Just in case hou ik dat maar voor me. Heel lang fok gemeden wegens al het gezeik dat het me heeft gegeven (mn nu gelukkig ex had een affaire met een meid die we op fok hadden leren kennen, kneuzen)quote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Welkom terug.
(Hoe heette je van tevoren???)
vooral als ik bij regionale wedstrijden mee doe en je sta aan de start tussen cracks die bijv. al 20 jaar lopen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:33 schreef GotC het volgende:
Maarre, waarom voel jij je nog een beginner?
Fair enough.quote:Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Just in case hou ik dat maar voor me. Heel lang fok gemeden wegens al het gezeik dat het me heeft gegeven (mn nu gelukkig ex had een affaire met een meid die we op fok hadden leren kennen, kneuzen)
Maar wilde toch weer graag in dit soort topics kunnen posten, dus vandaar een frisse start
Jeetje...quote:Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
[..]
Just in case hou ik dat maar voor me. Heel lang fok gemeden wegens al het gezeik dat het me heeft gegeven (mn nu gelukkig ex had een affaire met een meid die we op fok hadden leren kennen, kneuzen)
Maar wilde toch weer graag in dit soort topics kunnen posten, dus vandaar een frisse start
Zo staan we allemaal ergens op de ladder die hardlopen heet. Zolang we maar op die ladder blijven staan en plezier hebben tochquote:Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vooral als ik bij regionale wedstrijden mee doe en je sta aan de start tussen cracks die bijv. al 20 jaar lopen.
Dan heb ik zo iets van "oke, je kunt misschien aardig mee komen maar ' in the bigger scheme of thinks' stelt het niet zo veel voor" , is meer een gevoel wat bij mijzelf af en toe op komt.
inderdaad, zo zie ik het ook! en plezier heb ik er nog steeds in!quote:Op zondag 15 september 2013 22:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo staan we allemaal ergens op de ladder die hardlopen heet. Zolang we maar op die ladder blijven staan en plezier hebben toch
Ik denk dat dat vooral perceptie is, denk niet dat iemand bewust iemand negeert? Op internet is sfeer/frictie whatever zo vaak gebaseerd op misverstanden, omdat je gewoon niet doorhebt hoe mensen iets bedoelen..quote:Op zondag 15 september 2013 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Sommige mensen negeren sommige mensen, waardoor er wederzijdse negering ontstaat, en dat neemt wel wat sfeer weg ja.
Meer mogen etenquote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef hatsaflats het volgende:
80% van mijn groep bestaat uit ouwe rotten![]()
Plezier in hardlopen komt ook wel een beetje door endorfine, denk ikEn ontspanning. En mensen. En gear mogen kopen. Alles aan hardlopen is leuk
Ik ga binnenkort ook maar bij zo'n clubje. In mijn eentje is het toch lastig. Niemand die je corrigeert als je 2 weken niks doetquote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef hatsaflats het volgende:
80% van mijn groep bestaat uit ouwe rotten![]()
Plezier in hardlopen komt ook wel een beetje door endorfine, denk ikEn ontspanning. En mensen. En gear mogen kopen. Alles aan hardlopen is leuk
Dat is denk ik omdat mensen plezier halen uit progressiequote:Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook wel een beetje dat ik de gezelligheid "van vroegah" mis... Kan niet goed uitleggen waar het aan ligt, maar het maakt wel dat ik soms een paar dagen wegblijf.
Nou ja, trouwens, denk dat ik wel een reden weet (of één van de in ieder geval). Het lopen wordt soms bijzonder serieus genomen. Terwijl ik zelf vooral loop voor m'n plezier, en meerdere met mij, denk ik. Het is een hobby en het interesseert me niet of ik wel of niet heel erg hard progressie maak. Ik ben al blij als ik 10km uithobbel zonder te wandelen.
Ik neem het allemaal niet zo serieus, en daardoor identificeer ik me de laatste tijd misschien ook wat minder met de andere posts hier...
Dàt is het!! Ik ga morgen meteen langs De Tuinen om m'n stash weer aan te vullenquote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
De sfeer in dit topic ontbreekt soms omdat de discussie niet meer over whey gaat.
QFT. Wheyshake na het lopenquote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
De sfeer in dit topic ontbreekt soms omdat de discussie niet meer over whey gaat.
Ik heb nog wat zakjes, wil je ze hebben? Ik vind het vies!quote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dàt is het!! Ik ga morgen meteen langs De Tuinen om m'n stash weer aan te vullen
bring back the good old days!!quote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
quote:
Ik vind het ook viesquote:Op zondag 15 september 2013 22:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zakjes, wil je ze hebben? Ik vind het vies!
Oh, ja, nu ik toch aan je denk, ik zal m'n bevroren fruit alvast uit de vriezer halen voor morgen. Bevalt goed (als ik er aan denk)!
Dat herken ik wel een beetje. Heb ook eigenlijk spijt van mijn inschrijving voor de Vredesloop en de 10k@7^^quote:Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook wel een beetje dat ik de gezelligheid "van vroegah" mis... Kan niet goed uitleggen waar het aan ligt, maar het maakt wel dat ik soms een paar dagen wegblijf.
Nou ja, trouwens, denk dat ik wel een reden weet (of één van de in ieder geval). Het lopen wordt soms bijzonder serieus genomen. Terwijl ik zelf vooral loop voor m'n plezier, en meerdere met mij, denk ik. Het is een hobby en het interesseert me niet of ik wel of niet heel erg hard progressie maak. Ik ben al blij als ik 10km uithobbel zonder te wandelen.
Ik neem het allemaal niet zo serieus, en daardoor identificeer ik me de laatste tijd misschien ook wat minder met de andere posts hier...
Nou ik kan niet zeggen dat er meteen sfeer is, dus ik denk niet dat het dit was wat mistequote:
Ik vind vooral het sap dat eruit komt prettig, dat maakt de kwark lekkerder. En ik mik er ook nog iets muesli-achtigs doorheen, of cornflakes. Of allebei. En lijnzaad. Van alleen kwark met fruit heb ik binnen 20 minuten weer hongerquote:Op zondag 15 september 2013 22:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind het ook viesmaar de discussies worden altijd leuk!
Werkt goed hè, dat fruit! Al heb ik op het moment weer even good old muesli, want dat was in de bonus
nee, ten onder gegaan aan de global warming die Garmin heetquote:Op zondag 15 september 2013 22:32 schreef GotC het volgende:
Zonnewijzereiland.. Zou het nog bestaan?
quote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef Sjaapje het volgende:
Maar vanmiddag was het eerste wat ik dacht toen ik languit in de bergrivier lag, dat moet ik op Fok vertellen...
Yoghurt/kwark met vruchtjes en havermout! En lijnzaad inderdaad, en soms honing. Nomnom.quote:Op zondag 15 september 2013 22:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind vooral het sap dat eruit komt prettig, dat maakt de kwark lekkerder. En ik mik er ook nog iets muesli-achtigs doorheen, of cornflakes. Of allebei. En lijnzaad. Van alleen kwark met fruit heb ik binnen 20 minuten weer honger
Niet miepen maar lopen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:19 schreef debeterebob het volgende:
Mijn motivatie is op een dieptepuntjeHeb in ruim een maand 2 keer echt lekker gelopen
Serieus nemen + eiwitten.quote:Op zondag 15 september 2013 22:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Yoghurt/kwark met vruchtjes en havermout! En lijnzaad inderdaad, en soms honing. Nomnom.
Whey heb ik nog nooit gehad, over serieus nemen gesproken :p
Global Garmingquote:Op zondag 15 september 2013 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ten onder gegaan aan de global warming die Garmin heet
quote:Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Serieus nemen + eiwitten.
Hm.
Dubieus.
sharp!!quote:
Oh, ik vind evenementen lopen juist wel weer ontzettend leuk. Of nou ja, het finishen van een evenement vind ik leukquote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetje. Heb ook eigenlijk spijt van mijn inschrijving voor de Vredesloop en de 10k@7^^![]()
Ik vond de ekiden (mijn eerste wedstijd/georganiseerde loop) superleuk maar kreeg het spaans benauwd van het 'moeten' en dat gevoel heb ik nu dus weer. Mijn voornemen is dus dat gewoon lekker niet meer te doen en alleen voor mezelf te lopen.
Het enige officiele loopje dat ik nog zou willen doen is vlgd jaar nog een keer de ekiden voor de gezelligheid.
En hoewel men in het topic zelf altijd superbehulpzaam en enthousiast is vrees ik toch ook wel voor een toch wel hogere drempel voor beginnende lopers omdat er toch vrij veel niet-echt-beginnende-lopers zijn, het zwaartepunt van de gesprekken ligt veel meer op uitbouwen en tempo versnellen itt uberhaupt langer dan 10 mins aaneen lopen.
Geeft op zich niet, heel begrijpelijk ook, omdat je toch sws wel ontwikkeling door maakt. Maar ik vraag me dus af hoeveel ruimte er werkelijk is voor echt nieuwe lopers.
Ik ben ook een cijfertjesfreak, maar ik merk wel dat het af en toe een beetje teveel word, dan kijk ik meer op mijn horloge dan om me heen en vergeet ik een beetje te genieten. En achteraf ben je meteen teleurgesteld als het langzamer ging dan normaal, terwijl het misschien wel een heel fijn loopje was..quote:Op zondag 15 september 2013 22:40 schreef hatsaflats het volgende:
Nee, ik ben een statistiek-addict. Vond ik ongeveer het leukste vak tijdens m'n bachelorLopen zonder Garmin gaat echt niet
Vooral voor achteraf.
Mijn voet voelt trouwens wel een beetje meh. Tijdens hardlopen geen last van gehad, maar nu is het wel wat gevoelig met lopen
Niet miepen maar squatten.quote:Op zondag 15 september 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
Overigens ben ik blij dat er niet zo veel over whey en zo wordt geluld. Maar dat is altijd nog een stuk beter dan een gemiddeld stukje advies op het bodybuildersforum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |