quote:
Niemand?quote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de oorspronkelijke functie/betekenis van 'Vlaggetjesdag'?
Hier in Barneveld zeggen we dat als de kerk aan/uit gaat maar wat de oorspronkelijke betekenis is weet ik niet.quote:
Dat is het niet...quote:Op maandag 16 september 2013 14:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hier in Barneveld zeggen we dat als de kerk aan/uit gaat maar wat de oorspronkelijke betekenis is weet ik niet.
Daar heeft het tegenwoordig wel mee te maken en vroeger was het er zijdelings aan gerelateerd.quote:Op maandag 16 september 2013 14:15 schreef plagvreugd het volgende:
ik ken het van de nieuwe haringsvangst in scheveningen en zo. of is dat de niet-oorspronkelijke functie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe vraag volgt zo.
Limburgs Varken.quote:
quote:
quote:
De kaaskamer bij mij om de hoek verkoopt Livar-worst.quote:
Vorige week Livar bloedworst met appel/perenstroop vanaf de BBQ gehad.quote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De kaaskamer bij mij om de hoek verkoopt Livar-worst.
Klinkt goed. Ik ken dus alleen de droge worst die ze bij de kaaskamer in de Runstraat verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Vorige week Livar bloedworst met appel/perenstroop vanaf de BBQ gehad.
Goddelijk...![]()
Binnenkort maar even naar de Hanos waar ze Livar verkopen...
Stand AKQ #2966:quote:
Stand AKQ #2966:quote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Mururoa. Dat was de volgende atol op mijn goklijstje. Veel meer ken ik er trouwens ook niet.
Stand AKQ #2966:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door pipster op 16-09-2013 16:56:30 ]Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |