http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.htmlquote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
Je kan gewoon honderd e-mailadressen invullen bij die site.
Ik heb al een scriptje lopen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
Je kan gewoon honderd e-mailadressen invullen bij die site.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb al een scriptje lopen.
Baas.quote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Wordt er geen mail verstuurd met daarin een bevestiging link?quote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Daar gaan we dit jaar makkelijk overheenquote:In 2012 won Tonio van A.F.Th. van der Heijden de NS Publieksprijs. Ruim 70.000 mensen - naast een Kernjury van 300 leden - brachten in 2012 hun stem uit.
Dat ja.quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef rubbereend het volgende:
dat is het einde van het betaalde voetbal
Een sigarenwinkeltje.quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef n00b13 het volgende:
Starten die voetballers toch lekker een eenmanszaak!
alsof Asscher PvdA beleid zit uit te voerenquote:
Ja iddquote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof Asscher PvdA beleid zit uit te voeren
Het komt toch niet door de eerste kamerquote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof Asscher PvdA beleid zit uit te voeren
In de Goelag?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij zit momenteel in Noord-Korea om het nationale elftal te trainen.
hoi katrinaquote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Liefhebber van het vrouwenvoetbal, viespeuk.
Om de kwaliteit van het voetbal zal het niet gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Liefhebber van het vrouwenvoetbal, viespeuk.
Dat bedoel ik. Hij ziet er ook wel een beetje uit als een viespeuk.quote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om de kwaliteit van het voetbal zal het niet gaan.
Tot in perfectie uitgevoerd eigen doelpunt.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
Mokotjo maakt gewoon een eigen doelpunt man.
Dit moet je aan FOX mailen, niet aan ons.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
WIJ WILLEN BEELDEN ZIEN WIJ WILLEN BEELDEN ZIEN
quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Trebo het volgende:
VI = VI niet meer zonder eredivisie beelden
VI = VIquote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Trebo het volgende:
Komt vanzelf wel weer, FOX kan de reclame wel gebruiken.quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Trebo het volgende:
Cor = Corquote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Trebo het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
STEVE DE RIDDER
![]()
![]()
![]()
WIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJN DE BESTE!
kan ik die nu even opnemen.quote:
quote:Van Raaij haalt uit: 'Typisch Ajax, toch onbetrouwbaar'
Maandag, 16 september 2013 om 20:00
Harry van Raaij heeft maandag hard uitgehaald naar Marc Overmars, technisch directeur bij Ajax. De sportbestuurder zei vorige week niets te voelen voor het zogenaamde gentleman's agreement die de topclubs in het verleden met elkaar sloten om geen talenten van elkaar weg te kapen. "Want als je een agreement maakt, waarom maak je die dan niet ook met FC Utrecht of Sparta? Dus je mag wel stelen van de armen, maar niet van de rijken", stelde Overmars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verander ff van UI man. Ik denk elke keer dat je Rens bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef Tyron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VUile PvdA'er, ga weg, ik smeek het je.quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef Paul het volgende:
Wij zijn Utreg wij zijn de beste! Jajajlalalala a![]()
![]()
![]()
m'n heule avond is weer goed speler van de week. Steve de Ridder. We worden kampiooohooeeen
godvedimmequote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef Trebo het volgende:
"Als hij um nie afkap en aan hem geef.."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet het verschil toch wel in de kwaliteit die ik post?quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verander ff van UI man. Ik denk elke keer dat je Rens bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wereldspeler.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."hou is op"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-1 Swansea - Liverpool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Is omdat tong een ban heeft, normaal gesproken gaat die als een tierelier.quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
gaat langzaam hier zeg, jemig. had beter van jullie verwacht.
Heeft tong een ban? Godzijdank.quote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is omdat tong een ban heeft, normaal gesproken gaat die als een tierelier.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Tyron het volgende:
Nu stoppen met die spoilers.
Bericht van GGMM.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd dat Hansie weg bezuinigd wordt
quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Jong Psv - Fortuna SittardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
Nu wel leuk geweest met de spoilertjes idd.
Dit was wel je 100e waarschuwing, de volgende keer zal ik je laten bannen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben een baas idd. zelf in voor een grapje, maar toch de grenzen weten.
Ah, oud zeer.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was wel je 100e waarschuwing, de volgende keer zal ik je laten bannen.
Ik denk dat de hele topsport hiervan ontzien wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Goh dit hadden we niet verwacht natuurlijk dat die regeling niet voor het BV ging gelden.
Mijn ex speelde daar ook, misschien heb ik je weleens gezienquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Amsterdam- Noord
Volewcijkers
Heb ik ook gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |