Gisteren was ik samen met m'n vriendjen naar een thermaal bad geweest om een dagje te ontspannen, om precies te zijn gingen we naar thermaal bad Arcen. Naast de baden hadden ze ook nog sauna's.
Huisregels: geen badkleding toegestaan in de sauna. Dit wil zeggen dat je of naakt of met een handdoekje om je heen geslagen erin mag.
Ze hadden een stuk of 5 sauna's. Ik schrok toen ik al die oude lulletjes en hangtieten zag rondlopen zonder enige schaamte. We kozen een sauna uit waar het relatief rustig in was. Één man zat erin (een naakte die op zijn rug in de sauna lag) we besloten ernaar binnen te gaan... ik met een wit handdoekje omgeslagen (ja echte dames doen dat) en mijn vriendje zat naakt op z'n handdoekje.
Tot onze verbazing bleef die man ons aankijken. Te minstens ik voelde ogen in mij branden en mijn partner ook het rare was dat hij eerst schuins met zijn hoofd liep te spinzen al op zijn rug liggende. Daarna (ja dit is echt gebeurd) ging de man in kwestie zich ineens schuins liggen richting onze kant op..... en wat keek hij geil uit zijn ogen (

) het duurde ook niet lang voordat meneer zichzelf een handje ging helpen........ ja hij zat echt aan zijn lul/ballen te friemelen al kijkende naar ons.
We besloten te gaan... en waren allebei verbaasd dat er zo een vieze gare mannetjes rondliepen we hebben ook geen idee op wie van ons hij het had gemunt... of misschien wel op ons samen.
Klacht : Vieze rukkende oude man in de sauna die ons als rukmateriaal gebruikt 
visuele ondersteuning; sauna in kwestie zag er zo uit: