SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kan best zijn dat Dixons hem wat later krijgt. Ik weet in ieder geval 100% zeker dat ze hem bij de Bartsmit al binnen hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werk bij dixons zemmeltje. Heb intern gebeld met inkoop afdeling.
Maar goed die weten het natuurlijk niet.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Je zit nu alweer wat anders te vertellen dan wat je 10 minuten terug deed.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat Dixons hem wat later krijgt. Ik weet in ieder geval 100% zeker dat ze hem bij de Bartsmit al binnen hebben.![]()
BS misschien wel dan ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Ozz-03 het volgende:
Kan best zijn dat Dixons hem wat later krijgt. Ik weet in iedere geval 100% zeker dat ze hem bij de Bartsmit al binnen hebben.
Dixons krijgt pas morgen. Beetje jammer.![]()
Ik ging er blindelings van uit dat iedereen hem op vrijdag al had gekregen. Ik heb bij 2 verschillende Bartsmit filialen dit bevestigd gekregen dus vandaar.quote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zit nu alweer wat anders te vertellen dan wat je 10 minuten terug deed.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
blaaaaaaaTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BS misschien wel dan ja.
Dixons krijgt pas morgen. Beetje jammer.Gaat nog leuk worden danquote:[message=40884438,noline]troqdog schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:35[/message]:
[...]
De Filialen van Dixons krijgen ze dinsdag pas.
Ze waren nog niet aanwezig op het hoofdmagazijn op zaterdag, die krijgen ze daar morgen binnen.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef saffron-- het volgende:
bread pitt gaat nu naar alien base met submarine! http://goodgame.ru/channel/BreadPit/gvd
![]()
Dan weten we dat ook weer.quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BS misschien wel dan ja.
Dixons krijgt pas morgen. Beetje jammer.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dinsdag ochtend:quote:
Geachte mnr Nick.
Helaas hebben wij een tekort aan GTA CE edities.
Aangezien u de game al gedownload hebt krijgen andere voorrang.
Gr gr Dixons.![]()
Tering wat gaaf... en dat schuim van die zee!quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef saffron-- het volgende:
bread pitt gaat nu naar alien base met submarine! http://goodgame.ru/channel/BreadPit/![]()
Maandagnacht naar de release bij de Media Markt. Iemand ervaring ermee? Heb echt geen flauw idee hoeveel volk ik kan verwachten. 10 man of 300 man
Kindness![]()
Zit eraan te denken er ook heen te gaan, moet je dan pre-orderen of dringen en rennenquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef GeorgeMichael het volgende:
Maandagnacht naar de release bij de Media Markt. Iemand ervaring ermee? Heb echt geen flauw idee hoeveel volk ik kan verwachten. 10 man of 300 man?
hhhhh![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dinsdag ochtend:
Geachte mnr Nick.
Gr gr Dixons.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ligt eraan welke stad enzoquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef GeorgeMichael het volgende:
Maandagnacht naar de release bij de Media Markt. Iemand ervaring ermee? Heb echt geen flauw idee hoeveel volk ik kan verwachten. 10 man of 300 man![]()
Ik heb ge pre-orderd. Er komen 2 rijen. 1 Voor pre-orders en 1 voor de 'normale mensen' (zoals de verkoper zich wat versprakquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Zit eraan te denken er ook heen te gaan, moet je dan pre-orderen of dringen en rennen?
)
In Leeuwarden dan he..Kindness![]()
Lol voor pre order hoeft je toch niet in de rij te staan?!?!quote:Op zondag 15 september 2013 23:56 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik heb ge pre-orderd. Er komen 2 rijen. 1 Voor pre-orders en 1 voor de 'normale mensen' (zoals de verkoper zich wat versprak)
In Leeuwarden dan he..
Ik ga ervannuit dat ik hem thuis krijgt;oHaha gay!![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:
Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dinsdag ochtend:
Geachte mnr Nick.
Gr gr Dixons.![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste die zo iets post over 'nog 24 uur!' krijgt gratis de collectors edition en een Tracy-opblaaspop, hoor ik net. Moet wel precies om middernacht natuurlijk.
![]()
Ja pre-order bevestiging even omruilen voor een GTA V-exemplaar en dan afrekenenquote:Op zondag 15 september 2013 23:57 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Lol voor pre order hoeft je toch niet in de rij te staan?!?!
Ik ga ervannuit dat ik hem thuis krijgt;oKindness![]()
NOG 24 uurquote:Op zondag 15 september 2013 23:57 schreef Strani het volgende:
De eerste die zo iets post over 'nog 24 uur!' krijgt gratis de collectors edition en een Tracy-opblaaspop, hoor ik net. Moet wel precies om middernacht natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Als je de enige bent die zijn pre order komt halen zal je niet in de rij hoeven staan staan nee.quote:Op zondag 15 september 2013 23:57 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Lol voor pre order hoeft je toch niet in de rij te staan?!?!
Ik ga ervannuit dat ik hem thuis krijgt;o
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Doe mij de onderkant.quote:Op maandag 16 september 2013 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oei, jullie moeten de opblaaspop delen
🍆![]()
Genoeg films gezien waarin het mogelijk is.quote:Op maandag 16 september 2013 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oei, jullie moeten de opblaaspop delen![]()
![]()
Die man heeft skillquote:Op maandag 16 september 2013 00:03 schreef SoldMayor het volgende:
Wat vinden jullie van deze filmpje?![]()
Deze filmpje is COD?quote:Op maandag 16 september 2013 00:03 schreef SoldMayor het volgende:
Wat vinden jullie van deze filmpje?![]()
Nog maar 4 topics pffToo easy
Als ik morgen thuis kom wil ik hier topic nr 100 zien. Dat is rond 3 uur![]()
Blijven jullie ook nog singleplayer spelen als Gta online uitkomt?He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Wel iedere keer een kut gevoel als ik die dure wagen van 250.000$ ergens neerzet en verplicht weg moet.
Tuurlijk, GTA koop je over het algemeen voor de SP.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ironisch het volgende:
Blijven jullie ook nog singleplayer spelen als Gta online uitkomt?![]()
![]()
Wat kost het als je hem terughaalt? Voor een auto van 250kquote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel iedere keer een kut gevoel als ik die dure wagen van 250.000$ ergens neerzet en verplicht weg moet.![]()
Geen idee, zie hem steeds weer thuis staan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat kost het als je hem terughaalt? Voor een auto van 250k
Nu ben ik weer terug bij het sneeuw.
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.![]()
mayas zaten nog best in de buurt met dat vergaan van de wereldquote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Kan me dat niet voorstellen dude.quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.
Mag hopen dat die Media Markt hier in Leeuwarden die shit op voorraad heeft. Heb gelukkig nog een pre order staan bij Gamemania (juni ofzo..) dus als het uitverkocht is moet ik daar heen.
Kies voor Media Markt omdat die Gamemania hier maar 1 kassa heeft, vorige nachtreleases waren echt een fucking drama.![]()
Ben morgen wel GM in Leeuwarden. Hoelang duurde het vorige keren voordat je met het spel buiten stond?quote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen dude.
Mag hopen dat die Media Markt hier in Leeuwarden die shit op voorraad heeft. Heb gelukkig nog een pre order staan bij Gamemania (juni ofzo..) dus als het uitverkocht is moet ik daar heen.
Kies voor Media Markt omdat die Gamemania hier maar 1 kassa heeft, vorige nachtreleases waren echt een fucking drama.![]()
Hoeveel lui waren er ongeveer vorige keer dan in Leeuwarden? Ik haal 'm ook bij de nachtrelease in Leeuwarden en ben wel benieuwdquote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen dude.
Kies voor Media Markt omdat die Gamemania hier maar 1 kassa heeft, vorige nachtreleases waren echt een fucking drama.
Kindness![]()
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..quote:Op maandag 16 september 2013 00:21 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ben morgen wel GM in Leeuwarden. Hoelang duurde het vorige keren voordat je met het spel buiten stond?
Geen idee of ze tegenwoordige meerdere kassa's hebben, maar ga geen risico nemen![]()
![]()
Overigens kun je bij zo'n nachtrelease beter om half 1 aan komen kakken hoef je niet in de regen/kou te staan en de rij is grotendeels weg.![]()
Slimme keus :/ Hoelaat raad je me aan om aanwezig te zijn bij GM?quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..
Geen idee of ze tegenwoordige meerdere kassa's hebben, maar ga geen risico nemen![]()
Hoe laat gaan die dingen eigenlijk weer dicht na twaalf uur?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
meeste zullen tot 0:45 of 01:00 open blijven.quote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe laat gaan die dingen eigenlijk weer dicht na twaalf uur?![]()
Als de laatste persoon in de rij hem heeft gekocht. Dus lekker laat aan komen kakkenquote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe laat gaan die dingen eigenlijk weer dicht na twaalf uur?![]()
Ze hebben nog steeds maar 1 kassa.quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..
Topic 96
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ja, natuurlijk. Ik speel nooit online.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ironisch het volgende:
Blijven jullie ook nog singleplayer spelen als Gta online uitkomt?![]()
Kun je uitleggen hoe het verzekeren van auto's werkt?quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel iedere keer een kut gevoel als ik die dure wagen van 250.000$ ergens neerzet en verplicht weg moet.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de laatste persoon in de rij hem heeft gekocht. Dus lekker laat aan komen kakken
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.
Ik schrik vogels af...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hihiquote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Rampage met Trevor
haha je klikte
gr gr
haha je klikte weer.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kwam dit tegen over een random event;
My favourite little detail I've stumbled across in my 12 hours with the game so far was when I was driving through a dirt road with Trevor and came across a drug deal gone wrong.
There was this group of cars in a circle with their headlights on in the middle of nowhere. As I came closer, I could hear a horn sounding continuously, and spotted that the driver of one of the cars was slumped over the steering wheel dead. The dealers on both sides were either dead outside the cars, or lying wounded. I got out of the car and strolled around, putting down anyone who was lying there dying with a quick bullet to the head. Then I walked to the edge of the nearby cliff for a look around and noticed one more dealer clinging to life far below, with something glinting beside him. I walk the long way around to get down to where he fell and as I get closer I see that the glinting was a briefcase. I walk towards the guy and he begs me not to do it, but I kill him anyway and lift the briefcase. $25,000 inside. Nice.
I drive away on down the dirt road 5 minutes later, when suddenly 2 guys on dirt bikes are chasing me for the cash, and Trevor makes a comment on how he knew it was too easy.
Sadly, they caught me and killed me, but it was fucking awesome how that all came about just because I stopped unprompted.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja klopt. 3 keer zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Bij je eigen crew partner!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Owja, als we online gaan krijg je van mij een mini.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
My favourite little detail I've stumbled across in my 12 hours with the game so far was when I was driving through a dirt road with Trevor and came across a drug deal gone wrong.
There was this group of cars in a circle with their headlights on in the middle of nowhere. As I came closer, I could hear a horn sounding continuously, and spotted that the driver of one of the cars was slumped over the steering wheel dead. The dealers on both sides were either dead outside the cars, or lying wounded. I got out of the car and strolled around, putting down anyone who was lying there dying with a quick bullet to the head. Then I walked to the edge of the nearby cliff for a look around and noticed one more dealer clinging to life far below, with something glinting beside him. I walk the long way around to get down to where he fell and as I get closer I see that the glinting was a briefcase. I walk towards the guy and he begs me not to do it, but I kill him anyway and lift the briefcase. $25,000 inside. Nice.
I drive away on down the dirt road 5 minutes later, when suddenly 2 guys on dirt bikes are chasing me for the cash, and Trevor makes a comment on how he knew it was too easy.
Sadly, they caught me and killed me, but it was fucking awesome how that all came about just because I stopped unprompted.![]()
Kindness![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Owja, als we online gaan krijg je van mij een mini.
Zooo fcking gaaf he! Je belt een nummer, en dan regelen mensen een taxi of zelfs de Atomic Blimp. En met één klik kan je van je cabrio een 'normale' auto maken...
Geweldig gewoonquote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
Sadly, they caught me and killed me, but it was fucking awesome how that all came about just because I stopped unprompted.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Durf die Atomic Blimp nog niet te activeren.quote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Zooo fcking gaaf he! Je belt een nummer, en dan regelen mensen een taxi of zelfs de Atomic Blimp. En met één klik kan je van je cabrio een 'normale' auto maken...
Ik zeg doenquote:Op maandag 16 september 2013 01:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Durf die Atomic Blimp nog niet te activeren.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 16 september 2013 01:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Durf die Atomic Blimp nog niet te activeren.Ik schrik vogels af...![]()
Bang voor een ban ofzo. Er waren toch Xbox Live accounts gebanned ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mogelijke banquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hm.. Zat ik net ook aan te denken, maar gebeurt waarschijnlijk niet. Met mijn 'streamer' is ook niks gebeurd. Met Online zou ik zoiets niet doen.quote:
Maar mag ik vragen hoe je nu al aan 't spel (lees: piece of God) komt?Ik schrik vogels af...![]()
Heb ik al vaker gepost. Via een gozer die al een doos met PS3 en Xbox schijfjes heeft. Wel erbij vermelden dat ik die gozer niet ken en heb de dozen ook niet gezien. Heb hem via via gekregen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Hm.. Zat ik net ook aan te denken, maar gebeurt waarschijnlijk niet. Met mijn 'streamer' is ook niks gebeurd. Met Online zou ik zoiets niet doen.
Maar mag ik vragen hoe je nu al aan 't spel (lees: piece of God) komt?
Sommigen hebben m voor 100 op MP gehosseldquote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Hm.. Zat ik net ook aan te denken, maar gebeurt waarschijnlijk niet. Met mijn 'streamer' is ook niks gebeurd. Met Online zou ik zoiets niet doen.
Maar mag ik vragen hoe je nu al aan 't spel (lees: piece of God) komt?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Da's gvd goei!quote:Op maandag 16 september 2013 01:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ik al vaker gepost. Via een gozer die al een doos met PS3 en Xbox schijfjes heeft. Wel erbij vermelden dat ik die gozer niet ken en heb de dozen ook niet gezien. Heb hem via via gekregen.Ik schrik vogels af...![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
Hahahaha die bandenquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Godverdomme
Voor niks online gepreorderd.
Grand Theft Auto V Nacht-verkoop
Kom naar de nacht-verkoop bij een van de deelnemende Media Markt vestigingen en koop Grand Theft Auto V op het eerste moment van uitgave.
Datum: Maandag 16 september
Tijd: 23:59
Online pre-orders kunnen niet tijdens de nachtopening worden opgehaald.
Deelnemende vestigingen:
Media Markt Alkmaar
Media Markt Alphen aan den Rijn
Media Markt Amsterdam Arena
Media Markt Amsterdam Noord
Media Markt Arnhem
Media Markt Bergen op Zoom
Media Markt Breda
Media Markt Cruquius
Media Markt Den Haag
Media Markt Deventer
Media Markt Ede
Media Markt Eindhoven
Media Markt Enschede
Media Markt Groningen
Media Markt Heerlen
Media Markt Hengelo
Media Markt Hoorn
Media Markt Leeuwarden
Media Markt Maastricht
Media Markt Middelburg
Media Markt Rijswijk
Media Markt Roermond
Media Markt Rotterdam Alexandrium
Media Markt Rotterdam Bijerlandselaan
Media Markt Rotterdam Centrum
Media Markt Zoetermeer
Media Markt Zwolle![]()
Vanavond ga ik mooi voor 23:59 slapen zodat ik niet hoef te zien dat iedereen 'm al heeft
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
hehequote:Ja en dat was niet eens omdat ie de game eerder had, maar vanwege de videos die hij toen online heeft gezetquote:Op maandag 16 september 2013 01:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bang voor een ban ofzo. Er waren toch Xbox Live accounts gebanned ?
Is al even bekend horquote:Op maandag 16 september 2013 03:23 schreef Tinos85 het volgende:
Godverdomme
Voor niks online gepreorderd.
Grand Theft Auto V Nacht-verkoop
Kom naar de nacht-verkoop bij een van de deelnemende Media Markt vestigingen en koop Grand Theft Auto V op het eerste moment van uitgave.
Datum: Maandag 16 september
Tijd: 23:59
Online pre-orders kunnen niet tijdens de nachtopening worden opgehaald.
Deelnemende vestigingen:
Media Markt Alkmaar
Media Markt Alphen aan den Rijn
Media Markt Amsterdam Arena
Media Markt Amsterdam Noord
Media Markt Arnhem
Media Markt Bergen op Zoom
Media Markt Breda
Media Markt Cruquius
Media Markt Den Haag
Media Markt Deventer
Media Markt Ede
Media Markt Eindhoven
Media Markt Enschede
Media Markt Groningen
Media Markt Heerlen
Media Markt Hengelo
Media Markt Hoorn
Media Markt Leeuwarden
Media Markt Maastricht
Media Markt Middelburg
Media Markt Rijswijk
Media Markt Roermond
Media Markt Rotterdam Alexandrium
Media Markt Rotterdam Bijerlandselaan
Media Markt Rotterdam Centrum
Media Markt Zoetermeer
Media Markt ZwolleEvery war is different, every war is the same.![]()
Tomorrow night, yeah baby! :|
Moet werken, en hopelijk ligt GTA morgen avond in de brievenbus als ik thuis komOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Idd. Moet nog even opstarten, dus een échte goedemorgen is het niet.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Straks maar even in winkel kijken... die winkel heeft er wel eens handje van om dingen eerder te verkopen.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Maat van mij baalt zeg, die ging voor de download versie. Heeft hij zijn ps3 helemaal opgeschoond, 31gb vrij en aangezien de download 18gb is zou dat toch moeten lukken. Maar je moet natuurlijk ook installeren dus dan heb je minimaal 36gb nodig en daar had hij niet aan gedacht.![]()
Weet iemand hier of je het ook op een usb stick kan downloaden? Of moet hij maar een grotere HDD regelen?[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
DM effe downloadlink van breaking badquote:Op maandag 16 september 2013 08:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Net Breaking Bad gekeken, vanavond GTA V. Wat een dag, wat een dag.
Dit is gewoon raar :l![]()
Ik zit nu alleen helaas nog even op het werk, maar ja gaat de tijd iig wat sneller naar vanavond toe.quote:Op maandag 16 september 2013 08:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Net Breaking Bad gekeken, vanavond GTA V. Wat een dag, wat een dag.
Ik kan niet wachten tot ik ultra no-life loop weg te rotten in m'n campingsmoking. Ik checken hoe lang ik mijn schijt kan ophouden aan 1 stuk door."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Goedemorgen
Moderator DIG
quote:Op maandag 16 september 2013 08:21 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen helaas nog even op het werk, maar ja gaat de tijd iig wat sneller naar vanavond toe.
Ik kan niet wachten tot ik ultra no-life loop weg te rotten in m'n campingsmoking. Ik checken hoe lang ik mijn schijt kan ophouden aan 1 stuk door.![]()
Moderator DIG
Ja kerel, zonde om de bank onder te schijten, maar ik kan vanaf het toilet mijn tv net niet zien.quote:"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Straks maar even college, vanavond werken, dan slapen en morgen rond deze tijd richting winkelquote:Op maandag 16 september 2013 08:21 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen helaas nog even op het werk, maar ja gaat de tijd iig wat sneller naar vanavond toe.
Ik kan niet wachten tot ik ultra no-life loop weg te rotten in m'n campingsmoking. Ik checken hoe lang ik mijn schijt kan ophouden aan 1 stuk door.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Niemand?
Ja niemand hier koopt gtaquote:
Moderator DIG
quote:Op maandag 16 september 2013 08:23 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja kerel, zonde om de bank onder te schijten, maar ik kan vanaf het toilet mijn tv net niet zien.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 16 september 2013 08:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
Toch maar ff inchecken hier goedemorgen heren.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vraag was of je het spel kan downloaden uit de psn store op een usb stick.quote:
quote:quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Makkelijk. Of er moet 7000+ man op de stoep staan, maar dat lijkt me niet.quote:Op maandag 16 september 2013 08:31 schreef Djeetje het volgende:
Zal een mediamarkt na een nachtopening nog GTA V hebben ?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Een goedemorgen is een dodemorgen? Of nee dat was met duitsers.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 08:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Makkelijk. Of er moet 7000+ man op de stoep staan, maar dat lijkt me niet.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Gvd wat gaat de tijd langzaam vandaag. Ik voorspel dat vandaag de dag ongeveer 15 minuten per uur zal gaan.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Wachten op GTA V is als wachten op je eerste zoenquote:Op maandag 16 september 2013 08:37 schreef Giester het volgende:
Gvd wat gaat de tijd langzaam vandaag. Ik voorspel dat vandaag de dag ongeveer 15 minuten per uur zal gaan.Zenuwslopend!!
![]()
15 minuten per uur? Defaq heb je het overquote:Op maandag 16 september 2013 08:37 schreef Giester het volgende:
Gvd wat gaat de tijd langzaam vandaag. Ik voorspel dat vandaag de dag ongeveer 15 minuten per uur zal gaan.
Moderator DIG
Lijkt me sterk dat elke mediamarkt 7000+ exemplaren heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 08:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Makkelijk. Of er moet 7000+ man op de stoep staan, maar dat lijkt me niet.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Dacht ik ook alquote:Op maandag 16 september 2013 08:40 schreef budvar het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat elke mediamarkt 7000+ exemplaren heeft.
Moderator DIG
Denken dat er een uur voorbij is, terwijl het maar 15 minuten is.quote:Op maandag 16 september 2013 08:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
15 minuten per uur? Defaq heb je het over
Vandaag heb ik daar geen last van, morgen wel.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Deze G snapt het.quote:Op maandag 16 september 2013 08:41 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Denken dat er een uur voorbij is, terwijl het maar 15 minuten is.
Vandaag heb ik daar geen last van, morgen wel.
Er is een paar dagen geleden een lijstje online gekomen van de shippings naar een paar MM's.quote:Op maandag 16 september 2013 08:40 schreef budvar het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat elke mediamarkt 7000+ exemplaren heeft.
Die zaten allemaal rond de 7700 nogwattus.
Ik vind het geen gek aantal eerlijk gezegd. Het is niet zomaar een spelletje.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Het is maar een spelletjeOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
En anders haal ik hem wel bij een bartsmit.quote:Op maandag 16 september 2013 08:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er is een paar dagen geleden een lijstje online gekomen van de shippings naar een paar MM's.
Ik vind het geen gek aantal eerlijk gezegd. Het is niet zomaar een spelletje.
Wel al rond 9 uur dus dan hebben ze hem nog wel denk ikIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 08:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er is een paar dagen geleden een lijstje online gekomen van de shippings naar een paar MM's.
Ik vind het geen gek aantal eerlijk gezegd. Het is niet zomaar een spelletje.Oke dan heb ik niets gezegd, maar vind het best veel voor 1 winkel.
iedereen weet toch al wat allemaal kan, na een weekendje streaming kijken. Hype is over zijn hoogtepunt heenquote:Op maandag 16 september 2013 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Oooh, is dat het. Bedankt voor het ontkrachten van de hypeOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ga vannacht maar eens kijken bij de release dan of de hype al over is.quote:Op maandag 16 september 2013 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
iedereen weet toch al wat allemaal kan, na een weekendje streaming kijken. Hype is over zijn hoogtepunt heen![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
iedereen weet toch al wat allemaal kan, na een weekendje streaming kijken. Hype is over zijn hoogtepunt heen
ik zal aan jullie denken, bij 30 graden en een cocktail. Als Los Santos niet naar mij toe komt, ga ik er zelf wel heenquote:Op maandag 16 september 2013 08:48 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ga vannacht maar eens kijken bij de release dan of de hype al over is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Heb je connectiez daar G?quote:Op maandag 16 september 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zal aan jullie denken, bij 30 graden en een cocktail. Als Los Santos niet naar mij toe komt, ga ik er zelf wel heen"Thats how we roll in the Shire!"![]()
No country for old menquote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Kleinere shops zitten ook al dik op de 2500 stuks, dus als je het in verhouding bekijkt klopt het wel redelijkquote:Op maandag 16 september 2013 08:47 schreef budvar het volgende:
[..]Oke dan heb ik niets gezegd, maar vind het best veel voor 1 winkel.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
eerst naar de stripclub, jeweetzquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Morgen komt dat ding hopelijk binnen. Heb hem via Amazon en verwachte leverdatum was de 17de
Feyenoord Rotterdam![]()
Bol.com doe je ding en wees op tijd morgen
You pick yourself up, you brush yourself off,
you push forward, you move on, you adept,
you overcome.
That is what i believe!![]()
Mijn bestelling is klaar voor verwerking staat er op Bart Smit.![]()
Datum: 15-09-2013
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: iDEAL
Product Prijs
PS3 Grand Theft Auto 5 SE 72,99
Kassakorting: 1,49 -/-
Verzendkosten: 1,99
Totaal: ¤ 73,49![]()
ik word morgen helemaal para brother als de postbode stilletjes aan mijn huisje voorbij gaatOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Eckte Roemeen regelt z'n shit toch via de straat of wat?quote:Op maandag 16 september 2013 08:58 schreef Roemeen013 het volgende:
Product Prijs
Totaal: ¤ 73,49
Kijk nog eens goed hoe het besteld is bradda, eckte Roemeense manier.quote:Op maandag 16 september 2013 08:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Eckte Roemeen regelt z'n shit toch via de straat of wat?![]()
focking Bart Smit G, geen straatkrediet voor jouwOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als de post / bol niet op tijd is morgen scheur ik naar de locale Saturn en haal daar het spel, mijn preorder wordt dan een verjaardags cadeauquote:Op maandag 16 september 2013 08:57 schreef Aminox het volgende:
Bol.com doe je ding en wees op tijd morgen
Hoe dan ook, ik zit morgen aan de GTAOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ze reconizen jou G!quote:Op maandag 16 september 2013 08:59 schreef Roemeen013 het volgende:
Oh, en krijg er nog een 5 euro cadeaubon bij."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 09:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
focking Bart Smit G, geen straatkrediet voor jouw
wat is met al die secret achievements
alleen kleuters vinden dat spannendOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Moet je niet over praten G!quote:Op maandag 16 september 2013 09:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat is met al die secret achievements
alleen kleuters vinden dat spannend
Iz geheim sahbi."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Heb je dat in de mail of ...?quote:Op maandag 16 september 2013 08:58 schreef Roemeen013 het volgende:
Product Prijs
Totaal: ¤ 73,49
Ik zoek op de Bart Smit site maar zie er niets over staan
Edit: laat maar al gevonden
Hij wordt ingepakt![]()
![]()
Morning chaps.... Gisteren bij Gamemania geweest om te checken of mijn pre-order wel gaat binnen komen.
Blijkt dat alle pre-orders gedaan vanaf 11-9 niet zeker zijn van levering morgen.
Laat mij hem nou gvd de 11e pre-ordered hebben.
Als hij er morgen niet is, dan is hij er Vrijdag wel. Nou prima, vrijdagavond heb ik het rijk voor mezelf.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
het is fokked opquote:Op maandag 16 september 2013 09:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Moet je niet over praten G!
Iz geheim sahbi.
je moet die achievements kunnen zien GOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja, hoorde ik al swa.quote:Op maandag 16 september 2013 09:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Morning chaps.... Gisteren bij Gamemania geweest om te checken of mijn pre-order wel gaat binnen komen.
Blijkt dat alle pre-orders gedaan vanaf 11-9 niet zeker zijn van levering morgen.
Als hij er morgen niet is, dan is hij er Vrijdag wel. Nou prima, vrijdagavond heb ik het rijk voor mezelf.
Ze moeten niet facken met onze shit!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hossel die info G!quote:Op maandag 16 september 2013 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
het is fokked op
je moet die achievements kunnen zien G
Knowledge is power!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
C4 to ya door no beef no more niggaquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Volgens de website kan ik hem na 16:00 ophalen bij de Bart Smit.
Stel je voor dat ik daar kom en hij is nog niet met de post binnen, denk je dat ik gewoon een ander exemplaar mee kan krijgen en dat ze de mijne dan gewoon de verkoop inpleuren zodra hij binnenkomt?![]()
![]()
Maar wist je een maand geleden niet dan dat je dit spel wou? Ik heb mijne gelijk gereserveerd op de dag dat het kon.quote:Op maandag 16 september 2013 09:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Als hij er morgen niet is, dan is hij er Vrijdag wel. Nou prima, vrijdagavond heb ik het rijk voor mezelf.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Ik ben ruim een jaar console-loos geweest ergo volg ik console nieuws dan dus niet op de voet.quote:Op maandag 16 september 2013 09:12 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar wist je een maand geleden niet dan dat je dit spel wou? Ik heb mijne gelijk gereserveerd op de dag dat het kon.
Het is dat ik erachter kwam dat GTA deze maand alweer uitkomt. Speciaal een console gekocht toch weer en pre-ordered.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Langzaam kruipt de angst bij steeds meer mensen in de nek. We voelen allemaal de leegte ademen in pure wanhoop geen GTA 5 exemplaar te bemachtigen vannacht of morgen.
Ik voel met jullie mee, we dragen onze angst als echte mannen en zullen vechten tegen de zogehete heerser van de angst die Lord GTAloos heet!
Of zoals een moedig man ooit zei:
"A day may come when the GTA of men will not arrive, when we forsake our console and break all bonds of Rockstar, but it is not this day.""Thats how we roll in the Shire!"![]()
Topicnummer 100 redden we nog wel.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Mijn exemplaar van Wehkamp wordt morgen pas tussen 14:00 en 18:00 geleverd. Beetje laat maar ik ben verzekerd van een exemplaar.![]()
"Spending your life waiting for GTA to come is like waiting for that straight piece in Tetris. Even when it comes, you've accumulated a pile of shit so high, you're fucked no matter what you do."quote:Op maandag 16 september 2013 09:16 schreef Giester het volgende:
Langzaam kruipt de angst bij steeds meer mensen in de nek. We voelen allemaal de leegte ademen in pure wanhoop geen GTA 5 exemplaar te bemachtigen vannacht of morgen.
Ik voel met jullie mee, we dragen onze angst als echte mannen en zullen vechten tegen de zogehete heerser van de angst die Lord GTAloos heet!
Of zoals een moedig man ooit zei:
"A day may come when the GTA of men will not arrive, when we forsake our console and break all bonds of Rockstar, but it is not this day."In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Met al die G's die op hun werk zitten en non-stop online zijn wel ja.quote:
Het weekend was kalm want dan moeten ze hosselen en bawsen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
ik fok! alleen op het werk ja
niks mis mee lijkt mee
ik word betaald terwijl we sprekenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Niet aan gedacht eigenlijk, maar ik neem aan dat normale versie gewoon in mijn brievenbus gedaan kan worden?![]()
![]()
Nee joh, dat past nooit.quote:Op maandag 16 september 2013 09:22 schreef Murdera het volgende:
Niet aan gedacht eigenlijk, maar ik neem aan dat normale versie gewoon in mijn brievenbus gedaan kan worden?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ja.quote:Op maandag 16 september 2013 09:22 schreef Murdera het volgende:
Niet aan gedacht eigenlijk, maar ik neem aan dat normale versie gewoon in mijn brievenbus gedaan kan worden?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
0|-| |\|0, 1/\/\ $0 $(4r3D 0Ph 1|\|73r|\|37Z 7|-|r347$ j00Z 917quote:Op maandag 16 september 2013 09:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
C4 to ya door no beef no more niggaOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Wel. Special edition is nog onbekend.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
afhankelijk van welk formaat brievenbus je trailer heeftOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nog reageren ookquote:Op maandag 16 september 2013 09:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel. Special edition is nog onbekend.
gezondheidquote:Op maandag 16 september 2013 09:24 schreef m0j0 het volgende:
[..]
0|-| |\|0, 1/\/\ $0 $(4r3D 0Ph 1|\|73r|\|37Z 7|-|r347$ j00Z 917Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wie heeft er hier allemaal bij Bol.com besteld?
Vanavond komt de e-mail. Tegen 12/1 dat die is verzonden!![]()
![]()
Ik.quote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef VomitusCocktus het volgende:
Vanavond komt de e-mail. Tegen 12/1 dat die is verzonden!Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gebruik dan een posticon, idiootquote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Niet fronten G.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik.quote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef VomitusCocktus het volgende:
Vanavond komt de e-mail. Tegen 12/1 dat die is verzonden!If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Bij de Bart Smit of Wehkamp bestellen heeft iets treurigs vind ik.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Door de streams is de hype volgens mij alleen maar toegenomen.quote:Op maandag 16 september 2013 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
iedereen weet toch al wat allemaal kan, na een weekendje streaming kijken. Hype is over zijn hoogtepunt heen
Pas als men het allemaal gaat spelen, gaat de hype zoals gewoonlijk er vanaf, afhankelijk hoe het niet of wel is bevallen![]()
![]()
Dat gezeik met verzenden en de hele dag op dat busje wachten ook altijd. Morgen gewoon lekker naar Media Markt.![]()
Ik deel deze mening.quote:Op maandag 16 september 2013 09:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij de Bart Smit of Wehkamp bestellen heeft iets treurigs vind ik.
Al zijn de meningen ook verdeeld over een nacht release. Sta je daar met een zooitje gamenerds
GTA is niet voor gamenerds. GTA is voor eckte G'z!quote:Op maandag 16 september 2013 09:29 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik deel deze mening.
Al zijn de meningen ook verdeeld over een nacht release. Sta je daar met een zooitje gamenerds"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Daar kan ik mezelf ook niet toe zetten inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 09:29 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik deel deze mening.
Al zijn de meningen ook verdeeld over een nacht release. Sta je daar met een zooitje gamenerds
Al ben ik wel jaloers dat ze die shit eerder hebben.
Maar ik moet ook aan mijn reputatie in de wijk denken.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Same.quote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef VomitusCocktus het volgende:
Vanavond komt de e-mail. Tegen 12/1 dat die is verzonden!
Heb nooit geen problemen bij bol.com met game releases , dus verwacht ze nu ook niet tbh.- Djehoetie / Jehuty -![]()
uhu...quote:Op maandag 16 september 2013 09:30 schreef Giester het volgende:
[..]
GTA is niet voor gamenerds. GTA is voor eckte G'z!![]()
Games zijn af en toe erg leuk hoor. Maar mensen die dagen achter elkaar games spelen zijn toch echt gamenerds.![]()
![]()
Is er nog ergens een stream?---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso![]()
Medeleven voor die stakkers swa.quote:Op maandag 16 september 2013 09:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
uhu...![]()
Games zijn af en toe erg leuk hoor. Maar mensen die dagen achter elkaar games spelen zijn toch echt gamenerds.
Die hebben geen werk, geen vrienden en geen chicka!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 09:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daar kan ik mezelf ook niet toe zetten inderdaad.
Al ben ik wel jaloers dat ze die shit eerder hebben.
Maar ik moet ook aan mijn reputatie in de wijk denken.![]()
Ja ach, ik ga em vanavond gewoon scoren. Die zenuwachtige binkies van 16 neem ik dan maar voor lief
Neem je pipa mee en wees killer G!quote:Op maandag 16 september 2013 09:33 schreef kaos- het volgende:
[..]![]()
Ja ach, ik ga em vanavond gewoon scoren. Die zenuwachtige binkies van 16 neem ik dan maar voor lief
Mensen laten je voor."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik, echt al dik een half jaar terug dus ik hoop dat dat goed gaatquote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef VomitusCocktus het volgende:
Vanavond komt de e-mail. Tegen 12/1 dat die is verzonden!
Toen kon ik nog niet eens een Special Edition ofzo kiezen, wel jammer want had die graag genomen maar ben bang als ik nu switch m deze week niet meer heb hahahaha.
En had m met giftcards besteld dus geen idee wat daarvan overblijft als ik annuleer.
Dus dan maar de gewone
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ik ga undercover naar nachtrelease G's want ik moet wel aan mn street reputation denken.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
voor iedereen die naar de nachtrelease gaat is het belangrijk om niet te enthousiast te kijken
gewoon een beetje nonchalant tegen een muurtje aan hangen
zo van ja het zal allemaal welOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mensen laten me sowieso voor. Deze playboy heeft mad credits broer.quote:Op maandag 16 september 2013 09:34 schreef Giester het volgende:
[..]
Neem je pipa mee en wees killer G!
Mensen laten je voor.Juist dit.quote:Op maandag 16 september 2013 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
voor iedereen die naar de nachtrelease gaat is het belangrijk om niet te enthousiast te kijken
zo van ja het zal allemaal wel<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ja gaat wel goed. Ik had al snel even op de Facebook pagina van Bol gekeken omdat ik de hele dag berichten over GTA verwacht daar.. Twee mensen hadden al gevraagd of ze hem morgen in huis hebben.. En ook over pre-orders dat 1 van de 3 niet zou worden geleverd maar Bol.com zegt gewoon dat we hem morgen gewoon in huis hebben. Ik heb zelf ook echt nooit problemen gehad met Bol. En ik bestel er vrij vaak iets.quote:Op maandag 16 september 2013 09:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik, echt al dik een half jaar terug dus ik hoop dat dat goed gaat
Toen kon ik nog niet eens een Special Edition ofzo kiezen, wel jammer want had die graag genomen maar ben bang als ik nu switch m deze week niet meer heb hahahaha.
En had m met giftcards besteld dus geen idee wat daarvan overblijft als ik annuleer.
Dus dan maar de gewone![]()
![]()
Ik lig om 0:00 gewoon in mijn nest. Zo ziek als een hond en 2 dagen lang verjaardag van mijn kleine gevierd.
No midnight release for me.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
jij weet nietquote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef NaturalScience het volgende:
Mensen die om een straat reputatie denken....![]()
![]()
X100000
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Mensen die denken dat dat serieus bedoeld isquote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef NaturalScience het volgende:
Mensen die om een straat reputatie denken....![]()
![]()
X100000
![]()
Same here, afwachten geblazenquote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef VomitusCocktus het volgende:
Vanavond komt de e-mail. Tegen 12/1 dat die is verzonden!You pick yourself up, you brush yourself off,
you push forward, you move on, you adept,
you overcome.
That is what i believe!![]()
ditquote:Op maandag 16 september 2013 09:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dat serieus bedoeld is![]()
Ik ga de shop naar binnen en vraag of ze muthafuckin Viva Pinata nog hebben G!quote:Op maandag 16 september 2013 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
zo van ja het zal allemaal wel
En dan undercover zeg ik zo van, Oh en doe mij ook maar zo'n GTA ding, wat het ook mag zijn."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hallo, ik wil graag Hello Kitty Treasure Island enneh..... doe dat spelletje met die V ook maar.quote:Op maandag 16 september 2013 09:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ga de shop naar binnen en vraag of ze muthafuckin Viva Pinata nog hebben G!
En dan undercover zeg ik zo van, Oh en doe mij ook maar zo'n GTA ding, wat het ook mag zijn.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik vertrouwde Wehkamp even niet meer, maar morgen tussen 11 en 15 wordt ie bezorgd
Too much is never enough!![]()
doe mij maar sims 2 pets, en ook maar zo'n GTnogwatAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Aangezien dit nu SC is, mag dit weer denk ik:
Kom jij buiten dan?quote:Op maandag 16 september 2013 09:34 schreef JessedeK het volgende:
Ik ga undercover naar nachtrelease G's want ik moet wel aan mn street reputation denken.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Mensen die geloven dat wij het niet serieus nemen G.quote:
Is afleiding swa, jeweettog."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Jij snapt het!quote:Op maandag 16 september 2013 09:39 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Hallo, ik wil graag Hello Kitty Treasure Island enneh..... doe dat spelletje met die V ook maar.
Ja toch, frisse neus halenquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ik lees nu zoveel verschillende verhalen van gasten waarbij hun order later op de deurmat valt![]()
Ben daarom ook echt blij dat ik die shit gewoon kan ophalen. Street rep of niet, ik klap em gewoon binnen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
ik ga mn hardverdiende hood credz niet wasten aan een spel Gquote:Op maandag 16 september 2013 09:40 schreef Giester het volgende:
[..]
Mensen die geloven dat wij het niet serieus nemen G.
Is afleiding swa, jeweettog.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
een straatreputatie kost jaren om te creëren en seconden om weg te gooienOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
jij weet Gquote:Op maandag 16 september 2013 09:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
een straatreputatie kost jaren om te creëren en seconden om weg te gooienAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Waar het om gaat is dat je dinsdag wakker wordt en je dan direct in je onderbroek en met een kop koffie erbij gelijk kan spelen, terwijl andere mensen op een pakketje moeten wachten of de deur uitmoeten. Dát maakt een nachtrelease de moeite waard.quote:Op maandag 16 september 2013 09:29 schreef kaos- het volgende:
[..]
Al zijn de meningen ook verdeeld over een nacht release. Sta je daar met een zooitje gamenerds![]()
En daar gaan we weer:
Er is natuurlijk meer dan genoeg aan te merken op dit onsamenhangend geschreven stukje vol niet-causale verbanden die gelegd worden, meningen die als feit worden gepresenteerd en bovenal een titel die niet klopt, maar een ''" volstaat ook wel...
![]()
goedkoop scoren over de rug van een hypequote:Op maandag 16 september 2013 09:46 schreef silbergrun het volgende:
En daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
Er is natuurlijk meer dan genoeg aan te merken op dit onsamenhangend geschreven stukje vol niet-causale verbanden die gelegd worden, meningen die als feit worden gepresenteerd en bovenal een titel die niet klopt, maar een ''" volstaat ook wel...
Ik heb ze maar even gemaild voor de zekerheid.quote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Ik had al snel even op de Facebook pagina van Bol gekeken omdat ik de hele dag berichten over GTA verwacht daar.. Twee mensen hadden al gevraagd of ze hem morgen in huis hebben.. En ook over pre-orders dat 1 van de 3 niet zou worden geleverd maar Bol.com zegt gewoon dat we hem morgen gewoon in huis hebben. Ik heb zelf ook echt nooit problemen gehad met Bol. En ik bestel er vrij vaak iets.
Daarnaast staat op bol.com bij GTA V voor de PS3 dat ie uitverkocht is maar er naast staat wel voor 11 besteld morgen in huis hahhaha. Dus dat even netjes gemeld dat t vreemd is dat t plaatje aangeeft dat ze uitverkocht zijn maar je wel nog kan bestellen voor morgen in huis te hebben.
Mijn pre order was van 7 januari en had met die bestelling nog iets anders besteld (uiteraard al een eeuwigheid in huis hahah) dus ik neem aan dat ik wel bij de eerste lichting zit
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ik kan me nog al die onzin reacties en meningen over Bully herinneren. Dat was een "pest simulator". Terwijl pestkoppen klop geven het enigste was wat je deed in die game.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ook, spannend.quote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef VomitusCocktus het volgende:
Vanavond komt de e-mail. Tegen 12/1 dat die is verzonden!![]()
![]()
BSFW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Moet werken tot 17:30quote:Op maandag 16 september 2013 09:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen 09:00-11:00![]()
Afgezet door de Wehkamp![]()
![]()
Ewa, plaatje doet het niet G.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Bitch be gettin' in da way.quote:Op maandag 16 september 2013 09:52 schreef Giester het volgende:
[..]
G! Ik zit op het werk swa.
Menzen zien deze nsfw steez.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Yezzur, bitches moeten hoofd geven. Is beter voor die game overzicht G.quote:"Thats how we roll in the Shire!"![]()
fok reviews
10/10
mijn reviewOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoofd geven ookquote:Op maandag 16 september 2013 09:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Yezzur, bitches moeten hoofd geven. Is beter voor die game overzicht G.
tik hem aan Gquote:Op maandag 16 september 2013 09:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Twijfelz zijn ineens weg sahbi!
Thankx mayne!Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nicequote:Op maandag 16 september 2013 09:43 schreef very het volgende:
Heb een nieuwe header gemaakt voor in de OP:
[ afbeelding ]Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Wel handig dat ze de release ná VI plannen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso![]()
Later deze ochtend de 1e nederlandse reviews, later in de ochtend de Amerikaanse.quote:Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Al die G's hier gaan vooral spelen met Franklin heb ik zo'n vermoeden.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Trevorquote:Op maandag 16 september 2013 09:58 schreef Genesisfan het volgende:
De echte bazen spelen uiteraard met Michael.white trash
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Trevor volledig in hoodrat kleding stekenquote:Op maandag 16 september 2013 09:58 schreef _NZT_ het volgende:
Al die G's hier gaan vooral spelen met Franklin heb ik zo'n vermoeden.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik respecteer je poging!quote:Op maandag 16 september 2013 10:00 schreef byah het volgende:
Zojuist poging gedaan om met een heli op de atomic blimp te landen, niet echt succesvol"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Michaelquote:Op maandag 16 september 2013 09:58 schreef Genesisfan het volgende:
De echte bazen spelen uiteraard met Michael.![]()
![]()
Straks nummertje 97...gaat die 100 dan toch nog komen voor vanavond 12 uur?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Kontverhaal, het is een game met een achttien-plus rating, dan mag je ook verwachten dat de spelers de inhoud op waarde weten te schatten.quote:Op maandag 16 september 2013 09:46 schreef silbergrun het volgende:
En daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
![]()
Franklin all the way. Die neger slaat zo heerlijk banaal mensen neer.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Daarnaast ik laatst bewezen met een onderzoek dat games niet aansporen tot geweld..quote:Op maandag 16 september 2013 10:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kontverhaal, het is een game met een achttien-plus rating, dan mag je ook verwachten dat de spelers de inhoud op waarde weten te schatten.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Dit dus.quote:Op maandag 16 september 2013 10:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kontverhaal, het is een game met een achttien-plus rating, dan mag je ook verwachten dat de spelers de inhoud op waarheid weten te schatten.
Ga nou niet doen alsof GTA helemaal niet om geweld draait, want dat doet het wel.
En dat is alleen maar prima
People assume too much.![]()
Als ik hem morgen niet binnen heb, dan zullen ze nog eens geweld zien!"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Ik ga met geweld zorgen dat ik hem vannacht nog hebquote:Op maandag 16 september 2013 10:07 schreef Rauw. het volgende:
Als ik hem morgen niet binnen heb, dan zullen ze nog eens geweld zien!
People assume too much.![]()
Heb geprobeerd zo veel mogelijk dingen niet te zien maar ik denk dat Michael wel het vetste personage wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 09:58 schreef Genesisfan het volgende:
De echte bazen spelen uiteraard met Michael.![]()
iddquote:Op maandag 16 september 2013 10:07 schreef Giester het volgende:
Dadelijk wel die nieuw pica in de OP.People assume too much.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: