Inkoppertje.quote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, waarom zo'n debiele UI?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet er af en toe echt uit als een ridder en de andere week weer als een tovenaar.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet er af en toe echt uit als een ridder en de andere week weer als een tovenaar.
Ik stalk je niet. Kreeg een foto doorgestuurd.quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geef ik geen neuk om.
En ik vind het eng dat je me stalkt.
Je schijnt nogal makkelijk te vinden te zijn, gezien het aantal mensen die je al gevonden hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geef ik geen neuk om.
En ik vind het eng dat je me stalkt.
Jullie Feyenoord kliek is een enge sekte. Lekker boeiend hoe users eruit zien.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stalk je niet. Kreeg een foto doorgestuurd.
de laatste keer dat ik zoiets zei kreeg ik een ban, pas opquote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie Feyenoord kliek is een enge sekte. Lekker boeiend hoe users eruit zien.
Dat is een vooroordeel. De foto kwam daar niet vandaan. Maar van zijn mede-ajacieden.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie Feyenoord kliek is een enge sekte. Lekker boeiend hoe users eruit zien.
Ik vind het nogal treurig dat mensen het boeiend vinden om compleet onbekenden op te zoeken op internet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je schijnt nogal makkelijk te vinden te zijn, gezien het aantal mensen die je al gevonden hebben.
Oh. Ik leef op het randje en neem mijn woorden niet terug.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. De foto kwam daar niet vandaan. Maar van zijn mede-ajacieden.
Ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen het boeiend vinden om compleet onbekenden op te zoeken op internet.
Niet iedereen is een bn-er...quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen het boeiend vinden om compleet onbekenden op te zoeken op internet.
Dat dus.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet dan haast wel Rens zijn, die spaart ook nogal graag persoonlijke gegevens.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. De foto kwam daar niet vandaan. Maar van zijn mede-ajacieden.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het ondervonden.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooroordelen. Ik was het. Bied je excuses maar aan Rens aan.quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet dan haast wel Rens zijn, die spaart ook nogal graag persoonlijke gegevens.
Ik zou niet eens weten hoe... Steven was daar ook vrij snel in.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Feestboek.quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe... Steven was daar ook vrij snel in.
Ik ben allang blij dat ik nog wel volledig anoniem ben op dit forumquote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe... Steven was daar ook vrij snel in.
Ik wil weten van wie.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als één persoon het weet, weet iedereen het.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je schijnt nogal makkelijk te vinden te zijn, gezien het aantal mensen die je al gevonden hebben.
Jij stuurt alleen maar jouw eigen foto's. En hou daar aub mee op...quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooroordelen. Ik was het. Bied je excuses maar aan Rens aan.
Hij had het over Ajacieden...quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet dan haast wel Rens zijn, die spaart ook nogal graag persoonlijke gegevens.
Die laatste was wel kinky.quote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stuurt alleen maar jouw eigen foto's. En hou daar aub mee op...
Nog één dan. Jij hebt larpen. Ik geef je nu mijn hobiequote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stuurt alleen maar jouw eigen foto's. En hou daar aub mee op...
Toch wel verrassend bij een bestand dat "maradona_cigar.jpg" heet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
Mn Reverse Image Searcher plugin is succesvol geïnstalleerd.
https://www.google.com/se(...)7n9afFaoSPh2otw_1xlM
Mijn dag kan niet meer stuk.
Blijkt dat dus gewoon Maradona te zijn.
He shootsquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had het over Ajacieden...
Sterkte.quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
ik ben trouwens weer een beetje verdrietig door feyenoord
quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
Papa?quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog één dan. Jij hebt larpen. Ik geef je nu mijn hobie
Een berichtje krijg je normaal gesproken maar van 1 persoon.quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had het over Ajacieden...
Ach,...quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
Ja ik weet ook niet met wie de Don allemaal chat.quote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een berichtje krijg je normaal gesproken maar van 1 persoon.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh, oké.
[..]
Bedankt voor het nog depressiever maken van mij hè, aarshol
Zeggen dat ik eruitzie als 12 zomaar random.quote:
Maakt jouw speelveld alleen maar groter...quote:Op zondag 15 september 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeggen dat ik eruitzie als 12 zomaar random.
Net nu ik aan mijn hosselcarriere wil beginnen.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja leuke grap. Maar onder de elf is al voor pappa zelf.quote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maakt jouw speelveld alleen maar groter...
Met 12 zijn ze nog heerlijk strak hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeggen dat ik eruitzie als 12 zomaar random.
Net nu ik aan mijn hosselcarriere wil beginnen.
En preuts.quote:Op zondag 15 september 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Met 12 zijn ze nog heerlijk strak hoor.
Haha dat denk jij.quote:Op zondag 15 september 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En makkelijk beinvloedbaar. De perfecte combinatie dus.
Alsof je dat durft.quote:
Ik vind die grapjes absoluut niet leuk. Ik eis per direct een uitleg, en anders ga ik stampvoeten.quote:
Oprah Winfrey:quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind die grapjes absoluut niet leuk. Ik eis per direct een uitleg, en anders ga ik stampvoeten.
Hij heeft z'n video op pauze gezet zodat hij met puuush precies het goede beeld kon pakken. Hij is alleen vergeten die button weg te halen.quote:
Probeer je met deze post op een of andere rare manier te bekennen dat je naar Oprah Winfrey kijkt?quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oprah Winfrey:
"You get a ban! And you get a ban! And you! Everyone gets a ban!"
En dan mij de schuld geven.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en johannes_vermeer ga ik persoonlijk bannen. Want dat kan als mod.
Ik heb de screenshots niet op deze laptopquote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind die grapjes absoluut niet leuk. Ik eis per direct een uitleg, en anders ga ik stampvoeten.
Bans worden niet besproken, debiel. Laatste waarschuwing dit.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en johannes_vermeer ga ik persoonlijk bannen. Want dat kan als mod.
Same here. Ben nog geen dag zwart en word weer buitengesloten...quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, debiel. Laatste waarschuwing dit.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oprah Winfrey:
"You get a ban! And you get a ban! And you! Everyone gets a ban!"
Ik heb een dekbed van Oprah Winfrey.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je met deze post op een of andere rare manier te bekennen dat je naar Oprah Winfrey kijkt?
Ik vind dat jij maar weer eens een DM naar yvonne moet zetten om weer mod te wordenquote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Same here. Ben nog geen dag zwart en word weer buitengesloten...
Stuur ze eens door als je op je goede laptop zit. Ik heb namelijk oprecht geen idee waar dit over gaat.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de screenshots niet op deze laptop
Nee.quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur ze eens door als je op je goede laptop zit.
Je hoeft niet alles te wetenquote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur ze eens door als je op je goede laptop zit. Ik heb namelijk oprecht geen idee waar dit over gaat.
Ignorance is bliss, ik laat je in het ongewis.quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee laat hem zwart blijvenquote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat jij maar weer eens een DM naar yvonne moet zetten om weer mod te worden
Nope not gonna happen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat jij maar weer eens een DM naar yvonne moet zetten om weer mod te worden
quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur ze eens door als je op je goede laptop zit. Ik heb namelijk oprecht geen idee waar dit over gaat.
Misschien heb ik morgen al m'n gta in de bus, misschien ook niet.quote:
Zo. Ik ben het tot op de bodem aan het uitzoeken.quote:Op zondag 15 september 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ignorance is bliss, ik laat je in het ongewis.
zo dat rijmt
Ok. Wel laf om iemand te beschuldigen op deze wijze natuurlijk, maar goed, zolang het bij maken van lijstjes maakt ga je je gang maar.quote:
Werkt dat relaxed? Ik ben morgen de hele dag vrij en het wordt enorm kanjerweer. Ideale bankhang dag met wat series dacht ik zo.quote:
laat mij het weten als je het uitgevogeld hebtquote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo. Ik ben het tot op de bodem aan het uitzoeken.
ik moet op dinsdag werken kwam ik achterquote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik morgen al m'n gta in de bus, misschien ook niet.
Ja werkt prima hoor. Niets mis mee. Gebruik netflix alleen daarop.quote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkt dat relaxed? Ik ben morgen de hele dag vrij en het wordt enorm kanjerweer. Ideale bankhang dag met wat series dacht ik zo.
Komt goed. Het balletje heb al aan het rollen gebracht. Nu is het enkel wachten.quote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat mij het weten als je het uitgevogeld hebt
quote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja werkt prima hoor. Niets mis mee. Gebruik netflix alleen daarop.
Bedankt voor je goedkeuring.quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok. Wel laf om iemand te beschuldigen op deze wijze natuurlijk, maar goed, zolang het bij maken van lijstjes maakt ga je je gang maar.
okquote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Het balletje heb al aan het rollen gebracht. Nu is het enkel wachten.
wat heb je veranderd drizzquote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja werkt prima hoor. Niets mis mee. Gebruik netflix alleen daarop.
Wie zoekt zal vinden.quote:
Kapoquote:
Goed hoor, kanjer.quote:
Het is slecht oor je ogen om naar een scherm te staren met het licht uit.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed hoor, kanjer.
Als je goed zoekt zit er in de bovenstaande 3 woorden een hint verstopt.
Ik ga slapen, vlerk.quote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is slecht oor je ogen om naar een scherm te staren met het licht uit.
Spatiebalk werkt ookquote:Op zondag 15 september 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al 30k posts gezet op FOK!.
Ik bedacht me laatst dat ik er pas na 10k posts achter kwam dat je 2 keer op tab kon drukken en dan enter om te posten.
watquote:Op zondag 15 september 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik er pas na 10k posts achter kwam dat je 2 keer op tab kon drukken en dan enter om te posten.
Jemig.quote:Op zondag 15 september 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dan eerst je scherm uit en dan pas je licht.
Zo ontdekte ik laatst de [cimg] code. Een wereld ging voor me open.quote:Op zondag 15 september 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
Hoe zit het nu?quote:
Wat.quote:Op zondag 15 september 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
tab tab spatiebalk kan met 1 hand zonder te bewegen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
tab tab enter of tab tab spatiebalk, wat is het verschil.
Op zondag 15 september 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
testquote:
Als je net zoals ik een typcursus hebt gehad dan ligt je vinger al standaard op de spatiebalk, terwlijl je die voor de enter moet verplaatsen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
tab tab enter of tab tab spatiebalk, wat is het verschil.
Ik doe spatiebalk nooit met links. Dus voor mij is het alsnog met 2 handen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tab tab spatiebalk kan met 1 hand zonder te bewegen.
Bedankt drizzt voor deze tip.
quote:
Ik heb een typcursus gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je net zoals ik een typcursus hebt gehad dan ligt je vinger al standaard op de spatiebalk, terwlijl je die voor de enter moet verplaatsen.
Dat is allemaal tijd die je beter nuttig had kunnen besteden.
Oke.quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een typcursus gehad.
Met floppie?quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Raar.quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
even testen
bij mij ook niet met spatie
ik ookquote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dat? Mijn typcursus was erg saai weet ik nog, dus iets zo spannends als "floppie" zal ik wel gemist hebben.quote:
Welke Browser heb je?quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
even testen
bij mij ook niet met spatie
Misschien ben je daar het type niet voor.quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dat? Mijn typcursus was erg saai weet ik nog, dus iets zo spannends als "floppie" zal ik wel gemist hebben.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dat? Mijn typcursus was erg saai weet ik nog, dus iets zo spannends als "floppie" zal ik wel gemist hebben.
Ik ben sinds vorige week overgestapt naar Firefox vanaf Chrome.quote:
Een grap. Aha.quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke Browser heb je?
[..]
Misschien ben je daar het type niet voor.
Jr-Style ligt dubbel als hij deze grap ziet.
Volgens mij niet. Ik moest dingen overtypen uit een boek.quote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kekke ding stopte je in je pc'tje met Windows 98, en dan stond de typcursus daarop.
Firefoxquote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week overgestapt naar Firefox vanaf Chrome.Om de NSA een hak toe te zetten, zo rebels ben ik.
Oke.quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week overgestapt naar Firefox vanaf Chrome.Om de NSA een hak toe te zetten, zo rebels ben ik.
Kenkervet was dat. Of een spelletje installeren en dan 14 van die dingen nodig hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kekke ding stopte je in je pc'tje met Windows 98, en dan stond de typcursus daarop.
Watte?quote:
Is dit goed of slecht? Ik heb geen idee.quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Best aardig, ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit goed of slecht? Ik heb geen idee.
[ link | afbeelding ]
Bezoek de Typetest en probeer het!
quote:
Wil je een aai over de bol?quote:
Toen was pinball nog echt hardcore gamen op je pc.quote:Op zondag 15 september 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Kenkervet was dat. Of een spelletje installeren en dan 14 van die dingen nodig hebben
Net als Littlerabbit bij dat koekjesspel.quote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent sneller dan René. Dan moet je haast wel vals gespeeld hebben.
Ik heb daar nooit in vals gespeeld, zelfs geen autoclicker.quote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Littlerabbit bij dat koekjesspel.
Ik ook niet, maar na 1miljard per seconde werd het wel saai.quote:Op zondag 15 september 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit in vals gespeeld, zelfs geen autoclicker.
Leugenaarquote:Op zondag 15 september 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar na 1miljard per seconde werd het wel saai.
Keepertje tackelen in de zaal iddquote:Op zondag 15 september 2013 23:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toen was pinball nog echt hardcore gamen op je pc.
Of Fifa 98 op het indoor veldje en dan de één met de muis, de ander met toetsenbord, keepers neerhalen
Weet ikquote:Op zondag 15 september 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit in vals gespeeld, zelfs geen autoclicker.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wil je een aai over de bol?
Ben je trots op me nu? Is dat jouw typje ja?quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooie tietenfoto.
Vergeet ik bijna de : Rawr.
Ik ben trots op je hoorquote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ben je trots op me nu? Is dat jouw typje ja?
Elke vrouw is jouw type.quote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoezo zou dat mijn type zijn?
Nou, is een beetje mollig.quote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben trots op je hoor*aai over de bol geeft*
En hoezo zou dat mijn type zijn?
Neequote:
Ahaquote:
40-45 grapquote:
I'd fuck her.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee
[..]
Aha
Ik ga naar bed, ben het beu voor vandaag
MEquote:De altijd beladen voetbalderby tussen SC Heerenveen en FC Groningen krijgt voor enkele Friese ME’ers vermoedelijk een staartje. Voorafgaand aan de wedstrijd toonden de heren vanuit een ME busje een grote vlag met de bekende rode pompeblêden aan de ruim duizend meegereisde supporters uit Groningen. Via Twitter heeft de Friese politie laten weten dat er intern over de bijzondere actie gesproken zal gaan worden.
Minder caps man.quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ME
WIE ZIJN NOU DE RELSCHOPPERS
En terecht. Voor het zelfde geld was de vlam in de pan geschoten en had je Haren all over again. Zeker nu de aandacht zich meer op Ajax en Feyenoord heeft gericht.quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ME
WIE ZIJN NOU DE RELSCHOPPERS
Als je echt iets verslavends wil doen moet je deze kwis (*quiz) doen, over de verrassende romantische voorkeuren van onder meer mijzelf en René.quote:Op maandag 16 september 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
Dat kut typspel is verslavend verdomme.
Waarom sta ik niet bij Scarlett, kijk eens de links in de OP en wat ik ermee heb gedaanquote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je echt iets verslavends wil doen moet je deze kwis (*quiz) doen, over de verrassende romantische voorkeuren van onder meer mijzelf en René.
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1309142031057112
Die links had ik gisteren al gezien jaquote:Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet bij Scarlett, kijk eens de links in de OP en wat ik ermee heb gedaan.
Een nerd bedoel je.quote:Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Er was maar 1 persoon beter de laatste 24 uur. Ik ben officieel een eindbaas.
Oh...komt ie zo aan die platte neus?quote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb het stuk dat die negert met z'n kop op de stoeprand ligt zeker al gemist?
Op de laptop hier is de N kapot en ik fok nu mobiel.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even eerlijk, was jouw score echt? Want dat is echt razendsnel en ik type echt enorm snel.
Caland typt in dialect. Daar in Nijmegen spreken ze woorden maar half uit.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even eerlijk, was jouw score echt? Want dat is echt razendsnel en ik type echt enorm snel.
Dus het was niet echt?quote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de laptop hier is de N kapot en ik fok nu mobiel.
Daar had je moeder gisteren ook last van toen ze mijn gehaktstaaf in haar mond had.quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland typt in dialect. Daar in Nijmegen spreken ze woorden maar half uit.
Van Looyquote:'We hebben verkeerde keuzes gemaakt. Dat we twee rode kaarten krijgen is niet handig, maar ik heb de beelden teruggekeken en in mijn optiek is de eerste geen rode kaart en de tweede geen twee keer geel. Als hij een slaande beweging heeft geconstateerd, wat eventueel zou kunnen, moet hij een directe rode kaart geven en geen gele. De beslissingen zijn dus dubieus.'
Patrick Kluivert is 40-45 keer over jouw moeder heen gegaan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had je moeder gisteren ook last van toen ze mijn gehaktstaaf in haar mond had.
Met de auto ja.quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Patrick Kluivert is 40-45 keer over jouw moeder heen gegaan.
Jezus, leef jij ook nog?quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ [url= http://sd.keepcalm-o-mati(...)ve-it.png]afbeelding[/url] ]
Ik kwam er laatst achter dat het poolse woord voor rapper raper is.quote:
Als nooit ervoor maar heb nu last van spit dus thuis zitten vandaagquote:
Dan moet je vrouwen ook niet verkrachten. Als ze het uit eigen beweging doen praten ze normaal gesproken niet tijdens zo'n daad.quote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had je moeder gisteren ook last van toen ze mijn gehaktstaaf in haar mond had.
Ik ben een keer mee gegaan met fitnessen ter vervanging van het afgelaste voetbal. Nou dat heb ik geweten.quote:Op maandag 16 september 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je vrouwen ook niet verkrachten. Als ze het uit eigen beweging doen praten ze normaal gesproken niet tijdens zo'n daad.
Ok Rens.quote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
HIJ LEEHEEEFT
HIJ IS OPGESTAAHAAAN
HIJ LEEFT, HIJ LEEFT!
Ik ben blij dat mijn moeder je kennelijk flink heeft afgematquote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een keer mee gegaan met fitnessen ter vervanging van het afgelaste voetbal. Nou dat heb ik geweten.
lekker ongetraind squattenquote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een keer mee gegaan met fitnessen ter vervanging van het afgelaste voetbal. Nou dat heb ik geweten.
Ieder zijn ding morgen ga ik mooi in de rij staan en vervolgens tot in de vroege uurtjes spelen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
smoofie is in de fase in zijn leven dat hij tegen dingen aantrapt die veel mensen tof vinden
zoals gta v
quote:Op maandag 16 september 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn moeder je kennelijk flink heeft afgemat. Al is het omschrijven als fitnessen wel een beetje over de top.
Dat je het tof vindt , vind ik niet erg. Wanneer mensen gaan zeggen dat het GOTY of game of the decade is, dan begint er wel wat te kriebelen bij mij ja.quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
smoofie is in de fase in zijn leven dat hij tegen dingen aantrapt die veel mensen tof vinden
zoals gta v
Alleen de borst gedaan. Beetje bank drukken en shit. Weet weer waarom ik dat niet doe, kanjersaai man.quote:
Je bent gewoon kk slap.quote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de borst gedaan. Beetje bank drukken en shit. Weet weer waarom ik dat niet doe, kanjersaai man.
Wijf.quote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de borst gedaan. Beetje bank drukken en shit. Weet weer waarom ik dat niet doe, kanjersaai man.
Grote kans dat het voor mij wel game van het jaar wordt, naast FIFA weinig gespeeld.quote:Op maandag 16 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je het tof vindt , vind ik niet erg. Wanneer mensen gaan zeggen dat het GOTY of game of the decade is, dan begint er wel wat te kriebelen bij mij ja.
Er is genoeg concurentie voor de goty maar favoriet is het zeker.quote:Op maandag 16 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je het tof vindt , vind ik niet erg. Wanneer mensen gaan zeggen dat het GOTY of game of the decade is, dan begint er wel wat te kriebelen bij mij ja.
Favoriet...mwah...nee. Wacht eerst maar op Watch Dogs, ziet er iig veel beter uit.quote:Op maandag 16 september 2013 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er is genoeg concurentie voor de goty maar favoriet is het zeker.
valt normaal wel mee gelukkig. alleen de allereerste keer toen ik ging fitnessen moest de dag erna mijn moeder helpen met mijn jas aantrekkenquote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dar niet nee, maar niet bij iemands hoofd kunnen in een gevecht is ook niet alles.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet veel,al is gewicht niet alles natuurlijk
.
Hoeveel dan? Ik ook niet veel hoor. Haal met moeite 90 en dan reken ik de stang er ook al bij ofzo.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet veel,al is gewicht niet alles natuurlijk
.
splinter cell maakt ook een goede kansquote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Favoriet...mwah...nee. Wacht eerst maar op Watch Dogs, ziet er iig veel beter uit.
Ik had 60. Voor een leek best aardig al was dat ook meer om mij te troosten volgens mij. Die gozer kon bijna het dubbelequote:
Ziet er voor mij uit als assassins creed zonder klimmen, met hacken in een moderne wereld.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Favoriet...mwah...nee. Wacht eerst maar op Watch Dogs, ziet er iig veel beter uit.
Klap me wel op mn temple dan, want ik heb een érg sterke chin.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
1 klap en je ligt vieze treinkaper.
Dat is nog vrij redelijk ja als je nooit traint.quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had 60. Voor een leek best aardig al was dat ook meer om mij te troosten volgens mij. Die gozer kon bijna het dubbele
Ik had dat alleen in de uren erna. Maar meer gewoon slappe armen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Adames het volgende:
[..]
valt normaal wel mee gelukkig. alleen de allereerste keer toen ik ging fitnessen moest de dag erna mijn moeder helpen met mijn jas aantrekken
Ga die oppikken als ik hem ergens goedkoop tegen kom, lijkt mij een toffe game.quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Adames het volgende:
[..]
splinter cell maakt ook een goede kans
Beter dan een slappe lul zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 16 september 2013 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had dat alleen in de uren erna. Maar meer gewoon slappe armen.
Stang reken je er altijd bij. Mijn 1rm is ook 90.quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Ik ook niet veel hoor. Haal met moeite 90 en dan reken ik de stang er ook al bij ofzo.
Ik ken het gevoel. Hardlopen is wat toegankelijker. Voor krachttraining moet je echt een bepaalde state of mind hebben die wat meer moeite kost ofzo.quote:Op maandag 16 september 2013 00:32 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook weer beginnen met de sportschool, maar door het hardlopen heb ik geen zin om daar elke keer heen te gaan als ik ook gewoon even een rondje kan lopen.
Ik heb het kickboxen weer opgepakt de laatste maanden. 1 of 2 keer per week met zo'n groepje meedoen. Echt heerlijk man, compleet afgebeuld worden. Ik kan mij gewoon niet motiveren als ik in mijn eentje moet gaan sporten ofzo.quote:Op maandag 16 september 2013 00:32 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook weer beginnen met de sportschool, maar door het hardlopen heb ik geen zin om daar elke keer heen te gaan als ik ook gewoon even een rondje kan lopen.
Het is meer dat het ook veel meer tijd kost. Als ik een gym in mijn huis had was dat duidelijk de eerste keus. Maar je bent al snel van vertrek tot weer thuis op de bank al snel een uurtje of 2 kwijt.quote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Hardlopen is wat toegankelijker. Voor krachttraining moet je echt een bepaalde state of mind hebben die wat meer moeite kost ofzo.
VInd je? Na 1 min hardlopen ben ik het al zat. Met sportschool heb ik dat nooitquote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Hardlopen is wat toegankelijker. Voor krachttraining moet je echt een bepaalde state of mind hebben die wat meer moeite kost ofzo.
Daar heb ik ook naar gekeken, maar met een kapotte knie zie ik dat toch niet zo zitten.quote:Op maandag 16 september 2013 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het kickboxen weer opgepakt de laatste maanden. 1 of 2 keer per week met zo'n groepje meedoen. Echt heerlijk man, compleet afgebeuld worden. Ik kan mij gewoon niet motiveren als ik in mijn eentje moet gaan sporten ofzo.
Klopt. Dat is ook wat mij er aan begint te storen de laatste tijd. Als je het wat drukker krijgt is 2 uur van je middag of avond een redelijk blok dat lastig in te plannen valt.quote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is meer dat het ook veel meer tijd kost. Als ik een gym in mijn huis had was dat duidelijk de eerste keus. Maar je bent al snel van vertrek tot weer thuis op de bank al snel een uurtje of 2 kwijt.
Ik heb het nu juist andersom, ik weet hoever ik kan lopen en als ik dan eenmaal onderweg ben vind ik het ook echt fijn om te doen. Maar dat had ik ook met de sportschool.quote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VInd je? Na 1 min hardlopen ben ik het al zat. Met sportschool heb ik dat nooit.
Ja, maar je attitude is wel wat anders. Sportschool is meer agressief en ik vind hardlopen meer een meditatieve toestand bijna.quote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VInd je? Na 1 min hardlopen ben ik het al zat. Met sportschool heb ik dat nooit.
Ik woon naast een bos en m'n ouders wonen in de buurt van het strand. Dat is echt heerlijk om te lopen allebei. Noem me maar een hippie ofzo, maar ik heb altijd echt een enorme drang om regelmatig even in zo'n omgeving te vertoeven om wat negatieve energie kwijt te raken.quote:Op maandag 16 september 2013 00:37 schreef Adames het volgende:
hardlopen vind ik ook niet zo fijn, maar volgens mij heb ik een kutknie.
en constant zelfde rondje moeten lopen helpt ook niet echt. dan liever wielrennen. kom je nog eens ergens
Heb jij ook dat je libido echt niet normaal hoog is na zware training?quote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon naast een bos en m'n ouders wonen in de buurt van het strand. Dat is echt heerlijk om te lopen allebei. Noem me maar een hippie ofzo, maar ik heb altijd echt een enorme drang om regelmatig even in zo'n omgeving te vertoeven om wat negatieve energie kwijt te raken.
Maar dat is pas lekker als je eenmaal conditie hebt. Ik ken dat gevoel, dat je kan blijven gaan. Echt een machtig gevoel.quote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef Typisch het volgende:
Ik vind hardlopen echt chill als ik eenmaal een minuutje of 5 bezig ben. Misschien komt het omdat ik toen ik nog voetbalde ook geen hekel had aan conditie training. Liep mijzelf ook altijd helemaal schijt tijdens wedstrijden, heerlijk vond ik dat.
Ja.quote:Op maandag 16 september 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je libido echt niet normaal hoog is na zware training?
Ik moest echt weer gaan sporten, aangezien ik een beetje hmf verhoudingen begon te krijgen (boks hmf).quote:Op maandag 16 september 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat is pas lekker als je eenmaal conditie hebt. Ik ken dat gevoel, dat je kan blijven gaan. Echt een machtig gevoel.
op zich snap ik het wel, mijn ouders doen ook echt achterlijk veel hardlopen, maar trekt me toch niet zo. maar nogmaals, komt misschien ook omdat ik geen goede schoenen heb en ik na een redelijke tocht wat irritatie voel in mijn knie. oh en conditie is niet geweldig. blijkbaar is het toch anders dan fietsen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon naast een bos en m'n ouders wonen in de buurt van het strand. Dat is echt heerlijk om te lopen allebei. Noem me maar een hippie ofzo, maar ik heb altijd echt een enorme drang om regelmatig even in zo'n omgeving te vertoeven om wat negatieve energie kwijt te raken.
gaat die lekker jongenquote:Op maandag 16 september 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die van vannacht of die van donderdag?
Is toch altijd zo, weken moet je er achteraan lopen en dan ineens kun je ze opladen alsof 't niets is.quote:
mooi momentje om je PUA boekje te schrijvenquote:Op maandag 16 september 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is toch altijd zo, weken moet je er achteraan lopen en dan ineens kun je ze opladen alsof 't niets is.
de gogo girl natuurlijkquote:Op maandag 16 september 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die van vannacht of die van donderdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |