Misschien heb ik morgen al m'n gta in de bus, misschien ook niet.quote:
Zo. Ik ben het tot op de bodem aan het uitzoeken.quote:Op zondag 15 september 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ignorance is bliss, ik laat je in het ongewis.
zo dat rijmt
Ok. Wel laf om iemand te beschuldigen op deze wijze natuurlijk, maar goed, zolang het bij maken van lijstjes maakt ga je je gang maar.quote:
Werkt dat relaxed? Ik ben morgen de hele dag vrij en het wordt enorm kanjerweer. Ideale bankhang dag met wat series dacht ik zo.quote:
laat mij het weten als je het uitgevogeld hebtquote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo. Ik ben het tot op de bodem aan het uitzoeken.
ik moet op dinsdag werken kwam ik achterquote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik morgen al m'n gta in de bus, misschien ook niet.
Ja werkt prima hoor. Niets mis mee. Gebruik netflix alleen daarop.quote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkt dat relaxed? Ik ben morgen de hele dag vrij en het wordt enorm kanjerweer. Ideale bankhang dag met wat series dacht ik zo.
Komt goed. Het balletje heb al aan het rollen gebracht. Nu is het enkel wachten.quote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat mij het weten als je het uitgevogeld hebt
quote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja werkt prima hoor. Niets mis mee. Gebruik netflix alleen daarop.
Bedankt voor je goedkeuring.quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok. Wel laf om iemand te beschuldigen op deze wijze natuurlijk, maar goed, zolang het bij maken van lijstjes maakt ga je je gang maar.
okquote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Het balletje heb al aan het rollen gebracht. Nu is het enkel wachten.
wat heb je veranderd drizzquote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja werkt prima hoor. Niets mis mee. Gebruik netflix alleen daarop.
Wie zoekt zal vinden.quote:
Kapoquote:
Goed hoor, kanjer.quote:
Het is slecht oor je ogen om naar een scherm te staren met het licht uit.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed hoor, kanjer.
Als je goed zoekt zit er in de bovenstaande 3 woorden een hint verstopt.
Ik ga slapen, vlerk.quote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is slecht oor je ogen om naar een scherm te staren met het licht uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |