Catfishquote:
Wegflikkeren dan maarquote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef d4v1d het volgende:
Krijg ik een brief van het CBS met het verzoek om een vragenlijst over veiligheid in te vullen in opdracht van de gemeente en politie.
Krijg de tering joh, die vragenlijst was 40 fucking pagina's![]()
Huiswerk is niet voor op schoolquote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
Huiswerk is stom!!
Maar dankzij Sof kan ik me niet aanstellen dus ik moet het gewoon maken! Bedankt Sof!
Goed je best doen!quote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
Huiswerk is stom!!
Maar dankzij Sof kan ik me niet aanstellen dus ik moet het gewoon maken! Bedankt Sof!
Of gewoon overal A invullenquote:
Nope. Goed punt..... ..... ..... ....quote:
Ik volg het niet meer!quote:Op zondag 15 september 2013 20:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nope. Goed punt..... ..... ..... ....
Je huiswerk? FOK!? Of het leven?quote:
Alle drie!quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Je huiswerk? FOK!? Of het leven?
Das nie zo mooi. Misschien moet je met iemand praten... :pquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Das nie zo mooi. Misschien moet je met iemand praten... :p
Met wie dan!quote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Das nie zo mooi. Misschien moet je met iemand praten... :p
Eyyyyquote:
Waar woont hij?quote:Op zondag 15 september 2013 20:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Met deze meneer.
[ afbeelding ]
In de Mc Donalds bij jouw in de buurtquote:
In het Ronald McDonald huis.quote:
Wil je een oppepper?quote:
Wie weet.quote:Op zondag 15 september 2013 20:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Alleen heeft David geen kut
nja mag ik hopen dan voor hem
quote:Op zondag 15 september 2013 20:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wie weet.
Ik doe me hier ook als jongen voor.
Dat is ook nog een optiequote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of gewoon overal A invullen!, goede bezigheidstherapie als ik een keer niks te doen heb
Nee, ik had gewoon even behoefte aan flauw doenquote:
quote:
Dat is wel rotquote:Op zondag 15 september 2013 20:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voel me niet helemaal lekker, beetje duf en ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |