Ik ben baas.quote:Op zondag 15 september 2013 20:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Sinds wanneer kan een kipburger een topic openen?
Whoooooopsiequote:Op zondag 15 september 2013 20:02 schreef Stuart het volgende:
In een naam genoemd worden met Piet Hein Donner
Geen rain?quote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tijd om even te gaan lopen met fikkie
Had je liever Mark Rutte gehad?quote:
Hahahahaquote:Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Had je liever Mark Rutte gehad?
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Het boeit me totaal niet al vind ik Rutte wel sympathieker dan Donner ja
Nou is 99,99% van de mensheid wel sympathieker dan Donnerquote:Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Het boeit me totaal niet al vind ik Rutte wel sympathieker dan Donner ja
Ja preciesquote:Op zondag 15 september 2013 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou is 99,99% van de mensheid wel sympathieker dan Donner![]()
Haha, of gewoon gaan. Die paar druppels.quote:
En zeiknat regenenquote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha, of gewoon gaan. Die paar druppels.
Is niet goed voor die mc chickenquote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha, of gewoon gaan. Die paar druppels.
Doorweekte burger yum yum!quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Is niet goed voor die mc chicken
Lekker duidelijk ookquote:
Stu, jij was toch langer?quote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet dik hoor
1.75 en 75kg. Niet licht maar vrij normaal
Die heeft net 't verkeerde spoor aangegevenquote:
Nee, ik heb wel eens gelogen though, dat ik bijv. 1.95 riep maar dat ben ik dus nietquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die heeft net 't verkeerde spoor aangegeven
quote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel eens gelogen though, dat ik bijv. 1.95 riep maar dat ben ik dus niet![]()
Sportiefquote:Op zondag 15 september 2013 20:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Regen + Regenpak + Fiets + Te veel KM =
Niet aanstellen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Regen + Regenpak + Fiets + Te veel KM =
Toevallig utrecht?quote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die heeft net 't verkeerde spoor aangegeven
quote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel eens gelogen though, dat ik bijv. 1.95 riep maar dat ben ik dus niet![]()
quote:
quote:
Ik ben 1.75quote:Op zondag 15 september 2013 20:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar iig langer dan 1.73
Reusquote:Op zondag 15 september 2013 20:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, kan zijn dat ik langer ben![]()
Catfishquote:
Wegflikkeren dan maarquote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef d4v1d het volgende:
Krijg ik een brief van het CBS met het verzoek om een vragenlijst over veiligheid in te vullen in opdracht van de gemeente en politie.
Krijg de tering joh, die vragenlijst was 40 fucking pagina's![]()
Huiswerk is niet voor op schoolquote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
Huiswerk is stom!!
Maar dankzij Sof kan ik me niet aanstellen dus ik moet het gewoon maken! Bedankt Sof!
Goed je best doen!quote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
Huiswerk is stom!!
Maar dankzij Sof kan ik me niet aanstellen dus ik moet het gewoon maken! Bedankt Sof!
Of gewoon overal A invullenquote:
Nope. Goed punt..... ..... ..... ....quote:
Ik volg het niet meer!quote:Op zondag 15 september 2013 20:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nope. Goed punt..... ..... ..... ....
Je huiswerk? FOK!? Of het leven?quote:
Alle drie!quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Je huiswerk? FOK!? Of het leven?
Das nie zo mooi. Misschien moet je met iemand praten... :pquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Das nie zo mooi. Misschien moet je met iemand praten... :p
Met wie dan!quote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Das nie zo mooi. Misschien moet je met iemand praten... :p
Eyyyyquote:
Waar woont hij?quote:Op zondag 15 september 2013 20:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Met deze meneer.
[ afbeelding ]
In de Mc Donalds bij jouw in de buurtquote:
In het Ronald McDonald huis.quote:
Wil je een oppepper?quote:
Wie weet.quote:Op zondag 15 september 2013 20:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Alleen heeft David geen kut
nja mag ik hopen dan voor hem
quote:Op zondag 15 september 2013 20:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wie weet.
Ik doe me hier ook als jongen voor.
Dat is ook nog een optiequote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of gewoon overal A invullen!, goede bezigheidstherapie als ik een keer niks te doen heb
Nee, ik had gewoon even behoefte aan flauw doenquote:
quote:
Dat is wel rotquote:Op zondag 15 september 2013 20:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voel me niet helemaal lekker, beetje duf en ziek
Dan ga je ergens anders zitten. Opgelostquote:
Als er plek is.quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ga je ergens anders zitten. Opgelost
Hossel gespotquote:
quote:
Ga wegquote:Op zondag 15 september 2013 20:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag knurft
Ja, wie niet?quote:Op zondag 15 september 2013 21:01 schreef Stuart het volgende:
Ik moet godverdomme eens een grote prijs winnen
Wie niet?quote:Op zondag 15 september 2013 21:01 schreef Stuart het volgende:
Ik moet godverdomme eens een grote prijs winnen
Jinx biatchquote:
quote:
Ik hou me niet bezig met wiequote:
Single dus?quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gaat het daar makkelijker dan in NL?
Komt omdat je de hele tijd op FOK! zit..quote:
Zelfs als ik dat niet doe blijft alles hetzelfdequote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Komt omdat je de hele tijd op FOK! zit..
Wil je niet? Of kan je niet? Of interesseert het je niet?quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs als ik dat niet doe blijft alles hetzelfde
Ben te verlegen I guessquote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wil je niet? Of kan je niet? Of interesseert het je niet?
Werk werk werk hequote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wil je niet? Of kan je niet? Of interesseert het je niet?
Ah zo.. hmmquote:
Ze is verliefd op me denk ikquote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ze scheld je geslachtsdeel uit. TR indienen.
quote:
Jij ookquote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ben je niet de enigste.
Ja, klopt. Maar verlegenquote:Op zondag 15 september 2013 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij ook
Maar jij bent toch juist druk met daten?
Oh dearquote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar verlegen![]()
Krijg nu al hartritmestoornissen en het is nog niet dinsdag
Spannendquote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar verlegen![]()
Krijg nu al hartritmestoornissen en het is nog niet dinsdag
Bring it on bitchquote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
ja lb is van mij iedereen die het daar niet mee eens is kan lood tussen zijn ogen krijgen
Of niet!!quote:
Tot nu toe zeker!quote:
Niks hoor, kleine man.quote:
Bullshit.quote:
Op mijn werk zijn de meeste mensen kleiner dan ikquote:
Omdat je met kinderen werktquote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op mijn werk zijn de meeste mensen kleiner dan ik
Je moet ook niet met chinezen werken.quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op mijn werk zijn de meeste mensen kleiner dan ik
MK?quote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben van MK en iedereen die daar wat op tegen heeft kan komen knokken![]()
Dat is detailquote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat je met kinderen werkt
Niemand geeft een neukquote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben van MK en iedereen die daar wat op tegen heeft kan komen knokken![]()
quote:
Turkse pizzaquote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef d4v1d het volgende:
Wat ga ik morgen koken? Ik kan niks bedenken
Anders gewoon pizza
Niet weten wie MK isquote:
Opgelostquote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef d4v1d het volgende:
Wat ga ik morgen koken? Ik kan niks bedenken
Anders gewoon pizza
Nomnomquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet weten wie MK is
MK is dé Moeraskat en tevens mijn "adoptiemoeder"
Gooi alle opties in een hoed en hou een loterijquote:
Tosti. Opgelost.quote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet enkel voor mezelf iets maken, dan ga ik niet 'n halfuur in de keuken staan.
Obviously!quote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet enkel voor mezelf iets maken, dan ga ik niet 'n halfuur in de keuken staan.
quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
Hmm nog een half uurtje.
Ik denk dat ik maar eens aan het werk ga.
Even een half uurtje knallenquote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
Hmm nog een half uurtje.
Ik denk dat ik maar eens aan het werk ga.
Nee, niet echt nodig. Ik doe rustig aan.quote:
Okayquote:Op zondag 15 september 2013 21:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee, niet echt nodig. Ik doe rustig aan.
Het is tenslotte zondag.
Whatdadealio?quote:
Ja precies.quote:
Dan mag ik opschietenquote:Op zondag 15 september 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
zondag is de dag voor je zonde
vandaag mag je dus alles doen wat god verboden heeft
Foo Fightersquote:Op zondag 15 september 2013 21:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja precies.
Die kan ik wel even opzetten.
Ik hou meer van apple crumble met vanille ijsquote:Op zondag 15 september 2013 21:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
Warme homemade appel taart met slagroom
quote:Op zondag 15 september 2013 21:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
Warme homemade appel taart met slagroom
Mijn pudding stelen betekent oorlogquote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
gwn zn kaak breken stu
is veel leuker kan ie niet meer kauwen
welke youtuberquote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef Dearest het volgende:
Hee
Omg ik ben al een paar dagen aan het messagen met een best wel bekende youtuber in een bepaalde doelgroep en hij vindt me aardig enzo omg ik word buddies met ''bekende'' mensen
"Bekende mensen"quote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef Dearest het volgende:
Hee
Omg ik ben al een paar dagen aan het messagen met een best wel bekende youtuber in een bepaalde doelgroep en hij vindt me aardig enzo omg ik word buddies met ''bekende'' mensen
Naah ik denk niet dat jij hem kent maar is iemand die veel reist en dan vlogs maakt enzoquote:
Vertel gewoon.quote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Naah ik denk niet dat jij hem kent maar is iemand die veel reist en dan vlogs maakt enzo
rosssenquote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben vriendjes met rosssen van twitter fuk jullie
Die gast is baasquote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben vriendjes met rosssen van twitter fuk jullie
Zolang je je telefoonnummer maar niet geeftquote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef Dearest het volgende:
Hee
Nee want straks worden we echt vrienden en dan gaan jullie hem awkward dingen over mij sturen ofzoquote:
of je moet niet flippen om een prankcallquote:Op zondag 15 september 2013 21:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee want straks worden we echt vrienden en dan gaan jullie hem awkward dingen over mij sturen ofzoIk ben voortaan wat zuiniger op mijn privacy
![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 15 september 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of je moet niet flippen om een prankcall
Kneusquote:Op zondag 15 september 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bok dan gewoon op met die achterlijke posts dat je honger hebt. niemand geeft een neuk
Kun je me wel kneus noemen maar echt niemand geeft een neuk dat je honger hebt en het is fucking irritant. ga je honger dan stillen of houd gewoon je bekquote:
Ik geef een neuk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bok dan gewoon op met die achterlijke posts dat je honger hebt. niemand geeft een neuk
Haar regenpak is te kleinquote:Op zondag 15 september 2013 21:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
hej va hoe gaat het met treinmeisje?
Gast, ik postte die reactie alleen maar om jou uit de tent te lokkenquote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kun je me wel kneus noemen maar echt niemand geeft een neuk dat je honger hebt en het is fucking irritant. ga je honger dan stillen of houd gewoon je bek
Dit.quote:
Moet naar de PC komenquote:Op zondag 15 september 2013 21:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
bekende mensen![]()
mensen die dinsdag geen gtav spelen
Wat dat je me een kneus noemt?quote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, ik postte die reactie alleen maar om jou uit de tent te lokken![]()
Machtig mooi dit.
Mijn honger post.quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wat dat je me een kneus noemt?
Vast primaquote:Op zondag 15 september 2013 21:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
hej va hoe gaat het met treinmeisje?
Ja, maar ze verwachten nu dat ik 4 spelcomputers heb.quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Juist niet. al die diehard pc gamers zien huilen is lachen
hoezo?quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ze verwachten nu dat ik 4 spelcomputers heb.
Ja het is kk irritant jaquote:Op zondag 15 september 2013 21:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent gvd de enigste die daar altijd zo mooi op reageert
Bok opquote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Spot gwn met kanker jij wowowo mag ik je aanraken stoer mati.
er zijn ook pc only titels die wij niet hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ze verwachten nu dat ik 4 spelcomputers heb.
Nah, ONZ is een broeinest van kuttopics geworden. Ik kom daar bijna niet meer.quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maak weer eens een User van de Dag.
Xbox voor fifa, PS voor gran turismo, pc voor Crysis.quote:Op zondag 15 september 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
er zijn ook pc only titels die wij niet hebben.
niet zeuren
Tetten laten zien?quote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Naah ik denk niet dat jij hem kent maar is iemand die veel reist en dan vlogs maakt enzo
Altijd al geweest. Al is het nu wel erger, dat geef ik toe.quote:Op zondag 15 september 2013 21:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, ONZ is een broeinest van kuttopics geworden. Ik kom daar bijna niet meer.
quote:Op zondag 15 september 2013 21:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh dan is het op eens niet meer leuk
vmsdk nogwat weet mijn naamquote:
en ik wil jouw handtekening.quote:Op zondag 15 september 2013 21:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
vmsdk nogwat weet mijn naam
lmi vind dat grappig en denkt leuk te komen doen
ik weet zijn naam toevallig ook
Xbox voor gta, skyrim, mass effect. Kloarquote:Op zondag 15 september 2013 21:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Xbox voor fifa, PS voor gran turismo, pc voor Crysis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |