Wow! Wat een baas!quote:Op zondag 15 september 2013 13:48 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat het zo ondiep was
Hey dude, ik ken jouquote:Op zondag 15 september 2013 13:48 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat het zo ondiep was
Ja, en wij bedoelen dat je dan niet zo neer moet zitten.quote:
Jij bent wel scherp vandaag hequote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef STING het volgende:
Ok guys, nothing to see here, move along
good mod goodquote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef STING het volgende:
Ok guys, nothing to see here, move along
Bart smit is ie al een tijdje 52 hoor. maar komen 1.99 verzendkosten bij. en hij kost 52.99 dus 55 betaal je in totaalquote:Op zondag 15 september 2013 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
Iemand die weet of Bart Smit nog voorraad heeft? Anders vind ik het niet gek dat ze hem nu ook afgeprijsd hebben naar 52.
[..]
good mod good
No shitquote:Op zondag 15 september 2013 13:59 schreef Tijn het volgende:
Het wordt druk bij de nachtrelease, volgens een mannetje van Game Mania.
Hoeft ook niet, om het dinsdag binnen te hebben. Zeker als het om de standaard editie gaat, die past door de brievenbus dus zal die pas maandag op de post gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 14:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Bol . com heeft nog niks verstuurd
Haha ja daar hebben wel meer mensen last vanquote:
officieel worden ze dan uitgesloten om in de toekomst producten van hun te verkopen maar onofficieel boeit het niemand.quote:Op zondag 15 september 2013 14:08 schreef crossover het volgende:
Staan er eigenlijk sancties op als een winkel zich niet aan de release datum houdt?
Jepquote:Op zondag 15 september 2013 14:13 schreef VrAnKiE het volgende:
Volgt er nog iemand de stream van die germaan?
Ik ben er een beetje klaar mee om alle plezier voor mezelf te verneuken.quote:Op zondag 15 september 2013 14:13 schreef VrAnKiE het volgende:
Volgt er nog iemand de stream van die germaan?
Bijna ieder spel ligt toch wel een dag voor release in de winkel normaal gesproken? Zou iedereen zich bij GTA wel ineens aan de release datum gaan lopen houden?quote:Op zondag 15 september 2013 14:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
officieel worden ze dan uitgesloten om in de toekomst producten van hun te verkopen maar onofficieel boeit het niemand.
Komt voornamelijk door de nachtreleases, daardoor is iedereen iets te goed op de hoogte.quote:Op zondag 15 september 2013 14:14 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Bijna ieder spel ligt toch wel een dag voor release in de winkel normaal gesproken? Zou iedereen zich bij GTA wel ineens aan de release datum gaan lopen houden?
Dat is wel de bedoeling ja. De boete is volgens mij ¤10.000 ofzo, plus dat als 1 gamemania het doet bijvoorbeeld en R* komt er achter is de kans groot dat HEEL gamemania bij de volgende GTA bijvoorbeeld de game pas een week later krijgt. Not kidding.quote:Op zondag 15 september 2013 14:14 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Bijna ieder spel ligt toch wel een dag voor release in de winkel normaal gesproken? Zou iedereen zich bij GTA wel ineens aan de release datum gaan lopen houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |