Ik had het over vrouwen in het algemeen he? Ik tel niet, ik ben een halve vent.quote:Op maandag 16 september 2013 19:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
rrrrrrrrright
wie begint er nu steeds over Ajax en die leuke/lekkere Ronald de Boer hmmmm??
boven of onder?quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over vrouwen in het algemeen he? Ik tel niet, ik ben een halve vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Net echt, dat plaatje in de OP.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Potver, ik kwam dit topic binnen om lief te zijn, eerste post gaat het al mis.
Ik geef het feit dat ik strontverkouden ben de schuldLaffe huichelaar![]()
ik zou tickets kopenquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
boven of onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind mijn fopje leuker, 5.5 voor jou, 6je voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar![]()
1 cup maakt nog geen man timmmmmquote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Niet zo negatief over je cupmaat corriequote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
boven of onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel.quote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet echt, dat plaatje in de OP.![]()
Geen kusje want dan steek je me aan. Plus je was idd niet lief.quote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef het feit dat ik strontverkouden ben de schuld![]()
screw that, deze was zeker 10/10quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind mijn fopje leuker, 5.5 voor jou, 6je voor mij
6je voor jou iddOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik voel je pijn.quote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef het feit dat ik strontverkouden ben de schuld![]()
![]()
mietjes
ik ben 300 dagen per jaar verkouden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daar klopt natuurlijk niks van.quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
1 cup maakt nog geen man timmmmm
[..]
In mijn hoofd.
Als jij zou denken zoals een man, zou het je niet uit gemaakt hebben of iemand leuk ofleuk is, dan zou je er gewoon bovenop springen.
Ook zou je allang iedereen in dit topic gedaan hebben.![]()
nee dat heeft niets te maken met hoe vroeg in het jaar ik mijn zomerkleding uit de kast trek neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet je minder korte broeken dragen, snuggerequote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
mietjes
ik ben 300 dagen per jaar verkoudenLaffe huichelaar![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef sp3c het volgende:
nee dat heeft niets te maken met hoe vroeg in het jaar ik mijn zomerkleding uit de kast trek neeGODVERDOMMEquote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je minder korte broeken dragen, snuggereLaffe huichelaar![]()
ja dus?quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
mietjes
ik ben 300 dagen per jaar verkoudenheb ik geen last van.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dan zou ik een homo-man geweest zijn... merendeel is man hier.quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef Latert het volgende:
Ook zou je allang iedereen in dit topic gedaan hebben.![]()
Ik niet. Daarom haat ik het.quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
mietjes
ik ben 300 dagen per jaar verkouden
Zo kun je ook geen vriendin hebben he? Tenzij die ook 300 dagen per jaar verkouden is.![]()
Oh, je voelt je echt een man? Ik dacht dat je alleen dacht als een man...quote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou ik een homo-man geweest zijn... merendeel is man hier.![]()
Dan zou het een keer moeten gaan wennen zou je denken.quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
mietjes
ik ben 300 dagen per jaar verkoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: