Xhamster==Hour of power. Yeah, we believe.quote:Op zondag 15 september 2013 09:32 schreef Tem het volgende:
Ik heb weer even Hour of power gekeken. Naja, ik hield het 10 minuten vol.
Ben je boos?quote:Op zondag 15 september 2013 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen even gedag zeggen, verder niks te melden
Nee hoor, ik heb gewoon niks te vertellen. Daarom ga ik op aanraden van sp3c Jericho vanmiddag eens even checken (de serie, ik ga er niet naartoequote:
Dan is het goed. Veel plezierquote:Op zondag 15 september 2013 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon niks te vertellen. Daarom ga ik op aanraden van sp3c Jericho vanmiddag eens even checken (de serie, ik ga er niet naartoe). Dus ik ben weer weg
Inclusief insect?quote:Op zondag 15 september 2013 17:35 schreef hexje het volgende:
Ik lukte mij niet om mijn soep weg te gooien. Ik heb het maar ingevroren.
Ik kom daar nooit, hoorde dat marcodej daar ook zit.quote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vuelta-topic. Je collegamod had nog wat notes over om uit te delen.
Daar antwoordt ie niet op.quote:Op zondag 15 september 2013 18:26 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die notes allemaal Topshows.
Maar je kunt er beter Ambrosius op aanspreken dan het hier neer te zetten.
Er verandert niets aan dan hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 18:26 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die notes allemaal Topshows.
Maar je kunt er beter Ambrosius op aanspreken dan het hier neer te zetten.
Gelukkig niet. Dat het FB-topic hier al Topshow als TT heeft zegt al wat.quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef Specularium het volgende:
Nee dat snap ik maar SPT is geen NWS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel weinig ja.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
Je kan ook positieve notes krijgen he?Ja dat kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
Je kan ook positieve notes krijgen he?Zo zat ik ook toen hij zei dat Feyenoord dit jaar kampioen gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ik zag het ja, hete liefde.quote:Op zondag 15 september 2013 19:17 schreef Jian het volgende:
Notes, ik heb er totaal 3 geloof ik, allemaal van sp3c, allemaal positief
Ik denk dat de kans groter is om van jou een positieve note te krijgen, dan van Specularium. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...quote:
Waarschijnlijk heb je gelijk ja.quote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is om van jou een positieve note te krijgen, dan van Specularium. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...
Corrie is geen mod hier he?quote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is om van jou een positieve note te krijgen, dan van Specularium. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...
Jah, jij mag er ook best een positieve bij zetten hoor, niet, maar niet Té hé, .... dat ze niet gaan denken dat ik het lievelingetje van de mods ben ofzo.quote:
Dat is altijd nog beter dan positief op HIV zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Het enige positieve aan mij is dat ik binnen nu en 50 jaar doodga
Met zo'n instelling verwacht ik eigenlijk ook bij u "quote:Op zondag 15 september 2013 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Positieve notes doen we niet aan, slijmballen.
Het enige positieve aan mij is dat ik binnen nu en 50 jaar doodga
HIV is voor mietjes die echte ziektes niet kunnen handelenquote:Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan positief op HIV zijn.
U zeggen hoeft niet tegen timmmmm hoor. Beetje teveel eer.quote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Met zo'n instelling verwacht ik eigenlijk ook bij u " [ afbeelding ] " als standaard PI.
Kan niet wachten op de ontzettend goeie vragen van Robbie.quote:Op zondag 15 september 2013 20:10 schreef OProg het volgende:
Zo maar weer eens een keer naar de reünie kijken denk ik.
Dat is daarna. En ook nog wielrennen op Eurosport.quote:
Dit was de laatste reünie van Rob.quote:Op zondag 15 september 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de ontzettend goeie vragen van Robbie.
OK sorry, dan had ik het weer verkeerd.quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, anders had ik het gewoon gezegd, die schaamte ben ik wel voorbij.
Corrie is een beetje gek.quote:Op zondag 15 september 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wegmisbruikers en Red mijn Vakantie.
Dat moest ik van Tong zeggen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen smaak heNoch qua muziek noch qua tv-kijken en nog wat andere dingen.
Oh en jij neemt alles klakkeloos over, staat je goed jongen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moest ik van Tong zeggen.
Voor zijn ban overigens. Anders is het spreken namens gebande leden = ban.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en jij neemt alles klakkeloos over, staat je goed jongen.
Dat is ook EEN smaak hoorquote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, je hebt stiekem ook geen smaak met je discomuziek
Maar je bent wel lief hoor.![]()
En ik heb ook geen smaak want ik luister naar Ke$ha.
Ik plaag je maar hoorquote:Op zondag 15 september 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook EEN smaak hoorEn soul ook he?
Jij ook wel hoor, en mij maakt het geen flikker uit welke muziek iemand mooi vindt.
Ze is nep. Ze is niet echt zo.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet eens wie Kesja is. Moest het opzoeken, op sommige foto's lijkt ze wel een beetje op Britney Spears.
Ik denk dat soms ook van Lady Gaga.quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is nep. Ze is niet echt zo.
Gaga twijfel ik over. Minaj is ook zeker nep.quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat soms ook van Lady Gaga.
Het haar van Sylvana heb ik ook mijn twijfels over.quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat soms ook van Lady Gaga.
Die blijf ik gewoon bizar vinden.quote:
Hij houdt de ballen goed vast iig.quote:Op zondag 15 september 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Hij is vast heel lief voor zijn vrouw.
quote:Op zondag 15 september 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Een hoax is een kabel zei die kerel net op 1.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Wat nou weer? Niet cultureel genoeg zeker. Tja het is geen ZG.
Kinky Corriequote:Op zondag 15 september 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee, mits niet te hard
Een broek aanhebben,quote:Op zondag 15 september 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
ik zit ook klaar hoor, hand in mijn broek, alles
Jawohl.quote:Op zondag 15 september 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Alsof jullie zelf niks kunnen verzinnen, heb je mij niet voor nodig.
ik moest nog naar buitenquote:
Dus jij bent meestal de onderdanige?quote:Op zondag 15 september 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
ik moet echt leren mijn mond te houden.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:16 schreef Tem het volgende:
Corrie doet zo'n showtje in Benidorm 's winters. Scheermesjes, pingpongballen, alles.
Oh kan me niet herinneren. Ik ben weleens in Benidorm geweest, ik denk dat ik die bar voorbij ben gelopen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik weleens gezien bij Ursel de Geer geloof ik.
Tijdens de opnames van Benidorm Bastards?quote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kan me niet herinneren. Ik ben weleens in Benidorm geweest, ik denk dat ik die bar voorbij ben gelopen.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Tijdens de opnames van Benidorm Bastards?
(Sorry Corrie)
In de winter met je vriendinnen?quote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kan me niet herinneren. Ik ben weleens in Benidorm geweest, ik denk dat ik die bar voorbij ben gelopen.
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]Nee toen ik nog jong en knap was toevallig.
Vraag dan ook meteen cupmaat, pics en alles...quote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan?
En nu ik toch bezig ben, hoeveel weeg je?
Oud en weinigquote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan?
En nu ik toch bezig ben, hoeveel weeg je?
Tuurlijk. Alles in 1.quote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heel politiek opgelost. Ben je ook knap en slim?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corrie ligt gewoon in d'r blote flappentap op het balkon.quote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat inmiddels ook jouw broekje uit is?
Wie zegt dat ik die uberhaupt aan had? Lange broek dan.quote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat inmiddels ook jouw broekje uit is?
Daar is het nu een beetje te koud voor.quote:Op zondag 15 september 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie ligt gewoon in d'r blote flappentap op het balkon.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..].
Je had ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mogen gebruiken
![]()
Enne.... denk jij ook weleens aan een trio met Ronald & Frank?quote:Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik hap niet. En boeiend hoe oud of jong hij is.
Nee ik kan zomaar iemand leuk vinden zonder daar aan te denken, gek he?quote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Enne.... denk jij ook weleens aan een trio met Ronald & Frank?
Zo vaak komen eeneiige tweelingen ook weer niet voor... Als je de ene leuk vindt, dan mag je best fantaseren over hoe het zou zijn als je beiden tegelijk kan hebben... toch?quote:Op zondag 15 september 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik kan zomaar iemand leuk vinden zonder daar aan te denken, gek he?
Je bent toch geen 12 meer?quote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat er nou zo vreemd aan is. Je kunt iemand toch wel leuk vinden zonder dat je er meteen mee naar bed wil?
Hoeveel tijd gaat daar dan overheen?quote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat er nou zo vreemd aan is. Je kunt iemand toch wel leuk vinden zonder dat je er meteen mee naar bed wil?
Nee maar wat heeft dat er mee te maken?quote:
Bij de gozer in kwestiequote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
Gewoon gelijk vragen of surprise buttsex een optie is.
Je wilt alleen zijn haar hebben... dat is wat anders. Als jij met Ali B naar bed zou gaan, zou hij 's ochtends met een kaal hoofd wakker worden en ben jij verdwenen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar wat heeft dat er mee te maken?
OK voorbeeldje dan. Ik vind Ali B best een leuke gozer maar ik hoef echt niet met hem naar bed hoor.
Ja ik weet het Ali Bvolgt nu
quote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar wat heeft dat er mee te maken?
OK voorbeeldje dan. Ik vind Ali B best een leuke gozer maar ik hoef echt niet met hem naar bed hoor.
Ja ik weet het Ali Bvolgt nu
En Ali B was het eerste dat in je op kwamquote:Op zondag 15 september 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Ja ik moest even snel een voorbeeld verzinnen
Dit jaquote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Latert het volgende:
[..]
En Ali B was het eerste dat in je op kwam
Meer omdat jullie wel wisten dat ik die 'leuk' vond.quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Latert het volgende:
[..]
En Ali B was het eerste dat in je op kwam
Oh, je was serieus?quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer omdat jullie wel wisten dat ik die 'leuk' vond.
Die vindt ze niet leuk.quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Latert het volgende:
Jeroen Pauw was een betere keuze geweest.
Nee Jeroen is een afgelikte boterham en ik word misselijk op boten.quote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vindt ze niet leuk.
Terwijl als ik Corrie was zou ik Jeroen doen.
hard in zijn kontquote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vindt ze niet leuk.
Terwijl als ik Corrie was zou ik Jeroen doen.
maar Ali B. vind je lekker?????????quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Jeroen is een afgelikte boterham en ik word misselijk op boten.
De moedige kapitein van de Megalomaan... Hij vaart met zijn boot over alle zeeën, zelfs de rode...quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Jeroen is een afgelikte boterham en ik word misselijk op boten.
En dit probeer je aan een groep mannen uit te leggen?quote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Nee niet lekker, dat bedoel ik juist, leuk.quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar Ali B. vind je lekker?????????
wat een rare wereld is dit eigenlijk
Ja ik weet het, kansloos he?quote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef OProg het volgende:
[..]
En dit probeer je aan een groep mannen uit te leggen?![]()
![]()
Tikkeltje naïef.quote:
Nog steeds niet.quote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ook wel ja. Maar toch denk ik wel dat jullie snappen wat ik bedoel.
Niet keisexy dat is het juistquote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee
je bent single, vind het keisexy, wil er niet mee sexen
das toch wel curieus
naja als je hem niet sex vind zou ik niet aan zijn botterhammetjes gaan lopen likken als ik jou was, daar gaat hij rare dingetjes van denkenquote:
Wij gaan ook als het 'kei' wegvalt gewoon akkoord hoor.quote:
Kijk... als jij gaat sjoelen, dan vind je het hokje met 4 punten leuk. Het eerste wat je dan wilt doen, is toch gewoon jouw keiharde sjoelschijf in die gleuf werpen?quote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ook wel ja. Maar toch denk ik wel dat jullie snappen wat ik bedoel.
op een goede dag ga ik als je 'sexy' weghaalt ook wel akkoordquote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Wij gaan ook als het 'kei' wegvalt gewoon akkoord hoor.
en die lekkere mannen zijn niet leuk ofzo?quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Ik snap het prima. Er zijn leuke mannen en lekkere mannen.
Die zijn voor eenmalig gebruik.quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
en die lekkere mannen zijn niet leuk ofzo?
Nee andersom, die leuke mannen hoeven niet per se sexy te zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
en die lekkere mannen zijn niet leuk ofzo?
Drank kan hier een rol in spelen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
op een goede dag ga ik als je 'sexy' weghaalt ook wel akkoord
hap hap hapquote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee andersom, die leuke mannen hoeven niet per se sexy te zijn.
OK ik zit weer te happen he
En Drugshond voor af en toe in de bosjes.quote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
dus als ik het goed begrijp wil ja Ali B. () voor in de woonkamer en Ronald de B. (
) in de slaapkamer en Frank de B. gewoon helemaal niet?
rare jongen die Corrie ...
drank hoort hier een rol in te spelenquote:
ja zijn boterhammetjes zou ze wel een keer willen smeren maar voor de haan begint te kraaien moet hij echt wel weg zijn want anders begintie te praten enzoquote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef OProg het volgende:
Maar, Ronald de Boer zou dus wel aan mogen bellen?
Nee want die heeft een vrouwquote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef OProg het volgende:
Maar, Ronald de Boer zou dus wel aan mogen bellen?
Dus alle sexy mannen zijn leuk, al is het nog zo'n arrogante klootzak?quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee andersom, die leuke mannen hoeven niet per se sexy te zijn.
OK ik zit weer te happen he
Neeheeeequote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus alle sexy mannen zijn leuk, al is het nog zo'n arrogante klootzak?
En ik dacht dat wij mannen oppervlakkig waren.
Dat hield hem eerder ook niet tegen.quote:
Misschien moet mijn broek toch weer uit, maar ik heb nog steeds een beetje Ali B voor mijn ogen...quote:
maar mij wel.quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hield hem eerder ook niet tegen.
Corrie wil vooral zijn haar.quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien moet mijn broek toch weer uit, maar ik heb nog steeds een beetje Ali B voor mijn ogen...
weet niet of je je dat haar onder op moet hangenquote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Corrie wil vooral zijn haar.
Weet niet of dat dan boven of onder is.
Haar van Pierre onder.quote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Corrie wil vooral zijn haar.
Weet niet of dat dan boven of onder is.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet niet of je je dat haar onder op moet hangen
soort quest for the holy grail krijg je dan
Zo'n bosje sjek eromheen. Dat is nu echt helemaal niks hè.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik doe niet hard to get, ik ben kieskeurigEn voorzichtig
quote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Ali B best een leuke gozer
Bang voor een beetje haarquote:Op zondag 15 september 2013 23:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo'n bosje sjek eromheen. Dat is nu echt helemaal niks hè.
Dan doet ze zó hard-2-get, dat het gewoon makkelijker is om bij Corrie in bed te komen als je niet leuk bent.quote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n Corrie die hard 2 get gaat doen, maar dan extra moeilijk.
Niet bang, gewoon wat kritisch.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan doet ze zó hard-2-get, dat het gewoon makkelijker is om bij Corrie in bed te komen als je niet leuk bent.
En nu snapt ze het zelf niet meer.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
mja de eerste keer legde je het niet goed uit denk ik
Ik snap het prima, maar jullie zijn gewoon dom denk ikquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu snapt ze het zelf niet meer.
[ afbeelding ]
Dus bij de ene leuke man gedraag je je normaal, en bij de andere ga je kwijlen als een mongooltje? Ik hoop dat ik in de eerste categorie valquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Laatste keer: je hebt leuk enleuk. Klaar.
Beetje overdreven gesteld, maar zoiets is het wel ja, hehe we zijn er.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus bij de ene leuke man gedraag je je normaal, en bij de andere ga je kwijlen als een mongooltje? Ik hoop dat ik in de eerste categorie val
quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Bij de tweede categorie hangt ze direct aan de paal maar die hoeft ze niet leuk te vinden.
Wat
Gelukkig wel ja, want ik word er een beetje moe van.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is dit Toptopic bijna vol.
Ik verwacht nog wel dagcijfers.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is dit Toptopic bijna vol.
Dude. Ze is gewoon knettergek.quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
ik snap het wel denk ik
sommige boterhammetjes zijn vies maar zien er goed uit dus die wil ze graag eten maar andere boterhammetjes zijn lelijk maar niet goed te eten en daar wil ze alleen tegen praten??
ofzo?
Nee want vies en er goed uit zien dat wil ik ook niet. Lekker en goed uitzien. En lelijk kan soms ookquote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
ik snap het wel denk ik
sommige boterhammetjes zijn vies maar zien er goed uit dus die wil ze graag eten maar andere boterhammetjes zijn lelijk maar niet goed te eten en daar wil ze alleen tegen praten??
ofzo?
En soms heeft ze honger en neemt ze gewoon een heel brood van 20+ sneetjes.quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
ik snap het wel denk ik
ofzo?
Ja dit zei je eerst niet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En lelijk kan soms ookzijn. Zoiets, weet ik veel
what the hell???????quote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want vies en er goed uit zien dat wil ik ook niet. Lekker en goed uitzien. En lelijk kan soms ookzijn. Zoiets, weet ik veel
zoals Ali?quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is een niet heel knappe man aantrekkelijk.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is een niet heel knappe man aantrekkelijk.
maar hij kan wel lekker zijnquote:Op zondag 15 september 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]Nee oen die is leuk niet lekker. Sjongejonge hou nou maar op ik word gek.
Trusten sp3cquote:Op zondag 15 september 2013 23:13 schreef sp3c het volgende:
ik ga slapen hoor, fucking twilightzone hier
Ali B.
Maar zijn haar wil je wel in je broekje stoppen...quote:Op zondag 15 september 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]Nee oen die is leuk niet lekker. Sjongejonge hou nou maar op ik word gek.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar zijn haar wil je wel in je broekje stoppen...
Nee op mijn hoofd. Ik wil krullen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar zijn haar wil je wel in je broekje stoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |