mijn hoofdlamp is 130 lumens maar ik vind dat niet genoeg om in het donker een trailpad te lopen, op de weg gaat het prima maar onverhard....quote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
Even kort off-topic on-topic: iemand toevallig ervaring met hoofdlampjes bij het hardlopen? Vanaf hoeveel lumens kan je fatsoenlijk wat zien op paden waar geen verlichting is (bospaden e.d.) zonder overal over te struikelen?
Met een bouwlamp op je kop lopenquote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef Wolve000 het volgende:
Een lampje van GBP 400 gaat ons net een beetje te ver helaas...
Naast het feit dat het eruit ziet als een martelwerktuig..quote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef Wolve000 het volgende:
Nee lieve Gup, veels te duur daar. B&F of xxlnutrition. Voor kokosvet/boter kan je wel naar de Tuinen. Ik moet vd ff langs om mijn stash aan te vullen. Gebruik het ipv olijfolie. Koop wel de geurloze, smaakloze variant. Is prettiger voor de smaak. Anders denk je dat je kipbounty aan het eten bent. Bounty is lekker, maar kipbounty ni!quote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dàt is het!! Ik ga morgen meteen langs De Tuinen om m'n stash weer aan te vullen
ligt er natuurlijk aan wat je doelen zijn.... ik kan me best voorstellen dat bepaalde mensen het er voor over hebben maar het is mij ook iets te prijzig...quote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef Wolve000 het volgende:
dat bewijst maar weer...Fok!kers zijn haast echte mensenquote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef slacker_nl het volgende:
Dat is het grappige, ik loop eigenlijk met dit foktopic. Eentje wilt ultra's gaan doen, de ander weigert wedstrijdjes te doen en loopt op z'n blote voeten, weer een ander loopt met nike+ en een garmin. En dan m'n loopgroepje, huisvrouwen, vrouwen van 40 die zichzelf uitdagen, stelletjes, dochters en vaders. Is mooi om te zien en mee samen te lopen.
Ja kak, heb ik vanavond lekker olijven zitten snacken, maar dat hadden dus kokosnoten moeten zijn?quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Voor kokosvet/boter kan je wel naar de Tuinen. Ik moet vd ff langs om mijn stash aan te vullen. Gebruik het ipv olijfolie.
Ik zou niet teveel luisteren naar die voedingsfetishistenquote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja kak, heb ik vanavond lekker olijven zitten snacken, maar dat hadden dus kokosnoten moeten zijn?
Ik moet eens kijken wat de mijne uitstoot. Mijn zwagerneef verkoopt ze. Via hem heb ik van die lampjes die ze oa in de bouw gebruiken. Die volstaan mi goed. Alleen trail ik ni, dus geen idee of het daarvoor voldoet.quote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
Even kort off-topic on-topic: iemand toevallig ervaring met hoofdlampjes bij het hardlopen? Vanaf hoeveel lumens kan je fatsoenlijk wat zien op paden waar geen verlichting is (bospaden e.d.) zonder overal over te struikelen?
Enkel als je warme olijven hadquote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja kak, heb ik vanavond lekker olijven zitten snacken, maar dat hadden dus kokosnoten moeten zijn?
ik heb daar in "Sportieve Fok!kers" eens een heel uitgesproken mening over gelezenquote:
Ooooh niets aan de hand danquote:
Wel als je dat visualiseertquote:De bounty variant is trouwens nog beter voor de gezondheid maar ik doe het ook zonder bounty (al zou het wel passen bij al mijn curries...). Maar bakt echt heel goed, en het is nog goed voor huid en haar ook.
Ik ben gisteren gezwicht voor de whey, in België eet ik altijd platte kaas/kwark maar dat hebben ze hier niet. Enkel yogurt en dat is zo weinig dik en toch stuk minder eiwitten... Met bootcamp erbij kan ik die momenteel wel wat gebruiken.
En Wolve, men lacht niet met in rivier vallende mensen!
Ja. Zo gaan die dingenquote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb daar in "Sportieve Fok!kers" eens een heel uitgesproken mening over gelezen
nothing wrong with curves!quote:
Daar lachte ik ook niet om. Vond het vooral vermakelijk dat je eerste gedachte was dat je dat hier wilde vertellen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:13 schreef Sjaapje het volgende:
En Wolve, men lacht niet met in rivier vallende mensen!
Let niet alleen op de hoeveelheid lumens. Let aub ook erg op het gewicht. Die van mij is eigenlijk te zwaar om er lekker mee te lopen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
Goede tip!quote:Op zondag 15 september 2013 23:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Let niet alleen op de hoeveelheid lumens. Let aub ook erg op het gewicht. Die van mij is eigenlijk te zwaar om er lekker mee te lopen.
Ik weet even niet hoeveel ik heb maar dat is ook te weinig voor in de bossen.
Eigenlijk een klote lamp dus
Hmm...quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn hoofdlamp is 130 lumens maar ik vind dat niet genoeg om in het donker een trailpad te lopen, op de weg gaat het prima maar onverhard....
Leuk! Van je gejat en geshared op FBquote:Op maandag 16 september 2013 00:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam net langs op FB...vol met cliches maar waar....
http://runjunkee.blogspot(...)too-embarrassed.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
prachtig review, ik heb het boek zelf niet gelezen maar ik denk dat het door velen in de loopsport gezien wordt als "een bijbel" ...maar tegen dit heilige huisje wordt door de reviewer stevig aangeschopt!quote:Op maandag 16 september 2013 00:08 schreef Sjaapje het volgende:
Ik vond dit ook wel een mooie review van 'Born to run'. Zit ik op de bank lui te wezen lees ik het internet leeg over lopen...
Tja... Je benen hebben natuurlijk er enorme opdonder gehad tijdens die snelle loop zo opeens. Terwijl je eigenlijk pas net aan het herstellen was van shin splints...quote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef Mascleta het volgende:
Ben bang dat mijn snelle stadsloop van vrijdag toch net iets te veel van het goede was. Ik dacht gisteren in eerste instantie dat ik last had spierpijn in mijn kuiten, maar nu lijkt het toch lager te zitten in mijn been.
Vooral als ik lange tijd stil zit (vanmorgen uit bed helemaal extreem) dan lijken mijn benen in de eerste stappen wel op slot te staan. pas na 20 stappen ongeveer gaat het wat beter.
Het zit net onder mijn kuiten, als ik er op druk is het ook erg gevoelig.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Goed bezig!quote:Op zondag 15 september 2013 20:52 schreef MaleDuck het volgende:
Challenge 2013 staat voor mij op 750 als doel... kijk ik net op Endomondo, om te zien hoeveel km ik gelopen heb tot nu toe... 750... dus ik heb genoeg gelopen voor dit jaar
Dus ik maar kijken op hardloopkalender.nl voor wedstrijden in januari 2014, maar daar kan ik niks vinden
Welkomquote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Hoi
Ik ben hier nieuw (eigenlijk niet maar post wegens omstandigheden tegenwoordig met een nieuw account)
Ik ben nu na 4 maanden niet gelopen te hebben vandaag weer rustig gestart in het bos, was echt genieten!!
quote:Op maandag 16 september 2013 06:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam dit tegen en moest even aan La Tramposa denken...voor de rest van ons is deze post waardeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus. Dat.
Swets mijn complimenten, dat heb je maar mooi behaald!quote:Op maandag 16 september 2013 08:40 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Swets! Weer een jaartje jonger![]()
Volgende week zondag is DtD en de dag ervoor is iedereen in DH aan het lopen...quote:Op maandag 16 september 2013 09:09 schreef streamnl het volgende:
Aanstaande zondag is er weer een "trail training". Deze keer is het in IJmuiden. De hoofdafstand ligt tussen de 25 - 30 km maar ze lopen 2 lussen zodat je eventueel eerder kan stoppen. Zoals Hats al zei, ik heb een lease auto met tankpas dus ik kan eventueel meer mensen meenemen op de route er naar toe. Ik woon in Eersel.
De training is GRATIS en het meerijden ook
Meer info hier:
http://www.trail-running.(...)ng-training-ijmuiden
Ik weet het, ik weet het. Aangezien ik er toch heen ga, kan ik net zo goed sociaal zijn en eventueel mensen mee nemenquote:Op maandag 16 september 2013 09:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgende week zondag is DtD en de dag ervoor is iedereen in DH aan het lopen...Anyhows, veel plezier!
Bah, sociaalquote:Op maandag 16 september 2013 09:14 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Aangezien ik er toch heen ga, kan ik net zo goed sociaal zijn en eventueel mensen mee nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |