Eerst zijn er te weinig auto's en nu weer te weinig voetgangersquote:Op zondag 15 september 2013 11:21 schreef De-Sombrero het volgende:
Valt het jullie ook op dat de straten heel leeg lijken op de meeste streams? Ik heb nog maar weinig voetgangers gezien.
Ik zal de mijne annuleren, kan jij hem overnemen ;-)quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkocht
Wat een sukkel...quote:Op zondag 15 september 2013 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
wtf![]()
![]()
!!!!
Dat is toch al een tijdje?quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
Hij is een paar weken besteldquote:Op zondag 15 september 2013 11:37 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Ik zal de mijne annuleren, kan jij hem overnemen ;-)
Dat is al lang zo hoor...quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
Oh. Ik houd niet alles bij..quote:
Gister heb ik op Bart Smit de SE besteld en wordt gewoon geleverd op de release dag. Misschien dat je daar even kijkt dan?quote:
Dat was ie gisteren toch ook al?quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
Bij mij staat er 'wordt verwerkt'.quote:Op zondag 15 september 2013 11:40 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat was ie gisteren toch ook al?
Status van mijn bestelling bij.bol.com is "in behandeling"
Dus mijn oma kan dinsdag boodschappen doen, zonder dat haar portefeuille weg is?quote:Op zondag 15 september 2013 11:43 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik neem dinsdag vrij, heb ik maar besloten.En vrijdag heb ik ook nog een vrije dag, dus volgende week komt hartstikke goed.
Ja, alleen dinsdag en vrijdag h!quote:Op zondag 15 september 2013 11:47 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dus mijn oma kan dinsdag boodschappen doen, zonder dat haar portefeuille weg is?
Boh 2 dagen zelfs. Wat een feest.quote:Op zondag 15 september 2013 11:48 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja, alleen dinsdag en vrijdag h!
Zeker weten.quote:Op zondag 15 september 2013 11:48 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Boh 2 dagen zelfs. Wat een feest.
Hij heeft alles legaalquote:Op zondag 15 september 2013 10:09 schreef JK het volgende:
[..]
Met de laatste cfw kan je gewoon online spelen, dus niet zo raar dat je iemand dit al ziet doen. Nu GTA5 toch al los is in het illegale circuit is het jammer dat betalende klanten moeten wachten...
Al die stream laggen als baggerquote:Op zondag 15 september 2013 11:50 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
free roam stream
http://video.gamecreds.com/i9qosl1dwu2a/channel/GTA-V-German
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |