SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft tong een ban? Godzijdank.quote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is omdat tong een ban heeft, normaal gesproken gaat die als een tierelier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Tyron het volgende:
Nu stoppen met die spoilers.
Bericht van GGMM.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd dat Hansie weg bezuinigd wordt
quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Jong Psv - Fortuna SittardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
Nu wel leuk geweest met de spoilertjes idd.
Ik ben een baas idd. zelf in voor een grapje, maar toch de grenzen weten.quote:
Dit was wel je 100e waarschuwing, de volgende keer zal ik je laten bannen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben een baas idd. zelf in voor een grapje, maar toch de grenzen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |