Daar lijken die oude ventjes wel op uit te zijn. Voor de rest daardoor ook een sausage party in de sauna's met af en toe wat hangtieten erbij inbegrepen.quote:
uhm je bedoeld de badmeesters..... ze kunnen iemand er niet uitgaan zetten wel kreeg ik een sneer van de badmeester hoe ik de 2e keer na dit voorval met een bikinibroekje in de sauna zat. Ik moest hem of uit doen of pleiten zei hij chagrijnig.quote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Dan loop je naar de receptie en vertel je wat er is gebeurd en voilà geen vies oud mannetje meer en lekker doorgenieten van de sauna. Klacht ongegrond verklaard.
alleen als jij er dus bij bentquote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Daar lijken die oude ventjes wel op uit te zijn. Voor de rest daardoor ook een sausage party in de sauna's met af en toe wat hangtieten erbij inbegrepen.
Wat verwacht je dan? Dat er alleen maar mooie fitte twintigers in de sauna komen?quote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Daar lijken die oude ventjes wel op uit te zijn. Voor de rest daardoor ook een sausage party in de sauna's met af en toe wat hangtieten erbij inbegrepen.
Nee dat niet... maar je verwacht wel dat iedereen een beetje met zichzelf bezig is (ontspannen) etc. en niet uit is op meer.quote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef BadSnoopy het volgende:
Klink niet best een thermaal bad. Is dat voor als je nog net niet opgegeven bent, het voor stadium van een terminaal bad?
http://www.thermaalbad.nl/quote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef BadSnoopy het volgende:
Klink niet best een thermaal bad. Is dat voor als je nog net niet opgegeven bent, het voor stadium van een terminaal bad?
haha inderdaad maar ook koppels die naakt zitten etc. Maar ook erg veel oude mannetjes.quote:Op zondag 15 september 2013 15:20 schreef Levolution het volgende:
Gemengde sauna's.
Die mensen doen alsof ze zo open-minded zijn en geen taboes kennen, maar uiteindelijk gaat iedereen erheen om punani's en memmen te kijken. Zo zit de natuur in elkaar, eenieder die anders beweert lult gewoon uit zijn nek.
quote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef Inktvisch het volgende:
. ik met een wit handdoekje omgeslagen (ja echte dames doen dat) en mijn vriendje zat naakt op z'n handdoekje.
quote:Meneer Inktvis
Dit, ja. Wat is dat voor pussyquote:Op zondag 15 september 2013 15:24 schreef Micson het volgende:
Wat heb jij voor een laffe vriend dat hij die vieze vent niet even verbaal op zijn plek zette, of zo nodig een flinke draai om de oren gaf.
Die koppels zijn typisch van die koppels die geen spanning meer in hun relatie hebben, maar te laf zijn om buiten de deur te neuken. Dus gaan ze in goed overleg naar de sauna omdat dat zogenaamd leuk is met z'n tweetjes, maar we weten allemaal dat ze gewoon naar andere mensen willen kijken en ook bekeken willen worden. Soort legaal vreemdgaan.quote:Op zondag 15 september 2013 15:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
haha inderdaad maar ook koppels die naakt zitten etc. Maar ook erg veel oude mannetjes.
zijn gemengde sauna's ook inderdaad, omkleden is dan wel weer apart geen idee waar dat op slaat.
Maar een neger had ook een gezien dat ik nog iets aan had en die zei ook ''geen badkleding mag niet hahaha''
Zat hij de hele tijd te grinniken naar ons.
Maar er zijn ook mensen die serieus met zichzelf bezig zijn. Maar die viespeuken verpesten het.
ik zit nu wel als vrouw achter mn pcquote:Op zondag 15 september 2013 15:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik inderdaad ook wel dat die erop geilen. Gewoon beetje bekeken worden voor wat spanning op te bouwen zodat ze thuis nog even los kunnen gaan op het idee.quote:Op zondag 15 september 2013 15:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die koppels zijn typisch van die koppels die geen spanning meer in hun relatie hebben, maar te laf zijn om buiten de deur te neuken. Dus gaan ze in goed overleg naar de sauna omdat dat zogenaamd leuk is met z'n tweetjes, maar we weten allemaal dat ze gewoon naar andere mensen willen kijken en ook bekeken willen worden. Soort legaal vreemdgaan.
En waar de oude mannetjes die alleen zijn voor komen blijkt al uit jouw OP.
Bewijsquote:Op zondag 15 september 2013 15:27 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik zit nu wel als vrouw achter mn pc!
Je bent in een sauna om te ontspannen. Niet om met elkaar te klooien. Als je naakt wil zoenen en knuffelen waar andere mensen bij zijn moet je naar een erotische sauna/parenclub gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 15:34 schreef Inktvisch het volgende:
Wat ook wel raar is dat in het bad zoenen verboden is staan overal van die stickers.
[ afbeelding ]
Als je een beetje aan elkaar hangt in het water denken ze al meteen dat je een of ander raar standje uit zit te voeren.
Maar wel beetje naakt mogen zijn in de sauna dat is wel toegestaan.'
Wat een idiote etiquette.
Ja dat begrijp ik....... Maar waarom mag je niet zoenen met badkleding aan dat is in het water wel dan weer verplicht (badkleding)quote:Op zondag 15 september 2013 15:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je bent in een sauna om te ontspannen. Niet om met elkaar te klooien. Als je naakt wil zoenen en knuffelen waar andere mensen bij zijn moet je naar een erotische sauna/parenclub gaan.
Ik ga sowieso verlopig niet meer naar de sauna of zwembaden. Vind er niks aan.quote:Op zondag 15 september 2013 15:32 schreef Micson het volgende:
Trouwens, het leuke van naar de sauna gaan is toch ook gewoon een beetje met je leuter slingeren, en naar de leuters en kutjes van anderen te kijken?
ik hoop voor jou dat er niet een of andere vruchtbare vrouw met haar naakte punani op je kwakje is gaan zitten. Want dan heb je binnenkort een schepseltje van je eigen bloed rondlopenquote:Op zondag 15 september 2013 15:36 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb het karweitje gewoon afgemaakt nadat jullie weg waren. Grgr
Ja regels zijn er om verbroken te worden zullen die oude schwanzen wel denken.quote:Op zondag 15 september 2013 15:53 schreef gargamelnl het volgende:
Ik ga met regelmaat naar de sauna. In Nederland geldt altijd de volgende regel: "Gewenste en ongewenste intimiteiten zijn ten strengste verboden"![]()
Ik weet niet naar wat voor soort tent je bent geweest, maar ik ga al 20 jaar naar de sauna en dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Daarom doe ik het op zoveel mogelijk openbare plekken. Ook in het zwemwater waar je in gezwommen hebtquote:Op zondag 15 september 2013 15:50 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat er niet een of andere vruchtbare vrouw met haar naakte punani op je kwakje is gaan zitten. Want dan heb je binnenkort een schepseltje van je eigen bloed rondlopen
Viezerikje met je kale harsussssssss :$
Wat is het probleem dan? Hij was toch ook met zichzelf bezig??quote:Op zondag 15 september 2013 15:17 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nee dat niet... maar je verwacht wel dat iedereen een beetje met zichzelf bezig is (ontspannen) etc. en niet uit is op meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |