Waar ging t walt om in t begin? voor alles down the drain ging?quote:Op maandag 16 september 2013 19:24 schreef Stiggie het volgende:
Nee je bent echt stoned en dit gaat niet gebeuren.
Het lijkt me duidelijk dat hij achter die nazi's aan gaat omdat ze Hank vermoorden hebben en als gevolg daarvan zijn leven verneukt. Al kun je je dan weer afvragen of de nazi's er verantwoordelijk voor zijn dat zijn leven is verneukt, of Walt zelfquote:Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk ff zelf een beetje verder... er gebeurt iets in t huis, walt zijn familie is weg in de flashforward..
Walt gaat kennelijk achter de nazi's aan.. walt weet dat hij dood gaat en misschien is zijn hele familie wel dood..
Behalve Holly.. hij weet dat Jesse geweldig is met kinderen en dat als hij z'n dochter bij iemand achter moet laten dit waarschijnlijk Holly is, beiden een nieuwe identiteit.. Jesse en Holly beginnen overnieuw en Holly krijgt een goed leven zonder dat ze ooit weet wie haar vader was en wat hij voor t geld moest doen.. mooi einde lijkt me wel..
quote:Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef Loserkid het volgende:
Denk ff zelf een beetje verder... er gebeurt iets in t huis, walt zijn familie is weg in de flashforward..
Walt gaat kennelijk achter de nazi's aan.. walt weet dat hij dood gaat en misschien is zijn hele familie wel dood..
Behalve Holly.. hij weet dat Jesse geweldig is met kinderen en dat als hij z'n dochter bij iemand achter moet laten dit waarschijnlijk Holly is, beiden een nieuwe identiteit.. Jesse en Holly beginnen overnieuw en Holly krijgt een goed leven zonder dat ze ooit weet wie haar vader was en wat hij voor t geld moest doen.. mooi einde lijkt me wel..
Skylar en Flynn gaan niet dood, dat is wel zeker. Dat gaat gewoon slecht vallen bij het publiek als die 2 neergemaaid worden door de nazi's.quote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef Loserkid het volgende:
Waar ging t walt om in t begin? voor alles down the drain ging?
Zorgen voor zijn familie.. als al zijn familie dood is heeft hij alles Jesse en Holly nog.. en waarschijnlijk die 80 miljoen weer hij koopt niet voor niks dat geweer..
Walt heeft kanker en gaat toch dood dus wie moet er voor Holly zorgen?
Zo vreemd is het niet hoor, het is een mogelijkheid en eigenlijk wel een mooi einde..
We gaan geen jaar verder.. hooguit een paar maanden.. eerder weken..quote:Op maandag 16 september 2013 19:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
Skylar en Flynn gaan niet dood, dat is wel zeker. Dat gaat gewoon slecht vallen bij het publiek als die 2 neergemaaid worden door de nazi's.
Het huis is leeg omdat ze verhuisd zijn, misschien protective custody, misschien omdat ze gewoon slechte herinneringen hebben daar. Niet omdat ze dood zijn.
Iemand anders zei het al in dit topic: we gaan een jaar in de toekomst, Walt heeft een nieuw leventje opgebouwd maar ontdekt nu dat blue meth weer op de markt is dus dat Jesse nog leeft. De nazi's hebben niet woord gehouden en nu komt Walt persoonlijk iedereen afmaken
quote:After everything, Walter made that last phone call for one reason and one reason alone: to clear Skylar of all possible charges. Notice the language he uses- "you were always begging me to stop, telling me its illegal, immoral, someone could get hurt" etc, "I warned you what would happen if you crossed me", "Oh what am I saying, you never had anything to do with it, this was me, it was all me". Of course he presents it in a manner that is made to seem him like a piece of utter shit, and in many ways he is, but this was a truly selfless act to defend his family. Walt destroying the phone demonstrates he knew police were there, and solidifies my views.
Dat kan gewoon niet, dat geeft de serie gewoon een hele negatieve domper als eind. Skylar en Flynn blijven leven.quote:Op maandag 16 september 2013 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand op Reddit zei dat de familie van Walt naar Marie gaat, waar vervolgens de nazi's langskomen om die tape op te halen. Iedereen wordt vermoord en Walt pakt de nazi's terug?
Eh, wat hebben die nazi's beloofd?quote:Op maandag 16 september 2013 19:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Iemand anders zei het al in dit topic: we gaan een jaar in de toekomst, Walt heeft een nieuw leventje opgebouwd maar ontdekt nu dat blue meth weer op de markt is dus dat Jesse nog leeft. De nazi's hebben niet woord gehouden en nu komt Walt persoonlijk iedereen afmaken
Dat slaat nergens op...quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat kan gewoon niet, dat geeft de serie gewoon een hele negatieve domper als eind. Skylar en Flynn blijven leven.
Dus volgens jou gaat het goed vallen als Skylar en Flynn neergemaaid worden en daarna op het eind Jesse voor Holly gaat zorgen?quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Loserkid het volgende:
Dat slaat nergens op...
Zie de vergadering al voor me:
He we maken dan wel een drama serie over de downside van drugs dealen enzo, iedereen wordt vermoord zelfs een kind die toevallig kijkt hoe een trein wordt gekaapt, maar Sky en Flynn moeten leven, dat vinden de kijkers niet leuk
Dit dacht ik meteen. De tranen lopen over zijn wangen. Daarom: zn gezin stond zeker wel op 1.quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit vond ik ook een mooie, waar ik zelf niet eens aan gedacht had:
[..]
Jesse is degene geweest die het begin van alle ellende heeft gestart. Walt wil Jesse dood hebben. Door zijn schuld is Hank dood. Dus zodra Walt erachter komt dat Jesse nog leeft gaat hij achter hem aan.quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Eh, wat hebben die nazi's beloofd?
Wat kan het Walt nou interesseren dat die gasten die blauwe meth op de markt brengen?
Z'n gezin lijkt me een stuk belangrijker, en de wraak vanwege Hank.
En Sky is medeplichtig he.. witwassen enzo.. ze is niet onschuldig.. zij wilde ook dat Jesse vermoord werd.. ze verdiend het!quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op...
Zie de vergadering al voor me:
He we maken dan wel een drama serie over de downside van drugs dealen enzo, iedereen wordt vermoord zelfs een kind die toevallig kijkt hoe een trein wordt gekaapt, maar Sky en Flynn moeten leven, dat vinden de kijkers niet leuk
Ik denk dat dat bij heel veel kijkers heel goed gaat vallen jaquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dus volgens jou gaat het goed vallen als Skylar en Flynn neergemaaid worden en daarna op het eind Jesse voor Holly gaat zorgen?
Maakte zelfs een wepseit voor zn pappiequote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom zoveel haat voor Walt Jr.?Hij is lief.
Oja, ze hadden beloofd om Jesse naar Belize te sturen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef nappa2307 het volgende:
[..]
Jesse is degene geweest die het begin van alle ellende heeft gestart. Walt wil Jesse dood hebben. Door zijn schuld is Hank dood. Dus zodra Walt erachter komt dat Jesse nog leeft gaat hij achter hem aan.
Volgens mij geeft bijna niemand een fuck om Skyler.quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dus volgens jou gaat het goed vallen als Skylar en Flynn neergemaaid worden en daarna op het eind Jesse voor Holly gaat zorgen?
Ja, dat gaat goed vallen bij het publiekquote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef wiskundenoob het volgende:
De nazi's proberen Walt uit de tent te lokken door achter zijn familie te gaan. Resulteert tot de dood van Skylar en de kinderen.
Wanneer hebben ze iets gedaan omdat het goed viel bij t publiek?quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat goed vallen bij het publiek
Dat Hank dood moest ok, maar om Skylar, Flynn en Holly(!) ook af te maken dat gaat echt niet
Een van de beste acteerprestaties van afgelopen jaren, wat mij betreft.quote:Op maandag 16 september 2013 18:52 schreef Ill-Skillz het volgende:
Het stuk met het telefoongesprek van Walt was overigens wel echt geniaal opgebouwd. Die tranen die over z'n wangen liepen, maar toch die Heisenberg stem ophouden.
Gomez werd in de vorige ep al geraakt.quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat klopte ook voor geen meter, bij de vorige aflevering zat Gomez nog verscholen achter een auto, bij deze begint het dat hij languit dood op de grond ligt.
- met Jane heeft het publiek niet 5 seizoenen lang een band opgebouwdquote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Loserkid het volgende:
Wanneer hebben ze iets gedaan omdat het goed viel bij t publiek?
We zien Walt een meisje van 26 bewust laten stikken in haar eigen kots.. vond t publiek ook niet zo sympathiek..
We zien hem mike dood schieten.. een kind wordt doodgeschoten door Todd..
Walt vergiftigt een kind!
Ze schrijven niet voor t publiek, en daarom is de serie zo goed..
Iedereen kan dood.quote:Op maandag 16 september 2013 19:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
- met Jane heeft het publiek niet 5 seizoenen lang een band opgebouwd
- Mike was een bad guy
- kind is er volledig van hersteld, er was nooit een risico geweest dat hij dood zou gaan
- Skylar, Flynn en Holly vertegenwoordigen de pure onschuld in de serie (ok, Skylar ietsie minder). Daarom kunnen ze niet dood.
Skyler onschuldig noemen? [gob]COME ON!![/gob]quote:Op maandag 16 september 2013 19:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
- Mike was een bad guy
- kind is er volledig van hersteld, er was nooit een risico geweest dat hij dood zou gaan
- Skylar, Flynn en Holly vertegenwoordigen de pure onschuld in de serie (ok, Skylar ietsie minder). Daarom kunnen ze niet dood.
waarom kom je niet met een tegenargument voor het doorschieten van dat kind door Todd.quote:Op maandag 16 september 2013 19:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
- Mike was een bad guy
Maar goed, deze discussie kan nog eindeloos (2 weken) doorgaan.
Little bastard had it coming. Met zn spin.quote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef sjeppert het volgende:
[..]
waarom kom je niet met een tegenargument voor het doorschieten van dat kind door Todd.
Voor de rest van de punten doe je dat wel
Daar heb ik overgelezen, ik zag alleen dat stukje van Mikequote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef sjeppert het volgende:
waarom kom je niet met een tegenargument voor het doorschieten van dat kind door Todd.
Voor de rest van de punten doe je dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms moeten dingen gebeuren ook als ze niet leuk zijn, in dit geval misschien wel juist omdat ze niet leuk zijn.
Vince Gilligan geeft ons een bordje met wat hij zelf lekker vind en we kunnen zelf kiezen of we t eten of niet.
Met Hank en Gomie wel.. die moesten dus ook blijven leven?quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Daar heb ik overgelezen, ik zag alleen dat stukje van Mike
Dat kind was onschuldig idd, maar hebben we als publiek verder geen langdurige band mee opgebouwd.
Omdat Skyler probeert Walt neer te steken, Walt probeert zichzelf te beschermen, en Walt Jr. belt vervolgens leuk de politie op dat Walt Skyler probeert neer te steken. Terwijl dat nooit zijn bedoeling was.quote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom zoveel haat voor Walt Jr.?Hij is lief.
Het is wel zo dat wanneer mannelijke karakters het loodje leggen die niet zo'n grote impact heeft dan wanneer vrouwen en kinderen het loodje leggen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:06 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Met Hank en Gomie wel.. die moesten dus ook blijven leven?
En z'n bier-emporium?quote:Op maandag 16 september 2013 20:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat gaat er nu met Hank z'n mineraal collectie gebeuren?
Eens ja.quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
Op een of andere manier had ik graag Mike nog in leven gezien die het tegen een paar van die nazi's opneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |