SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
yuri, dat samenwerken kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
ik hoop nog altijd dat GTA V voor pc vroeger uitkomt spijtig dat watchdogs ook niet in september uitkwam had ik nog iets leuks om te spelen
ik zit zelfs te denken uit pure wanhoop om een PS3 te kopen
ik ben zo verdrietig *cry*![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 02:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
yuri, dat samenwerken kan nietHmm, ik weet het dan ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Maare nog even terug komen op het aantal missies.
Is dat dan main story missies?
Want heb ergens gezien dat als je een gebouw koopt dat je voor dat bedrijf nog een aantal missies kan doen zodat je je wekelijkse inkomsten omhoog kan doen.
edit: of iemand die het spel al heeft het stats scherm laten zien.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
ja uiteindelijk Side missies zullen wel een hoop meer zijn. Ze hadden het toch ook over dat als je alles wilde doen dat je een bepaald aantal uren minimaal bezig zou zijn?quote:Op zondag 15 september 2013 03:18 schreef trance_fan het volgende:
Want heb ergens gezien dat als je een gebouw koopt dat je voor dat bedrijf nog een aantal missies kan doen zodat je je wekelijkse inkomsten omhoog kan doen.
edit: of iemand die het spel al heeft het stats scherm laten zien.Every war is different, every war is the same.![]()
Hej viro jij ook hier.quote:
(Wat een kut werk om de OP er uit te slopen op je telefoon)Every war is different, every war is the same.![]()
Dit moet je doen om hem 100% compleet te krijgen:quote:Op zondag 15 september 2013 03:18 schreef trance_fan het volgende:
edit: of iemand die het spel al heeft het stats scherm laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, er is geen segway.quote:Op zondag 15 september 2013 04:32 schreef Panzermaus het volgende:
Ben zo benieuwd naar de militaire voer- en vliegtuigen.
En is er ook een Segway?![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 04:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dit moet je doen om hem 100% compleet te krijgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every war is different, every war is the same.![]()
GOEIEMORGEN(-) (HIHI)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 08:30 schreef Morgen- het volgende:
GOEIEMORGEN(-) (HIHI)Goeiemorgen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint steeds meer te kriebelen
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Gisteren GTA V besteld. Het wachten wordt wel moeilijk door het zien dat sommigen hem al hebben.Anyway hopelijk is er een winkel die hem morgen al verkoopt, dan zou mediamarkt me onmiddelijk een sms'je sturen.
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 04:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dit moet je doen om hem 100% compleet te krijgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 09:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zo'n zin in die melee weaponsmesje en baseballbat in IV was gewoon niet voldoende. Maar met o.a. hamer en koevoet
bring it on bitches
quote:Op zondag 15 september 2013 09:37 schreef Morgen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Koevoet is altijd +veelquote:Op zondag 15 september 2013 09:38 schreef _NZT_ het volgende:
Ik heb zo'n zin in die melee weaponsmesje en baseballbat in IV was gewoon niet voldoende. Maar met o.a. hamer en koevoet
bring it on bitches
Omdat half-life'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Heb ik ook zo'n zo'n in, lekker hameren.quote:Op zondag 15 september 2013 09:38 schreef _NZT_ het volgende:
bring it on bitches
![]()
Ben ook echt blij dat die hamer gratis is bij de C.E.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met de laatste cfw kan je gewoon online spelen, dus niet zo raar dat je iemand dit al ziet doen. Nu GTA5 toch al los is in het illegale circuit is het jammer dat betalende klanten moeten wachten...quote:Op zondag 15 september 2013 03:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Een Franse klootzak bij mij op PSN speelt GTA V![]()
Vandaag geen streams meer kijken. Gewoon lekker uitzitten tot ik hem zelf kan spelen.
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Doen het geen van allen..quote:AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien niet echt een spoiler maargoed. Screen van een voertuig gebruikt in een missie.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 11:03 schreef crossover het volgende:
Nieuwe soort forkliftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien niet echt een spoiler maargoed. Screen van een voertuig gebruikt in een missie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Indd, zeker door deze thread die nu heel langzaam verder gaatquote:Op zondag 15 september 2013 11:11 schreef boffer69 het volgende:
Deze dagen gaan nog 10x slomer dan de eerste 100 dagen![]()
![]()
PS3 vs 360 comparison screens al langsgekomen?
PS3
360
Wel op een andere tijd in de dag genomen dus belichting is wel verschillend![]()
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/quote:Op zondag 15 september 2013 11:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik wil die missies niet kijken, iemand niet een freeroam link?![]()
is Magic mikeal online ?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Zijn op youtube flink wat video's van te vinden.quote:Op zondag 15 september 2013 11:14 schreef FredVleespet het volgende:
PS3 vs 360 comparison screens al langsgekomen?'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
http://instagib.tv/comedyyquote:Op zondag 15 september 2013 11:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik wil die missies niet kijken, iemand niet een freeroam link?Too much is never enough!![]()
Die werken dus niet meer..quote:Op zondag 15 september 2013 11:15 schreef J03llV het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/'Expand my brain, learning juice!'
quote:Op zondag 15 september 2013 11:14 schreef FredVleespet het volgende:
PS3 vs 360 comparison screens al langsgekomen?
PS3
[ afbeelding ]
360
[ afbeelding ]
Wel op een andere tijd in de dag genomen dus belichting is wel verschillend![]()
Thanks.quote:
Die opkomende muziek is wel gaaf zo. Het ziet er ook bruut uit zeg..'Expand my brain, learning juice!'
Valt het jullie ook op dat de straten heel leeg lijken op de meeste streams? Ik heb nog maar weinig voetgangers gezien.![]()
Hij stopt er net meequote:![]()
Moet zeggen dat ik de straten ook af en toe leeg vind lijken. Wel genoeg auto's, maar voor de rest. En af en toe denk je iets in de lucht te zien en blijkt het een boom te zijn als je dichterbij komt. Er zitten echter ook genoeg wow-momenten bij
Too much is never enough!![]()
Zitten er weer van die 100 hidden packages in?
Daar had ik bij vorige gtas nooit zin in om ze allemaal te vinden...![]()
Vinden zul je zequote:Op zondag 15 september 2013 11:24 schreef JohnB52 het volgende:
Daar had ik bij vorige gtas nooit zin in om ze allemaal te vinden...
Hidden scraps![]()
Ja. Kijk maar bij de achievementlistquote:Op zondag 15 september 2013 11:24 schreef JohnB52 het volgende:
Daar had ik bij vorige gtas nooit zin in om ze allemaal te vinden...Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 15 september 2013 09:59 schreef Niek. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die was niet goed volgens hemquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Eerst zijn er te weinig auto's en nu weer te weinig voetgangersquote:Op zondag 15 september 2013 11:21 schreef De-Sombrero het volgende:
Valt het jullie ook op dat de straten heel leeg lijken op de meeste streams? Ik heb nog maar weinig voetgangers gezien.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkocht
'Expand my brain, learning juice!'
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik zal de mijne annuleren, kan jij hem overnemen ;-)quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkocht![]()
Wat een sukkel...quote:Op zondag 15 september 2013 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
wtf![]()
![]()
!!!!
________!!!!!
![]()
Dat is toch al een tijdje?quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkochtTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hij is een paar weken besteldquote:Op zondag 15 september 2013 11:37 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Ik zal de mijne annuleren, kan jij hem overnemen ;-)Hopelijk is er geen vertraging.
Dat is al lang zo hoor...quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkocht![]()
Oh. Ik houd niet alles bij..quote:'Expand my brain, learning juice!'
Gister heb ik op Bart Smit de SE besteld en wordt gewoon geleverd op de release dag. Misschien dat je daar even kijkt dan?quote:![]()
![]()
Dat was ie gisteren toch ook al?quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkocht
Status van mijn bestelling bij.bol.com is "in behandeling"![]()
Bij mij staat er 'wordt verwerkt'.quote:Op zondag 15 september 2013 11:40 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat was ie gisteren toch ook al?
Status van mijn bestelling bij.bol.com is "in behandeling"'Expand my brain, learning juice!'
Ik neem dinsdag vrij, heb ik maar besloten.En vrijdag heb ik ook nog een vrije dag, dus volgende week komt hartstikke goed.
![]()
![]()
Dus mijn oma kan dinsdag boodschappen doen, zonder dat haar portefeuille weg is?quote:Op zondag 15 september 2013 11:43 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik neem dinsdag vrij, heb ik maar besloten.En vrijdag heb ik ook nog een vrije dag, dus volgende week komt hartstikke goed.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ja, alleen dinsdag en vrijdag hé!quote:Op zondag 15 september 2013 11:47 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dus mijn oma kan dinsdag boodschappen doen, zonder dat haar portefeuille weg is?![]()
![]()
Geen enkele stream werkt @ redditwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Boh 2 dagen zelfs. Wat een feest.quote:Op zondag 15 september 2013 11:48 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja, alleen dinsdag en vrijdag hé!Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Zeker weten.quote:Op zondag 15 september 2013 11:48 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Boh 2 dagen zelfs. Wat een feest.Ga ik de andere dagen maar eens overuren maken.
![]()
![]()
Nieuwe stream http://www.dailymotion.co(...)e-tv-live_videogameswoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Hij heeft alles legaalquote:Op zondag 15 september 2013 10:09 schreef JK het volgende:
[..]
Met de laatste cfw kan je gewoon online spelen, dus niet zo raar dat je iemand dit al ziet doen. Nu GTA5 toch al los is in het illegale circuit is het jammer dat betalende klanten moeten wachten...![]()
Al die stream laggen als baggerquote:Op zondag 15 september 2013 11:50 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
free roam stream
http://video.gamecreds.com/i9qosl1dwu2a/channel/GTA-V-Germanwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Hij gaat NU naar het vliegveldquote:
heb alleen geen geluid?quote:als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
Ik welquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik realiseer me zojuist dat dit eigenlijk gewoon een filmpje is, je kan ook doorspoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoel even door naar 23 minuten, epic.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 12:09 schreef Seconde het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 15 september 2013 12:09 schreef delano.888 het volgende:
Ik realiseer me zojuist dat dit eigenlijk gewoon een filmpje is, je kan ook doorspoelen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
![]()
Wel tof trouwens dat het een filmpje is, iemand nog meer filmpjes? Dan kan je doorspoelen
Dat beloofd wat overmorgen-ochtend
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Hij vliegt vanaf 33 minuten een 747 trouwens
De eerste die ik een 747 daadwerkelijk de lucht in zie krijgen!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
En crasht 'm direct tegen een paar palmbomen...quote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef delano.888 het volgende:
Hij vliegt vanaf 33 minuten een 747 trouwens![]()
![]()
Een nederlander lukte het gister ook en best lang tot hij te laag ging vliegen en niet oplette en in t water landequote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef delano.888 het volgende:
De eerste die ik een 747 daadwerkelijk de lucht in zie krijgen!![]()
Sorry maar die schaduw van je 747 op de stad onder je vind ik echt EPICOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Hij zei iets over dat benzine (kerosine) op raakt? Is dat echt zo in de game?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Volgens mij wel, zag gister hier een filmpje langs komen waarbij het sportvliegtuigje uit het niets uit viel.quote:Op zondag 15 september 2013 12:17 schreef delano.888 het volgende:
Hij zei iets over dat benzine (kerosine) op raakt? Is dat echt zo in de game?MentionedDCMJ![]()
Dat is best wel BS danquote:Op zondag 15 september 2013 12:18 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, zag gister hier een filmpje langs komen waarbij het sportvliegtuigje uit het niets uit viel.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
de lol is daar wel vanaf nu ondertussenquote:
http://hashd.tv/vod/gta-v-2quote:
Deze video kan je een half uurtje kijken. Geen stream voor zover ik weet nuOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Veel juistquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
quote:
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
Die tweede had ik gister zitten kijken, echt fucking gaaf.quote:Op zondag 15 september 2013 12:25 schreef FredVleespet het volgende:
[..]joh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
DaDat is geen streamquote:Op zondag 15 september 2013 12:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Deze is het beste momenteel
http://hashd.tv/vod/gta-v-2![]()
![]()
Mij kan je op dit moment met alles blij maken! Ik wilde zelf fifa 14 demo gaan streamen maarjaquote:Op zondag 15 september 2013 12:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Zal ik voor jullie GTA IV streamen?![]()
![]()
Boh. Doe maar.quote:Op zondag 15 september 2013 12:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Zal ik voor jullie GTA IV streamen?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil ik de andere cheats weten ook....![]()
![]()
In andere browsers dan Chrome zijn die streams niet te kijken joh
quote:Aircrafts can break during flight, that is I got some bullets while still on the ground, took off and escaped, but after a while a thick black smoke started to come out from one of the engines, and at landing approach both engines were smoking heavily, in the end the plane shut off and you couldn't start it again, 3 seconds before I stopped it completely![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 12:35 schreef dolf1010 het volgende:
Ik zag het vanochten in een stream indd. Maar nergens kon er een "vehicle" gespawned worden. Vgm ging het om een fighter jetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil ik de andere cheats weten ook....![]()
Dit ga ik dinsdag als eerst doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 12:52 schreef J03llV het volgende:
Dit ga ik dinsdag als eerst doen!Ik ga koeien met een vorkheftruck optillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:GTA V is vanaf morgen (zondag) te downloaden voor de PlayStation 3 uit de PlayStation Store op het PlayStation Network. Dit laat Sony zojuist weten door middel van een tweet.
Je kunt Grand Theft Auto V alleen nog niet spelen, alleen downloaden. Dit heeft als voordeel dat je dinsdag aanstaande meteen kunt beginnen met spelen. De meeste kunnen al niet wachten op de game, zo worden we toch maar weer lekker gemaakt.
Maar mocht je daar tegen kunnen, dan kun je GTA V vanaf 16:00 uur (Nederlandse tijd) downloaden. De game weegt ongeveer 18 Gigabyte, dus dat duurt wel eventjes voordat je dat binnen gehengeld hebt.![]()
![]()
En voor dit geintje betaalt u geen 55, geen 60 en zelfs geen 65 euro! Nee 70 euro is de hoge, toch redelijke prijs voor deze onzin!quote:![]()
Verwachten jullie veel activiteit in de gebieden buiten Los Santos en de kleinere steden?
Is er namelijk wel shit te doen in die natuurgebieden?![]()
Pfoe, genoeg. Je zal versteld staanquote:Op zondag 15 september 2013 13:03 schreef rumiii het volgende:
Verwachten jullie veel activiteit in de gebieden buiten Los Santos en de kleinere steden?
Is er namelijk wel shit te doen in die natuurgebieden?![]()
Echt hè, ik kan hier best boos om worden dat de games die worden aangeboden in de Stores van zowel Xbox als PS3 gewoon duurder zijn dan welk gamingwinkel of site dan ook terwijl het geld direct naar de uitgever en Sony gaan en niet naar tientallen tussenpersonenquote:Op zondag 15 september 2013 13:02 schreef J03llV het volgende:
[..]
En voor dit geintje betaalt u geen 55, geen 60 en zelfs geen 65 euro! Nee 70 euro is de hoge, toch redelijke prijs voor deze onzin!![]()
En dan gek vinden dat digital only niet aanslaatquote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Woods het volgende:
[..]
Echt hè, ik kan hier best boos om worden dat de games die worden aangeboden in de Stores van zowel Xbox als PS3 gewoon duurder zijn dan welk gamingwinkel of site dan ook terwijl het geld direct naar de uitgever en Sony gaan en niet naar tientallen tussenpersonen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 12:52 schreef J03llV het volgende:
Dit ga ik dinsdag als eerst doen!
SPOILER1 1![]()
![]()
![]()
Sony moet de productiekosten van de PS4 rechttrekken. Ik gok erop dat de PS4 minder animo trekt dan de PS3 in zijn tijd. Omdat het gat tussen de PS3 en 4 niet echt groot is imo. Tuurlijk alles is wel beter maar niet zo groot als tussen de PS2 en Ps3quote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Woods het volgende:
[..]
Echt hè, ik kan hier best boos om worden dat de games die worden aangeboden in de Stores van zowel Xbox als PS3 gewoon duurder zijn dan welk gamingwinkel of site dan ook terwijl het geld direct naar de uitgever en Sony gaan en niet naar tientallen tussenpersonen![]()
![]()
Wat een bullshitquote:Op zondag 15 september 2013 13:06 schreef J03llV het volgende:
[..]
Sony moet de productiekosten van de PS4 rechttrekken. Ik gok erop dat de PS4 minder animo trekt dan de PS3 in zijn tijd. Omdat het gat tussen de PS3 en 4 niet echt groot is imo. Tuurlijk alles is wel beter maar niet zo groot als tussen de PS2 en Ps3![]()
![]()
Ditquote:woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
En dan vinden ze het gek dat de Vita niet aansloegquote:Op zondag 15 september 2013 13:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat digital only niet aanslaat
Nog altijd goedkoper, dan die louche handelaren die 80 euro vragen.quote:Op zondag 15 september 2013 13:02 schreef J03llV het volgende:
[..]
En voor dit geintje betaalt u geen 55, geen 60 en zelfs geen 65 euro! Nee 70 euro is de hoge, toch redelijke prijs voor deze onzin!
En als je pech hebt ook nog je vrouw en kinderen.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Volgens mij 0gb. Aangezien hij van de disc installedquote:Op zondag 15 september 2013 13:10 schreef Droathoah het volgende:
Hoeveel gb moet je downloaden voordat je het spel kunt spelen met disc?![]()
0 gb downloaden, 8gb installeren vanaf de disc. Als je em via psn download dan 18gb toch?quote:Op zondag 15 september 2013 13:11 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Volgens mij 0gb. Aangezien hij van de disc installed![]()
Jepquote:Op zondag 15 september 2013 13:12 schreef J03llV het volgende:
[..]
0 gb downloaden, 8gb installeren vanaf de disc. Als je em via psn download dan 18gb toch?![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 13:13 schreef Droathoah het volgende:
Die duitser heeft wel schik met zn blauwe bal![]()
![]()
Dat komt omdat die gamewinkels hun grootste afzetmarkt is en ze die te vriend moeten houden.quote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Woods het volgende:
[..]
![]()
Ik vind blauwe ballen anders helemaal niet tof.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Wel vet dat z'n broek echt nat werd/verkleurde toen ie in dat fonteintje stond.quote:Op zondag 15 september 2013 13:13 schreef Georges het volgende:
http://video.gamecreds.com/i9qosl1dwu2a/channel/GTA-V-German
Obsessie voor een blauwe bal![]()
![]()
Ik ook niet, best pijnlijk zeker als men er tegen aan gaat trappen enzo..quote:Op zondag 15 september 2013 13:14 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind blauwe ballen anders helemaal niet tof.![]()
![]()
Daar ben ik dan met mn 40 GB PS3quote:Op zondag 15 september 2013 13:12 schreef J03llV het volgende:
[..]
0 gb downloaden, 8gb installeren vanaf de disc. Als je em via psn download dan 18gb toch?![]()
![]()
![]()
Blauwe ballen en een natte broek, pff dit gaat nergens meer over.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Oeequote:Op zondag 15 september 2013 13:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Daar ben ik dan met mn 40 GB PS3![]()
je mag wel wat van mij lenen heb meer dan genoeg
![]()
![]()
Motto van GTA V: Blauwe ballen en een natte broek. Pre-order now!quote:Op zondag 15 september 2013 13:16 schreef delano.888 het volgende:
Blauwe ballen en een natte broek, pff dit gaat nergens meer over.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MentionedDCMJ![]()
http://tweakers.net/price(...)300-8mb-5400rpm.htmlquote:Op zondag 15 september 2013 13:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Daar ben ik dan met mn 40 GB PS3![]()
3 schroefjes, en het staat zelf uitgelegd in de handleiding van je playstation hoe je t moet doen.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
Dit zag ik gister 2x gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keigaaf
![]()
Ditquote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)300-8mb-5400rpm.html
3 schroefjes, en het staat zelf uitgelegd in de handleiding van je playstation hoe je t moet doen.![]()
Voor verdere instructies https://support.us.playst(...)the-hard-disk-drive-(hdd)![]()
Allerlei soorten drugs zijn confirmed voor de online versie, offline vast ook wel. Zag michael net wiet rokenquote:![]()
Verkeerde topic. kijk eens op achmea of vgzquote:Op zondag 15 september 2013 13:25 schreef J03llV het volgende:
Iemand die weet hoe je een zorgverzekering aan kan vragen? Gebeurd dat bij die Dr. Friedlander?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Aight, kan je ook zelf wat pushen? Wellicht zelfs rippenquote:Op zondag 15 september 2013 13:21 schreef J03llV het volgende:
[..]
Allerlei soorten drugs zijn confirmed voor de online versie, offline vast ook wel. Zag michael net wiet roken![]()
meth kun je ook roken met trevorquote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef rumiii het volgende:
[..]
Aight, kan je ook zelf wat pushen? Wellicht zelfs rippen![]()
opium killen met yusuf amirquote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef boffer69 het volgende:
[..]
meth kun je ook roken met trevor![]()
Die rus streamt weer, warning, spoilers.
Hij doet voornamelijk missions.
http://goodgame.ru/player3?10911Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
Head firstquote:Op zondag 15 september 2013 13:47 schreef Principia het volgende:
[..]
Duik jij maar eens van 10 meter hoog in water van 20 cm diep.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 13:47 schreef Principia het volgende:
[..]
Duik jij maar eens van 10 meter hoog in water van 20 cm diep.
Ik had niet gezien dat het zo ondiep was![]()
![]()
Klopt, dat heb ik ook gehad. zwaar tofquote:
Mwa ik haal toch onmiddelijk een ps4 als hij er is.quote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)300-8mb-5400rpm.html
3 schroefjes, en het staat zelf uitgelegd in de handleiding van je playstation hoe je t moet doen.Maar 40 was toen het tweede model denk ik, en was de enige die toen verkrijgbaar was.En dat aan de prijs van 600 euro.
![]()
![]()
Heb 'm besteld bij Wehkamp met die kortingsactie destijds. Nu maar hopen dat ze 'm ook op tijd leveren. Geen ervaring met die toko.![]()
Jammergenoeg krijg je die atomic blimp DLC dan nietquote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef Thieske het volgende:
Heb 'm besteld bij Wehkamp met die kortingsactie destijds. Nu maar hopen dat ze 'm ook op tijd leveren. Geen ervaring met die toko.Dit is gewoon raar :l![]()
Wehkamp is echt goed, mijn PS3 en spellen daar besteld en ze leveren echt snel!quote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef Thieske het volgende:
Heb 'm besteld bij Wehkamp met die kortingsactie destijds. Nu maar hopen dat ze 'm ook op tijd leveren. Geen ervaring met die toko.![]()
![]()
Aardig wat in game screens, zijn wel spoilers, dus niet klikken als je het niet wilt weten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Daar kwam ik later ook achter inderdaad. Maargoed, heb 34 euro betaald. Dan mag je niet klagen.quote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Jammergenoeg krijg je die atomic blimp DLC dan niet![]()
![]()
Ik heb hem ook besteld bij Wehkamp. Ik heb tot nu toe twee goede ervaringen met deze winkel gehad. Hopelijk stoppen ze hem dinsdag ook weer netjes op tijd in de brievenbus.quote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Wehkamp is echt goed, mijn PS3 en spellen daar besteld en ze leveren echt snel!![]()
Wow! Wat een baas!quote:Op zondag 15 september 2013 13:48 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat het zo ondiep was
Trouwens, http://gtaforums.com/topic/591247-for-the-dutch-people/
Bart Smit verkoopt GTA V nu ook voor 52 euro. Al die ketens stunten allemaal met de prijs.![]()
![]()
Hey dude, ik ken jouquote:Op zondag 15 september 2013 13:48 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat het zo ondiep was
Ja, en wij bedoelen dat je dan niet zo neer moet zitten.quote:
Ik wil dat soort dingen liever zelf ontdekken.
In spoilers dus aub.
[ Bericht 5% gewijzigd door STING op 15-09-2013 14:02:32 ]![]()
gelukkig is er een mod aanwezig
Jij bent wel scherp vandaag hequote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef STING het volgende:
Ok guys, nothing to see here, move along
Iemand die weet of Bart Smit nog voorraad heeft? Anders vind ik het niet gek dat ze hem nu ook afgeprijsd hebben naar 52.good mod goodquote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef STING het volgende:
Ok guys, nothing to see here, move along![]()
Staan er eigenlijk sancties op als een winkel zich niet aan de release datum houdt?'Expand my brain, learning juice!'
Bart smit is ie al een tijdje 52 hoor. maar komen 1.99 verzendkosten bij. en hij kost 52.99 dus 55 betaal je in totaalquote:Op zondag 15 september 2013 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
Iemand die weet of Bart Smit nog voorraad heeft? Anders vind ik het niet gek dat ze hem nu ook afgeprijsd hebben naar 52.
[..]
good mod good![]()
No shitquote:Op zondag 15 september 2013 13:59 schreef Tijn het volgende:
Het wordt druk bij de nachtrelease, volgens een mannetje van Game Mania.
Hoeft ook niet, om het dinsdag binnen te hebben. Zeker als het om de standaard editie gaat, die past door de brievenbus dus zal die pas maandag op de post gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 14:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Bol . com heeft nog niks verstuurd'Expand my brain, learning juice!'
Haha ja daar hebben wel meer mensen last vanquote:![]()
Vanaf morgen zul je me in ieder geval effe niet tegen komen.![]()
Nog steeds nummer 90 maar? Zo gaan de we de 100 boor dinsdag niet redden
officieel worden ze dan uitgesloten om in de toekomst producten van hun te verkopen maar onofficieel boeit het niemand.quote:Op zondag 15 september 2013 14:08 schreef crossover het volgende:
Staan er eigenlijk sancties op als een winkel zich niet aan de release datum houdt?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Jepquote:Op zondag 15 september 2013 14:13 schreef VrAnKiE het volgende:
Volgt er nog iemand de stream van die germaan?![]()
Ik ben er een beetje klaar mee om alle plezier voor mezelf te verneuken.quote:Op zondag 15 september 2013 14:13 schreef VrAnKiE het volgende:
Volgt er nog iemand de stream van die germaan?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Bijna ieder spel ligt toch wel een dag voor release in de winkel normaal gesproken? Zou iedereen zich bij GTA wel ineens aan de release datum gaan lopen houden?quote:Op zondag 15 september 2013 14:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
officieel worden ze dan uitgesloten om in de toekomst producten van hun te verkopen maar onofficieel boeit het niemand.![]()
Ik hoorde dat ze een boete kunnen riskeren van 50.000 euro per tevroeg verkocht spelDit is gewoon raar :l![]()
Komt voornamelijk door de nachtreleases, daardoor is iedereen iets te goed op de hoogte.quote:Op zondag 15 september 2013 14:14 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Bijna ieder spel ligt toch wel een dag voor release in de winkel normaal gesproken? Zou iedereen zich bij GTA wel ineens aan de release datum gaan lopen houden?![]()
Dat is wel de bedoeling ja. De boete is volgens mij ¤10.000 ofzo, plus dat als 1 gamemania het doet bijvoorbeeld en R* komt er achter is de kans groot dat HEEL gamemania bij de volgende GTA bijvoorbeeld de game pas een week later krijgt. Not kidding.quote:Op zondag 15 september 2013 14:14 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Bijna ieder spel ligt toch wel een dag voor release in de winkel normaal gesproken? Zou iedereen zich bij GTA wel ineens aan de release datum gaan lopen houden?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Gaan jullie hem dinsdag in de winkel halen of hebben jullie hem allemaal gepreorderd?
Zit te twijfelen of ik hem nog moet gaan bestellen. Zouden ze hem gewoon in de winkel hebben bij Saturn of Gamemania ofzo?![]()
Success, delano.888 now has 325 internets.quote:Op zondag 15 september 2013 14:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja. De boete is volgens mij ¤10.000 ofzo, plus dat als 1 gamemania het doet bijvoorbeeld en R* komt er achter is de kans groot dat HEEL gamemania bij de volgende GTA bijvoorbeeld de game pas een week later krijgt. Not kidding.![]()
Ik heb geen beeld bij die germaanDuitser, wel geluid
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Voor de liefhebbers van streams:
Engelstalig met NL streamer: http://video.gamecreds.com/9s50tr24eeat/channel/FIKEYFTW-IS-BACK
Russische HQ stream: http://www.ventlyfe.com/video/vip/1667/gaming/gta_v_live_stream
Nog een: http://instagib.tv/dylanoc1
Stream overzicht
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/![]()
Pre-orderen heb je alleen nog kans bij bartsmit denk ik. alles is uitverkochtquote:Op zondag 15 september 2013 14:17 schreef diedjuh het volgende:
Gaan jullie hem dinsdag in de winkel halen of hebben jullie hem allemaal gepreorderd?
Zit te twijfelen of ik hem nog moet gaan bestellen. Zouden ze hem gewoon in de winkel hebben bij Saturn of Gamemania ofzo?![]()
Heb hem gepreorderd bij de Bart Smit, de SE van GTA V. Kan hem gewoon dinsdag ophalen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:17 schreef J03llV het volgende:
[..]
Pre-orderen heb je alleen nog kans bij bartsmit denk ik. alles is uitverkocht![]()
![]()
Maar zouden ze hem bij de Bartsmit wel gewoon in de winkel hebben liggen voor zonder preorders?quote:Op zondag 15 september 2013 14:17 schreef J03llV het volgende:
[..]
Pre-orderen heb je alleen nog kans bij bartsmit denk ik. alles is uitverkocht![]()
Ik vind het verbazingwekkend. Dat ze überhaupt een nachtrelease doen is al een beetje gek, maar dat ze verwachten dat er ook nog daadwerkelijk veel mensen op afkomen is best wel wackyquote:![]()
![]()
zelfs de intertoys hier in mijn mini dorp doet aan een nachtrelease wtfquote:Op zondag 15 september 2013 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het verbazingwekkend. Dat ze überhaupt een nachtrelease doen is al een beetje gek, maar dat ze verwachten dat er ook nog daadwerkelijk veel mensen op afkomen is best wel wackyOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik geef je weinig kans, maar je kan het altijd proberenquote:Op zondag 15 september 2013 14:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Maar zouden ze hem bij de Bartsmit wel gewoon in de winkel hebben liggen voor zonder preorders?![]()
Denk het haast niet.quote:Op zondag 15 september 2013 14:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Maar zouden ze hem bij de Bartsmit wel gewoon in de winkel hebben liggen voor zonder preorders?![]()
Ik heb op 7/9 GTA ge-preoderd (is dat uberhaupt een woord) bij Game Mania in Utrecht.. Zou 'n smsje krijgen als ie beschikbaar is, iemand die toevallig weet of er al SMSjes verstuurd zijn? Of ben ik de lul
![]()
![]()
Ik krijg meer een donkerbruin vermoeden dat ik dinsdag achter het zogenoemde net ga vissen.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ach, hij ligt heus wel bij de Media Markt hoor... Die krijgen dat spel met duizenden tegelijk binnen.![]()
Mensen die hem niet een jaar geleden hebben ge pre-ordered
quote:Op zondag 15 september 2013 14:21 schreef _NZT_ het volgende:
Ik krijg meer een donkerbruin vermoeden dat ik dinsdag achter het zogenoemde net ga vissen.
Kan ook leuk zijn hoor.'Expand my brain, learning juice!'
ik 26-8 bij dezelfde GM en ook nog niets gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 14:21 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Ik heb op 7/9 GTA ge-preoderd (is dat uberhaupt een woord) bij Game Mania in Utrecht.. Zou 'n smsje krijgen als ie beschikbaar is, iemand die toevallig weet of er al SMSjes verstuurd zijn? Of ben ik de lul
![]()
ik zie geen netquote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef crossover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ook leuk zijn hoor.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Uiteraard, daar vis je achter.quote:'Expand my brain, learning juice!'
Ik heb dat gedaan bij Game Mania maar gister afgezegd aangezien ik de SE goedkoper bij de Bart Smit heb kunnen bestellen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:22 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die hem niet een jaar geleden hebben ge pre-ordered![]()
![]()
mooiquote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
ik 26-8 bij dezelfde GM en ook nog niets gehad.![]()
![]()
Je kan in hun bek plassenquote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kun je trouwens weer hoertjes oppikken? Anders annuleer ik m'n pre-order.![]()
gister 10 en eergisteren 11 topics, we halen de 100 wel voor dinsdag
ik ben trouwens weer ff GTA IV aan het spelen, die tv programma's aan het kijken
Republican Space Rangers
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Vannacht 1 omhoog gegaan. tot nu toe nog niksquote:Op zondag 15 september 2013 14:30 schreef All-out het volgende:
gister 10 en eergisteren 11 topics, we halen de 100 wel voor dinsdag![]()
Ga hem gewoon ergens halen, denk dat ik het wachten op de postbode niet aankan. Loop dan liever een paar winkels langs.
Moo![]()
Vraag de verkoopster ( een vrouw dus ) of je iets speciaals mag doen om hem eerder te krijgen? Lukt vast welquote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ga hem gewoon ergens halen, denk dat ik het wachten op de postbode niet aankan. Loop dan liever een paar winkels langs.
![]()
Lol je kan zelfs strippers versieren en mee naar huis nemen om ze vervolgens te datenquote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kun je trouwens weer hoertjes oppikken? Anders annuleer ik m'n pre-order.![]()
"Oooooh, spannend! Ik wil dan..... dat je even wacht tot dinsdag".quote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef J03llV het volgende:
[..]
Vraag de verkoopster ( een vrouw dus ) of je iets speciaals mag doen om hem eerder te krijgen? Lukt vast wel![]()
Als je hem bij een fysieke winkel preordert en niet in the middle of nowhere woont moet je sowieso langsgaan om hem op te halen. Dan heb je hem vanaf dinsdag 10:00.quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef Zuivelkoe het volgende:
De post moet deze dinsdag ook alle items van maandag bezorgen, dus met een beetje pech zit je tot 16:00 te wachten en kom je erachter dat de postbode je game heeft gejat.![]()
![]()
Als ik er achter kom dat de pb dat heeft gedaan met mijn GTA5quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je hem bij een fysieke winkel preordert en niet in the middle of nowhere woont moet je sowieso langsgaan om hem op te halen. Dan heb je hem vanaf dinsdag 10:00.
De post moet deze dinsdag ook alle items van maandag bezorgen, dus met een beetje pech zit je tot 16:00 te wachten en kom je erachter dat de postbode je game heeft gejat.![]()
![]()
![]()
Hoop dat Whekamp hem een beetje vroeg laat bezorgen(als het maar niet met selectvracht gaat)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Gelukkig krijg ik hem van selektvracht en niet van PostNL.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je hem bij een fysieke winkel preordert en niet in the middle of nowhere woont moet je sowieso langsgaan om hem op te halen. Dan heb je hem vanaf dinsdag 10:00.
Ben inderdaad bang dat ik tot smiddags laat moet wachtenMaar ben te schijterig om te cancellen, en de shops af te gaan
![]()
![]()
De winkels afgaan, en je pre-order pas daarna retourneren?quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben inderdaad bang dat ik tot smiddags laat moet wachtenMaar ben te schijterig om te cancellen, en de shops af te gaan
![]()
Dinsdag is sowieso een drukke dag voor de post, aangezien ze dan ook reclamefolders samen met de post bezorgen. Als daar dan ook nog eens talloze pakketjes bijzitten met GTA V, dan kan het inderdaad erg laat worden voordat je GTA V binnen hebt.![]()
Nu heb ik die blimp, en waarschijnlijk zit die niet in de games in winkels.quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef Flixxy het volgende:
[..]
De winkels afgaan, en je pre-order pas daarna retourneren?![]()
Don't jinx itquote:Op zondag 15 september 2013 14:37 schreef Hartigan het volgende:
Dinsdag is sowieso een drukke dag voor de post, aangezien ze dan ook reclamefolders samen met de post bezorgen. Als daar dan ook nog eens talloze pakketjes bijzitten met GTA V, dan kan het inderdaad erg laat worden voordat je GTA V binnen hebt.
Tussen 11 en 3 komt Selektvracht.quote:Op zondag 15 september 2013 14:35 schreef RobertNL het volgende:
Hoop dat Whekamp hem een beetje vroeg laat bezorgen![]()
Gelukkig selektvracht? Die gasten zijn altijd te laatquote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik hem van selektvracht en niet van PostNL.![]()
![]()
Hier ook wel eens om 20.00 geweestquote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tussen 11 en 3 komt Selektvracht.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: