Hij heeft z'n video op pauze gezet zodat hij met puuush precies het goede beeld kon pakken. Hij is alleen vergeten die button weg te halen.quote:
Probeer je met deze post op een of andere rare manier te bekennen dat je naar Oprah Winfrey kijkt?quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oprah Winfrey:
"You get a ban! And you get a ban! And you! Everyone gets a ban!"
En dan mij de schuld geven.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en johannes_vermeer ga ik persoonlijk bannen. Want dat kan als mod.
Ik heb de screenshots niet op deze laptopquote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind die grapjes absoluut niet leuk. Ik eis per direct een uitleg, en anders ga ik stampvoeten.
Bans worden niet besproken, debiel. Laatste waarschuwing dit.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en johannes_vermeer ga ik persoonlijk bannen. Want dat kan als mod.
Same here. Ben nog geen dag zwart en word weer buitengesloten...quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind die grapjes absoluut niet leuk. Ik eis per direct een uitleg, en anders ga ik stampvoeten.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, debiel. Laatste waarschuwing dit.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oprah Winfrey:
"You get a ban! And you get a ban! And you! Everyone gets a ban!"
Ik heb een dekbed van Oprah Winfrey.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je met deze post op een of andere rare manier te bekennen dat je naar Oprah Winfrey kijkt?
Ik vind dat jij maar weer eens een DM naar yvonne moet zetten om weer mod te wordenquote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Same here. Ben nog geen dag zwart en word weer buitengesloten...
Stuur ze eens door als je op je goede laptop zit. Ik heb namelijk oprecht geen idee waar dit over gaat.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de screenshots niet op deze laptop
Nee.quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur ze eens door als je op je goede laptop zit.
Je hoeft niet alles te wetenquote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur ze eens door als je op je goede laptop zit. Ik heb namelijk oprecht geen idee waar dit over gaat.
Ignorance is bliss, ik laat je in het ongewis.quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee laat hem zwart blijvenquote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat jij maar weer eens een DM naar yvonne moet zetten om weer mod te worden
Nope not gonna happen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat jij maar weer eens een DM naar yvonne moet zetten om weer mod te worden
quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur ze eens door als je op je goede laptop zit. Ik heb namelijk oprecht geen idee waar dit over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |