quote:Op zondag 15 september 2013 12:09 schreef Seconde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 15 september 2013 12:09 schreef delano.888 het volgende:
Ik realiseer me zojuist dat dit eigenlijk gewoon een filmpje is, je kan ook doorspoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En crasht 'm direct tegen een paar palmbomen...quote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef delano.888 het volgende:
Hij vliegt vanaf 33 minuten een 747 trouwens
Een nederlander lukte het gister ook en best lang tot hij te laag ging vliegen en niet oplette en in t water landequote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef delano.888 het volgende:
De eerste die ik een 747 daadwerkelijk de lucht in zie krijgen!
Volgens mij wel, zag gister hier een filmpje langs komen waarbij het sportvliegtuigje uit het niets uit viel.quote:Op zondag 15 september 2013 12:17 schreef delano.888 het volgende:
Hij zei iets over dat benzine (kerosine) op raakt? Is dat echt zo in de game?
Dat is best wel BS danquote:Op zondag 15 september 2013 12:18 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, zag gister hier een filmpje langs komen waarbij het sportvliegtuigje uit het niets uit viel.
de lol is daar wel vanaf nu ondertussenquote:
http://hashd.tv/vod/gta-v-2quote:
Veel juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |