Niet in een Kangooquote:Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef remcoP het volgende:
[..]
Er zijn auto's die dat hebben. Fiat Multipla bijvoorbeeld
Het is zeker niet slecht, maar ik het doet me niet zoveelquote:Op maandag 16 september 2013 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor een stel zeventienjarigen vind ik het toch wel een lekkere sound
Welke banner?quote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Wie / wat is dat omroepstertje die zo schrikt in die die banner die je telkens na de tv draait door ziet?
Dionne Stax.quote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Wie / wat is dat omroepstertje die zo schrikt in die die banner die je telkens na de tv draait door ziet?
dionne Stax?quote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef SpaceOddity het volgende:
lekker he?quote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Het is wel weer treurig inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Zo krijg je het programma wel vol hoor. Sjongejonge.
Een d0de baas.quote:
En vergeet Korsakov niet.quote:
Was de eerste afvaller van Starmaker.quote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef OProg het volgende:
Waar moet ik dit jongetje eigenlijk van kennen?
quote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Ophangen aan de hoogste boom dit gedrocht.
Jij kent ook je PowNews klassiekersquote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
Opknuppen aan de heugste beume. En dan in de gracht gooien kun'n we parkeerplaatsen maken.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef OProg het volgende:
Waar moet ik dit jongetje eigenlijk van kennen?
Vriendje van Sita toch?quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was de eerste afvaller van Starmaker.
Wie kijkt er naar die meuk?quote:
Dat is eigenlijk al een paar jaar zo vind ik..quote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
Verschrikkelijk dit. DWDD is failliet.
michael jacksonquote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef Jan-Slagter het volgende:
Moet die man nou eeuwig op een voetstuk worden gezet ?, zo bijzonder is het niet.
Als het nou Michael Jackson was... of Tupac.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef Jan-Slagter het volgende:
Als het nou Michael Jackson was... of Tupac.
Ik niet en niks gemist concludeerde ik net.quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie kijkt er naar die meuk?
Hans Teeuwen moet lekker oprotten met zijn jazz.quote:
Omdat ie hier gelijk heeft?quote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Hans Teeuwen moet lekker oprotten met zijn jazz.
quote:
Met Heppie Luis en D'r zal d'r altijd eentje winnen heeft hij vele harten geraakt.quote:Op maandag 16 september 2013 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs Hansie Hansie zou dit beter doen.
viquote:
Als je hipster bent niet nee, dan luister je blijkbaar naar die uit mottenballen muziek van ramsesquote:
Dat lachje welquote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet zo heel leuk die Lucky.
Volgens mij heeft Sander de tekst al klaar liggen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Rickario het volgende:
Morgen een epische LuckyTV dat is zeker
huh?ik ben hipster omdat ik MJ & Tupac niet goed vind?quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Als je hipster bent niet nee, dan luister je blijkbaar naar die uit mottenballen muziek van ramses
Mwoa, dit soort Lukkies kennen we wel zo'n beetje.quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet zo heel leuk die Lucky.
Binnen Amsterdam ook niet.quote:Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef Arcee het volgende:
Alweer die Shaffy
Geen hond die dat buiten Amsterdam boeit.
Ik vind sommige liedjes best mooi, maar dat opgehemel en gepraat erover hoeft voor mij niet.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef rednailpolish het volgende:
[..]![]()
Ik kom uit een Amsterdamse familie en we zijn geloof ik allemaal wel fan hoor.
Yeah Arceequote:Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef Arcee het volgende:
Alweer die Shaffy
Geen hond die dat buiten Amsterdam boeit.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind sommige liedjes best mooi, maar dat opgehemel en gepraat erover hoeft voor mij niet.
Laten we hopen dat deze wel wat te zeggen heeft.quote:Tafeldame: Mirjam de Blécourt
Frenk is leuk johquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:28 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
En nu moesten we gisteren al naar een bewerking van een Ramses nummer luisteren en nu weer zoiets.
Ik doelde met 'weer zoiets' eigenlijk op dat 'changes' onderdeel.quote:
Galatasaray - Real Madrid, niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
Gelukkig. De CL zorgt dat we iets minder ellende te zien krijgen. Dat was waar ook.
Het is jurist. De zijn meestal was stoffig.quote:
Gewoon doen.quote:
Als hij een baas was zette hij zichzelf op 1.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week al ergernissen van Jan?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef IbanMayo het volgende:
Is er iemand hier die dit programma nog kijkt omdat het zo goed is?
quote:
Maak daar maar 4 van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De seniele 3: Mulder, Van Hanegem, van Raaij
Ga je schamenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:35 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ik heb Johan Vlemmix op mijn Tomtom..
Soms is er een leuk item en de opzet is goed. De uitwerking is wat minder.quote:
Hey Tem.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:37 schreef cobain1994 het volgende:
Rene praatdenkt ons nog verder de crisis in..
Iets meer respect voor Willem mag ook wel.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iets meer respect voor Willem mag ook wel.
Willy is een feestnummer vergeleken met deze.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iets meer respect voor Willem mag ook wel.
Volle bos zeker?quote:
Ja waar is ie, te veel PVDAquote:
Nee man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:40 schreef DeeBee het volgende:
Die filosoof was vorige keer ook al zo goed.
Dit is toch geen filosofie te noemen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:40 schreef DeeBee het volgende:
Die filosoof was vorige keer ook al zo goed.
quote:
Ze is een nogal vervelend figuur. Ze wordt bovendien uitgekotst als partner binnen Baker&McKenzie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Die blonde kijkt heel sjaggerijnig maar als ze ziet dat ze in beeld komt gaat ze glimlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |