Okayquote:Op zondag 15 september 2013 21:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee, niet echt nodig. Ik doe rustig aan.
Het is tenslotte zondag.
Whatdadealio?quote:
Ja precies.quote:
Dan mag ik opschietenquote:Op zondag 15 september 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
zondag is de dag voor je zonde
vandaag mag je dus alles doen wat god verboden heeft
Foo Fightersquote:Op zondag 15 september 2013 21:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja precies.
Die kan ik wel even opzetten.
Ik hou meer van apple crumble met vanille ijsquote:Op zondag 15 september 2013 21:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
Warme homemade appel taart met slagroom
quote:Op zondag 15 september 2013 21:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
Warme homemade appel taart met slagroom
Mijn pudding stelen betekent oorlogquote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
gwn zn kaak breken stu
is veel leuker kan ie niet meer kauwen
welke youtuberquote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef Dearest het volgende:
Hee
Omg ik ben al een paar dagen aan het messagen met een best wel bekende youtuber in een bepaalde doelgroep en hij vindt me aardig enzo omg ik word buddies met ''bekende'' mensen
"Bekende mensen"quote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef Dearest het volgende:
Hee
Omg ik ben al een paar dagen aan het messagen met een best wel bekende youtuber in een bepaalde doelgroep en hij vindt me aardig enzo omg ik word buddies met ''bekende'' mensen
Naah ik denk niet dat jij hem kent maar is iemand die veel reist en dan vlogs maakt enzoquote:
Vertel gewoon.quote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Naah ik denk niet dat jij hem kent maar is iemand die veel reist en dan vlogs maakt enzo
rosssenquote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben vriendjes met rosssen van twitter fuk jullie
Die gast is baasquote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben vriendjes met rosssen van twitter fuk jullie
Zolang je je telefoonnummer maar niet geeftquote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef Dearest het volgende:
Hee
Nee want straks worden we echt vrienden en dan gaan jullie hem awkward dingen over mij sturen ofzoquote:
of je moet niet flippen om een prankcallquote:Op zondag 15 september 2013 21:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee want straks worden we echt vrienden en dan gaan jullie hem awkward dingen over mij sturen ofzoIk ben voortaan wat zuiniger op mijn privacy
![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 15 september 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of je moet niet flippen om een prankcall
Kneusquote:Op zondag 15 september 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bok dan gewoon op met die achterlijke posts dat je honger hebt. niemand geeft een neuk
Kun je me wel kneus noemen maar echt niemand geeft een neuk dat je honger hebt en het is fucking irritant. ga je honger dan stillen of houd gewoon je bekquote:
Ik geef een neuk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bok dan gewoon op met die achterlijke posts dat je honger hebt. niemand geeft een neuk
Haar regenpak is te kleinquote:Op zondag 15 september 2013 21:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
hej va hoe gaat het met treinmeisje?
Gast, ik postte die reactie alleen maar om jou uit de tent te lokkenquote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kun je me wel kneus noemen maar echt niemand geeft een neuk dat je honger hebt en het is fucking irritant. ga je honger dan stillen of houd gewoon je bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |