Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 15 september 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of je moet niet flippen om een prankcall
Kneusquote:Op zondag 15 september 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bok dan gewoon op met die achterlijke posts dat je honger hebt. niemand geeft een neuk
Kun je me wel kneus noemen maar echt niemand geeft een neuk dat je honger hebt en het is fucking irritant. ga je honger dan stillen of houd gewoon je bekquote:
Ik geef een neuk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bok dan gewoon op met die achterlijke posts dat je honger hebt. niemand geeft een neuk
Haar regenpak is te kleinquote:Op zondag 15 september 2013 21:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
hej va hoe gaat het met treinmeisje?
Gast, ik postte die reactie alleen maar om jou uit de tent te lokkenquote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kun je me wel kneus noemen maar echt niemand geeft een neuk dat je honger hebt en het is fucking irritant. ga je honger dan stillen of houd gewoon je bek
Dit.quote:
Moet naar de PC komenquote:Op zondag 15 september 2013 21:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
bekende mensen![]()
mensen die dinsdag geen gtav spelen
Wat dat je me een kneus noemt?quote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, ik postte die reactie alleen maar om jou uit de tent te lokken![]()
Machtig mooi dit.
Mijn honger post.quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wat dat je me een kneus noemt?
Vast primaquote:Op zondag 15 september 2013 21:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
hej va hoe gaat het met treinmeisje?
Ja, maar ze verwachten nu dat ik 4 spelcomputers heb.quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Juist niet. al die diehard pc gamers zien huilen is lachen
hoezo?quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ze verwachten nu dat ik 4 spelcomputers heb.
Ja het is kk irritant jaquote:Op zondag 15 september 2013 21:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent gvd de enigste die daar altijd zo mooi op reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |