Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Godverdomme, to hell with it.quote:
Oh mijn god Unsquote:Op zondag 15 september 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Godverdomme, to hell with it.
Droom maar over mijn enorme pik die langzaam maar zeker jouw natte, zachte kutje doorboort.
Nou dan is mijn laptop kapot denk ik. Ik heb gewoon capslock als ik dat doequote:
Ja wtf, ik mag geen seksueel-getinte opmerkingen meer maken van iedereen maar ik heb dikke schijt, fucking irritant.quote:Op zondag 15 september 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Merk het. Uns je was ook gestopt met fappen toch?
yoloquote:
Haha.. Geloof er niks vanquote:Op zondag 15 september 2013 01:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja wtf, ik mag geen seksueel-getinte opmerkingen meer maken van iedereen maar ik heb dikke schijt, fucking irritant.
In het echt ben ik zo niet, maar op FOK! wil ik gewoon kloten dus laat mij lekker [ afbeelding ]
Tss zie je wel op de meetquote:
We hebben al gemeet jongequote:Op zondag 15 september 2013 02:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss zie je wel op de meet
In het echt respecteer ik dames
Ja maar toen was ik ten eerste fucking moe, ten tweede was ik dat niet echt... dat was een zombiequote:
Aah dat verklaard een heleboelquote:Op zondag 15 september 2013 02:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik ten eerste fucking moe, ten tweede was ik dat niet echt... dat was een zombie
Leuk voor je. Niet geklikt.quote:Op zondag 15 september 2013 02:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
bij jouw ui denk ik aan de intro van
Wat verklaard het dan?quote:
leef je in vorige week ofzo?quote:Op zondag 15 september 2013 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Tering het begint weer koud te worden
Doe maar over 3 jaar.quote:Op zondag 15 september 2013 02:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh je werkt nu, ik bel morgenmiddag terug?
Allemaal voor mij alleenquote:Op zondag 15 september 2013 02:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heb je ook jongere collegas? voor 1,50 per minuut wil ik wel een lekker jong ding he
Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 15 september 2013 02:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja had al gezien. haalt een beetje de magie van het oorspronkelijke gifje af eerlijk gezegd
oeh een datequote:Op zondag 15 september 2013 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Dus. Over 2 weken ga ik smoken met Uns
Nou als je dat een date wilt noemen..quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Dus. Over 2 weken ga ik smoken met Uns
Jezusquote:
6quote:Op zondag 15 september 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou als je dat een date wilt noemen..Ik date niet met jongens die 7 jaar jonger zijn dan mij
DM eens welk advies dat isquote:Op zondag 15 september 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
Kut HH.
Ik volg jouw advies echt wel op hoor
*dan ikquote:Op zondag 15 september 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou als je dat een date wilt noemen..Ik date niet met jongens die 7 jaar jonger zijn dan mij
Ehh...quote:Op zondag 15 september 2013 03:12 schreef Unscrewed het volgende:
binnenkort met mijn ex afspreken ook nog eens en dan als ik 18 ben gaan we samen wonen
Wat, ben je soms geïnteresseerd in mij?quote:
Nou nee.quote:Op zondag 15 september 2013 04:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat, ben je soms geïnteresseerd in mij?
2x?quote:Op zondag 15 september 2013 04:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou nee.
Maar twee keer met je ex afspreken en dan samenwonen? Well, that escalated quickly.
Lol, apart. Wel nice. Succes.quote:Op zondag 15 september 2013 04:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
2x?
Nee, we hebben natuurlijk al super lang een hechte band en we gaan ook nog vaker afspreken, maar atm een beetje onmogelijk. Wonen best ver van elkaarEn we wilde al samen wonen voordat het uit was
En ook nog voordat het ooit aan was.
Gewoon vriendschappelijk natuurlijk.
Geen zin om iets te beginnen met d'r
Ja maar ik ben ook apart.quote:Op zondag 15 september 2013 04:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol, apart. Wel nice. Succes.
Bijna sig-waardigquote:
Vertelquote:Op zondag 15 september 2013 04:55 schreef Unscrewed het volgende:
En dit liedje/clip was gewoon baas
MTV
Zoveel herinneringen
Opeens vind ik alles weer
Vertel wat?quote:
De post erbovenquote:
Waarom ben je eigenlijk nog wakker?quote:
The Box was tha bombquote:Op zondag 15 september 2013 05:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De post erboven
Oh en het was de eerste keer dat ik Eminem op TV zag.
Dit liedje wel te verstaan:
Ik kan me nog herinneren dat mijn dikke tante hem een knappe vent vond omdat ie naakt op straat aan het rennen was ergens in die clip
Het enige wat ik interessant vond, was dat ie aan het kotsen was en dat een oude dame hem sloeg met haar handtasje
Maar het is best vet, want toen was ik nog heel jong en kon ik nog geen engels, en opeens hebben deze liedjes veel meer betekenis op een andere manier dan vroeger. Vroeger luisterde je meer naar het geheel, nu staat op een manier toch de stem los van de rest gewoon omdat je er anders naar luistert ofzo.
En kan je je The Box nog herinneren?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op zondag 15 september 2013 05:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk nog wakker?
Echtquote:Op zondag 15 september 2013 05:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
The Box was tha bomb![]()
Bellen/smsen naar de box met je zatte kop
Sorry, ik legde de link niet tussen 5:00, Zondag en werkenquote:Op zondag 15 september 2013 05:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken
Ik ben de nachtmod, moet dus wakker blijvenquote:Op zondag 15 september 2013 05:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry, ik legde de link niet tussen 5:00, Zondag en werken
Wat doe je dan voor werk?
Huh, bestaat dat echt? Ik wilde net zeggen dat FOK! een nachtmod nodig heeftquote:Op zondag 15 september 2013 05:21 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben de nachtmod, moet dus wakker blijven
Bazen nummerquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 05:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Draaide men vaak tijdens mijn ''wilde'' periode
Zo spannend was het niet....quote:Op zondag 15 september 2013 05:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, serieus, tell me more.
Ah, zo hoort het ook.quote:Op zondag 15 september 2013 05:32 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zo spannend was het niet....![]()
Gewoon zuipen en slap ouwe hoeren met de vrienden
Beetje tongen en zulks, maar vooral veel bier en kruipen naar huisquote:Op zondag 15 september 2013 05:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, zo hoort het ook.
En soms even over een chickie heen gaan, natuurlijk
Maar vooral veel bier
quote:Op zondag 15 september 2013 05:36 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Beetje tongen en zulks, maar vooral veel bier en kruipen naar huis
Je moet werken of zoiets?quote:Op zondag 15 september 2013 08:05 schreef Moira. het volgende:
Tyfus. Ik wilde om 7 uur op staan om m'n haar te stijlen enzo.
Nu heb ik net genoeg tijd om überhaupt m'n haar te kammen
Beter kom ik niet in beeld
Ja, werk in een winkel waar altijd de TV spotjes worden opgenomen.quote:
Je werkt dus bij TelSell? Maar wat voor winkel is dat dan?quote:Op zondag 15 september 2013 08:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, werk in een winkel waar altijd de TV spotjes worden opgenomen.
Gister van 09:00 tot 20:00 (na sluitingstijd bezig met winkel klaarzetten voor vandaag) en vandaag dus opnames.
Werknemers figureren dan, maar vorige keer kwamen m'n collega's ook niet echt in beeld.
Dus hopelijk ik ook niet
Bristolquote:Op zondag 15 september 2013 08:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je werkt dus bij TelSell? Maar wat voor winkel is dat dan?
Daar kijken ze er toch niet van op dat het personeel er bijloopt alsof de meest epische kater ooit hebben? Of ja, ik ben er jaren niet meer geweest, ik weet niet hoe dat nu is.quote:
Het is een best hippe winkel gewordenquote:Op zondag 15 september 2013 08:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar kijken ze er toch niet van op dat het personeel er bijloopt alsof de meest epische kater ooit hebben? Of ja, ik ben er jaren niet meer geweest, ik weet niet hoe dat nu is.
Wat zeur je nou, geld moet rollen tochquote:Op zondag 15 september 2013 08:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is een best hippe winkel geworden
En ik heb nog nooit zulke strenge 'bazen' gehad
Mja komt wel goed. Alleen jammer dat er niks van m'n weekend over blijft op deze manierook de laatste keer dat ik me voor dit soort shit aanmeld.
Ik ben net terug van twaalf uur werken.quote:Op zondag 15 september 2013 08:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is een best hippe winkel geworden
En ik heb nog nooit zulke strenge 'bazen' gehad
Mja komt wel goed. Alleen jammer dat er niks van m'n weekend over blijft op deze manierook de laatste keer dat ik me voor dit soort shit aanmeld.
Nee, wist ik. Maar waar ging het dan wel over?quote:
moor met n beeld komen.quote:Op zondag 15 september 2013 08:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, wist ik. Maar waar ging het dan wel over?
.... Ja man.quote:Op zondag 15 september 2013 08:50 schreef Murdera het volgende:
Pfff ben kapotgelijkzo moeilijk. Net binnen vrins:P
Daar ging het niet om, gewoon een abstracte zin en dat vond ik wel leuk. Meteen zo defensief weer.quote:Op zondag 15 september 2013 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou nou, hij typt vrinds in plaats van vrind, terwijl hij mobiel zit. Wat erg.
quote:Op zondag 15 september 2013 09:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, gewoon een abstracte zin en dat vond ik wel leuk. Meteen zo defensief weer.
Kon het niet laten.quote:
Kan gebeuren, genoeg agressieve lui hier die gelijk in de verdediging schieten om niks.quote:Op zondag 15 september 2013 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]my bad. ben nogal naar de klote gegaan.
Zij ook niet nee.quote:[..]
Kon het niet laten.
Nico Zwinkels van Eigen Huis en Tuin?quote:Op zondag 15 september 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
ik heb vannacht iemand gefixt die mijn dreads kan fixen.
lief doen.quote:Op zondag 15 september 2013 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nico Zwinkels van Eigen Huis en Tuin?
Ja hoor. was grapje.quote:Op zondag 15 september 2013 09:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah kom op, dat kun je toch wel hebben?
Nee, net om zes uur klaar met werken. Morgen weer.quote:
ah ja nachtdiensten.quote:Op zondag 15 september 2013 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, net om zes uur klaar met werken. Morgen weer.
goed geregeld.quote:
Opdringerige ouders, ik herken het.quote:Op zondag 15 september 2013 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed geregeld.![]()
pff. over een paar uur mn ouders hier om een kast met me in elkaar te zetten. Dit weekend gaat totaal niet volgens planning.
nah, behulpzaam. Ook wel echt lief. Maar ben totaal niet meer in staat om nog iets te doen ben ik bang.quote:Op zondag 15 september 2013 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Opdringerige ouders, ik herken het.
goed begin.quote:Op zondag 15 september 2013 11:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed! Nu al 1000 opdrachten voor school.
Hoe is het met jou en je huis?
quote:Op zondag 15 september 2013 12:00 schreef Murdera het volgende:
hoort een oven een enorme stinklucht af te geven de eerste keer dat je hem aanzet?
er zit niets in, geen papier of sticker of watdanook.
Ja, laten uitbranden.quote:Op zondag 15 september 2013 12:00 schreef Murdera het volgende:
hoort een oven een enorme stinklucht af te geven de eerste keer dat je hem aanzet?
er zit niets in, geen papier of sticker of watdanook.
Dankquote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, laten uitbranden.is de nieuwigheid.
yooo murquote:
Deze dus.quote:Op zondag 15 september 2013 13:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Goede nachtavond deze mooie ochtendmiddag.
je ma op een opgevoerde scooter?quote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef Dientje12 het volgende:
Waterogen omdat mama's scooter zo hard gaat
Die gebruikte ik altijd als excuus als ik met rode ogen thuis kwam, ja met de klep open gereden.quote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef Dientje12 het volgende:
Waterogen omdat mama's scooter zo hard gaat
Dit is een snorscooterquote:Op zondag 15 september 2013 15:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die gebruikte ik altijd als excuus als ik met rode ogen thuis kwam, ja met de klep open gereden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Behalve de duckface dan)
Ik weet niet... er zit iets in haar gezicht... onschuldigheid ofzo maar toch wild
Verder is het moeilijk. Ik kon die alleen kiezen omdat ze heeeel erg op mijn ex lijkt.
Maar het ligt echt aan de persoonlijkheid.
Maar negerinnen zijn op een hele andere manier aantrekkelijk dan blanke imo.
Sociale band lijkt nog groter en natuurlijk is die negerinnen kleur gewoon sexy(Niet te donker dan).
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]pics van je exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Behalve de duckface dan)
Ik weet niet... er zit iets in haar gezicht... onschuldigheid ofzo maar toch wild
Verder is het moeilijk. Ik kon die alleen kiezen omdat ze heeeel erg op mijn ex lijkt.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dit is een voorbeeld van de blanke vrouw duckfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Behalve de duckface dan)
1:16![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld van de blanke vrouw duckface
Nee, dan wordt je veel te geil. En dat mag niet. Want ze is van mijquote:
niet delen met je fok mattiesquote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]___!!
[..]
Nee, dan wordt je veel te geil. En dat mag niet. Want ze is van mij
#YOLOquote:
Het is je ex. Dus niet meer van jou; pics.quote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Unscrewed het volgende:
Nee, dan wordt je veel te geil. En dat mag niet. Want ze is van mij
"je ex" -> "jouw ex" -> "mijn ex"quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het is je ex. Dus niet meer van jou; pics.
ik heb het dan ook niet over de huidskleur, super aids is gevaarlijk manquote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
#YOLO
Ik ga echt niet 1 ras uitsluiten alleen vanwege hun huidskleur
Mêh. Oké.quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"je ex" -> "jouw ex" -> "mijn ex"
hoe oud is je exquote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"je ex" -> "jouw ex" -> "mijn ex"
Ik heb niet eens een pic van d'rquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pic van d'r
Anders had ik het wel laten zien hoor
En nee, ze heeft geen FB of andere zooi, ze heeft een veel te goed sociaal leven daarvoor
16. Pedoquote:
Als ik d'r weer zie en ik maak een leuke pic laat ik hem wel zienquote:
Nee.quote:
is goedquote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
16. Pedo
[..]
Als ik d'r weer zie en ik maak een leuke pic laat ik hem wel zien
zie editquote:
Wij waren veel te veel met elkaar bezig om pics te kunnen makenquote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
geen pics hebben van je exspeciaal mapje hier op de pc hoor
Jaquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij waren veel te veel met elkaar bezig om pics te kunnen maken
Die pic die ik net poste? (Als je de duckface wegdenktquote:Op zondag 15 september 2013 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 op de 10 ofzo vind ik wel aantrekkelijk
en dan negeer ik even de bigbooty fat negerinnen
Hooguit een beetje getint ofzo maar negerinnen vind ik gewoon niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 op de 10 ofzo vind ik wel aantrekkelijk
en dan negeer ik even de bigbooty fat negerinnen
niks mis meequote:Op zondag 15 september 2013 16:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die pic die ik net poste? (Als je de duckface wegdenkt)
ik heb in mijn persoonlijke kring volgens mij één eckte negerin en die is wel echt nicequote:Op zondag 15 september 2013 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hooguit een beetje getint ofzo maar negerinnen vind ik gewoon niet aantrekkelijk.
Pics in DM dan ter oordeel?quote:Op zondag 15 september 2013 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb in mijn persoonlijke kring volgens mij één eckte negerin en die is wel echt nice
Eigenlijk is gewoon de telefoon kapot gegaan waar de pics opstonden... hij was sloom, liep altijd vast, en ik werd er echt gek van dus ik smeet hem uit een reflex op de grond, helemaal vergeten dat daar allemaal shit op staat die nog niet op mijn SD staatquote:
mijn foto's uploaden automatisch naar dropboxquote:Op zondag 15 september 2013 16:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk is gewoon de telefoon kapot gegaan waar de pics opstonden... hij was sloom, liep altijd vast, en ik werd er echt gek van dus ik smeet hem uit een reflex op de grond, helemaal vergeten dat daar allemaal shit op staat die nog niet op mijn SD staat
En die ligt nu bij mijn pa, dus die krijg ik sowieso niet meer terug
Welke app?quote:Op zondag 15 september 2013 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn foto's uploaden automatisch naar dropbox
Oh, dus dropbox app kan dat automatisch doen?quote:
DMquote:Op zondag 15 september 2013 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
Die naakt foto's van typisch zijn ex waren echt fantastisch.
Eenschquote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef Typisch het volgende:
pics ontvangen van scharrels/exen van je maten
Werkze vrindquote:
Ik kan dat hier in Assen niet meer zeggenquote:
/care tochquote:Op zondag 15 september 2013 16:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kan dat hier in Assen niet meer zeggen
Niemand kent het zo'n beetje
"Laterr"
- "Houdoe!"
"wat? ._."
?quote:Op zondag 15 september 2013 17:02 schreef Unscrewed het volgende:
http://tmagazine.blogs.nytimes.com/category/model-morphosis/![]()
Niet-knappe vrouwenquote:
Het is maar waar je je druk over maakt.quote:Op zondag 15 september 2013 17:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet-knappe vrouwen
Niet voor en niet na de make-over
En ook nog super lelijke make-overs
Achja, dus wanneer biertje en jointje nuttigen?quote:Op zondag 15 september 2013 17:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt.
Ooit.quote:Op zondag 15 september 2013 17:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Achja, dus wanneer biertje en jointje nuttigen?
Dat klinkt als over 1 jaar... of 10... of nooitquote:
Dit.. vind ik best vertieft.quote:
Ik heb nu gewoon geen tijd oke.quote:Op zondag 15 september 2013 17:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat klinkt als over 1 jaar... of 10... of nooit
sorryquote:Op zondag 15 september 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WOW MAN DOE RUSTIG JE HOEFT NIET ZO TEGEN MIJ TE SCHREEUWEN, JA?!
totaal eensquote:Op zondag 15 september 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, mensen. Er moet wat meer actie komen op FOK!
Jij weetquote:
Ja? Bristol wil toch ook reclame maken voor die schoenen en kleding?quote:Op zondag 15 september 2013 08:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
das toch met schoenen? reclames opnemen?
picsquote:
tv kijkenquote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja? Bristol wil toch ook reclame maken voor die schoenen en kleding?
Die reclames worden opgenomen in onze winkel
Volgende maand zie je me 2x door het beeld lopen in de reclame op SBS
kreeg je daar geld voor ?quote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja? Bristol wil toch ook reclame maken voor die schoenen en kleding?
Die reclames worden opgenomen in onze winkel
Volgende maand zie je me 2x door het beeld lopen in de reclame op SBS
Ik kijk ook geen tv, heb er niet eens éénquote:Op zondag 15 september 2013 18:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tv kijken
nee serieus ik kijk al jaren geen tv dus ik heb echt geen idee
dat ze je niet eens betalen voor de figuratiequote:Op zondag 15 september 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, gewoon uren ingeroosterd en dubbel uitbetaald
ik heb wel een, voor mijn playstation 1quote:Op zondag 15 september 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen tv, heb er niet eens één
quote:Op zondag 15 september 2013 18:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat ze je niet eens betalen voor je figuur
Schande, jaquote:Op zondag 15 september 2013 18:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat ze je niet eens betalen voor de figuratie
de deuren zitten er nog niet op omdat ik geen waterpas hadquote:
Oké.quote:Op zondag 15 september 2013 18:37 schreef Unscrewed het volgende:
Er is nu iemand op TV, en die lijkt heel erg op Vas.
Hoe lijkt ze dan precies op mij dan hè?quote:Op zondag 15 september 2013 18:40 schreef Unscrewed het volgende:
Het verschil tussen TV-Vas en echte Vas is dat TV-Vas lelijker is, kleinere tetten heeft en niet bitchy is.
TV-Vas
Vas
Omdat het een neger was.quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe lijkt ze dan precies op mij dan hè?
Haha neequote:Op zondag 15 september 2013 19:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht je de andere bedoelde.
Ik heb de mijne nu een jaar of twee niet aangehad, volgens mij smelt dat ding spontaan als ik hem aan zet.quote:
Je xbox 360?quote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu een jaar of twee niet aangehad, volgens mij smelt dat ding spontaan als ik hem aan zet.
Deze deed deze zomer ook vreemd hoorquote:
Wat spookte dat ding dan zoal uit?quote:Op zondag 15 september 2013 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze deed deze zomer ook vreemd hoorMaar hij is niet van mij haha
Uitvallen, oververhit rakenquote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat spookte dat ding dan zoal uit?
die van mij denk een beetje dat hij een stofzuiger isquote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu een jaar of twee niet aangehad, volgens mij smelt dat ding spontaan als ik hem aan zet.
Wtfquote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
die van mij denk een beetje dat hij een stofzuiger is
Dat vind ik zo lam aan de 360.quote:
Is het ook niet dat die enorme accu met dat lichtje erin nu vervangen is? Leek af en toe wel een grill met een partij smeulende kolen eronder.quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
die van mij denk een beetje dat hij een stofzuiger is
in de winter lekker om je voeten op te warmen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is het ook niet dat die enorme accu met dat lichtje erin nu vervangen is? Leek af en toe wel een grill met een partij smeulende kolen eronder.
De hele ruimte is dan alsof het warm gestookt is met zo'n gietijzeren houtkachel.quote:Op zondag 15 september 2013 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
in de winter lekker om je voeten op te warmen.
Heb ik ook vaak.quote:Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
nu heb ik zin om te xboxen.Maar krijg zo bezoek.
Altijd die timing. Op werk de hele dag psyched voor een game, zooo veel zin om iets te spelen. en dan kom ik thuis en dan boeit het me echt niet meer
Ik gebruik geen drugs meerquote:Op zondag 15 september 2013 19:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
uns je moet echt stoppen met drugs jongen
Weet ik niet.quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe lijkt ze dan precies op mij dan hè?
ahquote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ze deed me heel erg denken aan jou
Zelfde gezicht vorm en ogen.
Yep.quote:
Jointje dan?quote:
Oke, ik kom eraan.quote:
Forum Opties | |
---|---|