abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 september 2013 @ 19:27:02 #101
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131248974
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:24 schreef Stiggie het volgende:
Nee je bent echt stoned en dit gaat niet gebeuren.
Waar ging t walt om in t begin? voor alles down the drain ging?
Zorgen voor zijn familie.. als al zijn familie dood is heeft hij alles Jesse en Holly nog.. en waarschijnlijk die 80 miljoen weer hij koopt niet voor niks dat geweer..
Walt heeft kanker en gaat toch dood dus wie moet er voor Holly zorgen?
Zo vreemd is het niet hoor, het is een mogelijkheid en eigenlijk wel een mooi einde..

[ Bericht 0% gewijzigd door Loserkid op 16-09-2013 19:27:23 (En dat ik stoned ben is niet zo relevant?) ]
pi_131249134
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Denk ff zelf een beetje verder... er gebeurt iets in t huis, walt zijn familie is weg in de flashforward..
Walt gaat kennelijk achter de nazi's aan.. walt weet dat hij dood gaat en misschien is zijn hele familie wel dood..
Behalve Holly.. hij weet dat Jesse geweldig is met kinderen en dat als hij z'n dochter bij iemand achter moet laten dit waarschijnlijk Holly is, beiden een nieuwe identiteit.. Jesse en Holly beginnen overnieuw en Holly krijgt een goed leven zonder dat ze ooit weet wie haar vader was en wat hij voor t geld moest doen.. mooi einde lijkt me wel..
Het lijkt me duidelijk dat hij achter die nazi's aan gaat omdat ze Hank vermoorden hebben en als gevolg daarvan zijn leven verneukt. Al kun je je dan weer afvragen of de nazi's er verantwoordelijk voor zijn dat zijn leven is verneukt, of Walt zelf ;).
Amen.
pi_131249199
Ben nog steeds benieuwd waarom ie die ricin opgehaald heeft :)
  maandag 16 september 2013 @ 19:33:28 #104
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131249226
Laat ik het anders zeggen, ik zou het een kut einde vinden als Walt dood gaat en Skyler Holly houdt.. zij is net zo fout precies wat walt jr zei..
De nazi's gaan op zoek naar die dvd's waar Jesse t over had.. dus zo raar is t niet als ze zijn familie uit moorden..
  maandag 16 september 2013 @ 19:33:34 #105
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131249231
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef Loserkid het volgende:
Denk ff zelf een beetje verder... er gebeurt iets in t huis, walt zijn familie is weg in de flashforward..
Walt gaat kennelijk achter de nazi's aan.. walt weet dat hij dood gaat en misschien is zijn hele familie wel dood..
Behalve Holly.. hij weet dat Jesse geweldig is met kinderen en dat als hij z'n dochter bij iemand achter moet laten dit waarschijnlijk Holly is, beiden een nieuwe identiteit.. Jesse en Holly beginnen overnieuw en Holly krijgt een goed leven zonder dat ze ooit weet wie haar vader was en wat hij voor t geld moest doen.. mooi einde lijkt me wel..
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef Loserkid het volgende:

Waar ging t walt om in t begin? voor alles down the drain ging?
Zorgen voor zijn familie.. als al zijn familie dood is heeft hij alles Jesse en Holly nog.. en waarschijnlijk die 80 miljoen weer hij koopt niet voor niks dat geweer..
Walt heeft kanker en gaat toch dood dus wie moet er voor Holly zorgen?
Zo vreemd is het niet hoor, het is een mogelijkheid en eigenlijk wel een mooi einde..
Skylar en Flynn gaan niet dood, dat is wel zeker. Dat gaat gewoon slecht vallen bij het publiek als die 2 neergemaaid worden door de nazi's.

Het huis is leeg omdat ze verhuisd zijn, misschien protective custody, misschien omdat ze gewoon slechte herinneringen hebben daar. Niet omdat ze dood zijn.

Iemand anders zei het al in dit topic: we gaan een jaar in de toekomst, Walt heeft een nieuw leventje opgebouwd maar ontdekt nu dat blue meth weer op de markt is dus dat Jesse nog leeft. De nazi's hebben niet woord gehouden en nu komt Walt persoonlijk iedereen afmaken :Y
pi_131249242
Iemand op Reddit zei dat de familie van Walt naar Marie gaat, waar vervolgens de nazi's langskomen om die tape op te halen. Iedereen wordt vermoord en Walt pakt de nazi's terug?
If not now, then when.
pi_131249276
Volgensmij is het huis simpelweg aangepakt door vandalen nadat Skylar & co verhuisd zijn. Het hele Heisenberg-verhaal is waarschijnlijk uitgebreid in het nieuws geweest.
Amen.
pi_131249298
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:33 schreef Loserkid het volgende:
als Walt dood gaat
dood gaat ie. Hij is ziek he? :P
  maandag 16 september 2013 @ 19:35:07 #109
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131249312
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:33 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

[..]

Skylar en Flynn gaan niet dood, dat is wel zeker. Dat gaat gewoon slecht vallen bij het publiek als die 2 neergemaaid worden door de nazi's.

Het huis is leeg omdat ze verhuisd zijn, misschien protective custody, misschien omdat ze gewoon slechte herinneringen hebben daar. Niet omdat ze dood zijn.

Iemand anders zei het al in dit topic: we gaan een jaar in de toekomst, Walt heeft een nieuw leventje opgebouwd maar ontdekt nu dat blue meth weer op de markt is dus dat Jesse nog leeft. De nazi's hebben niet woord gehouden en nu komt Walt persoonlijk iedereen afmaken :Y
We gaan geen jaar verder.. hooguit een paar maanden.. eerder weken..
pi_131249319
Dit vond ik ook een mooie, waar ik zelf niet eens aan gedacht had:

quote:
After everything, Walter made that last phone call for one reason and one reason alone: to clear Skylar of all possible charges. Notice the language he uses- "you were always begging me to stop, telling me its illegal, immoral, someone could get hurt" etc, "I warned you what would happen if you crossed me", "Oh what am I saying, you never had anything to do with it, this was me, it was all me". Of course he presents it in a manner that is made to seem him like a piece of utter shit, and in many ways he is, but this was a truly selfless act to defend his family. Walt destroying the phone demonstrates he knew police were there, and solidifies my views.
If not now, then when.
  maandag 16 september 2013 @ 19:35:15 #111
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131249322
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand op Reddit zei dat de familie van Walt naar Marie gaat, waar vervolgens de nazi's langskomen om die tape op te halen. Iedereen wordt vermoord en Walt pakt de nazi's terug?
Dat kan gewoon niet, dat geeft de serie gewoon een hele negatieve domper als eind. Skylar en Flynn blijven leven.
pi_131249329
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Eh, wat hebben die nazi's beloofd?
Wat kan het Walt nou interesseren dat die gasten die blauwe meth op de markt brengen?

Z'n gezin lijkt me een stuk belangrijker, en de wraak vanwege Hank.
  maandag 16 september 2013 @ 19:37:22 #113
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131249445
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Dat kan gewoon niet, dat geeft de serie gewoon een hele negatieve domper als eind. Skylar en Flynn blijven leven.
Dat slaat nergens op...
Zie de vergadering al voor me:
He we maken dan wel een drama serie over de downside van drugs dealen enzo, iedereen wordt vermoord zelfs een kind die toevallig kijkt hoe een trein wordt gekaapt, maar Sky en Flynn moeten leven, dat vinden de kijkers niet leuk :(
  maandag 16 september 2013 @ 19:38:25 #114
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131249497
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Loserkid het volgende:

Dat slaat nergens op...
He we maken dan wel een drama serie over de downside van drugs dealen enzo, iedereen wordt vermoord zelfs een kind die toevallig kijkt hoe een trein wordt gekaapt, maar Sky en Flynn moeten leven, dat vinden de kijkers niet leuk :(
Dus volgens jou gaat het goed vallen als Skylar en Flynn neergemaaid worden en daarna op het eind Jesse voor Holly gaat zorgen? :D
pi_131249503
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit vond ik ook een mooie, waar ik zelf niet eens aan gedacht had:

[..]

Dit dacht ik meteen. De tranen lopen over zijn wangen. Daarom: zn gezin stond zeker wel op 1.
pi_131249519
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Eh, wat hebben die nazi's beloofd?
Wat kan het Walt nou interesseren dat die gasten die blauwe meth op de markt brengen?

Z'n gezin lijkt me een stuk belangrijker, en de wraak vanwege Hank.
Jesse is degene geweest die het begin van alle ellende heeft gestart. Walt wil Jesse dood hebben. Door zijn schuld is Hank dood. Dus zodra Walt erachter komt dat Jesse nog leeft gaat hij achter hem aan.
  maandag 16 september 2013 @ 19:40:05 #117
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131249584
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op...
En Sky is medeplichtig he.. witwassen enzo.. ze is niet onschuldig.. zij wilde ook dat Jesse vermoord werd.. ze verdiend het!
En Walt Jr is gewoon om het nog dramatischer te maken..
Walt wilde alles hebben.. maar is nu alles kwijt en Jesse de enige die echt een geweten toonde van de 'bad' guys krijgt een nieuw leven.. wat hij wel verdiend heeft na alles wat er gebeurt is in de laatste 2 jaar..
  maandag 16 september 2013 @ 19:41:56 #118
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131249689
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Dus volgens jou gaat het goed vallen als Skylar en Flynn neergemaaid worden en daarna op het eind Jesse voor Holly gaat zorgen? :D
Ik denk dat dat bij heel veel kijkers heel goed gaat vallen ja :P
pi_131249692
Nog nooit zulke belachelijke theorieën over een serie gelezen dan op deze pagina :').
Amen.
pi_131249829
Waarom zoveel haat voor Walt Jr.? :( Hij is lief.
pi_131250022
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maakte zelfs een wepseit voor zn pappie :'(

http://www.savewalterwhite.com/

Verder vind ik 'm rammend irritant... :P
pi_131250040
Mijn theorie gaat als volgt: Walt vertrekt uit zijn stad en neemt een nieuwe identiteit aan. Hij probeert een manier te vinden om zijn geld aan zijn familie te geven. Ondertussen perfectioneren de nazi's het drugsproces en vermoorden zij Jesse. Vervolgens gaan zij achter Walt aan(vanwege loose ends) echter kunnen ze hem niet vinden. De nazi's proberen Walt uit de tent te lokken door achter zijn familie te gaan. Resulteert tot de dood van Skylar en de kinderen. Einde is een confrontatie tussen de nazi's en Walt.
  maandag 16 september 2013 @ 19:48:47 #123
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_131250090
diarree.. er na 10 minuten achter komen dat je de vorige aflevering hebt gemist... }:| Dacht dat ik naar een flashforward zat te kijken :X
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  maandag 16 september 2013 @ 19:49:07 #124
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131250115
_O-.
pi_131250153
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef nappa2307 het volgende:

[..]

Jesse is degene geweest die het begin van alle ellende heeft gestart. Walt wil Jesse dood hebben. Door zijn schuld is Hank dood. Dus zodra Walt erachter komt dat Jesse nog leeft gaat hij achter hem aan.
Oja, ze hadden beloofd om Jesse naar Belize te sturen.

Er bestaat natuurlijk een kans dat Todd alleen van Jesse wil weten hoe die cook ook alweer ging, en dat hij daarna toch verdwijnt.

We zien 't wel.

Ben benieuwd naar de volgende ep.
pi_131250170
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Volgens mij geeft bijna niemand een fuck om Skyler.
  maandag 16 september 2013 @ 19:50:42 #127
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131250207
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef wiskundenoob het volgende:
De nazi's proberen Walt uit de tent te lokken door achter zijn familie te gaan. Resulteert tot de dood van Skylar en de kinderen.
Ja, dat gaat goed vallen bij het publiek :X
Dat Hank dood moest ok, maar om Skylar, Flynn en Holly(!) ook af te maken dat gaat echt niet :D
  maandag 16 september 2013 @ 19:53:14 #128
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131250365
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ja, dat gaat goed vallen bij het publiek :X
Dat Hank dood moest ok, maar om Skylar, Flynn en Holly(!) ook af te maken dat gaat echt niet :D
Wanneer hebben ze iets gedaan omdat het goed viel bij t publiek?
We zien Walt een meisje van 26 bewust laten stikken in haar eigen kots.. vond t publiek ook niet zo sympathiek..
We zien hem mike dood schieten.. een kind wordt doodgeschoten door Todd..
Walt vergiftigt een kind!

Ze schrijven niet voor t publiek, en daarom is de serie zo goed..
  maandag 16 september 2013 @ 19:54:38 #129
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131250445
Sorry, maar dat 'gaat goed vallen bij het publiek' vind ik geen argument. Van mij mag zo'n serie juist wel een beetje shockeren en bepaalde delen van de kijkersgroep verdwaasd/vergruweld/whatever achterlaten :P. Anders is het zo... Hollywood.
pi_131250472
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:52 schreef Ill-Skillz het volgende:
Het stuk met het telefoongesprek van Walt was overigens wel echt geniaal opgebouwd. Die tranen die over z'n wangen liepen, maar toch die Heisenberg stem ophouden.
Een van de beste acteerprestaties van afgelopen jaren, wat mij betreft.
pi_131250480
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Dat klopte ook voor geen meter, bij de vorige aflevering zat Gomez nog verscholen achter een auto, bij deze begint het dat hij languit dood op de grond ligt.
Gomez werd in de vorige ep al geraakt.

Geweldige aflevering zeg maar wel met een nare bijsmaak omdat alles kapot is, je wist al dat zoiets zou gaan gebeuren uiteindelijk maar nu het zover is doet t toch een beetje pijn... ;(

RIP Hank
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 16 september 2013 @ 19:56:19 #132
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131250567
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Loserkid het volgende:

Wanneer hebben ze iets gedaan omdat het goed viel bij t publiek?
We zien Walt een meisje van 26 bewust laten stikken in haar eigen kots.. vond t publiek ook niet zo sympathiek..
We zien hem mike dood schieten.. een kind wordt doodgeschoten door Todd..
Walt vergiftigt een kind!

Ze schrijven niet voor t publiek, en daarom is de serie zo goed..
- met Jane heeft het publiek niet 5 seizoenen lang een band opgebouwd
- Mike was een bad guy
- kind is er volledig van hersteld, er was nooit een risico geweest dat hij dood zou gaan
- Skylar, Flynn en Holly vertegenwoordigen de pure onschuld in de serie (ok, Skylar ietsie minder). Daarom kunnen ze niet dood.

Maar goed, deze discussie kan nog eindeloos (2 weken) doorgaan.
pi_131250637
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

- Mike was een bad guy
- kind is er volledig van hersteld, er was nooit een risico geweest dat hij dood zou gaan
- Skylar, Flynn en Holly vertegenwoordigen de pure onschuld in de serie (ok, Skylar ietsie minder). Daarom kunnen ze niet dood.
Iedereen kan dood.

En Mike is nou niet 100% badguy, die scenes met z'n kleinkind waren bedoeld om hem sympathieker te maken.
  maandag 16 september 2013 @ 20:00:00 #134
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131250798
quote:

[..]

- Mike was een bad guy
Skyler onschuldig noemen? [gob]COME ON!![/gob]
Ze is een bitch.. gaat vreemd.. is medeplichtig aan alles.. wast geld wit voor Ted en betaald daarna zijn schuld af met walt zijn geld.. en wilt dat Jesse vermoord wordt, ze zet haar zus en zwager onder druk met een dvd..
pi_131250841
quote:

[..]

- Mike was een bad guy

Maar goed, deze discussie kan nog eindeloos (2 weken) doorgaan.
waarom kom je niet met een tegenargument voor het doorschieten van dat kind door Todd.
Voor de rest van de punten doe je dat wel
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  maandag 16 september 2013 @ 20:01:52 #136
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131250917
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef sjeppert het volgende:

[..]

waarom kom je niet met een tegenargument voor het doorschieten van dat kind door Todd.
Little bastard had it coming. Met zn spin.
  maandag 16 september 2013 @ 20:02:44 #137
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131250962
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef sjeppert het volgende:

Daar heb ik overgelezen, ik zag alleen dat stukje van Mike :X
Dat kind was onschuldig idd, maar hebben we als publiek verder geen langdurige band mee opgebouwd.
  maandag 16 september 2013 @ 20:04:53 #138
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131251089
Het is gewoon geen argument om te zeggen dat de kijkers het niet leuk zouden vinden.. niemand wilde volgens mij ook in the sopranos (niet lezen als je de the sopranos nooit gekeken hebt)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms moeten dingen gebeuren ook als ze niet leuk zijn, in dit geval misschien wel juist omdat ze niet leuk zijn.
Vince Gilligan geeft ons een bordje met wat hij zelf lekker vind en we kunnen zelf kiezen of we t eten of niet.
  maandag 16 september 2013 @ 20:06:20 #139
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131251187
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Daar heb ik overgelezen, ik zag alleen dat stukje van Mike :X
Dat kind was onschuldig idd, maar hebben we als publiek verder geen langdurige band mee opgebouwd.
Met Hank en Gomie wel.. die moesten dus ook blijven leven?
pi_131251340
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Omdat Skyler probeert Walt neer te steken, Walt probeert zichzelf te beschermen, en Walt Jr. belt vervolgens leuk de politie op dat Walt Skyler probeert neer te steken. Terwijl dat nooit zijn bedoeling was.
  maandag 16 september 2013 @ 20:08:45 #141
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131251521
Jeeeeezus. _O_ _O_ _O_
pi_131251544
Op een of andere manier had ik graag Mike nog in leven gezien die het tegen een paar van die nazi's opneemt. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 16 september 2013 @ 20:12:23 #144
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131251692
"Meth Damon" _O- :')_!
Ja doei.
pi_131251702
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:06 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Met Hank en Gomie wel.. die moesten dus ook blijven leven?
Het is wel zo dat wanneer mannelijke karakters het loodje leggen die niet zo'n grote impact heeft dan wanneer vrouwen en kinderen het loodje leggen.
Voor de continuïteit van het verhaal moesten Hank en Gomez deze schietpartij niet overleven
  ESF Reporter maandag 16 september 2013 @ 20:14:20 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_131251743
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat gaat er nu met Hank z'n mineraal collectie gebeuren? ;(
En z'n bier-emporium? :'(

Net de aflevering gekeken. Godallemachtig. _O_
pi_131251747
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
Op een of andere manier had ik graag Mike nog in leven gezien die het tegen een paar van die nazi's opneemt. :P
Eens ja.

Mike _O_
  maandag 16 september 2013 @ 20:15:28 #149
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131251815
Deze aflevering heet Rabid Dog, Die wilde hond helemaal op het eind, een 'rabid' dog in het engels wat ook weer als dolle hond uitgelegd kan worden...

En 2 afleveringen terug heette Rabid Dog...
pi_131251907
Net 14 gekeken ;(
Flesje bier
  maandag 16 september 2013 @ 20:17:51 #151
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_131251964
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:52 schreef Ill-Skillz het volgende:
Holy shit, wat een aflevering.

Ik moet zeggen dat ik het wel heel snel vond gaan, met Hank. Dat had toch wel iets mooier in beeld kunnen worden gebracht? Ik bedoel, toen Gus aan zijn einde kwam, gebeurde dat echt op epische westernstyle. Hank verdiende dat ook wel, vind ik. Dit vind ik eigenlijk zonde.

Gomez was al neer, en heel even dacht ik ook dat Jesse eraan ging. Toen dacht ik wel even: shit man, hoef ik die andere 2 ep's nog wel te zien? :N Het is wel duidelijk dat Walt de verantwoordelijkheid voor Hank's dood bij Jesse legt.

Het stuk met het telefoongesprek van Walt was overigens wel echt geniaal opgebouwd. Die tranen die over z'n wangen liepen, maar toch die Heisenberg stem ophouden.

Ik vind het wel zielig hoe alles nu in elkaar stort. Alles is kapot, zijn gezin, 90% van zijn geld, zijn schoonbroer en een heleboel anderen dood... en voor wat? Het kan niet anders dan dat Walt de serie niet overleeft. Hoop dat hij het geld nog bij Holly en Junior krijgt. Daar ging het hem immers om.
Jawel, maar bij Gus was het eigenlijk al zeker dat hij dood zou gaan, toch? We wisten niet helemaal zeker dat Hank dood zou gaan, al was het wel aannemelijk. Vond de 'schok' daardoor eigenlijk juist mooier, dat het toch redelijk plotseling gebeurde.

Fantastische aflevering, de beste naar mijn mening _O_ _O_ _O_
pi_131252030
passende muziek ook als Walter met zijn barrel aan het rollen gaat
  maandag 16 september 2013 @ 20:19:08 #153
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131252037
Van Reddit:

The episode started with a phone call between Walt and Skylar. Walt told a white lie to cover his own ass. The episode ended with a phone call between Walt and Skylar. Walt told a tremendous lie in order to save his wife and family.
Two calls, two lies, almost from two totally different worlds.
  maandag 16 september 2013 @ 20:19:24 #154
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_131252055
Trouwens.. Toen Skyler dat mes pakte, stond mijn hart echt 1 seconde stil. Ik dacht dat ze Walter Jr. ging neersteken :'). Was ik de enige?
  maandag 16 september 2013 @ 20:19:25 #155
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131252056
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef slashdotter3 het volgende:
Deze aflevering heet Rabid Dog, Die wilde hond helemaal op het eind, een 'rabid' dog in het engels wat ook weer als dolle hond uitgelegd kan worden...

En 2 afleveringen terug heette Rabid Dog...
Dat ging over Jesse, Saul vergelijkt hem met Old Yeller, de hond waar iedereen van houdt maar toch hondsdol werd en vermoord moest worden door zn baasje :(
pi_131252095
De muziek is altijd passend, erg goed gedaan! Crystal blue persuation! alsof het er voor gemaakt is!
pi_131252172
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef MrSweets het volgende:
De muziek is altijd passend, erg goed gedaan! Crystal blue persuation! alsof het er voor gemaakt is!
Weet je zeker dat dat niet zo is? Met zo'n titel :P
pi_131252187
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef schijffie het volgende:

[..]

Omdat Skyler probeert Walt neer te steken, Walt probeert zichzelf te beschermen, en Walt Jr. belt vervolgens leuk de politie op dat Walt Skyler probeert neer te steken. Terwijl dat nooit zijn bedoeling was.
Walt Jr. heeft net dat hele verhaal van z'n moeder gehoord. Bovendien was het voor hem ook misschien niet helemaal duidelijk wie het 'gevecht' begon. Walt Jr. ziet natuurlijk niet alle camerastandpunten die de kijker wel ziet.
  maandag 16 september 2013 @ 20:21:42 #159
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131252191
Echt waarom heeft Walt niet die tonnen apart begraven :N Ipv alles in een groot gat te mikken gewoon over 2 of 3 locaties verdelen. Dan was hij niet in Jesse z'n val getrapt en dan had hij niet 69 miljoen aan de nazi hoeven te geven
pi_131252206
Het argument dat Walt erachter komt dat Jesse nog leeft doordat de blauwe meth weer op de markt is, is niet erg betrouwbaar. Walt heeft Todd exact geleerd hoe het moet. Je kan er vanuit gaan dat hij het op een dag goed krijgt. Daar hoeft Jesse niet per se bij te zijn.
If not now, then when.
pi_131252345
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het argument dat Walt erachter komt dat Jesse nog leeft doordat de blauwe meth weer op de markt is, is niet erg betrouwbaar. Walt heeft Todd exact geleerd hoe het moet. Je kan er vanuit gaan dat hij het op een dag goed krijgt. Daar hoeft Jesse niet per se bij te zijn.
Niet meer eens, Walt zal wrs heel goed weten of Todds goed bezig was of niet.
Toen die n keer met hem kookte zag je Walt wist dat het nog heel lang zou duren voordat Todd het doorkreeg..
pi_131252425
Jesse moet gaan koken en krijgt meer vrijheid, en gaat nog iets doen met die foto van Brock en zijn moeder.
Flesje bier
  maandag 16 september 2013 @ 20:26:13 #163
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131252435
Waarom heeft niemand het eigenlijk over mijn persoonlijke hoogtepunt:

WAIT, I WATCHED JANE DIE!

_O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  maandag 16 september 2013 @ 20:26:42 #164
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131252459
Realiseerde Skylar zich tijdens het telefoongesprek dat Walt hun probeerde te redden door alle schuld op zich te nemen?

Nevermind, scene nog eens bekeken. Je ziet aan haar ogen dat ze beseft wat hij aan het doen is
pi_131252536
Dat wijf heet Skyler.
pi_131252557
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Realiseerde Skylar zich tijdens het telefoongesprek dat Walt hun probeerde te redden door alle schuld op zich te nemen?
Dat denk ik wel.
  maandag 16 september 2013 @ 20:29:03 #167
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_131252575
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

_O_
Ik vond de broek van Walt uit de eerste episode in de woestijn ook wel wat hebben. Er zijn 3 vreselijke dingen die Walt Jesse heeft aangedaan: Brock, Mike, en Jane. De eerste twee wist Jesse inmiddels, en ik dacht al dat Walt het hem zelf zou vertellen van Jane, alleen niet echt in deze context..
pi_131252631
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

_O_
echt keihard
pi_131252660
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:24 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Niet meer eens, Walt zal wrs heel goed weten of Todds goed bezig was of niet.
Toen die n keer met hem kookte zag je Walt wist dat het nog heel lang zou duren voordat Todd het doorkreeg..
Hoezo? Walt is niet meer betrokken geweest bij zijn progressie. Voordat dit drama zich afspeelde wist hij wel dat Todd niet goed genoeg was doordat de nazi's Walt zijn hulp nodig hadden. Echter kan het zijn dat hij het (na verloop van tijd) goed krijgt. Dat hoeft niet per se te betekenen dat Jesse in het spel is, toch.

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Jup.
If not now, then when.
pi_131252683
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat denk ik wel.
Walt was op dat moment zo erg out-of-character, dat het haast niet kan, dat ze dat niet merkte.
  maandag 16 september 2013 @ 20:34:20 #171
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131252871
En Skyler wordt ook heel erg kort in haar antwoorden, omdat ze beseft dat ze zichzelf niet moet verlullen terwijl de politie meeluistert :Y
pi_131253096
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef schijffie het volgende:

[..]

Walt was op dat moment zo erg out-of-character, dat het haast niet kan, dat ze dat niet merkte.
Inderdaad!
  maandag 16 september 2013 @ 20:41:34 #173
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_131253274
my fucking god wat een aflevering.

ben benieuwd of walt en jesse elkaar nog ontmoeten..

En way in the beginning van Breaking Bad zag je een voorstukje dat ie ergens in een wegrestaurant ging eten, en hij zelf zn leeftijd in bacon legde. Wat sky altijd doet op zn verjaardag.

Toen wist ik al dat ie op een gegeven moment ging vluchten..

Of is dat hier al 100x langs gekomen?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_131253317
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef junkiesietze het volgende:
my fucking god wat een aflevering.

ben benieuwd of walt en jesse elkaar nog ontmoeten..

En way in the beginning van Breaking Bad zag je een voorstukje dat ie ergens in een wegrestaurant ging eten, en hij zelf zn leeftijd in bacon legde. Wat sky altijd doet op zn verjaardag.

Toen wist ik al dat ie op een gegeven moment ging vluchten..

Of is dat hier al 100x langs gekomen?
Jij zou detective moeten worden!
  maandag 16 september 2013 @ 20:42:30 #175
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_131253330
Shit keeps hitting fans...
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  maandag 16 september 2013 @ 20:43:06 #176
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_131253370
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Jij zou detective moeten worden!
yeah i know :P
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 16 september 2013 @ 20:48:12 #177
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131253659
http://www.reddit.com/r/b(...)sion_se05e14/cc96zgk

The firemen are playing chess. The white king shelters himself behind a pawn. Looks like a bad scenario for the white side. Three pieces left, but the black side is far away and still needs to advance.
Source: I play a lot of chess.
EDIT: You don't count the king. Three pieces, two pawns and a knight. The king is assumed in the context I have laid out. Church.

================
Daarna in de thread volgen nog wat vergelijkingen met Walt's huidige situatie.
  maandag 16 september 2013 @ 20:50:33 #178
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131253819
Reddit:
Y'all see the license plate on the Nazis' Chrysler? "NZ45BB" Nazi for 5th season of Breaking Bad, yeah?
pi_131253851
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:16 schreef Xrenity het volgende:
Heftige aflevering zeg! Weinig luchtige momenten.
Inderdaad, normaal heb je nog Huell, Saul, die stonede vriendjes van Jessie om de boel wat op te vrolijken.
Deze EP was pure duisternis. :'(

Maar wel geniaal, denk mijn favoriete eps van de serie tot nu toe.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 16 september 2013 @ 20:51:20 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_131253873
Ik kijk de aflevering nog maar een keer :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 16 september 2013 @ 20:54:11 #181
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131254068
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:28 schreef muzas het volgende:
Dat wijf heet Skyler.
Ik hoop serieus dat ze keihard vermoord wordt, kutwijf dat het is, soort van dubbele moord incluis die kut zus van haar. Wel een enorme bazenaflevering.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  † In Memoriam † maandag 16 september 2013 @ 20:58:00 #183
230491 Zith
pls tip
pi_131254328
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:47 schreef muzas het volgende:

[..]

Maakte zelfs een wepseit voor zn pappie :'(

http://www.savewalterwhite.com/

Verder vind ik 'm rammend irritant... :P
Vroeger linkte die ' Donate ' knop nog naar een stichting voor kankeronderzoek, nu linkt het naar de AMC website.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † maandag 16 september 2013 @ 20:59:07 #184
230491 Zith
pls tip
pi_131254410
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Van Reddit:

The episode started with a phone call between Walt and Skylar. Walt told a white lie to cover his own ass. The episode ended with a phone call between Walt and Skylar. Walt told a tremendous lie in order to save his wife and family.
Two calls, two lies, almost from two totally different worlds.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
                    wow

so deep

such feelings

wow 

phone home

wow
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 16 september 2013 @ 20:59:09 #185
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 16 september 2013 @ 20:59:11 #186
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_131254414
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:04 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Bij de intro zag je z'n naam voorbij komen, maar hij was de hele aflevering afwezig...
Hij zat waarschijnlijk achter het stuur van de rode auto als Walt instapt
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
  maandag 16 september 2013 @ 21:00:16 #187
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_131254492
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik hoop serieus dat ze keihard vermoord wordt, kutwijf dat het is, soort van dubbele moord incluis die kut zus van haar. Wel een enorme bazenaflevering.
Ik dacht ook echt dat ze er nog aan ging op het eind toen ze in gevecht raakte met Walt
pi_131254522
quote:
Waar is die rechter ook alweer van?
If not now, then when.
pi_131254620
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Kutjelik het volgende:

[..]

Ik dacht ook echt dat ze er nog aan ging op het eind toen ze in gevecht raakte met Walt
Helaas niet. Ik hoop echt dat ze sterft. Pijnlijk, niet op een heroische manier. Soort van ophanging met d'r irritante "over acting" zus bijv.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 16 september 2013 @ 21:02:24 #190
69994 seto
-|||--------|||-
pi_131254643
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gus nadat zijn gay lover wordt neergeknald.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 16 september 2013 @ 21:02:38 #191
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131254659
Ozymandias. The poem about a king who so desperately wanted to build an empire and have something to be remembered by, but time wears away everything.
pi_131254693
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 16 september 2013 @ 21:03:33 #193
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131254721
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Gus en z'n partner dachten een deal te kunnen sluiten met het kartel. Partner wordt omgelegd
pi_131254744
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef seto het volgende:

[..]

Gus nadat zijn gay lover wordt neergeknald.
Ik neem aan dat het een flashback was? Welke ep?
If not now, then when.
  ESF Reporter maandag 16 september 2013 @ 21:04:07 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_131254775
quote:
11s.gif Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Reddit:
Y'all see the license plate on the Nazis' Chrysler? "NZ45BB" Nazi for 5th season of Breaking Bad, yeah?
Of de 45 staat voor 1945.
  maandag 16 september 2013 @ 21:04:07 #196
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_131254778
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Helaas niet. Ik hoop echt dat ze sterft. Pijnlijk, niet op een heroische manier. Soort van ophanging met d'r irritante "over acting" zus bijv.
Eens :Y
pi_131254975
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Ozymandias. The poem about a king who so desperately wanted to build an empire and have something to be remembered by, but time wears away everything.
Yessss...
Gedicht was overigens al in een teaser te horen:

Ik blijf hem gewoon posten, blijft een mooi en toch eenvoudig stukje met een hoop betekenis!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 16 september 2013 @ 21:07:03 #198
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131255140
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]

Walt rolt langs z'n broek van de allereerste keer :D
No way :D
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  ESF Reporter maandag 16 september 2013 @ 21:10:52 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_131255193
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]

Walt rolt langs z'n broek van de allereerste keer :D
Ik weet niet wat briljanter is, de productie met hun oog voor detail en verwijzingen naar eerdere afleveringen of de kijker die de details opmerkt. In beide gevallen: chapeau. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')