Ik hoop wel dat hij wat geld kan achterlaten voor hen, anders is alles voor niks geweest.quote:Op maandag 16 september 2013 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me bijzonder sterk dat zijn gezin uiteindelijk iets van het geld ziet. Het zou me zeer verbazen als misdaad uiteindelijk blijkt te lonen.
Wat had hij dan moeten doen volgens jou?quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Vatta het volgende:
Waarom loosde hij zijn kind gewoon bij de brandweer als een stuk vuil. Dat vond ik het enige vage.
The nazi's are in the empire businessquote:Op maandag 16 september 2013 19:02 schreef Stiggie het volgende:
Een van de beste afleveringen ever.
Enige rare in de aflevering vond ik dat Jesse op het eind hem moest leren te koken. Met 70/80 miljoen cash hoef je toch niet meer te koken. Hem afschieten was logischer geweest
Hij had 'm ongetwijfeld niet laten lopen. Waarschijnlijk meegenomen en hem uiteindelijk Krazy 8-gewijs toch opgeruimd. Als het even kon op zo'n manier dat hij het op Jesse kon afwimpelen en hem een groter schuldgevoel kon aanpraten, daar lijkt hij ook op te kicken.quote:Op maandag 16 september 2013 18:48 schreef BDIL het volgende:
Wat denk je dat Walt had gedaan als Todd er niet was ?
Het is vooral goed geweest voor Walts ego.quote:Op maandag 16 september 2013 19:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij wat geld kan achterlaten voor hen, anders is alles voor niks geweest.
Wel zielig dan.quote:Op maandag 16 september 2013 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me bijzonder sterk dat zijn gezin uiteindelijk iets van het geld ziet. Het zou me zeer verbazen als misdaad uiteindelijk blijkt te lonen.
Het is me al een paar keer uitgelegd en het is duidelijk nu.quote:Op maandag 16 september 2013 19:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten doen volgens jou?
Ik denk dat Walt als enige alles overleeft. Skylar dood, Walt Jr. dood, Jesse dood, niemand geld en Holly die wordt opgevoed door een stel neo-nazi's die er later een hoertje van maken.quote:Op maandag 16 september 2013 18:52 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik vind het wel zielig hoe alles nu in elkaar stort. Alles is kapot, zijn gezin, 90% van zijn geld, zijn schoonbroer en een heleboel anderen dood... en voor wat? Het kan niet anders dan dat Walt de serie niet overleeft. Hoop dat hij het geld nog bij Holly en Junior krijgt. Daar ging het hem immers om.
Dat klopte ook voor geen meter, bij de vorige aflevering zat Gomez nog verscholen achter een auto, bij deze begint het dat hij languit dood op de grond ligt.quote:Op maandag 16 september 2013 18:40 schreef Funzel het volgende:
Wel dom dat ze ineens laten zien dat Gomez dood is en Hank gewond. Dat had veel beter gekund. Anyway, goede aflevering verder. Hopelijk maakt Jesse Walt af.
Holly is die baby, wat bedoel je?quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Loserkid het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Holly niet op tijd thuis is? En daarom de nazis misloopt?
Zo moeilijk is t niet.. Walt heeft haar bij de brandweer achtergelaten.. die moeten haar nog naar huis brengen, ja?quote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Holly is die baby, wat bedoel je?
.....quote:Op maandag 16 september 2013 19:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zo moeilijk is t niet.. Walt heeft haar bij de brandweer achtergelaten.. die moeten haar nog naar huis brengen, ja?
Wat nou als in de tussentijd de nazi's naar t huis van Walt komen om de boel een beetje te decoreren?
Dan is kleine ontdeugende Holly de enige overlevende.. en zie ik het nog wel zover komen wat ik laatst zei, dat Jesse Holly op gaat voeden met het geld van Walt.
Wut? Waarom zouden ze naar Walt zijn huis gaan? Er is helemaal niets veranderd waardoor ze nu een reden hebben om dat te doen. En Jesse is gevangene van de nazi's, wat moet hij nou met Holly? Er is geen enkel verbandquote:Op maandag 16 september 2013 19:17 schreef Loserkid het volgende:
Wat nou als in de tussentijd de nazi's naar t huis van Walt komen om de boel een beetje te decoreren?
Dan is kleine ontdeugende Holly de enige overlevende.. en zie ik het nog wel zover komen wat ik laatst zei, dat Jesse Holly op gaat voeden met het geld van Walt.
Denk ff zelf een beetje verder... er gebeurt iets in t huis, walt zijn familie is weg in de flashforward..quote:Op maandag 16 september 2013 19:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wut? Waarom zouden ze naar Walt zijn huis gaan? Er is helemaal niets veranderd waardoor ze nu een reden hebben om dat te doen.
En Jesse is gevangene van de nazi's, wat moet hij nou met Holly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |