jij hebt er al genoeg geopend? Met je hattrick :pquote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dat ik de 100 mag openen
Ik voel je bradda.quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of je nou echt een mongool bent of doet alsof het blijft vervelend.
Wat grap G.quote:Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Go suck a tailpipe. Is gewoon een uit de hand gelopen grap. Zeikstraal.
Ik heb vrijdag geen foto gezien van je GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef XethaX het volgende:
Hierbij Gister himself!
[ afbeelding ]
Wie is Gister?quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef XethaX het volgende:
Hierbij Gister himself!
[ afbeelding ]
is wel gepost vriendquote:Op maandag 16 september 2013 12:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag geen foto gezien van je GTA.
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 12:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Pompoenen G, uit respect voor de melones!
Ben overigens best slecht, ik hang hier al sinds juni rond en donderdag of zo was m'n eerstequote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef JessedeK het volgende:
[..]
jij hebt er al genoeg geopend? Met je hattrick :p
OK, zei alleen dat ik hem niet gezien had hoor.quote:
Ok prima leuk, toll, affengeil. Maar Lapo = open nieuw deel. Niet anders.quote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben overigens best slecht, ik hang hier al sinds juni rond en donderdag of zo was m'n eerste
Topics in reeksen is kutquote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben overigens best slecht, ik hang hier al sinds juni rond en donderdag of zo was m'n eerste
ergens tussen 80 of 90 zit die wel anders tussen 70 en 80quote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
OK, zei alleen dat ik hem niet gezien had hoor.
Nah G, dan is het "Weledele heer G. van den Dagenvanvoormorgen de 3e"quote:
fixedquote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dat ik de 100ste mag jatten
Aaaaand you failed againquote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of je nou echt een mongool bent of doet alsof het blijft vervelend.
quote:Gelekte GTA V-code verwijst naar pc- en PS4-versie
Uit de code van een uitgelekte Xbox 360-versie van Grand Theft Auto V kan worden opgemaakt dat uitgever Rockstar plannen heeft om het spel naar de pc en de PS4 te brengen. Beide platformen worden namelijk genoemd in de code van het spel.
bron
Wie had dat verwachtquote:
Gelukkig mag jij daar wel iets van zeggenquote:
Plaatje is ook al meerdere keren hier voorbij gekomenquote:
Op een gegeven moment raak je uitgepraat en is het wachten op de game.quote:
Deze, G.quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je uitgepraat en is het wachten op de game.
Als de pc versie weer zo'n ongure port is als die van gta 4 wordt het janken met de vleespet op. Ik heb gta 4 (pc) voor 1 euro bij de kringloopwinkel in groningen gescoord. Ik begrijp wel hoe die game daar in de bakken is terecht gekomen, wat een draak van een port.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Balabaster het volgende:
[..]
Als de pc versie weer zo'n ongure port is als die van gta 4 wordt het janken met de vleespet op. Ik heb gta 4 (pc) voor 1 euro bij de kringloopwinkel in groningen gescoord. Ik begrijp wel hoe die game daar in de bakken is terecht gekomen, wat een draak van een port spel.
Ja was echt niet te doen op pcquote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Balabaster het volgende:
[..]
Als de pc versie weer zo'n ongure port is als die van gta 4 wordt het janken met de vleespet op. Ik heb gta 4 (pc) voor 1 euro bij de kringloopwinkel in groningen gescoord. Ik begrijp wel hoe die game daar in de bakken is terecht gekomen, wat een draak van een port.
Oh, my bad, mister Goldcard.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Plaatje is ook al meerdere keren hier voorbij gekomen
Haha, tussen al die G's en gangster rap zie je sommige dingen hier niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, my bad, mister Goldcard..
Ik ben benieuwd ja...quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Balabaster het volgende:
[..]
Als de pc versie weer zo'n ongure port is als die van gta 4 wordt het janken met de vleespet op. Ik heb gta 4 (pc) voor 1 euro bij de kringloopwinkel in groningen gescoord. Ik begrijp wel hoe die game daar in de bakken is terecht gekomen, wat een draak van een port.
er zullen wel wat niggas gecancelled hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
bij bol.com is de SE weer beschikbaar!!
Maar dat wordt pas in oktober geleverd neem ik aan.quote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Broke ass niggazquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
er zullen wel wat niggas gecancelled hebben
Boeiend, beetje wachten op de post die pas om 16:00 komt hierquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
Dit is SC geworden om de 100 topics te halen?
Vandaag voor 23 uur besteld morgen in huis staat erbij.quote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maar dat wordt pas in oktober geleverd neem ik aan.
Xbonerquote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu de PS4 en XBone uit bijna reguliere PC-hardware bestaan, zou je denken dat een PS4 versie redelijk makkelijk en goed te porten is naar de PC.
Oh..zullen dan inderdaad paar cancels zijn geweestquote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Vandaag voor 23 uur besteld morgen in huis staat erbij.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)on/9200000014079608/
True, maar dan ben je me dunkt al op 75% een PC-port aan het maken.quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef _NZT_ het volgende:
Xboner
Maar ja blijft hetzelfde...moet ie wel eerst goed geport worden naar de PS4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |