SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Dan kijk je toch niet goedquote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds geen motoragenten gezien.Heb ze nu al een paar langs de weg zien staan. Maar ik had het idee dat er sowieso weinig politie op straat is?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Goeie verhaaltje G, ik snap die!quote:Op maandag 16 september 2013 12:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja sorry, moest effe aan mijn zak krabben. Needs must."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Behalve als je 3 sterren hebt, dan komen ze opeens overal vandaanquote:Op maandag 16 september 2013 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet goedHeb ze nu al een paar langs de weg zien staan. Maar ik had het idee dat er sowieso weinig politie op straat is?
![]()
![]()
Die puisterige pubertjes die als echte gangsters praten
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ladies... My Mercedes, hold 4 in the back, 2 if it's fatquote:Op maandag 16 september 2013 12:04 schreef XethaX het volgende:
throw your hands in the air player! BIGGIE
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
op da soundtrackz?quote:Op maandag 16 september 2013 12:04 schreef XethaX het volgende:
throw your hands in the air player! BIGGIEOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
ga niet praten Gquote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
kom anders vanavond naar het parkeerterrein van de Intertoys in TielOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
De werkloze uitkeringsmensjes die niet snappen wat wel en niet serieus is?quote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Die puisterige pubertjes die als echte gangsters praten![]()
In wat voor auto wacht je moeder op je?quote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ga niet praten G
kom anders vanavond naar het parkeerterrein van de Intertoys in TielFOK! verstandig, lees een P.I.![]()
flipje Gquote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga niet praten G
kom anders vanavond naar het parkeerterrein van de Intertoys in Tiel![]()
Dit dusquote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Die puisterige pubertjes die als echte gangsters pratenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Te koop bij de spar op texel. Heb 'm net binnen.
Foto heb ik helaas niet, ik heb m'n camera verkocht om deze spelletje te kunnen kopen (vriend)![]()
Renault Espace 2.0Dquote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In wat voor auto wacht je moeder op je?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
En vrouwelijke politie dan?quote:Op maandag 16 september 2013 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet goedHeb ze nu al een paar langs de weg zien staan. Maar ik had het idee dat er sowieso weinig politie op straat is?
![]()
HAhaha, nee......quote:Op maandag 16 september 2013 12:08 schreef Balabaster het volgende:
Foto heb ik helaas niet, ik heb m'n camera verkocht om deze spelletje te kunnen kopen (vriend)In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Om tequote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Inderdaad, voor 18:00 is die 100 er alquote:Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
98, 100 is cat in het bakje G's
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Bij de sparquote:Op maandag 16 september 2013 12:08 schreef Balabaster het volgende:
Foto heb ik helaas niet, ik heb m'n camera verkocht om deze spelletje te kunnen kopen (vriend)![]()
Go suck a tailpipe. Is gewoon een uit de hand gelopen grap. Zeikstraal.quote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Die puisterige pubertjes die als echte gangsters pratenIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ditquote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
de Spar is doin' it bigOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja, ik haal mijn groente immers ook bij de Gamemania.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Is de beste foto die ik van jou kon vinden homez.quote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef XethaX het volgende:
[..]
Giester haal mijn jeugd foto weg nu!!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Gelukkig niet neequote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef Giester het volgende:
Mensen die zich ergeren aan de G'z die zijn geen G!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
En we gaan gewoon die 100 halen geweldig dit
Moderator DIG
Serieus of niet serieus het is erg irritant..quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
De werkloze uitkeringsmensjes die niet snappen wat wel en niet serieus is?Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
the sky is the limit niggaquote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
En we gaan gewoon die 100 halen geweldig ditOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op onze patta's.quote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
En we gaan gewoon die 100 halen geweldig dit
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik hoop dat ik de 100 mag openen
Moderator DIG
quote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
En we gaan gewoon die 100 halen geweldig ditThanks to the G'z!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Of je nou echt een mongool bent of doet alsof het blijft vervelend.quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
De werkloze uitkeringsmensjes die niet snappen wat wel en niet serieus is?Women with dicks and weak men with vaginas.
Woensdag wip ik nog wel even langs een Bart Smit of Intertoys om te kijken of ik nog een kopietje op de kop kan tikken.![]()
good luck with thatquote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef Pakspul het volgende:
Woensdag wip ik nog wel even langs een Bart Smit of Intertoys om te kijken of ik nog een kopietje op de kop kan tikken.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef Giester het volgende:
[..]
[..]
Thanks to the G'z!
Pompoms, nitwit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
jij hebt er al genoeg geopend? Met je hattrick :pquote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dat ik de 100 mag openenAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Ik voel je bradda.quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of je nou echt een mongool bent of doet alsof het blijft vervelend.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Wat grap G.quote:Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Go suck a tailpipe. Is gewoon een uit de hand gelopen grap. Zeikstraal.![]()
Ik heb vrijdag geen foto gezien van je GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef XethaX het volgende:
Hierbij Gister himself!
[ afbeelding ]
Wie is Gister?quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef XethaX het volgende:
Hierbij Gister himself!
[ afbeelding ]"Thats how we roll in the Shire!"![]()
is wel gepost vriendquote:Op maandag 16 september 2013 12:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag geen foto gezien van je GTA.![]()
![]()
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 12:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Pompoenen G, uit respect voor de melones!
Ben overigens best slecht, ik hang hier al sinds juni rond en donderdag of zo was m'n eerstequote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef JessedeK het volgende:
[..]
jij hebt er al genoeg geopend? Met je hattrick :p
Moderator DIG
OK, zei alleen dat ik hem niet gezien had hoor.quote:
Ok prima leuk, toll, affengeil. Maar Lapo = open nieuw deel. Niet anders.quote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben overigens best slecht, ik hang hier al sinds juni rond en donderdag of zo was m'n eersteIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Topics in reeksen is kutquote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben overigens best slecht, ik hang hier al sinds juni rond en donderdag of zo was m'n eersteIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
ergens tussen 80 of 90 zit die wel anders tussen 70 en 80quote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
OK, zei alleen dat ik hem niet gezien had hoor.![]()
![]()
Nah G, dan is het "Weledele heer G. van den Dagenvanvoormorgen de 3e"quote:"Thats how we roll in the Shire!"![]()
fixedquote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dat ik de 100ste mag jattenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Green with envy, the green tempts me
to make the rich the enemy, and take their cheese
Take their spots, take their keys, make my faculty
live happily, ever after in laughterOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Aaaaand you failed againquote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of je nou echt een mongool bent of doet alsof het blijft vervelend.![]()
Weet iemand inmiddels al wat de beste optie is voor de 360: 2 discs installeren of alleen de install disc? Maakt het qua performance uit?![]()
Overigens:quote:Gelekte GTA V-code verwijst naar pc- en PS4-versie
Uit de code van een uitgelekte Xbox 360-versie van Grand Theft Auto V kan worden opgemaakt dat uitgever Rockstar plannen heeft om het spel naar de pc en de PS4 te brengen. Beide platformen worden namelijk genoemd in de code van het spel.
bronFOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Wie had dat verwachtquote:
Women with dicks and weak men with vaginas.
Went from ten G's for blow to thirty G's a show
To orgies with hoes I never seen befo'Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gelukkig mag jij daar wel iets van zeggenquote:Plaatje is ook al meerdere keren hier voorbij gekomenquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Op een gegeven moment raak je uitgepraat en is het wachten op de game.quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Deze, G.quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je uitgepraat en is het wachten op de game."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Als de pc versie weer zo'n ongure port is als die van gta 4 wordt het janken met de vleespet op. Ik heb gta 4 (pc) voor 1 euro bij de kringloopwinkel in groningen gescoord. Ik begrijp wel hoe die game daar in de bakken is terecht gekomen, wat een draak van een port.quote:![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Balabaster het volgende:
[..]
Als de pc versie weer zo'n ongure port is als die van gta 4 wordt het janken met de vleespet op. Ik heb gta 4 (pc) voor 1 euro bij de kringloopwinkel in groningen gescoord. Ik begrijp wel hoe die game daar in de bakken is terecht gekomen, wat een draak van een port spel.![]()
Ja was echt niet te doen op pcquote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Balabaster het volgende:
[..]
Als de pc versie weer zo'n ongure port is als die van gta 4 wordt het janken met de vleespet op. Ik heb gta 4 (pc) voor 1 euro bij de kringloopwinkel in groningen gescoord. Ik begrijp wel hoe die game daar in de bakken is terecht gekomen, wat een draak van een port.![]()
![]()
Oh, my bad, mister Goldcard.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Plaatje is ook al meerdere keren hier voorbij gekomen.
FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Haha, tussen al die G's en gangster rap zie je sommige dingen hier niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, my bad, mister Goldcard..
Ik ben benieuwd ja...quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Balabaster het volgende:
[..]
Als de pc versie weer zo'n ongure port is als die van gta 4 wordt het janken met de vleespet op. Ik heb gta 4 (pc) voor 1 euro bij de kringloopwinkel in groningen gescoord. Ik begrijp wel hoe die game daar in de bakken is terecht gekomen, wat een draak van een port.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
er zullen wel wat niggas gecancelled hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
bij bol.com is de SE weer beschikbaar!!Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar dat wordt pas in oktober geleverd neem ik aan.quote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
bij bol.com is de SE weer beschikbaar!!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Broke ass niggazquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
er zullen wel wat niggas gecancelled hebben"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Boeiend, beetje wachten op de post die pas om 16:00 komt hierquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
bij bol.com is de SE weer beschikbaar!!Nee lekker naar de MAkro morgen of misschien vanavond even gek doenbij de MM.
![]()
Nu de PS4 en XBone uit bijna reguliere PC-hardware bestaan, zou je denken dat een PS4 versie redelijk makkelijk en goed te porten is naar de PC.FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
Dit is SC geworden om de 100 topics te halen?
Vandaag voor 23 uur besteld morgen in huis staat erbij.quote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maar dat wordt pas in oktober geleverd neem ik aan.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)on/9200000014079608/![]()
Xbonerquote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu de PS4 en XBone uit bijna reguliere PC-hardware bestaan, zou je denken dat een PS4 versie redelijk makkelijk en goed te porten is naar de PC.
Maar ja blijft hetzelfde...moet ie wel eerst goed geport worden naar de PS4Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Oh..zullen dan inderdaad paar cancels zijn geweestquote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Vandaag voor 23 uur besteld morgen in huis staat erbij.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)on/9200000014079608/Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
True, maar dan ben je me dunkt al op 75% een PC-port aan het maken.quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef _NZT_ het volgende:
Xboner
Maar ja blijft hetzelfde...moet ie wel eerst goed geport worden naar de PS4FOK! verstandig, lees een P.I.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: