is deze nieuwe spelletje beter als deel 1?
[ afbeelding ]
Wel als 2 verschillende biertjes zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja want na 3 biertjes ben je helemaal naar de klote inderdaad
Hier is het alweer gestoptquote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Giester het volgende:
[..]
Hier ook een hoop gedonder en daarna nog onweer ook.
De boy is frizza.quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hhoeft er dan niemand morgen vroeg op?
Post eens wie het vroegste moet.
Oh dat is wel kut ja ik heb dat met verschillend broodbeleg ben dan meteen kotsmisselijk. Had vandaag ook een durum groenten en saus apart gekocht ivm misselijkheid.quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel als 2 verschillende biertjes zijn.
Groet Fons.
Het zijn allemaal buienquote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hier is het alweer gestopt..
quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef PowerPants het volgende:
Al is er een orkaan onderweg, Ga nog steeds naar de midnight release.
Ik heb em toch echt besteld via bolquote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan echt NIKS vinden over een LE guide van GTA5? Iemand meer info?
Le guide? Dat is Frans voor De gids.quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan echt NIKS vinden over een LE guide van GTA5? Iemand meer info?
Moet je na gaan als het regend dan vergeet het maar.quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh dat is wel kut ja ik heb dat met verschillend broodbeleg ben dan meteen kotsmisselijk. Had vandaag ook een durum groenten en saus apart gekocht ivm misselijkheid.
Ik moet 08.00 eruit.quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
regent*quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moet je na gaan als het regend dan vergeet het maar.
Waar ga jij nou heen met de Midnight Release?quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
ABL of ABN bitte!:!!
deventer dus skirre nep adi Gquote:
Dan schiet de fiets door als je wil remmen VERGEET HET MAARquote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moet je na gaan als het regend dan vergeet het maar.
Ik ga zo naar mijn werk tot 08.00 in de ochtend, dan mag ik naar huis.quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Pak je deze op de nachtrelease broer?quote:
Niet lang. Gewoon even halen, installeren, even spelen en dan ga ik slapen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ga je ook gelijk gamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |